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194. zk., 2015eko urriaren 13a, asteartea

N.º 194, martes 13 de octubre de 2015


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
4295
4295

IRAGARKIA, honako xede hau duen administrazio-kontratuaren lizitazioa egiteko dena: «Auzia Euskaraz» proiektua bultzatu eta sustatzeko dinamizatzaileen zerbitzua kontratatzea.

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo que tiene por objeto contratación de un servicio de dinamizadores para el impulso y promoción del proyecto «Auzia Euskaraz».

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza, Herri Administrazio eta Justizia Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco, Departamento de Administración Pública y Justicia.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Servicios. Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

1) Dependencia: Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: Donostia-San Sebastián, 1.

3) Udalerria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 84 96.

4) Teléfono 945 01 84 96.

5) Telefaxa: 945 01 90 29.

5) Telefax: 945 01 90 29.

6) Posta elektronikoa: b-ortiz@euskadi.eus

6) Correo electrónico: b-ortiz@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil de contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015-10-26.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 26-10-2015.

d) Espedientearen zenbakia: A-024-DAPJ-2015.

d) Número de expediente: A-024-DAPJ-2015.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) «Auzia Euskaraz» proiektua bultzatu eta sustatzeko dinamizatzaileen zerbitzua kontratatzea.

b) Descripción del objeto: contratación de un servicio de dinamizadores para el impulso y promoción del proyecto «Auzia euskaraz».

c) Loteak: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko lekua: Bizkaia eta Gipuzkoako egoitza judizialak.

d) Lugar de ejecución: Sedes judiciales de Bizkaia y Gipuzkoa.

e) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: hogeita lau (24) hilabete.

e) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: veinticuatro (24) meses.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

g) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 60120000-5.

g) CPV (Referencia de Nomenclatura): 60120000-5.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: eskaintzak baloratzeko zenbait irizpide daude, administrazio-klausula berezien orriko karatulan ezarritakoarekin bat etorriz.

c) Forma: varios criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

1.– Formulak aplikatuz automatikoki balora daitezkeen irizpideak: Haztapena, guztira: 51 puntu.

1.– Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas: Ponderación total: 51 puntos.

– Eskaintza ekonomikoa: 51 puntu. Formula: ikusi karatularen 30.2 puntua.

– Oferta económica: 51 puntos. Fórmula: ver punto 30.2 de la carátula.

2.– Balio-judizioaren bidez aplikatzekoak diren beste irizpide batzuk:

2.– Otros criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor:

– Lantaldeak edo batzordeak sortzeko lan-plan bat, talde horietan planteatzen diren ekimen guztietarako ekintza bateratuak, koordinatuak eta antolatuak egiteko xedez, gai judizialetan euskara bultzatzeari begira. Haztapena: 30 puntu. Ikusi karatularen 30.2 puntua.

– Plan de trabajo para la creación de grupos de trabajo o comisiones, con el objetivo de con seguir una acción conjunta, coordinada y organizada de todas las iniciativas que se planteen en esos grupos, en aras al impulso del uso del euskara en los asuntos judiciales: Ponderación: 30 puntos. Ver punto 30.2 de la carátula.

– Zabalkunde eta komunikazio plana, arlo honetan egiten diren proposamen eta ekintza guztiena (horiek bultzatzea taldeetako kideen artean, mundu juridikoko kideen artean eta gizartean orokorrean). Haztapena: 15 puntu. Ikusi karatularen 30.2 puntua.

– Plan de difusión y comunicación, de todas las propuestas y acciones que se hagan en esta materia (impulso de los mismos entre los miembros de los distintos grupos, entre los integrantes del mundo jurídico y de la sociedad en general). Ponderación: 15 puntos. Ver punto 30.2 de la carátula.

– Mekanismo eta metodologien definizioa, zehatz azalduz zerbitzuen jarraipena egiteko eta kalitatea bermatzeko proposatutako jarduerak, entregatzekoak eta emaitzak.

– Definición de mecanismos y metodologías, con detalle concreto de actividades, entregables y resultados propuestos para realizar el control y seguimiento de los servicios y aseguramiento de la calidad.

Haztapena, guztira: 49 puntu.

Ponderación total: 49 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 578.512,40 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 578.512,40 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 289.256,20 euro. Guztira: 350.000 euro.

a) Importe neto: 289.256,20 euros. Importe total: 350.000 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

– Behin-behinekoa: ez.

– Provisional: no.

– Behin betikoa: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

– Definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Eskatzen den sailkapena: ez da eskatzen.

a) Clasificación que se solicita: no se exige.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: ekonomia- eta finantza-kaudimena egiaztatzeko moduak: negozioen guztizkoaren gaineko deklarazioa, eta, hala badagokio, kontratu honen helburuari dagozkien jardueren arloko negozioen guztizkoaren gainekoa, gehienez ere azken hiru (3) ekitaldiei dagokienez eta kontuan izanik sortze-data eta jardueren hasiera-data, betiere negozio-bolumen horren erreferentziak izanez gero. Betekizunak: lizitatzaileek azken hiru (3) urteetan (2011, 2012, 2013) izandako negozio-bolumenak, guztira, 289.000 eurokoa edo hortik gorakoa izan behar du (BEZik gabe). Kaudimen tekniko edo profesionala egiaztatzeko moduak: azken hiru urteetan, zerbitzu-kontratu honen xede den antzeko esparruan egindako lanik nabarmenenak edo emandako zerbitzurik aipagarrienak, zerbitzu edo lan horien zenbatekoak, datak eta hartzaile publiko zein pribatuak ere aipatuta. Jasotzailea sektore publikoko erakunde bat bada, eskudun organoak bisatutako edo egiaztatutako agirien bitartez kreditatu beharko dira egindako zerbitzuak edo lanak; jasotzailea subjektu pribatua bada, horrek emandako ziurtagirien bidez, eta halakorik ez bada, enpresaburuaren deklarazioaren bidez; hala badagokio, eskumena duen agintaritzak zuzenean emango dio ziurtagiri horien berri kontratazio-organoari. Betekizunak: azken hiru urteetan (2013, 2014 eta 2015), administrazio publikoan edo enpresa pribatuan hizkuntza-normalizazioarekin lotutako bi proiektu gutxienez egin izana, eta proiektu horien zenbatekoak, guztira, ez du ehun mila (100.000,00) euro (BEZa barne) baino txikiago izan beharko.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: solvencia económica y financiera: medios de acreditación: declaración sobre el volumen global de negocios y, en su caso, sobre el volumen de negocios en el ámbito de actividades correspondiente al objeto del contrato, referido como máximo a los tres (3) últimos ejercicios disponibles en función de la fecha de creación o de inicio de las actividades del empresario, en la medida en que se disponga de las referencias de dicho volumen de negocios. Requisitos: los licitadores deben disponer de un volumen global total de negocios en el conjunto de los tres (3) últimos años (2011, 2012, 2013) por importe igual o superior a 289.000 euros (IVA no incluido). Solvencia técnica o profesional: medios de acreditación: relación de los principales servicios o trabajos realizados, en el ámbito similar al objeto de presente contrato de servicios, en los últimos tres años, que incluya importe, fechas y destinatario, público o privado, de los mismos. Los servicios o trabajos efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público; cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario; en su caso, estos certificados serán comunicados directamente al órgano de contratación por la autoridad competente. Requisitos: haber realizado en los tres últimos años, al menos dos proyectos relacionados con la normalización lingüística en la Administración pública o la empresa privada por un importe total (2013, 2014 y 2015) no inferior a cien mil (100.000,00) euros, IVA incluido).

8.– Parte hartzeko eskabideak edo eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015eko urriaren 30eko 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 30 de octubre de 2015 hasta las 10:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: «A», «B» eta «C» gutun-azalak aurkeztu beharko dira, administrazio-klausula zehatzen pleguan adierazitako edukia dutela.

b) Documentación a presentar: deberán presentarse dos sobres «A», «B» y «C» con el contenido que se especifica en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

1) Entidad: Mesa de Contratación, Dirección de Servicios, del Departamento de Administración Pública y Justicia del Gobierno Vasco.

2) Helbidea: Donostia kalea 1 (Lakua, erdiko M eraikina, 2. solairua).

2) Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

3) Udalerria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, Sektore Publikoko Kontratuen Legearen Testu Bateginaren 161. artikuluan xedatutakoarekin bat etorriz.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, conforme a lo dispuesto en el artículo 161 del Texto Refundido de la Ley de contratos del Sector Público.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

a) «C» gutun-azalak irekitzea: balio-judizioen bidez neurtzekoak diren irizpideak.

a) Apertura de los sobres «C» referente a los criterios cuya ponderación dependa de un juicio de valor:

– Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza.

– Entidad: Mesa de contratación, sita en la Dirección de Servicios, del Departamento de Administración Pública y Justicia.

– Helbidea: Donostia kalea 1 (Lakua, erdiko M eraikina, 2. solairua).

– Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

– Udalerria: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Eguna eta ordua: «C» gutun-azala: 2015-11-10eko 10:00ak.

– Fecha y hora: sobre «C»: 10-11-2015 a las 10:00.

b) «B» gutun-azalak irekitzea: formulak aplikatuz ebalua daitezkeen irizpideak.

b) Apertura de los sobres «B» referente a los criterios cuantificables mediante la utilización de fórmulas:

Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza.

Entidad: Mesa de contratación, sita en la Dirección de Servicios, del Departamento de Administración Pública y Justicia.

– Helbidea: Donostia kalea 1 (Lakua, erdiko M eraikina, 2. solairua).

– Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

– Udalerria: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Eguna eta ordua: «B» gutun-azala: 2015-11-17ko 10:00ak.

– Fecha y hora: sobre «B»: 17-11-2015 a las 10:00.

10.– Publizitateko gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán abonados por el adjudicatario.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no procede.

12.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

12.– Portal informático o página Web donde figuran las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

Vitoria-Gasteiz, 2015eko irailaren 30a.

En Vitoria-Gasteiz, a 30 de septiembre de 2015.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental