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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

126. zk., 2015eko uztailaren 7a, asteartea

N.º 126, martes 7 de julio de 2015


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HEZKUNTZA, HIZKUNTZA POLITIKA ETA KULTURA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, POLÍTICA LINGÜÍSTICA Y CULTURA
3006
3006

IRAGARKIA, zeinen bidez jakinarazten baita, 2015-2016 eta 2016-2017 ikasturteetan, Arabako, Gipuzkoako eta Bizkaiko Lurralde Historikoetan, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren menpe dauden ikastetxe publikoetarako, gidaria barne, bederatzi jarleku baino gehiagoko ibilgailu bidezko eskola-garraio zerbitzua xede duen kontratuaren lizitazioa.

ANUNCIO de licitación del contrato de servicios que tiene por objeto el «Servicio de transporte escolar, con vehículos de una capacidad superior a nueve plazas, incluida la de conductor, a los centros públicos de enseñanza dependientes del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi, sitos en los Territorios Históricos de Álava, Gipuzkoa y Bizkaia. Periodo: cursos escolares 2015-2016 y 2016-2017».

1.– Entitate esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa jasotzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saila.

a) Organismo: Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Mahaia – Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saila.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Kontratazio Arloa. Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saileko Kudeaketa Ekonomikoaren Zuzendaritza.

1) Dependencia: Área de Contratación. Dirección de Gestión Económica del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

2) Helbidea: Donostia kalea, 1 Lakua II, 3. solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 65 42.

4) Teléfono: 945 01 65 42.

5) Telefaxa: 945 01 95 35.

5) Telefax: 945 019535.

6) Posta elektronikoa: huisl249@euskadi.eus

6) Correo electrónico: huisl249@euskadi.eus

7) Kontratatzailearen profilaren internet-helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015eko uztailaren 9a.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 9 de julio de 2015.

d) Espedientearen zenbakia: SE/14/15.

d) N.º de expediente: SE/14/15.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato:

a) Mota: zerbitzua.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: 2015-2016 eta 2016-2017 ikasturteetan, Araba, Gipuzkoa eta Bizkaiko Lurralde Historikoetan, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren menpe dauden, ikastetxe publikoetarako, gidaria barne, bederatzi jarleku baino gehiagoko ibilgailu bidezko eskola-garraio zerbitzua.

b) Descripción: «Servicio de transporte escolar, con vehículos de una capacidad superior a nueve plazas, incluida la de conductor, a los centros públicos de enseñanza dependientes del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi, sitos en los Territorios Históricos de Álava, Gipuzkoa y Bizkaia. Periodo: cursos escolares 2015-2016 y 2016-2017».

c) Loterik dagoen eta zenbat lote: bai. 3 lote. Lote bakoitza ibilbideen arabera azpilotetan banatuta dago, Administrazio Klausula Zehatzen Agiriaren IV eranskinean jasotakoaren arabera.

c) División por lotes y número de lotes/Número de unidades: sí. 3 lotes, divididos a su vez en sublotes correspondientes a itinerarios conforme a lo indicado en el anexo IV del pliego de cláusulas administrativas particulares.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: ibilbide bakoitzerako Preskripzio Teknikoen Pleguan zehaztutakoaren arabera.

d) Lugar de ejecución/entrega: el indicado en el pliego de prescripciones técnicas para cada uno de los itinerarios.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 2015-2016 eta 2016-2017 ikasturteak.

e) Plazo de ejecución/entrega: cursos escolares 2015-2016 y 2016-2017.

f) Luzapena onartzea: bai, luzapen bakarra 2017-2018 eta 2018-2019 ikasturteetarako.

f) Admisión de prórroga: sí. Una única prórroga que abarcará los cursos escolares 2017-2018 y 2018-2019.

i) CPV (nomenklaturako erreferentzia): 60130000-8 Bidaiariak errepidetik garraiatzeko zerbitzu bereziak.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 60130000-8 Servicios especiales de transporte de pasajeros por carretera.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapidea: presazkoa.

a) Tramitación: urgente.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago: eskaintzak baloratzeko hainbat irizpide daude, karatularen 30.2 puntuan jasota.

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios de valoración, conforme a lo indicado en el punto 30.2 de la carátula.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 13.131.640,80 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 13.131.640,80 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de la licitación:

Zenbateko garbia: 6.565.820,40 euro. BEZa (% 21): 656.582,04 euro. Guztira: 7.222.402,44 euro.

Importe neto: 6.565.820,40 euros. IVA (21%): 656.582,04 euros. Importe total: 7.222.402,44 euros.

6.– Bermeak.

6.– Garantías:

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no se exige.

Behin-betikoa: dagokion ibilbidearen edo dagozkion ibilbideen lizitazio aurrekontuaren zenbatekoaren % 5, BEZa kanpo.

Definitiva: 5% del presupuesto base de licitación del itinerario o itinerarios correspondientes, IVA excluido.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos de los contratistas:

a) Sailkapena, behar izanez gero (taldea, azpitaldea eta kategoria): ikus karatularen 29.1 puntua.

a) Clasificación: véase lo indicado en el punto 29.1 de la carátula.

b) Kaudimen ekonomikoa eta finantza mailakoa eta kaudimen tekniko eta profesionala, behar izanez gero: Ikus karatularen 29.2 puntua.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: véase lo previsto en el punto 29.2 de la carátula.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas o de las solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2015eko uztailaren 17a, 09:00ak.

a) Fecha límite de presentación: las 09:00 horas del día 17 de julio de 2015.

b) Aurkezteko modalitatea: eskuz edo postaz.

b) Modalidad de presentación: en mano o por correo postal.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Arabako, Gipuzkoako edo Bizkaiko Lurralde Ordezkaritza, aurkeztutako lotearen arabera.

1) Dependencia: Delegaciones Territoriales de Araba, Gipuzkoa y Bizkaia, según al lote que se presente.

2) Helbidea: administrazio klausula zehatzen agiriaren karatularen 28.3 puntuan zehaztutakoa.

2) Domicilio: indicado en el punto 28.3 de la carátula del PCAP.

3) Herria eta posta-kodea: administrazio klausula zehatzen agiriaren karatularen 28.3 puntuan zehaztutakoa.

3) Localidad y código postal: indicados en el punto 28.3 de la carátula del PCAP.

d) Zenbat enpresari dei egingo zaien eskaintzak aurkezteko (prozedura murriztua): ez da kasua.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak: ez dira onartzen.

e) Admisión de variantes: no se admiten.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete, eskaintzak ireki eta biharamunetik aurrera kontatu beharrekoak.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses a contar a partir del día siguiente al de la apertura de las ofertas.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas:

a) Helbidea: Donostia kalea 1, 6. aretoa.

a) Dirección: c/ Donostia-San-Sebastián, n.º 1, de Vitoria-Gasteiz, sala n.º 6.

b) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

b) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

c) Eguna eta ordua:

c) Fecha y hora:

● B gutunazalaren irekitzea: 2015eko uztailaren 21a, 10:00ak.

● Apertura sobres B: 10:00 horas del 21 de julio de 2015.

10.– Publizitate-gastuak: Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren kontura.

10.– Gastos de publicidad: por cuenta del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: 2015eko ekainaren 24a.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de las Comunidades Europeas»: 24 de junio de 2015.

12.– Bestelako argibideak.: ez dago.

12.– Otras informaciones: no hay.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko ekainaren 24a.

En Vitoria-Gasteiz, a 24 de junio de 2015.

Kudeaketa Ekonomikoaren zuzendaria,

La Directora de Gestión Económica,

AMAIA JAUREGIBERRI GOENAGA.

AMAIA JAUREGIBERRI GOENAGA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental