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141. zk., 2015eko uztailaren 28a, asteartea

N.º 141, martes 28 de julio de 2015


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
3358
3358

IRAGARKIA, honako helburu hau deun administrazio-kontratuaren lizitazioa egiteko dena: bere helburuak lor ditzan, Justizia Administrazioak egoki hornitzeko, Arabako, Bizkaiko eta Gipuzkoako Lurralde Historikoetan kokatutako organo judizialek eskatutako peritazio ekonomikoak egitea. Espedientea: A-019-2015.

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo que tiene por objeto: realización de peritaciones económicas demandadas por los órganos judiciales sitos en los Territorios Históricos de Álava, Bizkaia y Gipuzkoa, con objeto de dotar a la Administración de Justicia de los medios precisos para el cumplimiento de sus fines. Expediente: A-019-2015.

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza, Herri Administrazio eta Justizia Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco, Departamento de Administración Pública y Justicia.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Servicios. Mesa de Contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

c) Espediente-zenbakia: A-019-DAPJ-2015.

c) Número de expediente: A-019-DAPJ-2015.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Xedearen deskribapena: iragarki honen idazpuruan zehaztutakoa.

a) Descripción del objeto: el que figura en el encabezamiento de este anuncio.

b) Loteak: bai, hiru lote.

b) División por lotes y número: sí, tres lotes.

c) Gauzatzeko lekua: Arabako, Bizkaiko eta Gipuzkoako Lurralde Historikoetako organo judizialak, loteen arabera.

c) Lugar de ejecución: sedes judiciales de los territorios históricos de Álava, Bizkaia y Gipuzkoa según lotes.

d) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: 24 hilabete.

d) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: 24 meses.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: aurreratua.

a) Tramitación: anticipada.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: irizpide bakarra prezioa.

c) Forma: único criterio precio.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: lizitazioaren aurrekontu maximoa edo, halakorik bada, zenbatetsitako gastuarena ehun eta hemeretzi mila eta zortzi euro eta hogeita sei zentimokoa da gehi hogeita bost mila bederatziehun eta laurogeita hamaika euro eta hirurogeita hamalau zentimo, BEZarena; guztizko zenbatekoa hauxe delarik: ehun eta berrogeita lau mila (144.000) euro.

4.– Presupuesto base de licitación: el presupuesto máximo de licitación o, en su caso, de gasto indicativo asciende a ciento diecinueve mil ocho euros con veintiséis céntimos más veinticuatro mil novecientos noventa y un euros con setenta y cuatro céntimos de IVA, resultando un importe total de ciento cuarenta y cuatro mil (144.000) euros.

Zenbateko hori honela banatuko da urteka:

Distribuidos, en su caso, en las siguientes anualidades:

2016. urtea: berrogeita hemeretzi mila bostehun eta lau euro eta hamalau zentimo, eta hamabi mila laurehun eta laurogeita hamabost euro eta laurogeita zazpi zentimo BEZarenak; guztizko zenbatekoa hauxe delarik: hirurogeita hamabi mila (72.000) euro.

Año 2016. Cincuenta y nueve mil quinientos cuatro euros con catorce céntimos más doce mil cuatrocientos noventa y cinco euros con ochenta y siete céntimos de IVA, resultando un importe total de setenta y dos mil (72.000) euros.

1. lotea: bederatzi mila bederatziehun eta hamazazpi euro eta hogeita hamasei zentimo gehi bi mila eta laurogeita bi euro eta hirurogeita hamabost zentimo BEZarenak. Guztira: hamabi mila (12.000) euro.

Lote 1: nueve mil novecientos diecisiete euros con treinta y seis céntimos más dos mil ochenta y dos euros con sesenta y cinco céntimos de IVA. Total: doce mil (12.000) euros.

2. lotea: hogeita lau mila zazpiehun eta laurogeita hamahiru euro eta hogeita hemeretzi zentimo gehi bost mila eta berrehun eta sei euro eta hirurogei bat zentimo BEZarenak. Guztira: hogeita hamar mila (30.000) euro.

Lote 2: veinticuatro mil setecientos noventa y tres euros con treinta y nueve céntimos más cinco mil doscientos seis euros con sesenta y un céntimos de IVA. Total: treinta mil (30.000) euros.

3. lotea: hogeita lau mila zazpiehun eta laurogeita hamahiru euro hogeita hemeretzi zentimo gehi bost mila eta berrehun eta sei euro eta hirurogei bat zentimo BEZarenak. Guztira: hogeita hamar mila (30.000) euro.

Lote 3: veinticuatro mil setecientos noventa y tres euros con treinta y nueve céntimos más cinco mil doscientos seis euros con sesenta y un céntimos de IVA. Total: treinta mil (30.000) euros.

– 2017. urtea: berrogeita hemeretzi mila bostehun eta lau euro eta hamalau zentimo, eta hamabi mila laurehun eta laurogeita hamabost euro eta laurogeita zazpi zentimo BEZarenak; guztizko zenbatekoa hauxe delarik: hirurogeita hamabi mila (72.000) euro.

– Año 2017. Cincuenta y nueve mil quinientos cuatro euros con catorce céntimos más doce mil cuatrocientos noventa y cinco euros con ochenta y siete céntimos de IVA, resultando un importe total de setenta y dos mil (72.000) euros.

1. lotea: bederatzi mila bederatziehun eta hamazazpi euro eta hogeita hamasei zentimo gehi bi mila eta laurogeita bi euro eta hirurogeita hamabost zentimo BEZarenak. Guztira: hamabi mila (12.000) euro.

Lote 1: nueve mil novecientos diecisiete euros con treinta y seis céntimos más dos mil ochenta y dos euros con sesenta y cinco céntimos de IVA. Total: doce mil (12.000) euros.

2. lotea: hogeita lau mila zazpiehun eta laurogeita hamahiru euro hogeita hemeretzi zentimo gehi bost mila eta berrehun eta sei euro eta hirurogei bat zentimo BEZarenak. Guztira: hogeita hamar mila (30.000) euro.

Lote 2: veinticuatro mil setecientos noventa y tres euros con treinta y nueve céntimos más cinco mil doscientos seis euros con sesenta y un céntimos de IVA. Total: treinta mil (30.000) euros.

3. lotea: hogeita lau mila zazpiehun eta laurogeita hamahiru euro hogeita hemeretzi zentimo gehi bost mila eta berrehun eta sei euro eta hirurogei bat zentimo BEZarenak. Guztira: hogeita hamar mila (30.000) euro.

Lote 3: veinticuatro mil setecientos noventa y tres euros con treinta y nueve céntimos más cinco mil doscientos seis euros con sesenta y un céntimos de IVA. Total: treinta mil (30.000) euros.

5.– Behin betiko bermea: bai, esleitutako lotearen edo loteen lizitaziorako oinarrizko aurrekontuaren % 5 (BEZa kanpo).

5.– Garantía definitiva: sí, 5% del presupuesto base de licitación (IVA excluido), del lote o lotes adjudicados.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza, Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza.

a) Entidad: Gobierno Vasco, Dirección de Servicios del Departamento de Administración Pública y Justicia.

b) Helbidea: Donostia kalea 1 (erdiko M eraikina, 2. solairua).

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Central M, 2.ª planta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Telefonoa: 945 01 90 98 / 945 01 91 41.

d) Teléfono: 945 01 90 98 / 945 01 91 41.

Helbide elektronikoa: t-saenz@euskadi.eus; dreljus@euskadi.eus

Correo electrónico: t-saenz@euskadi.eus; dreljus@euskadi.eus

e) Telefaxa: 945 01 90 29.

e) Telefax: 945 01 90 29.

f) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015eko abuztuaren 28a, 10:00ak arte.

f) Fecha límite de obtención de documentos e información: 28 de agosto de 2015 hasta las 10:00 h.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Eskatzen den sailkapena: ez.

a) Clasificación que se solicita: no.

Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala.

Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional:

Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

Solvencia económica y financiera:

– Akreditazio-baliabideak: kontratuaren helburuari dagokion jarduera-esparruan (peritazio ekonomikoak) izandako negozio-bolumen guztizkoaren gaineko deklarazioa, gehienez ere azken hiru ekitaldiei buruzkoa (2012, 2013, 2014).

– Medios de acreditación: declaración sobre el volumen global de negocios en el ámbito de actividades correspondiente al objeto del contrato (peritaciones económicas), referido como máximo a los tres (3) últimos ejercicios (2012, 2013, 2014).

– Betekizunak: azken hiru urtekoetan, gutxienez, deklaratutako guztizko bolumena honakoa izango da:

– Requisitos: el volumen global declarado deberá ser de, al menos, durante las tres últimas anualidades.

– 1. lotea: 12.000 euro.

– Lote 1: 12.000 euros.

– 2. lotea: 30.000 euro.

– Lote 2: 30.000 euros.

– 3. lotea: 30.000 euro.

– Lote 3: 30.000 euros.

– 1+2 lotea: 42.000 euro.

– Lote 1+2: 42.000 euros.

– 2+3 lotea: 60.000 euro.

– Lote 2+3: 60.000 euros.

– 1+2+3 lotea: 72.000 euro.

– Lote 1+2+3: 72.000 euros.

Gaitasun teknikoa eta profesionala:

Solvencia técnica o profesional:

– Enpresarioaren eta enpresako zuzendaritzakoen titulazioa ofizialak (ekonomiaren arloko gradua edo lizentziatura); guztiarekin ere, batez ere, kontratua exekutatzeko ardura dutenenak.

– Titulaciones oficiales (licenciatura o grado en el ámbito de la economía) del empresario y del personal directivo de la empresa y, en particular, del personal responsable de la ejecución del contrato.

1) Akreditazio-baliabideak: enpresak izan eta zerbitzua emateko eskaintzen dituen giza-baliabideen zerrenda, eta horiei dagozkien titulazioak.

1) Medios de acreditación: una relación con los medios personales, y sus correspondientes titulaciones, de los que disponga la empresa y que se oferte para la prestación del servicio.

8.– Parte hartzeko eskabideak edo eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015eko irailaren 1a, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 1 de septiembre de 2015 hasta las 10:00.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: «A» eta «B» gutun-azalak aurkeztu beharko dira, lizitazio hau arautzen duten administrazio-klausula zehatzen pleguan zehaztutako edukia dutela.

b) Documentación a presentar: deberán presentarse dos sobres «A» y «B» con el contenido que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares que rigen esta Licitación.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

1) Entidad: Mesa de Contratación, sita en la Dirección de Servicios, del Departamento de Administración Pública y Justicia del Gobierno Vasco.

2) Helbidea: Donostia kalea 1 (Lakua, erdiko M eraikina, 2. solairua).

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

3) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi (2) hilabete, eskaintzak irekitzen direnetik aurrera.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos (2) meses, a contar a partir de la apertura de las proposiciones.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

«B» gutun-azalak irekitzea: formulak aplikatuz ebalua daitezkeen irizpideak:

Apertura de los sobres «B» referente a los criterios cuantificables mediante la utilización de fórmulas:

– Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

– Entidad: Mesa de Contratación, sita en la Dirección de Servicios, del Departamento de Administración Pública y Justicia del Gobierno Vasco.

– Helbidea: Donostia kalea 1 (Lakua, erdiko M eraikina, 2. solairua).

– Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

– Herria: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Data: 2015eko irailaren 9a.

– Fecha: 9 de septiembre de 2015.

– Ordua: 10:00ak.

– Hora: 10:00.

10.– Bestelako argibideak: pleguetan ageri direnak.

10.– Otras informaciones: figuran en los pliegos.

11.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

11.– Gastos de anuncios: serán abonados por el adjudicatario.

12.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

12.– Portal informático o página web donde figuran las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

Vitoria-Gasteiz, 2015eko uztailaren 17a.

En Vitoria-Gasteiz, a 17 de julio de 2015.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental