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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

140. zk., 2015eko uztailaren 27a, astelehena

N.º 140, lunes 27 de julio de 2015


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
3347
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IRAGARKIA, prozedura irekia, laser fotolisiko ekipamendu bat kontratatzeko (UNPV 13-4E-1862 proiektua. EGEF funtsen bidez lagundutako finantzaketa) (22/15 PI).

ANUNCIO relativo al procedimiento abierto para la contratación de un equipo de fotólisis de láser, cofinanciado con fondos Feder (Proyecto UNPV 13-4E-1862) (PA 22/15).

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea. Leioako Campusa. E; 48940 Leioa (Bizkaia). Telefonoa: 94 601 20 01, faxa: 94 601 33 30.

a) Organismo: Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea. Campus Universitario E; 48940 Leioa (Bizkaia). Teléfono: 94 601 20 01, fax: 94 601 33 30.

b) Espedientea izapidetuko duen atala: Kontratazio eta Erosketetako Zerbitzua.

b) Dependencia que tramita el expediente: Servicio de Contratación y Compras.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Deskribapena: goiburuan adierazitakoa.

a) Descripción: indicado en el encabezamiento.

b) Unitate-kopurua: ez.

b) N.º de unidades: no.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y n.º: no.

d) Emateko lekua: administrazio-klausula zehatzen agiriaren karatulako 10. puntua.

d) Lugar de ejecución: punto 10 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

e) Emateko epea: administrazio-klausula zehatzen agiriaren karatulako 5. puntua.

e) Plazo de ejecución: punto 5 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

3.– Izapidetzea, prozedura eta era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma.

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Era: zenbait balorazio-irizpideren araberako esleipena. Ekipamenduaren zehaztapen teknikoak: 69 puntu. Berme-epe gehigarria: 20 puntu. Saldu ondoko laguntza-zerbitzua: 6 puntu. Prezioa: 5 puntu.

c) Forma: adjudicación conforme a varios criterios de valoración. Especificaciones técnicas del equipo: 69 puntos. Plazo de garantía adicional: 20 puntos. Servicio de asistencia post-venta: 6 puntos. Precio: 5 puntos.

4.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua: 129.934 euro (BEZa kanpo).

4.– Presupuesto base de licitación: 129.934 euros (IVA excluido).

5.– Behin-behineko bermea: ez.

5.– Garantía provisional: no.

6.– Dokumentuak eta argibideak.

6.– Documentos e información.

a) Helbidea: ikusi 1.a eta 1.b puntuak.

a) Dirección: véase puntos 1.a y 1.b.

b) Noiz arte eskuratu ahal diren: 2015eko irailaren 4ra arte.

b) Fecha límite de obtención: hasta el 4 de septiembre de 2015.

7.– Kontratistaren betekizunak: ikus administrazio-klausula zehatzen agiria.

7.– Requisitos del contratista: véase pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak aurkezteko.

8.– Presentación de ofertas.

a) Azken eguna: 2015eko irailaren 4ra arte.

a) Fecha límite: hasta el 4 de septiembre de 2015.

b) Dokumentazioa: ikus administrazio-klausula zehatzen agiria.

b) Documentación: véase pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: UPV/EHUko Erregistro Orokorra (Errektoregoa, Leioako Campusa, Sarriena auzoa, z/g - 48940), Gipuzkoako Campuseko Erregistroan (Ignacio M.ª Barriola Eraikina, Elhuyar plaza – 20018 Donostia), eta Arabako Campuseko Erregistroan (Izardui komandantea, 2 – 01005 Vitoria-Gasteiz). Ordutegi honetan: astelehenetik ostegunera 09:00etatik 13:00etara eta 15:00etatik 16:30era, eta ostiraletan, Gabonetako txandetan, Aste Santuan eta udako lanaldi jarraituan 09:00etatik 13:00etara.

c) Lugar de presentación: Registro General de la UPV/EHU en el Campus Universitario de Leioa. Edificio Rectorado. B.º Sarriena, s/n, 48940, y en los Registros de Campus de Gipuzkoa (Edificio Ignacio M.ª Barriola, Plaza de Elhuyar – 20018 San Sebastián) y de Álava (c/ Comandante Izarduy, 2 – 01005 Vitoria-Gasteiz). En el siguiente horario: de lunes a jueves de 09:00 a 13:00 y de 15:00 a 16:30, los viernes, turnos de Navidad, Semana Santa y jornada continuada de verano, de 09:00 a 13:00.

Lehiatzaileek eskaintzak postaz bidaltzen badituzte adierazitako epearen barruan, posta-bulegoan dataren zigilua jartzeko eskatu beharko dute eta mezu elektroniko bat bidali karatulako 28.5 puntuan adierazitako helbidera, eskaintza bidali dutela jakinarazteko. Baldintza bi horiek betetzen ez badira, edo eskaintza bidali egin dela jakinarazteko mezua eskaintzak jasotzeko epea amaitu ostean jasotzen bada, eskaintza ez da onartuko. Nolanahi ere, epea amaitu eta hamar egunera proposamena jaso ez bada, ez da inolaz ere onartuko.

Las ofertas que se envíen por correo dentro del plazo de admisión señalado, deberán justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de correos y comunicar la remisión de la oferta mediante envío de un correo electrónico a la dirección indicada en el punto 28.5 de la carátula. Sin la concurrencia de ambos requisitos o si la comunicación de la remisión es recibida con posterioridad al transcurso del plazo de recepción de proposiciones establecido, la oferta no será admitida. Transcurridos, no obstante diez días naturales a la indicada fecha sin haberse recibido la proposición, esta no será admitida en ningún caso.

d) Eskaintzari eusteko ezinbesteko epea: bi hilabete, eskaintzak zabaltzen direnetik hasita.

d) Plazo obligatorio de mantener la oferta: dos meses desde el acto de apertura de ofertas.

e) Aldaerak onartzea: ez da halakorik jarri.

e) Admisión de variantes: no se establecen.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Erakundea eta lekua: ikus 1.a puntua.

a) Entidad y lugar: véase punto 1.a.

b) Eguna: 2015eko irailaren 14an.

b) Fecha: el día 14 de septiembre de 2015.

c) Ordua: 11:30ean.

c) Hora: 11:30.

10.– Iragarkien gastuak: enpresa esleipendunaren kontura.

10.– Gastos de anuncios: por cuenta de las empresas adjudicatarias.

11.– Interneteko helbidea: www.contratacion.ehu.es

11.– Dirección de Internet: www.contratacion.ehu.es

Leioa, 2015eko uztailaren 14a.

En Leioa, a 14 de julio de 2015.

UPV/EHUren 2013ko urtarrilaren 30eko Ebazpenaz egindako eskuordetzearen bidez sinatua.
Fdo. por delegación efectuada en Resolución de la UPV/EHU, de 30 de enero de 2013.

Gerentea,

La Gerente,

LORE BILBAO ARTETXE.

LORE BILBAO ARTETXE.


Azterketa dokumentala


Análisis documental