Sede electrónica

Acceso a la página de inicio del Gobierno Vasco

Euskadi.net

Estás en:
  1. Sede electrónica
  2.  
  3. Boletín Oficial del País Vasco

Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

133. zk., 1999ko uztailaren 14a, asteazkena

N.º 133, miércoles 14 de julio de 1999


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Osasun Saila
Sanidad
3095
3095

260/1999 DEKRETUA, ekainaren 22koa, Euskadiko Sanitate Kontseilua eta Arabako, Bizkaiko eta Gipuzkoako Osasun Barrutietako Kontseiluak arautzen dituena.

DECRETO 260/1999, de 22 de junio, por el que se regulan el Consejo de Sanidad de Euskadi y los Consejos de Área de Salud de Álava, Bizkaia y Gipuzkoa.

Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren ekainaren 26ko 8/1997 Legeak bere 11. artikuluan xedatzen duenez, Euskadiko sistema sanitarioan herritarren partaidetza posible izan dadin beharrezkoa da araudiz partaidetza komunitarioko kontseiluak sortzea, bai Autonomia Erkidegoaren esparruan, bai osasun-barrutien esparruan.

La Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación sanitaria de Euskadi, establece en su artículo 11 la necesidad de regular, como órganos de participación ciudadana en el sistema sanitario de Euskadi, los Consejos de participación comunitaria, los cuales deberán establecerse tanto para el ámbito de toda la Comunidad Autónoma, como para el ámbito de cada Área de Salud.

Artikulu horretan bertan ezartzen denaren arabera, kontseiluek kontsulta- eta aholkularitza-ahalmenak izango dituzte, ondoko hauetan hain zuzen: sistemaren plan eta helburu orokorren formulazioan, exekuzio-emaitzen jarraipenean eta azken ebaluazioan.

Según el mismo precepto, dichos Consejos tendrán facultades consultivas y de asesoramiento en la formulación de planes y objetivos generales del sistema, así como en el seguimiento y evaluación final de los resultados de ejecución.

Kontseilukideak izendatzeko irizpideetan kontuan hartuko da honakoen ordezkaritza egotea: lurralde eta sektore sanitarioko ordezkariak, toki-administrazioetako ordezkariak, elkargo profesional sanitarioenak, kontsumitzaile eta erabiltzaileen elkarteenak, sindikatuenak eta enpresa-erakundeenak.

Así mismo, su composición deberá observar criterios de representatividad territorial y del sector sanitario, e incorporar a representantes de las Administraciones locales y forales, de los colegios profesionales sanitarios, de las asociaciones de consumidores y usuarios y de los sindicatos y organizaciones empresariales.

Kontseiluok dagoeneko sortuak ziren Osasun Sailaren eta Osakidetza Administrazio–Organismo Autonomoaren egitura organikoak eta funtzionalak ezartzen dituen uztailaren 11ko 369/1995 Dekretuaren 2.E artikuluaren bidez (Osasun Sailaren egitura organikoa eta funtzionala aldatzen duen azaroaren 11ko 254/1997 Dekretuak emandako idazkera).

Estos Consejos habían sido ya creados por el artículo 2. E) del Decreto 369/1995, de 11 de julio, por el que se establecen las estructuras orgánicas y funcionales del Departamento de Sanidad y del Organismo Autónomo Administrativo Osakidetza-Servicio Vasco de Salud, en su redacción dada por el Decreto 254/1997, de 11 de noviembre, por el que se modifica la estructura orgánica y funcional del Departamento de Sanidad.

Horrek gaur egun arte indarrean jarraitu du, zeren eta Osasun Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen otsailaren 2ko 65/1999 Dekretuak lehen aipatu diren dekretuak indargabetu dituen arren, bertako bigarren xedapen iragankorrean jasotzen baita partaidetza komunitarioko kontseiluei buruzko arauak aplikagarriak izango zirela, behin-behingoz, harik eta beren beregiko araudia ezartzen den arte.

Su contenido ha venido constituyendo hasta el momento la normativa vigente en la materia, puesto que, a pesar de haberse derogado los Decretos últimamente citados por virtud del Decreto 65/1999, de 2 de febrero, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Sanidad, su Disposición Transitoria Segunda declaraba transitoriamente aplicables sus normas sobre los Consejos de Participación Comunitaria, en tanto no se estableciera el régimen correspondiente.

Hori dela eta, oraingo dekretu honen bidez Euskadiko Sanitate Kontseiluaren eta Arabako, Bizkaiko eta Gipuzkoako Osasun Barrutietako Kontseiluen funtzionamendua eta kideak ezarri nahi dira, beti ere lehen aipaturiko Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren ekainaren 26ko 8/1997 Legeak bere 11. artikuluan adierazitako irizpideekin bat.

Es por ello, por tanto, por lo que se procede a establecer, mediante la presente disposición, la composición y funcionamiento del Consejo de Sanidad de Euskadi y de los Consejos de cada una de las Áreas de Salud de Álava, Bizkaia y Gipuzkoa, de acuerdo con los criterios recogidos por el artículo 11 de la Ley de Ordenación Sanitaria, antes señalados.

Ondorioz, hainbat erakunderekin kontsulta egin ondoren (sindikatuak, kontsumitzaile- erabiltzaile- eta enpresa-elkarteak, eragindako elkargo profesionalak eta EUDEL-Euskal Udalen Elkartea), Osasun sailburuaren proposamenez eta Jaurlaritzaren Kontseiluak 1999ko ekainaren 22an egindako bileran eztabaidatu eta onartu eta gero, hau

Por todo lo expuesto, oídos los sindicatos, las organizaciones empresariales y de consumidores y usuarios, los Colegios profesionales afectados y la Asociación de Municipios Vascos-EUDEL, a propuesta del Consejero de Sanidad, previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en su sesión celebrada el día 22 de junio de 1999,

XEDATU DUT:

DISPONGO:

1. artikulua.– Arautu nahi den alorra.

Artículo 1.– Objeto de regulación.

Dekretu honen bidez Euskadiko Sanitate Kontseilua eta Arabako, Bizkaiko eta Gipuzkoako Osasun Barrutietako Kontseiluak arautu nahi dira. Kontseiluak Euskadiko sistema sanitarioaren partaidetza komunitarioko organo gisa sortzen dira, Osasun Sailari atxikita, Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren ekainaren 26ko 8/1997 Legeak bere 11. artikuluan xedatzen duenaren arabera.

Es objeto del presente Decreto la regulación del Consejo de Sanidad de Euskadi y de los Consejos de Área de Salud de Álava, Bizkaia y Gipuzkoa, los cuales se constituyen, adscritos al Departamento de Sanidad, como órganos de participación comunitaria en el sistema sanitario de Euskadi, de conformidad con lo establecido en el artículo 11 de la Ley de Ordenación sanitaria de Euskadi.

2. artikulua.– Eginkizunak.

Artículo 2.– Funciones.

1.– Hauek dira Euskadiko Sanitate Kontseiluaren eginkizunak, Autonomia Erkidegoaren eremuan:

1.– Corresponde al Consejo de Sanidad de Euskadi el ejercicio de las siguientes funciones, en relación con el ámbito de toda la Comunidad Autónoma:

a) Kontsultak jasotzea eta aholkuak ematea Euskadiko Osasun Plana formulatzerakoan.

a) Ser consultado y prestar asesoramiento en relación con la formulación del Plan de Salud de Euskadi.

b) Kontsultak jasotzea eta aholkuak ematea sistema sanitarioaren helburu orokorren gainean: atentzio prebentiboa, osasunaren sustapena, aseguramenduaren kudeaketa eta zerbitzu sanitarioen kontratazioa; bai eta Osasun Sailak jakinaraz diezaiokeen beste edozein alor ere.

b) Ser consultado y prestar asesoramiento sobre los objetivos generales del sistema sanitario en materia de atención preventiva y promoción de la salud, gestión del aseguramiento y contratación de los servicios sanitarios u otras materias cuyo conocimiento le sea facilitado por el Departamento de Sanidad.

c) Sistema sanitarioaren helburu orokorren inguruan Osasun Sailak aurkezten dizkion gainerako jarduketak ezagutzea.

c) Conocer aquellas otras actuaciones que le sean presentadas por el Departamento de Sanidad, en relación con los objetivos generales del sistema sanitario.

d) Osasun Planaren helburuen ebaluazioaren berri izatea, eta bai Osasun Sailak jakinarazten dizkion gainerako jarduketen ebaluazioaren berri ere; eta, behar izanez gero, horien gainean txostenak ematea.

d) Ser informado y emitir, en su caso, informe sobre la evaluación de los objetivos y determinaciones del Plan de Salud y de las demás actuaciones que hubieran sido puestas en su conocimiento previamente por el Departamento de Sanidad.

e) Osasun Sailaren aurrekontu-programen ildo nagusien berri izatea.

e) Ser informado sobre las líneas generales de los programas presupuestarios del Departamento de Sanidad.

f) Osasun Sailak, orokorrean, arloka edo lurraldeka, egiten dituen programen eta jarduketa-planen betetze mailaren segimendua eta ebaluazioaren berri jakitea.

f) Ser informado sobre el seguimiento y evaluación del cumplimiento de los programas y planes de actuación del Departamento de Sanidad de ámbito general, sectorial o territorial.

g) Indarrean dagoen araudia aplikatuz eslei dakiokeen beste edozein.

g) Cualquier otra que se le atribuya en virtud de la normativa vigente.

2.– Osasun Barrutietako Kontseiluen eginkizunak Euskadiko Sanitate Kontseiluari esleitu zaizkion berak dira, barrutian barrutiko esparruaren barruan, eta, bereziki, bertan ematen diren zerbitzu sanitarioen bereizgarritasunei dagokienez.

2.– Corresponde a los Consejos de Área de Salud las mismas facultades que se atribuyen al Consejo de Sanidad de Euskadi, en relación con el ámbito de las respectivas Áreas de Salud, y especialmente en lo que atañe a las especificidades de los servicios sanitarios que se prestan en las mismas.

3. artikulua.– Kontseilukideak.

Artículo 3.– Composición.

1.– Osasun Sailaren Osasun Plangintza eta Antolamenduko sailburuordea izango da bai Euskadiko Sanitate Kontseiluko burua bai Osasun Barrutietako Kontseiluetako burua. Berak ezin duenean ordezko bat izendatuko du, indarrean dauden arauek oro har ezarritako ordezkatze-araubidearen indarrez.

1.– Tanto el Consejo de Sanidad de Euskadi como los Consejos de Área de Salud estarán presididos por el Viceconsejero de Planificación y Ordenación Sanitaria del Departamento de Sanidad o persona que le sustituya, por aplicación del régimen de suplencias establecido con carácter general por la normativa vigente.

2.– Osasun sailburuaren aginduz izendatuko dira Euskadiko Sanitate Kontseiluko kideak; honako hauek hain zuzen:

2.– Integran el Consejo de Sanidad de Euskadi los siguientes miembros, que serán nombrados por Orden del Consejero de Sanidad:

– Foru aldundietako hiru ordezkari, lurralde historiko bakoitzetik bat.

– Tres representantes de las Diputaciones Forales, uno por cada Territorio Histórico.

– Hamabi udal-bazkide, Autonomia Erkidegoko udalen ordezkari gisa. EUDELek (Euskal Udalen Elkartea) izendatuko ditu.

– Doce corporativos municipales, en representación de los Ayuntamientos de la Comunidad Autónoma, designados por la Asociación de Municipios Vascos-Euskadiko Udalen Elkartea (E.U.D.E.L.). – Cuatro representantes de los Colegios Oficiales de Euskadi, elegidos cada uno de ellos por los Colegios de Médicos, Diplomados en Enfermería, Farmacéuticos y Veterinarios.

– Euskadiko elkargo ofizialen lau ordezkari, honako elkargoen ordezkari bana alegia: Medikuen Elkargoa, Erizaintzako Diplomatuen Elkargoa, Botikarien Elkargoa eta Albaitarien Elkargoa.

– Dos representantes de las federaciones de organizaciones de consumidores o usuarios, con mayor implantación en el ámbito de la Comunidad Autónoma.

– Autonomia Erkidegoan zabalkunde handiena duten kontsumitzaile edo erabiltzaileen erakundeen federazioetako ordezkari bi.

– Cuatro representantes de los sindicatos más representativos de la Comunidad Autónoma.

– Autonomia Erkidegoan ordezkaritza handiena duten sindikatuetako lau ordezkari.

– Dos representantes de otros sindicatos implantados en el sector sanitario por su representatividad en el mismo.

– Sanitatearen alorrean ordezkaritza esanguratsua duten beste sindikatuetako ordezkari bi.

– Seis representantes de las organizaciones empresariales más representativas de la Comunidad Autónoma.

– Autonomia Erkidegoan ordezkaritza handiena duten enpresa-erakundeetako sei ordezkari.

– Un representante del Departamento de Sanidad, el cual actuará como Secretario del Consejo, con voz y sin voto.

– Osasun Sailaren ordezkari bat. Kontseiluko idazkaria izango da, eta hitza bai baino botorik ez du izango.

3.– Los Consejos de cada Área de Salud tendrán la misma composición que el Consejo de Sanidad de Euskadi, sin perjuicio de que las Instituciones representadas puedan variar la identidad de sus componentes, para adecuarse al criterio de representatividad territorial, y de las siguientes peculiaridades:

3.– Osasun Barrutietako Kontseiluek Euskadiko Sanitate Kontseiluaren osaera bera izango dute; alabaina, ordezkatuta dauden erakundeek pertsona bat edo beste alda ditzakete, lurraldetasunaren irizpidea eta ondoren aipatzen diren bereizgarritasunak kontuan harturik:

– La Diputación correspondiente a cada Territorio Histórico designará a los tres representantes forales en el Consejo de Área de Salud.

– Lurraldean lurraldeko aldundiak Osasun Barrutiko Kontseiluko hiru foru-ordezkari izendatuko ditu.

– Los doce corporativos municipales lo serán de los Ayuntamientos pertenecientes al Área de Salud que corresponda.

– Hamabi udal bazkideak tokian tokiko osasun barrutiko udaletakoak izango dira.

– El cargo de Secretario del Consejo podrá recaer en personas distintas en cada Área de Salud.

– Kontseiluko idazkaria ezberdina izan daiteke osasun barruti batean eta bestean.

4.– Las instituciones o entidades que deban elegir a sus representantes como miembros de los Consejos, comunicarán la designación de los titulares y sus suplentes al Presidente de aquéllos, para que sean nombrados por Orden del Consejero de Sanidad.

4.– Kontseilukide izateko euren ordezkariak aukeratu behar dituzten erakundeek titular eta ordezkoen proposamenak jakinaraziko dizkiete kontseiluetako buruei, Osasun sailburuak agindu bidez izendapena egin dezan.

Dichos nombramientos se harán por un período renovable de cuatro años. No obstante, en el caso de que varias instituciones o entidades deban nombrar de común acuerdo a sus representantes en los Consejos, podrán realizarse los nombramientos para un sólo año, de tal forma que se facilite la rotación de los representantes de todas las citadas instituciones o entidades.

Izendapenek lau urte iraungo dute, baina gero berritu ahal izango dira. Hala eta guztiz ere, baldin erakunde batek baino gehiagok euren ordezkariak elkar hartuta hautatu behar badituzte, izendapena urte baterako bakarrik egin ahalko dute, halako moduz non, urtero txandakatuz, erakunde guztiotako ordezkariek jardun baitezakete Kontseiluan.

5.– A invitación de su Presidente, podrán asistir a los Consejos, con voz y sin voto, cuantos representantes del Departamento de Sanidad se considere oportuno con objeto de facilitar el ejercicio de sus funciones.

5.– Kontseiluetako buruek gonbidatuta eta bertako funtzionamendua errazteko bidezko ikusten bada, Osasun Sailaren nahi adina ordezkari egon daitezke bertan, hitzarekin baina botorik gabe.

Además, el Consejo, a través de su Presidente, podrá solicitar del Departamento de Sanidad la emisión de los informes o dictámenes técnicos que considere necesarios para el cumplimiento de sus funciones.

Kontseiluak, gainera, buruaren bitartez, bere zereginak egoki betetzeko beharrezkotzat jotzen dituen txostenak edo irizpen teknikoak eska diezazkioke Osasun Sailari.

Artículo 4.– Convocatorias y orden del día.

4. artikulua.– Deialdiak eta gai-zerrenda.

1.– Los Consejos serán convocados por su Presidente en sesión ordinaria, como mínimo, dos veces al año.

1.– Kontseiluburuak egingo du kontseiluetako ohiko bilkuren deialdia, urtean bi aldiz gutxienez.

La convocatoria se realizará con una antelación mínima de quince días, salvo en los casos de urgencia. A la misma se acompañará el Acta de la reunión anterior, así como el Orden del día, el cual se fijará teniendo en cuenta las peticiones de los demás miembros que hubieran sido formuladas con, al menos, 48 horas de antelación.

Deialdia bilkura baino hamabost egun lehenago gutxienez egingo da, premiazko kasuetan izan ezik. Deialdiari aurreko bilkuraren akta eta egun horretarako gai-zerrenda erantsiko zaizkio. Gai-zerrendako aztergaiak 48 ordu lehenago gutxienez aurkeztu beharko dituzte kontseilukideek.

2.– Los Consejos podrán, igualmente, reunirse en sesión extraordinaria, cuando así sea convocada por su Presidente o a solicitud de, al menos, un 25% de sus miembros, debiendo efectuarse la reunión en el plazo máximo de un mes desde la convocatoria.

2.– Kontseiluek, halaber, ohiz kanpoko bilkurak egin ditzakete, buruak eskatuta edo kideen %25ek gutxienez eskatuta. Bilkura hori deialdia egin eta hilabete baino lehen egin beharko da.

El orden del día de las reuniones extraordinarias será enviado a los miembros del Consejo con un plazo de antelación mínimo de una semana.

Ohiz kanpoko bilkuren gai-zerrenda astebete lehenago gutxienez bidaliko zaie kontseilukideei.

Artículo 5.– Constitución de los Consejos y adopción de acuerdos.

5. artikulua.– Kontseiluak eratzea eta erabakiak hartzea.

1.– El quórum para la válida constitución de los Consejos, en primera convocatoria, será el de la mayoría de sus componentes. En segunda convocatoria, media hora más tarde, será suficiente con la presencia de un tercio de los miembros.

1.– Kontseiluak lehen deialdian eratzeko gutxieneko quoruma kideen gehiengoa izango da. Bigarren deialdian, ordu erdi geroago, aski izango da kideen herena egotea.

2.– Los miembros de los Consejos podrán exponer el parecer de la institución o entidad a la que representen, en relación con cada uno de los asuntos incluidos en el orden del día, mediante intervenciones orales, las cuales podrán complementarse con la presentación de informes escritos que, a solicitud de la parte que los aporte, deberán incorporarse al acta de la sesión.

2.– Kideek, bilkuretan, ordezkatzen dituzten erakundeen ikuspuntua azaldu dezakete dena delako aztergaiari dagokionez. Azalpena ahozkoa izango da, baina horri laguntzeko txosten idatziak aurkeztu ahalko dira. Txostenak aktan jasota geratuko dira, aurkezten dituztenek berariaz hala eskatzen badute.

En el caso de proceder la adopción de acuerdos, estos se tomarán por mayoría de los miembros asistentes a la sesión de que se trate, dirimiendo los empates el voto del Presidente.

Erabakiak hartzez gerotan, bilkuran dauden kideen gehiengoz hartuko dira; berdinketarik badago, buruaren botoak emango du ebazpena.

3.– Corresponde al Presidente, auxiliado por el Secretario, la dirección de las sesiones, dando la palabra a cada miembro del Consejo, moderando las intervenciones y limitando, en su caso, la duración de las mismas, en aras de permitir la participación de todos ellos y la buena marcha de las sesiones.

3.– Kontseiluko buruak zuzenduko ditu bilkurak, idazkariaren laguntzaz: hitza emango die kideei, haien mintzaldiak bideratuko ditu, eta, behar izanez gero, baita mugatuko ere, kide guztiek parte har dezaten eta bilkurak taxuzkoak izan daitezen.

Artículo 6.– Actas.

6. artikulua.– Aktak.

Se levantarán actas de todas las sesiones, con indicación de los asistentes, orden del día, asuntos deliberados, resumen de las intervenciones de los miembros, resultado de las votaciones y contenido de los acuerdos que, en su caso, se adopten,

Bilkura guztietan aktak egingo dira. Bertan hauek jasoko dira: parte-hartzaileak, gai-zerrenda, eztabaidatutako gaiak, kideen mintzaldien laburpena, bozketetako emaitzak eta hartutako erabakiak, horrelakorik badago. Kideek berariaz eskatuta, aktetan erabakien aurkako haien ezezko botoa jasoko da, eta horrekin batera, aurkezten dituzten txostenak erantsiko dira.

A solicitud de los miembros del Consejo, en las actas se hará constar su voto en contra de los acuerdos adoptados y se incorporarán los informes escritos que los mismos aporten.

Aktetan idazkariaren izenpea eta buruaren oniritzia agertuko dira. Gainera, bilkuran egiten den egunean bertan edo hurrengo bilkuraren egunean, kontseilukideek euren onarpena eman beharko diote aktari.

Las actas deberán ser firmadas por el Secretario, con el visto bueno del Presidente y serán sometidas a la aprobación de los miembros del Consejo, en la misma o en la siguiente reunión.

7. artikulua.– Araudi aplikagarria.

Artículo 7.– Normativa aplicable.

Dekretu honetan jasotzen ez den guztiari dagokionean, kide anitzeko organoen gainean Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 22. artikuluan eta hurrengoetan xedatutakoa aplikatuko da.

En lo no previsto por el presente Decreto, será de aplicación lo dispuesto por los artículos 22 y siguientes de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, sobre órganos colegiados.

8. artikulua.– Sariak eta kalte-ordainak.

Artículo 8.– Dietas e indemnizaciones. La pertenencia a los Consejos no dará lugar a retribución alguna, sin perjuicio de las dietas e indemnizaciones que, con arreglo a la normativa vigente, corresponda a sus miembros.

Kontseiluko kide izateak ez dakar inolako ordainsari berezirik kobratzea, salbu eta indarrean dagoen araudiaren arabera kideei dagozkien bidezko sari eta kalte-ordainak.

DISPOSICIONES DEROGATORIAS

XEDAPEN INDARGABETZAILEAK

Primera.– A la entrada en vigor de la presente disposición se entenderá definitivamente derogado el artículo 2.E) del Decreto 369/1995, de 11 de julio, por el que se establecen las estructuras orgánicas y funcionales del Departamento de Sanidad y del Organismo Autónomo Administrativo Osakidetza-Servicio Vasco de Salud, en su redacción dada por el Decreto 254/1997, de 11 de noviembre, por el que se modifica la estructura orgánica y funcional del Departamento de Sanidad, declarado transitoriamente aplicable por la Disposición Transitoria Segunda del Decreto 65/1999, de 2 de febrero, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Sanidad.

Lehenengoa.– Xedapen hau indarrean jartzen denean indargabetu egingo da, behin betiko, uztailaren 11ko 369/1995 Dekretuaren 2. E artikulua, azaroaren 11ko 254/1997 Dekretuak emandako idazkeraren arabera (Dekretu hark Osasun Sailaren eta Osakidetza Administrazio–Organismo Autonomoaren egitura organikoak eta funtzionalak ezarri zituen, eta beste honek Osasun Sailaren egitura organiko eta funtzionala aldatu zituen). Izan ere, artikulu hori aldi baterako aplikagarritzat jo zuen Osasun Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen otsailaren 2ko 65/1999 Dekretuak.

Segunda.– A la entrada en vigor del presente Decreto, así mismo se entenderá derogado el Decreto 136/1983, de 27 de junio, por el que se crea la Junta Vasca de Salud y la Orden del Consejero de Sanidad, de 7 de mayo de 1986, por la que se aprueba el Reglamento de Funcionamiento de la Junta Vasca de Salud.

Bigarrena.– Xedapen hau indarrean jartzen denean indargabetu egingo dira, halaber, ekainaren 27ko 136/1983 Dekretua, "Osasunbideetarako Euskal Batzordea sortzen duena", eta Osasun sailburuaren 1986ko maiatzaren 7ko Agindua, "Osasunketarako Euskal Batzordearen Funtzionamendu Araudia onartzen duena".

DISPOSICIONES FINALES

AZKEN XEDAPENAK

Primera.– Se faculta al Consejero de Sanidad para dictar cuantas disposiciones sean precisas para el desarrollo y ejecución del presente Decreto.

Lehenengoa.– Ahalmena ematen zaio Osasun sailburuari, dekretu hau indarrean jartzeko eta garatzeko behar diren xedapenak eman ditzan.

Segunda.– El presente Decreto entrará en vigor al día siguiente de su publicación en el BOPV.

Bigarrena.– EHAAn argitaratzen den egunaren biharamunean jarriko da indarrean dekretu hau.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 22 de junio de 1999.

Vitoria-Gasteizen, 1999ko ekainaren 22an.

El Lehendakari,

Lehendakaria,

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

El Consejero de Sanidad,

Osasun sailburua,

GABRIEL M.ª INCLÁN IRIBAR.

GABRIEL M.ª INCLÁN IRIBAR.


Azterketa dokumentala


Análisis documental

Euskadi, bien común