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225. zk., 2015eko azaroaren 25a, asteazkena

N.º 225, miércoles 25 de noviembre de 2015


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
5054
5054

IRAGARKIA, Gipuzkoako organo judizialetarako mezularitza-zerbitzua kontratatzea helburu duen administrazio-kontratua lizitatzeko dena.

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo que tiene por objeto contratación del servicio de mensajería para los Órganos Judiciales de Gipuzkoa.

1.– Erakunde esleitzailea:

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza, Herri Administrazio eta Justizia Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco, Departamento de Administración Pública y Justicia.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Servicios. Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

1) Dependencia: Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: Donostia-San Sebastián, 1.

3) Udalerria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 84 96.

4) Teléfono 945 01 84 96.

5) Telefaxa: 945 01 90 29.

5) Telefax: 945 01 90 29.

6) Helbide elektronikoa: b-ortiz@euskadi.eus

6) Correo electrónico: b-ortiz@euskadi.eus.

7) Kontratatzailearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil de contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015-12-09

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 09-12-2015.

d) Espedientearen zenbakia: A-032-DAPJ-2015.

d) Número de expediente: A-032-DAPJ-2015.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Helburua: Gipuzkoako organo judizialetarako mezularitza-zerbitzua.

b) Descripción del objeto: servicio de mensajería para los Órganos Judiciales de Gipuzkoa.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko lekua: Gipuzkoako egoitza judizialak.

d) Lugar de ejecución: sedes judiciales de Gipuzkoa.

e) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: hogeita lau (24) hilabete.

e) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: veinticuatro (24) meses.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: si.

g) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 60160000-7.

g) CPV (Referencia de Nomenclatura): 60160000-7.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era:

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: preziorik txikiena.

c) Forma: precio más bajo.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 119.008,26 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 119.008,26 euros.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación:

a) Zenbateko garbia: 59.504,13 euro. Guztira: 72.000 euro.

a) Importe neto: 59.504,13 euros. Importe total: 72.000 euros.

6.– Eskatutako bermeak:

6.– Garantías exigidas:

● Behin-behinekoa: ez.

● Provisional: no.

● Behin betikoa: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

● Definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak:

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Eskatzen den sailkapena: ez da eskatzen.

a) Clasificación que se solicita: no se exige.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta kaudimen tekniko eta profesionala egiaztatzeko moduak: negozioen bolumen globalaren gaineko deklarazioa, eta, hala badagokio, kontratu honen helburuari dagozkien jardueren arloko negozioen bolumenaren gainekoa, gehienez ere azken hiru (3) ekitaldiei dagokienez eta kontuan izanik sortze-data eta jardueren hasiera-data, betiere negozio-bolumen horren erreferentziak izanez gero. Betekizuna: azken hiru urteetan (2012-2013-2014), urtean 29.752,07 euroko negozio-bolumen globala izatea gutxienez. Kaudimen teknikoa edo profesionala egiaztatzeko modua: kontratu honen xede den arloan edo antzeko arloren batean azken bost urteetan egindako zerbitzu edo lan nagusien zerrenda aurkeztu beharko du, zenbatekoa, datak eta zerbitzu edo lan horien hartzaile publiko edo pribatuak adierazita. Hartzailea sektore publikoko erakunde bat bada, eskudun organoak bisatutako edo egiaztatutako agirien bitartez kreditatu beharko dira egindako zerbitzuak eta lanak; hartzailea subjektu pribatua bada, horrek emandako ziurtagirien bidez, eta halakorik ez bada, enpresaburuaren deklarazioaren bidez. Betekizunak: kontratu honen xedeak hartzen duen arloaren antzeko esparruan gutxienez zerbitzu bat egin behar izan dute azken bost ekitaldietako batean (2014, 2013 2012, 2011 eta 2010), eta zerbitzu horren zenbatekoa lizitazioaren urteko gehieneko aurrekontuaren berdina (29.752,07 euro) edo hortik gorakoa izan behar izan da. Enpresaburuak eginiko zerbitzuak eta kontratuaren xedea osatzen dutenak antzekotzat hartzeko, sailkapen-azpitalde berekoak izan behar dute.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: medios de acreditación: declaración sobre el volumen global de negocios y, en su caso, sobre el volumen de negocios en el ámbito de actividades correspondiente al objeto del contrato, referido como máximo a los tres (3) últimos ejercicios disponibles en función de la fecha de creación o de inicio de las actividades del empresario, en la medida en que se disponga de las referencias de dicho volumen de negocios. Requisito: disponer de un volumen global de negocios anual en los tres últimos años (2012-2013-2014) por importe de, al menos, 29.752,07 euros. Solvencia técnica o profesional: medios de acreditación: relación de los principales servicios o trabajos realizados, en el ámbito similar al objeto del presente contrato, en los últimos cinco años, que incluya importe, fechas y destinatario, público o privado, de los mismos. Los servicios o trabajos efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público; cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario. Requisitos: deberán haber realizado, al menos, un servicio en ámbito similar al del presente objeto de contrato, tomando como criterio de correspondencia entre los servicios ejecutados por el empresario y los que constituyen el objeto del contrato la pertenencia al mismo subgrupo de clasificación, en alguno de los cinco últimos ejercicios (2014, 2013 2012, 2011 y 2010) por un importe, al menos, del presupuesto máximo de licitación anual, 29.752,07 euros.

8.– Parte hartzeko eskabideak edo eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015eko abenduaren 11ko 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 11 de diciembre de 2015 hasta las 10:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: «A» eta «B» gutun-azalak aurkeztu beharko dira, administrazio-klausula zehatzen pleguan adierazitako edukia dutela.

b) Documentación a presentar: deberán presentarse dos sobres «A», «B» con el contenido que se especifica en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

1) Entidad: Mesa de Contratación, Dirección de Servicios, del Departamento de Administración Pública y Justicia del Gobierno Vasco.

2) Helbidea: Donostia kalea 1 (Lakua, M eraikina, 2. solairua).

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

3) Udalerria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, Sektore Publikoko Kontratuen Legearen Testu Bateginaren 161. artikuluan xedatutakoarekin bat etorriz.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, conforme a lo dispuesto en el artículo 161 del Texto Refundido de la Ley de contratos del Sector Público.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

a) «B» gutun-azalak irekitzea: formulak aplikatuz kuantifika daitezkeen irizpideak:

a) Apertura de los sobres «B» referente a los criterios cuantificables mediante la utilización de fórmulas:

Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza.

Entidad: Mesa de contratación, sita en la Dirección de Servicios, del Departamento de Administración Pública y Justicia.

– Helbidea: Donostia kalea 1 (Lakua, M eraikina, 2. solairua).

– Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

– Udalerria: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Eguna eta ordua: B gutun-azala: 2015-12-17an, 9:30ean.

– Fecha y hora: sobre B: 17-12-2015 a las 09:30.

10.– Publizitate-gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán abonados por el adjudicatario.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no procede.

12.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

12.– Portal informático o página web donde figuran las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

Vitoria-Gasteiz, 2015eko azaroaren 17a.

En Vitoria-Gasteiz, a 17 de noviembre de 2015.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental