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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

188. zk., 2015eko urriaren 2a, ostirala

N.º 188, viernes 2 de octubre de 2015


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
4158
4158

IRAGARKIA, Laudioko eta Tolosako ertzain-etxeetan aldageletarako armairuak hornitzea helburu duen hornidura-kontratuaren lizitazioari buruzkoa (Espedientea: S-188/2015).

ANUNCIO para la licitación del contrato de suministro de taquillas de vestuario para las Comisarías de Laudio y Tolosa (Expediente: S-188/2015).

1.– Entitate esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Segurtasun Saila.

a) Organismo: Departamento de Seguridad.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Kontratazio Arloa.

1) Dependencia: Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Telefonoa: 94 607 80 00.

4) Teléfono: 94 607 80 00.

5) Telefaxa: 94 607 83 04.

5) Telefax: 94 607 83 04.

6) Helbide elektronikoa: contratacion@seg.euskadi.eus

6) Correo electrónico: contratacion@seg.euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 20015eko urriaren 19a, 10:00etan.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 19 de octubre 2015, a las 10:00 horas.

d) Espediente-zenbakia: S-188/2015.

d) Número de expediente: S-188/2015.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: hornidura.

a) Tipo: suministros.

b) Deskribapena: Laudioko eta Tolosako ertzain-etxeetan aldageletarako armairuak hornitzea.

b) Descripción: suministro de taquillas de vestuario para las Comisarías de Laudio y Tolosa.

c) Loterik ba ote dagoen eta zenbat lote/unitate dagoen: ez dago.

c) División por lotes y número de lotes/número de unidades: no hay.

d) Gauzatzeko/entregatzeko lekua: ikusi kontratuaren agiriak.

d) Lugar de ejecución/entrega: véase la documentación del contrato.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: ikusi kontratuaren agiriak.

e) Plazo de ejecución/entrega: véase la documentación del contrato.

f) Luzapenik onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no se contempla.

g) Esparru-akordiorik ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklatura-erreferentzia): 44421720-0.

i) CPV (referencia de nomenclatura: 44421720-0.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez da halakorik.

c) Subasta electrónica: no es el caso.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago: ikusi kontratuaren dokumentazioa.

d) Criterios de adjudicación, en su caso: véase la documentación del contrato.

4.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua

4.– Presupuesto base de la licitación.

a) Zenbateko garbia: 52.962,81 euro. BEZa: % 21. Zenbatekoa, guztira: 64.085,00 euro.

a) Importe neto: 52.962,81 euros. IVA: 21%. Importe total: 64.085,00 euros.

5.– Eskatutako bermeak:

5.– Garantías exigidas.

Behin betikoa: esleipen-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del importe de adjudicación, excluido el IVA.

6.– Kontratistaren betebeharrak:

6.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena, hala badagokio (taldea, azpitaldea eta kategoria): ez.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): no es el caso.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun tekniko eta profesionala, behar izanez gero: ikusi kontratuaren dokumentazioa.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: véase la documentación del contrato.

c) Bestelako betebehar bereziak: ikusi kontratuaren dokumentazioa.

c) Otros requisitos específicos: véase la documentación del contrato.

d) Kontratu erreserbaturik: ez.

d) Contratos reservados: no.

7.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

7.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015eko urriaren 19a, 10:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 19 de octubre de 2015, a las 10:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea: ikusi kontratuaren dokumentazioa.

b) Modalidad de presentación: véase la documentación del contrato.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza – Kontratazio Arloa.

1) Dependencias: Departamento de Seguridad – Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales – Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Helbide elektronikoa: ez.

4) Dirección electrónica: no.

d) Eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua (prozedura murriztua): ez dago halakorik.

d) Número previsto de empresas las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

e) Aldaerarik onartzea, hala badagokio: ez.

e) Admisión de variantes, si procede: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, eskaintzak irekitzen direnetik aurrera.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: será de dos meses a contar desde la apertura de plicas.

8.– Eskaintzak irekitzea.

8.– Apertura de las ofertas.

B gutun-azalak: eskaintza ekonomikoa, eta automatikoki formula bidez balora daitezkeen irizpideak.

Sobres «B»: oferta económica y criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas.

a) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea 18.

a) Dirección: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

b) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

b) Localidad y código postal: Erandio 48950.

c) Eguna eta ordua: 2015eko urriaren 30a, 12:00etan.

c) Fecha y hora: 30 de octubre de 2015, a las 12:00 horas.

9.– Publizitate-gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

9.– Gastos de publicidad: serán a cargo del/los adjudicatario/s.

10.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera (hala badagokio): ez.

10.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no hay.

11.– Gainerako informazioa: C gutun-azalak jendaurrean irekitzeko ekitaldia (balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak) 2015eko urriaren 23eko 12:00etan egingo da.

11.– Otras informaciones: la apertura pública de los sobres C) «Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor», se realizará el 23 de octubre de 2015, a las 12:00 horas.

Erandio, 2015eko irailaren 24a.

Erandio, a 24 de septiembre de 2015.

Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren zuzendaria,

La Directora de Gestión Económica y Recursos Generales,

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental