Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

229. zk., 2015eko abenduaren 1a, asteartea

N.º 229, martes 1 de diciembre de 2015


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
5131
5131

IRAGARKIA, honako helburu hau duen hornidura-kontratua lizitatzeko dena: Kareaga-Barakaldoko pabiloi batean apalategi gurpildunak eta finkoak hornitu, muntatu eta instalatzea.

ANUNCIO para la licitación del contrato de suministros que tiene por objeto «Suministro, montaje e instalación de estanterías rodantes y fijas, para archivo en pabellón de Kareaga-Barakaldo».

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza, Herri Administrazio eta Justizia Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco, Departamento de Administración Pública y Justicia.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Servicios. Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

c) Espediente-zenbakia: S-027-DAPJ-2015.

c) Número de expediente: S-027-DAPJ-2015.

2.–– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Xedea deskribapena: iragarki honen idazpuruan zehaztutakoa.

a) Descripción del objeto: el que figura en el encabezamiento de este anuncio.

b) Loteak: ez.

b) División por lotes y número: no.

c) Gauzatzeko lekua: administrazio-klausula zehatzen pleguko karatulan zehazturik dagoena.

c) Lugar de ejecución: conforme se indica en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

d) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: egutegiko 30 egun edo, kasuan kasu, eskaintzan adierazitako epe laburrago bat, kontratua formalizatu den egunetik aurrera.

d) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: 30 días naturales o, en su caso, el plazo inferior ofertado, a partir del día siguiente a la fecha de formalización del contrato.

e) Luzapena onartzea: ez.

e) Admisión prórroga: no.

i) CPV: 39131100-0.

i) CPV: 39131100-0.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era:

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: aurreratua.

a) Tramitación: anticipada.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: eskaintzak baloratzeko zenbait irizpide daude, administrazio-klausula zehatzen pleguko karatulan xedatutakoarekin bat.

c) Forma: varios criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

– Eskaintza ekonomikoa: eskaintzarik merkeenak 65 puntu izango ditu; gainerakoek eskaintzen duten prezioaren araberako puntuazioa izango dute.

– Oferta económica: la oferta más baja recibirá 65 puntos, las demás obtendrán una puntuación proporcional al precio ofertado.

– Eskaintzako hornidura-, muntatze- eta instalazio-epea: eperik laburrenak 25 puntu izango ditu: gainerakoek eskaintzen duten epearen arabera.

– Plazo de suministro, montaje e instalación ofertados: el plazo más bajo obtendrá 25 puntos, los demás de forma proporcional al plazo ofertado.

– Eskainitako berme-epe osagarriak: 10 puntu:

– Plazos adicionales de garantía ofertados: 10 puntos:

a) Ikusten ez diren akatsetarako berme-urte gehigarriak: 5 punturaino.

a) Años de garantía adicional frente a defectos o vicios ocultos hasta 5 puntos.

b) Osagarrien hornidurarako berme-urte gehigarriak: 5 punturaino.

b) Años de garantía adicional de suministro de componentes hasta 5 puntos.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: lizitazioaren gehieneko aurrekontua edo, gastu-adierazlerik badago, gastu-adierazlearen gehieneko aurrekontua: 63.636,36 euro, gehi 13.363,64 euro, BEZari dagozkionak. Guztira: 77.000 euro, BEZa barne delarik.

4.– Presupuesto base de licitación: el presupuesto máximo de licitación o, en su caso, de gasto indicativo asciende a 63.636,36 euros + 13.363,64 euros de IVA, resultando un importe total 77.000 euros, IVA incluido.

5.– Behin-behineko bermea: ez.

5.– Garantía provisional: no se exige.

– Behin betiko fidantza: bai. esleipen-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

– Garantía definitiva: sí. 5% del importe de adjudicación (IVA excluido).

6.– Luzapenik: ez.

6.– Prórroga: no.

7.– Kontratuaren balio zenbatetsia, Sektore Publikoko Kontratuen Legearen ondorioetarako (SPKLTBko 88. artikulua): 63.636,36 euro.

7.– Valor estimado del contrato a efectos de la ley de Contratos del Sector Público (artículo 88 del TRLCPS): 63.636,36 euros.

8.– Agiriak eta argibideak:

8.– Obtención de documentación e información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza, Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza.

a) Entidad: Gobierno Vasco, Dirección de Servicios del Departamento de Administración Pública y Justicia.

b) Helbidea: Donostia kalea 1 (erdiko M eraikina, 2. solairua).

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Central M, 2.ª planta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Telefonoa: 945 01 90 98.

d) Teléfono: 945 01 90 98.

e) Telefaxa: 945 01 90 29. Helbide elektronikoa: t-saenz@euskadi.eus

e) Telefax: 945 01 90 29. E-mail: t-saenz @euskadi.eus

f) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015eko abenduaren 10a, 12:00ak arte.

f) Fecha límite de obtención de documentos e información: 10 de diciembre de 2015 hasta las 12:00 horas.

9.– Kontratistaren betebeharrak.

9.– Requisitos específicos del contratista.

Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: administrazio-klausula zehatzen pleguaren karatulako 29.2 puntuan zehazten den moduan.

Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver punto 29.2 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

10.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

10.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015eko abenduaren 17a, 12:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 17 de diciembre de 2015 hasta las 12:00.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: A eta B gutun-azalak aurkeztu beharko dira, lizitazio hau arautzen duten administrazio-klausula zehatzen pleguan zehaztutako edukia dutela.

b) Documentación a presentar: deberán presentarse dos sobres «A» y «B» con el contenido que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares que rigen esta Licitación.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1.– Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

1) Entidad: Mesa de Contratación, sita en la Dirección de Servicios, del Departamento de Administración Pública y Justicia del Gobierno Vasco.

2.– Helbidea: Donostia kalea 1 (Lakua, erdiko M eraikina, 2. solairua).

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

3.– Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: Sektore Publikoko Kontratuen Legearen Testu Bateginaren 161. artikuluan xedatutakoarekin bat.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos (2) meses, según el artículo 161 del Texto Refundido de la Ley de Contratos del Sector Público.

11.– Eskaintzak irekitzea:

11.– Apertura de las ofertas.

B gutun-azalak irekitzea: formula bidez ebalua daitezkeen irizpideak.

Apertura de los sobres «B» referente a los criterios cuantificables mediante la utilización de fórmulas:

– Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

– Entidad: Mesa de contratación, sita en la Dirección de Servicios, del Departamento de Administración Pública y Justicia del Gobierno Vasco.

– Helbidea: Donostia kalea 1 (Lakua, erdiko M eraikina, 2. solairua).

– Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

– Herria: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Eguna: 2016ko urtarrilaren 8a.

– Fecha: 8 de enero de 2016.

– Ordua: 10:00ak.

– Hora: 10:00.

12.– Bestelako argibideak: pleguetan ageri direnak.

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos.

13.– Iragarkien gastuak: 456,95 euro (EHAA), esleipendunak ordaindu beharko ditu.

13.– Gastos de anuncios: 456,95 euros (BOPV) Serán abonados por el adjudicatario.

14.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: http://www.contratación.euskadi.net // www.contratacion.info

14.– Portal informático o página web donde figuran las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

Vitoria-Gasteiz, 2015eko azaroaren 23a.

En Vitoria-Gasteiz, a 23 de noviembre de 2015.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental