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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

126. zk., 2015eko uztailaren 7a, asteartea

N.º 126, martes 7 de julio de 2015


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

UNIBASQ-EUSKAL UNIBERTSITATE SISTEMAREN KALITATEA EBALUATU ETA EGIAZTATZEKO AGENTZIA
UNIBASQ-AGENCIA DE EVALUACIÓN DE LA CALIDAD Y ACREDITACIÓN DEL SISTEMA UNIVERSITARIO VASCO
3004
3004

EBAZPENA, 2015eko ekainaren 4koa, Unibasq Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena; honen bidez, Euskal Herriko Unibertsitateko irakasleen eta ikertzaileen osagarri gehigarriak ebaluatzeko eta esleitzeko protokoloa ematen da argitara.

RESOLUCIÓN de 4 de junio de 2015, del Director de Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco, por el que se da publicidad al Protocolo para la Evaluación y Asignación de Complementos Retributivos Individuales del PDI de la UPV/EHU.

I.– Arrazoien aurkezpena eta lege esparrua

I.– Exposición de motivos y marco legal

1.– Unibertsitate Erreformarako abuztuaren 25eko 11/1983 Lege Organikoaren bidez, Unibertsitateetako irakasleentzat banako ordainsari osagarriak ezartzeko aukera arautzen zen. Arau horretan oinarrituta, Euskal Herriko Unibertsitatearen Gizarte Kontseiluak, Unibertsitatearen Gobernu Batzarrarekin batera, ordainsari-osagarri gehigarrien sistema bat finkatu zuen unibertsitateko irakasleentzat 1999. urtean.

1.– La Ley Orgánica 11/1983, de 25 de agosto, de Reforma Universitaria regulaba la posibilidad de que se estableciesen complementos individuales para el profesorado de las Universidades. Partiendo de esta normativa el Consejo Social de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, de acuerdo con la Junta de Gobierno de la Universidad, estableció un sistema de complementos retributivos adicionales para el profesorado funcionario de los cuerpos docentes universitarios en el año 1999.

2.– Unibertsitateei buruzko abenduaren 21eko 6/2001 Lege Organikoaren 55. eta 69. artikuluen bidez, banako merezimenduekin loturiko ordainsari gehigarriak emateko aukera ezartzen da, autonomia erkidegoek finkatutako mugen barruan, Gizarte Kontseiluak egindako deialdian eta Unibertsitatearen Gobernu Kontseiluak aldez aurretik onartuta.

2.– La Ley Orgánica 6/2001, de 21 de diciembre, de Universidades en sus artículos 55 y 69 establece la posibilidad de otorgar retribuciones adicionales ligadas a méritos individuales, dentro de los límites que fijen las Comunidades Autónomas, en convocatoria realizada por el Consejo Social, previa aprobación por el Consejo de Gobierno de la Universidad.

3.– Geroago, Euskal Unibertsitate Sistemaren otsailaren 25eko 3/2004 Legearen 34. artikuluan, Gobernuak irakasle eta ikertzaileentzat, funtzionario eta kontratatuentzat ordainsari gehigarriak ezarri ahal izango dituela xedatzen da, irakaskuntzari, ikerkuntzari eta kudeaketari dagokienez egoki irizten dituen irizpideen arabera, eta hizkuntzari dagozkion merezimenduak ere kontuan hartuko dira. Halaber, artikulu horren arabera, Eusko Jaurlaritzari dagokio, unibertsitate-arloan eskuduna den sailak proposatuta, ordainsari horien mugak ezartzea eraginkortasun eta efikazia irizpideen arabera, eta Gizarte Kontseiluari dagokio, Unibertsitateko Gobernu Kontseiluak proposatuta, ordainsari horiek modu berezi eta indibidualean esleitzea erabakitzea, Unibasq - Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziak merezimenduak baloratu ondoren.

3.– Posteriormente, el artículo 34 de la Ley 3/2004, de 25 de febrero, del Sistema Universitario Vasco, dispone que el Gobierno podrá establecer para el personal docente e investigador, funcionario y contratado, complementos retributivos, de acuerdo con los criterios que considere oportunos en torno a la docencia, la investigación y la gestión, entre los que se incluirán los méritos lingüísticos. Asimismo, dicho artículo señala que corresponde al Gobierno Vasco, a propuesta del departamento competente en materia de universidades, establecer los límites de dichas retribuciones de acuerdo con los criterios de eficacia y eficiencia, y al Consejo Social, a propuesta del Consejo de Gobierno de la universidad, acordar la asignación singular e individual de los mismos previa valoración de los méritos por la Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco (Unibasq).

4.– Lege-xedapen hori garatzeko, UPV/EHUko irakasle eta ikertzaileen ordainsari-osagarri gehigarriei buruzko urriaren 17ko 209/2006 Dekretua onartu zen, lege-esparrua finkatu zuena.

4.– Para desarrollar esta disposición legal, se aprueba el Decreto 209/2006, de 17 de octubre, sobre complementos retributivos adicionales del personal docente e investigador de la UPV/EHU que establece el marco reglamentario del mismo.

5.– Lau deialdi egin eta emaitzak aztertu ostean, eta 209/2006 Dekretuaren bigarren xedapen gehigarrian erabakitakoari jarraikiz, berrikusi egin zen eta horren ondorioz 64/2011 Dekretua eman zen.

5.– Tras la celebración de cuatro convocatorias y el análisis de sus resultados, y de acuerdo con lo establecido en la disposición adicional segunda del Decreto 209/2006, se inició la revisión del mismo, que da lugar al Decreto 64/2011.

6.– 13/2012 Legean aurreikusitakoari jarraikiz, Agentziaren eginkizunetako bat da: bere funtzioen barruan ezarritakoaren arabera, irakaskuntzarekin, ikerketarekin, jakintza-zabaltzearekin eta kudeaketarekin loturiko merezimenduak ebaluatzea, UPV/EHUko irakasle eta ikertzaileentzat aurreikusitako ordainsari osagarriak esleitzeari begira.

6.– De acuerdo con lo previsto en la Ley 13/2012, la Agencia tiene expresamente atribuida, entre sus funciones, la de la evaluación de los méritos docentes, investigadores, de transferencia del conocimiento y de gestión, a los efectos de la asignación de los complementos retributivos previstos para el personal docente e investigador de la UPV/EHU.

7.– Eskumen hori baliatuta, eta Unibasq Agentziaren Estatutuen 17.3 b artikuluan ezarritakoaren arabera, Aholku Batzordeari dagokio Agentziak erabili beharreko ebaluazio-irizpideak eta protokoloak onartzea.

7.– En ejercicio de esta competencia, y de conformidad con lo dispuesto en el artículo 17.3 b de los Estatutos de Unibasq corresponde a la Comisión Asesora la aprobación de los protocolos y criterios de evaluación a emplear por la agencia.

II.– Protokolo honen helburua

II.– Objeto de este protocolo

1.– Unibasqek garatuta dagoen eta irakasle eta ikertzaileen osagarriak ebaluatzeko den programa loturik dago irakaskuntzako, ikerketako, jakintza eta kudeaketako jarduera ebaluatzearekin, UPV/EHUko irakasle eta ikertzaileei banako ordainsari-osagarriak emateari begira.

1.– El Programa de evaluación de complementos del PDI que desarrolla Unibasq, se refiere a la evaluación de la actividad docente, investigadora, de transferencia del conocimiento y de gestión para la concesión de complementos retributivos individuales al personal docente e investigador de la UPV/EHU.

2.– Prozesu horretan, Unibertsitatearen Gobernu Kontseiluak proposatuta, UPV/EHUren Gizarte Kontseiluak erabaki du irakasle eta ikertzaileei ordainsari-osagarriak modu berezi eta indibidualean esleitzea, martxoaren 29ko 64/2011 Dekretuaren bidez aldatutako urriaren 17ko 209/2006 Dekretuan finkatutakoari kasu eginez.

2.– En este proceso el Consejo Social de la UPV/EHU, a propuesta del Consejo de Gobierno de la Universidad, acuerda la asignación singular e individual de complementos retributivos al PDI de acuerdo con lo establecido en el Decreto 209/2006, de 17 de octubre, modificado por el Decreto 64/2011, de 29 de marzo.

3.– Dekretu horretako 1. artikuluan aurreikusitakoaren arabera, osagarriak esleitzeko, Unibasqek interesdunaren merezimenduak baloratu eta ebaluatu beharko ditu aldez aurretik.

3.– Tal y como está previsto en el artículo 1 de dicho Decreto, la asignación de los complementos exigirá la previa valoración y evaluación de los méritos de la persona interesada por Unibasq.

4.– Ebaluazio-prozesua Unibasqen Kode Etikoaren araberakoa izango da; Agentziaren webgunean (www.unibasq.org) argitaratuta dagoena.

4.– El proceso de evaluación deberá regirse por el Código ético de Unibasq, publicado en su página web (www.unibasq.org).

III.– Ebaluazio organoak

III.– Órganos de evaluación

1.– Agentziak ebaluazio-batzordeen bitartez jasotako eskabideak ebaluatuko ditu; ebaluazio-batzordeetako kideek inpartzialtasunez jokatu beharko dute, gerta litezkeen interes-gatazken berri eman beharko dute eta, hala badagokie, ez dute ez prozesu osoan ez zati batean parte hartuko.

1.– La Agencia evaluará las solicitudes recibidas a través de los comités de evaluación, cuyos miembros deberán ser imparciales, debiendo declarar los conflictos de intereses que se presenten y, en su caso, absteniéndose de participar en todo o en parte del proceso.

2.– Ebaluazio-batzordeetako kideek eta Agentziako langileek ebaluazio-prozesuan eskuratutako informazio guztia konfidentziala da.

2.– Es de carácter confidencial toda la información a la que tengan acceso en el proceso de evaluación los miembros de los comités de evaluación y el personal de la Agencia.

3.– Ebaluazio-batzordeak.

3.– Comités de evaluación.

a) Ebaluazio-batzordeak ebaluazio-prozesuaren koordinazio-organoak dira. Haien eginkizunak honako hauek dira: prozedura osoa planifikatzea, kontrolatzea eta aztertzea, eta egindako irizpen teknikoen araberako behin betiko txosten indibidualak ematea.

a) Los comités de evaluación son los órganos coordinadores del proceso evaluador, que realizarán las labores de planificación, control y análisis de todo el procedimiento y emitirán los informes individuales definitivos a la vista de los juicios técnicos vertidos.

b) Batzorde horietan, ebaluatutako irakasle eta ikertzaileen kategoria akademiko bereko edo handiagoko irakasle eta ikertzaileak egongo dira, eta Agentziaren Estatutuei eta Agentziaren Ebaluatzaileak hautatzeko Kodeari jarraikiz eratuko dira. Agentziako zuzendariak, ebaluazio-batzorde bakoitzeko kideen artean, batzordeburua eta idazkaria izendatuko ditu, beraiek beteko baitituzte kide anitzeko organoetan kargu horiei dagozkien eginkizunak.

b) Estos comités estarán formados por personal docente e investigador de igual o superior categoría académica a los evaluados y se constituirán de acuerdo con los Estatutos de la Agencia y el Código de selección de evaluadores de la Agencia. El Director o la Directora de la Agencia designará de entre los miembros de cada comité de evaluación a su Presidente o Presidenta y a su Secretario o Secretaria, quienes desempañarán las funciones propias de esos cargos en los órganos colegiados.

c) Ebaluazio-batzordeak eskatzaileen esparru zientifikoen arabera osatuko dira, baita, UPV/EHUko irakasleen banaketa kontuan izanik, aurreikusitako eskaera kopuruaren arabera ere. Horretarako, honako batzorde hauek osatuko dira:

c) Los comités de evaluación se formarán atendiendo a los campos científicos de los solicitantes y al número de solicitudes previstas de acuerdo con la distribución del profesorado de la UPV/EHU. A estos efectos, se constituirán los siguientes comités:

– Zientzia Esperimentalen Batzordea.

– Comité de Ciencias Experimentales.

– Zientzia Juridikoen eta Ekonomia Zientzien Batzordea.

– Comité de Ciencias Jurídicas y Económicas.

– Medikuntza eta Osasun Zientzien Batzordea.

– Comité de Ciencias Médicas y de la Salud.

– Gizarte Zientzien Batzordea.

– Comité de Ciencias Sociales.

– Irakaskuntza Teknikoen Batzordea.

– Comité de Enseñanzas Técnicas.

– Giza Zientzien Batzordea.

– Comité de Humanidades.

– Bikaintasuna ebaluatzeko Batzordea; aurreko ebaluazio-batzordeetako batzordeburuekin osatuko da.

– Comité de evaluación de la excelencia, formado por los presidentes de los comités anteriores.

d) Prozesu bakoitzaren egoera berezien ondorioz aldatu ahal izango da ebaluazio-batzordeen kopurua.

d) En función de circunstancias específicas de cada proceso se podrá modificar el número de comités de evaluación.

e) Ebaluazio-batzordeetan bost kidetik hamar kidera bitartean egongo dira, aurreikusitako eskaeren bolumenaren arabera. Salbuespen gisa, ebaluazio-batzordeak espezialisten aholkularitza espezifikoa eskatu ahal izango dio Agentziari, komeni denean.

e) Los comités de evaluación estarán formados por un número de miembros entre cinco y diez, en función del volumen de solicitudes previstas. Excepcionalmente, cuando resulte aconsejable, el comité de evaluación podrá requerir a la Agencia el asesoramiento específico de especialistas.

f) Batzordeetako kideen izendapena indarrean jarriko da Agentziako zuzendariak izendapen-ebazpena sinatzen duen egunetik aurrera. Batzordeen osaera Agentziaren webgunean argitaratuko da; kide guztien curriculum vitaeak ere argitaratuko dira.

f) El nombramiento de los miembros de los comités tendrá validez a partir de la fecha de la firma de la resolución del nombramiento por parte de la Dirección de la Agencia. La composición de los comités será publicada en la página web de la Agencia, en la que también se incluirán los curriculum vitae de todos sus miembros.

IV.– Ebaluazio prozesuaren deskribapena

IV.– Descripción del proceso de evaluación

1.– UPV/EHUren Gizarte Kontseiluak egindako deialdia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzearekin batera hasiko da prozesua. Unibertsitatearen Gobernu Kontseiluak deialdiaren proposamena egingo dio UPV/EHUren Gizarte Kontseiluari, onar dezan.

1.– El proceso se inicia mediante la publicación de la convocatoria por el Consejo Social de la UPV/EHU en el Boletín Oficial del País Vasco. El Consejo de Gobierno de la Universidad propondrá la convocatoria para su aprobación al Consejo Social de la UPV/EHU.

2.– Deialdia urtekoa izango da eta parte hartzeko beharrezkoa den dokumentazioa, epea eta modua ezarriko ditu.

2.– La convocatoria será anual y establecerá la forma, los plazos y la documentación necesaria para participar en la misma.

3.– 64/2011 Dekretuaren bidez aldatutako 209/2006 Dekretuan aurreikusitako ordainsari-osagarriak ebaluatzeko aukera izateko, interesdunak, eskaera egiteko unean UPV/EHUrekin lan-, estatutu- edo administrazio-lotura izan beharko du nahitaez, eta jardunean egon beharko du.

3.– Para optar a la evaluación de los complementos retributivos previstos en el Decreto 209/2006, modificado por el Decreto 64/2011 será requisito imprescindible que la persona interesada, en el momento de la solicitud, mantenga vinculación laboral, estatutaria o administrativa con la UPV/EHU y esté en activo.

4.– Unibertsitatetik kanpo egon diren eta beste unibertsitate edo ikerketa-zentro batzuetan lan akademikoa egin ondoren UPV/EHUn sartu diren pertsonek ebaluazioa eskatu ahal izango dute, 64/2011 Dekretuak aldatutako 209/2006 Dekretuaren 5.6 artikuluan ezarritakoari jarraikiz.

4.– Podrán solicitar la evaluación aquellas personas que han permanecido fuera de la Universidad y que se incorporan a la UPV/EHU tras el desarrollo de su labor académica en otras universidades o centros de investigación de acuerdo con lo establecido en el artículo 5.6 del Decreto 209/2006, modificado por el Decreto 64/2011.

5.– Baloratzeko merezimenduak aurkeztea.

5.– Presentación de méritos a valorar.

a) Merezimenduak egiaztatzeko dokumentazioa erantsiko zaio eskabideari, formatu digitalean. Eskabidean bildutako merezimenduen zerrendako orden berberari eutsi beharko dio arestian adierazitako dokumentazioak, eta ebaluatu beharreko atalekin bat etorriko diren fitxategi informatikoetan antolatuko da.

a) Con la solicitud se adjuntará la documentación acreditativa de los méritos en formato digital. Esta documentación deberá mantener un orden igual al de la relación de méritos incluidos en la solicitud y se organizará en archivos informáticos que responderán a los apartados a evaluar.

b) Aipaturiko merezimenduek nahitaez etorri beharko dute bat egiaztagiriekin; horrela ez bada, merezimendua ez da ebaluazioan kontuan hartuko.

b) Los méritos citados deben tener correspondencia obligatoria con los documentos acreditativos, en caso contrario el mérito no será tenido en cuenta en la evaluación.

c) Egiaztatutako merezimenduak baino ez dira baloratuko.

c) Únicamente se valorarán los méritos acreditados.

d) Ebaluazio-eskaerak Euskal Autonomia Erkidegoko edozein hizkuntza ofizialetan aurkeztu ahal izango dira.

d) Las solicitudes de evaluación se podrán presentar en cualquiera de las lenguas oficiales de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

6.– Eskaerak lekualdatzea.

6.– Traslado de las solicitudes.

UPV/EHUk eskaerak Unibasqera igorriko ditu.

La UPV/EHU remitirá las solicitudes a Unibasq.

7.– Eskaerak ebaluatzea.

7.– Evaluación de las solicitudes.

a) Prozesuaren koordinazio-organoak izaki, ebaluazio-batzordeek ebaluazio-prozesuaren plangintza orokorra egingo dute deialdi bakoitzaren hasieran. Plangintza horretan, batzorde bakoitzak ebaluazio-lana egiteko duen epea adieraziko da, deialdian finkatutako gehieneko epearen barruan hel dakion ebaluazioaren ebazpena interesdunari.

a) Los comités de evaluación, como órganos coordinadores del proceso, realizarán al comienzo de cada convocatoria una planificación general del proceso de evaluación. En ella, se indicarán los plazos de que dispone cada comité para realizar su tarea de evaluación, a fin de garantizar que la resolución de la evaluación pueda llegar a los interesados o interesadas en el plazo máximo indicado en la convocatoria.

b) Oro har, aurkeztutako eskaerak dagozkion ebaluazio-batzordeari atxikiko zaizkio, jakintza-arloaren eta eskatzaileak adierazitako esparruaren arabera. Nolanahi ere, eskatzaileak adierazitakoa ez den esparru bati eta, horren ondorioz, beste batzorde bati atxiki ahal izango zaio eskaera, alegatutako merezimenduak esparru zientifiko horri hobeto egokitzen zaizkiola ikusten bada eta betiere interesdunari aldez aurretik kontsulta eginda.

b) Con carácter general, se procederá a la adscripción de las solicitudes presentadas al correspondiente comité de evaluación, en función del área de conocimiento y del campo señalado por el solicitante o la solicitante. No obstante, se podrá adscribir la solicitud a un campo, y por tanto a un comité diferente, al indicado por el solicitante o la solicitante, si se considera que los méritos alegados se adecúan mejor a dicho campo científico, previa consulta con la persona interesada.

c) Agentziako administrazio-zerbitzuek ebaluatzaile bakoitzaren esku jarriko dituzte, behar bezala antolatuta eta sailkatuta, ebaluatu beharreko eskaerak, baita horien laburpen-zerrenda bat ere. Batzorde bakoitzeko kideek banaka eta euren kabuz ebaluatuko dituzte espedienteak, aldez aurretik ezarritako egutegiaren epeak errespetatuta.

c) Los servicios administrativos de la Agencia pondrán a disposición de cada evaluador o evaluadora, oportunamente ordenadas y clasificadas, las solicitudes objeto de evaluación, así como un listado resumen de las mismas. Los miembros de cada comité realizarán la evaluación de los expedientes de forma individual e independiente, dentro de las fechas señaladas en el calendario previamente establecido.

d) Oro har, eskaera bakoitza batzordeko bi kidek ebaluatuko dute. Horretarako, banakako azterketa eta ebaluazioa egin ondoren, batzorde bakoitzeko batzordeburuak kide guztien saioa egiteko eguna eta ordua ezarriko ditu, saio horretan espedienteen ebaluazio bateratua egiteko. Bilera horren ondoren ebaluatu beharreko eskaera bakoitzerako txosten bakarra egingo da eta ebaluazio-batzordeko batzordeburuak eta idazkariak sinatuko dute. Idazkariak akta idatziko du eta ebaluazioaren gorabehera guztiak bildu beharko ditu, baita batzordeak emandako txosten guzti-guztiak ere. Batzordeen txostenetan iritzi teknikoa jasoko da ebaluazioaren laburpenarekin, atalez atal.

d) Con carácter general, cada solicitud será evaluada inicialmente por dos miembros del comité. A tal efecto, una vez llevado a cabo el análisis y evaluación individual, el Presidente o la Presidenta de cada comité procederá a fijar día y hora para celebrar la sesión de todos los miembros, para la realización de la evaluación colegiada de los expedientes. Resultado de esta reunión será la emisión de un informe único para cada solicitud objeto de evaluación, que será firmado por el Presidente o la Presidenta y Secretario o Secretaria del comité de evaluación. El Secretario o la Secretaria levantará Acta de esta reunión que deberá contener las incidencias de la evaluación, así como la totalidad de los informes emitidos por el comité. Los informes de los comités contendrán un juicio técnico, con el resumen de la evaluación, apartado por apartado.

e) Ebaluatzaile edo batzorde batek salbuespenezko kasuren bat ikusten badu –prozesua arautzen duen araudian sartzen ez dena–, ebaluazio-eskaera Agentziaren Zuzendaritzara igorriko du Aholku Batzordeak azter dezan eta ebaluazio horri buruz erabakiren bat har dezan.

e) Si un/a evaluador/a o un comité observase la existencia de un caso excepcional, no recogido en la normativa reguladora del proceso, remitirá la solicitud de evaluación a la Dirección de la Agencia para que sea examinada por la Comisión Asesora y decida sobre esta evaluación.

f) Kasuan kasuko batzordeak ebaluazioa eta txostena egin ostean, Agentziaren Zuzendaritzara igorriko dira; txostena loteslea izango da txostenean jasotako iritzi teknikoari dagokionez.

f) Una vez realizada la evaluación y el informe por el comité correspondiente, que tendrán carácter vinculante en cuanto al juicio técnico que ha de contenerse en los mismos, serán remitidos a la Dirección de la Agencia.

8.– Osagarrien esleipena.

8.– Asignación de complementos.

a) Eskabideak banan-banan ebaluatuko dira; era berean, iritzi teknikoaren arrazoiak adierazi beharko dira, eta puntuazioa jaso beharko da, baita ebaluatutako tarte bakoitza positiboa edo negatiboa ote den zehaztu ere.

a) Cada solicitud será evaluada de forma individualizada, motivando el juicio técnico, remitiendo la puntuación y especificando el carácter positivo o negativo respecto a cada tramo sometido a evaluación.

b) Agentziaren zuzendariak UPV/EHUren Gizarte Kontseiluari bidaliko dio ebaluazioaren emaitza.

b) El Director o la Directora de la Agencia trasladará al Consejo Social de la UPV/EHU el resultado de la evaluación.

c) UPV/EHUren Gizarte Kontseiluak, Agentziaren txosten teknikoa aztertu ostean, erabaki bat hartuko du, eta horren bidez deialdi bakoitzean eskatutako ebaluazioa ebatziko du; interesdun bakoitzari jakinarazi beharko dio ebazpena.

c) El Consejo Social de la UPV/EHU, visto el informe técnico de la Agencia, emitirá un acuerdo por el que se resuelve la evaluación solicitada al amparo de cada convocatoria, que notificará a cada persona interesada.

9.– Ezohiko kasuak.

9.– Supuestos extraordinarios.

a) 209/2006 Dekretuaren bitartez araututako lehen ebaluazio-deialdiaren ondoren ordainsaria murriztu zitzaien pertsonek (UPV/EHUko Gizarte Kontseiluak jasotako ordainsarian izandako murrizketa), bizitza aktibo osoaren ebaluazio berri batera aurkezteko aukera izango dute. Ebaluazio horretan kontuan hartuko dira 209/2006 Dekretua indarrean hasi aurretiko ebaluazioak.

a) Para aquellas personas que tras la primera convocatoria de evaluación regida por el Decreto 209/2006 vieron reducida su remuneración respecto a la reconocida por el Consejo Social de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea en 1999, existirá la posibilidad de presentarse a una nueva evaluación de toda su vida activa. En esta evaluación se tendrán en consideración las evaluaciones anteriores a la entrada en vigor del Decreto 209/2006.

b) Agentziaren zuzendariak UPV/EHUren Gizarte Kontseiluari bidaliko dio ebaluazioaren emaitza.

b) El Director o la Directora de la Agencia trasladará al Consejo Social de la UPV/EHU el resultado de la evaluación.

c) UPV/EHUren Gizarte Kontseiluak, Agentziaren txosten teknikoa aztertu ostean, erabaki bat hartuko du, eta horren bidez deialdi bakoitzean eskatutako ebaluazioa ebatziko du; interesdun bakoitzari jakinarazi beharko dio ebazpena.

c) El Consejo Social de la UPV/EHU, visto el informe técnico de la Agencia, emitirá un acuerdo por el que se resuelve la evaluación solicitada al amparo de cada convocatoria, que notificará a cada persona interesada.

10.– Errekurtsoak eskaeren ebazpenei.

10.– Recursos ante la resolución de las solicitudes.

Gizarte Kontseiluak hartutako erabakiek administrazio-bidea agortzen dute eta haien aurka berraztertzeko errekurtsoak jar daitezke, hilabeteko epean, interesdunari jakinarazi zitzaionetik aurrera; hala badagokio, Administrazioarekiko Auzi Errekurtsoa ere jar daiteke dagokion organo jurisdikzionalean, bi hilabeteko epean, osagarria emateko edo ukatzeko erabakia jakinarazi denetik aurrera. UPV/EHUren Gizarte Kontseiluaren ustez Unibasqen iritzi teknikoa beharrezkoa bada errekurtsoa ebazteko, kasuan kasuko ebaluazio-batzordeak espediente osoa berraztertuko du eta honako hauek aztertuko ditu: errekurtsogilearen alegazioak, lehen ebaluazioaren txostena eta Agentziak espedienteari buruz duen dokumentazio guztia. Horiek guztiak aintzat hartuta, txostena egingo du. Agentziaren zuzendariak, batzordearen txostena aztertutakoan, emaitza Gizarte Kontseiluari bidaliko dio interesdunari ebazpenarekin batera jakinaraz diezaion, hilabeteko epean errekurtsoa jarri zuenetik aurrera.

Los Acuerdos dictados por el Consejo Social agotan la vía administrativa y frente a ellos cabe interponer, potestativamente, recursos de reposición, en el plazo de un mes desde que se produjo la notificación al interesado, y, en su caso, recurso contencioso-administrativo ante el órgano jurisdiccional competente, en el plazo de dos meses computados desde la notificación del Acuerdo de concesión o denegación de complemento. En el caso de que el Consejo Social de la UPV/EHU considerase necesario contar con el juicio técnico de Unibasq para la resolución del recurso, el expediente completo se revisará por el Comité de evaluación correspondiente que emitirá informe tras analizar las alegaciones de la persona interesada, el informe de la primera evaluación y toda la documentación que obre en poder de la Agencia sobre el expediente. El Director o Directora de la Agencia, visto el informe del comité, trasladará el resultado al Consejo Social para que sea notificado al interesado o a la interesada junto con la resolución en el plazo de un mes desde su interposición.

V.– Ebaluazio irizpideak lantzea

V.– Elaboración de los criterios de evaluación

1.– Ebaluazio-irizpide orokorrak eta horietan sar daitezkeen aldaketak, Unibasqeko Aholku Batzordeak landuko ditu, eta Agentziaren zuzendariak argitaratuko ditu.

1.– Los criterios generales de evaluación, así como sus posibles modificaciones, serán elaborados por la Comisión Asesora de Unibasq y publicados por su Director o Directora.

2.– Jakintza-esparru bakoitzaren berezitasunak kontuan hartuta interpretatu ahal izango dituzte irizpide horiek ebaluazio-batzordeek, betiere irizpide orokorretan ezarritako mugak gainditu gabe.

2.– Dichos criterios podrán ser interpretados por los comités de evaluación teniendo en cuenta las especificidades de cada campo de conocimiento, siempre dentro del respeto a los límites establecidos en los criterios generales.

3.– Agentziaren funtzionamenduan bete beharreko gardentasun-printzipioei jarraikiz, honako hauek emango dira argitara, ahalik eta gehiena: ebaluazio-irizpideak, horien kuantifikazio orokorra eta ebaluazio-irizpide horiek aplikatzeko orientabideak eta printzipioak. Horretarako, Agentziaren webgunearen bitartez (www.unibasq.org) jakinaraziko dira.

3.– De acuerdo con los principios de transparencia que deben regir el funcionamiento de la Agencia, se dará la mayor publicidad posible a los criterios de evaluación, así como a su cuantificación global, y a los principios y orientaciones para la aplicación de dichos criterios de evaluación. Para ello se harán públicos a través de la página web de la Agencia (www.unibasq.org).

VI.– Puntuazioa zenbatzea

VI.– Cómputo de la puntuación

1.– Ebaluazio positiboa jaso ahal izateko, eskatzaileak tarte edo maila bakoitzerako finkatutako betekizunak egiaztatu beharko ditu dokumentu bidez, eta nahitaezkoa den gutxieneko puntuazioaren berdina edo handiagoa izan beharko du atal bakoitzean lortutako balioen batuketaren ondorioz ateratako puntuazioak tarte edo osagarri mota bakoitzean.

1.– La evaluación positiva requiere que el/la solicitante documente los requisitos establecidos para cada tramo o nivel y que la puntuación obtenida como suma de los valores alcanzados en cada apartado sea igual o superior a la puntuación mínima necesaria para cada tipo de complemento o tramo.

2.– Puntuazioa honako formula hauen arabera lortuko da:

2.– La puntuación se obtendrá en función de las siguientes fórmulas:

a) Lehenengo ebaluazioei dagokienez.

a) Para primeras evaluaciones:

PF = 0.72PP

PF = 0.72PP

b) Bigarren ebaluaketei edo hortik aurrera egingo direnei dagokienez, ebaluazio berriaren ondorengo azken puntuazioari dagokionez, aurreko ebaluazioan lorturiko puntuazioaren eta ebaluazio berrian lorturikoaren arteko haztapen gisa lortuko da:

b) Para segundas evaluaciones o posteriores. La puntuación final tras la nueva evaluación se obtendrá como una ponderación entre la puntuación obtenida en la evaluación inmediatamente anterior y la obtenida en la nueva evaluación:

PF = 0.72PA + 0.43PN

PF = 0.72PA + 0.43PN

Betiere,

Donde,

PP = lehen ebaluazioan lortutako puntuazioa guztira, dokumentu honetan garatutako irizpideei jarraikiz.

PP = puntuación total obtenida en la primera evaluación, de acuerdo con los criterios desarrollados en el presente documento.

PA = aurreko ebaluazioan lortutako azken puntuazioa.

PA = puntuación final de la evaluación anterior.

PN = ebaluazio berrian lortutako puntuazioa, dokumentu honetan garatutako irizpideei jarraikiz.

PN = puntuación total obtenida en la nueva evaluación, de acuerdo con los criterios desarrollados en el presente documento.

PF = ebaluazioaren ondorengo azken puntuazioa; nolanahi ere, ezin izango da 100 puntutik gorakoa izan.

PF = puntuación final tras la evaluación; en todo caso no podrá exceder los 100 puntos.

Formula horren helburua kalitate-hobekuntzaren iraunkortasuna aitortzea da, karrera akademiko osoan zehar, hain zuzen ere.

Esta fórmula pretende reconocer la persistencia en la mejora de la calidad a lo largo de la carrera académica.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko ekainaren 4a.

En Vitoria-Gasteiz, a 4 de junio de 2015.

Unibasqeko zuzendaria,

El Director de Unibasq,

JUAN ANDRÉS LEGARRETA FERNÁNDEZ.

JUAN ANDRÉS LEGARRETA FERNÁNDEZ.

I. ERANSKINA
ANEXO I
BALIOESPENA TARTEAREN ETA MAILAREN ARABERA
VALORACIÓN POR TRAMOS Y NIVELES

C maila: Euskal Herriko Unibertsitateari eskainitako lanbide-jarduna aintzat hartzeko osagarri gehigarria.

Nivel C: Complemento adicional destinado al reconocimiento de la dedicación profesional a la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.

C1: betekizunak: UPV/EHUrekin 3 urteko lotura egiaztatzea, eta Saileko Kontseiluaren txosten positibo, arrazoitu eta argumentatua aurkeztea, betiere 64/2011 Dekretuaren bidez aldatutako 209/2006 Dekretuaren eranskinean aurreikusitako irizpideetan oinarrituta.

C1. Requisitos: acreditar 3 años de vinculación con la UPV/EHU y aportar un informe positivo, razonado y argumentado del Consejo del Departamento, fundamentado en los criterios previstos en el anexo al Decreto 209/2006, modificado por el Decreto 64/2011.

C2: betekizunak: UPV/EHUrekin 7 urteko lotura egiaztatzea, eta Saileko Kontseiluaren txosten positibo, arrazoitu eta argumentatua aurkeztea, betiere 64/2011 Dekretuaren bidez aldatutako 209/2006 Dekretuaren eranskinean aurreikusitako irizpideetan oinarrituta.

C2. Requisitos: acreditar 7 años de vinculación con la UPV/EHU y aportar un informe positivo, razonado y argumentado del Consejo del Departamento, fundamentado en los criterios previstos en el anexo al Decreto 209/2006, modificado por el Decreto 64/2011.

Salbuespenez, Unibertsitatean aritze profesionalaren ezagutzera zuzendutako osagarrietako esleipenerako pertsona bakoitzaren lehen ebaluazioak bakarrik eta soilik kontuan izango dituen baldintzak hauek dira: a) Bere irakaskuntzan ezein txosten negatiborik ez izatea (Tutoretzetako, irakaskuntzako, akten epeetako, eta abarretako ez-betetze formal ezak). b) Irakaskuntza galderen betetze sistematikoa, behin eta berriz balioespen negatiboa ez izatea.

Con carácter excepcional, la primera evaluación de cada persona para la asignación de complementos destinados al reconocimiento de la dedicación profesional a la Universidad tendrá en cuenta única y exclusivamente las siguientes condiciones: a) ausencia de informe negativo alguno sobre su docencia (inexistencia de incumplimientos formales, de tutorías, de docencia, plazos de actas, etc.). b) cumplimiento sistemático de las encuestas de docencia, ausencia de valoración negativa reiterada.

B maila: Kalitatea eta etengabeko hobekuntza aintzat hartzeko osagarri gehigarria.

Nivel B: Complemento adicional destinado al reconocimiento de la calidad y la mejora continua.

Oharra: B tarteko hiru mailetan behar den puntuazioa lortzeko (25, 50 eta 75 puntu), II. eranskineko ebaluazio-irizpideak hartuko dira kontuan. Antzinatasuna kalkulatzeko orduan, honako hauek hartuko dira kontuan: B1 tartearen kasuan, UPV/EHUrekin edozein lan-, estatutu- edo administrazio-loturaren bitartez irakaskuntzaren, ikerketaren, jakintza-zabaltzearen edo kudeaketaren esparruan egindako jarduerak; eta, B2 eta B3 tarteen kasuan, UPV/EHUrekin edo beste unibertsitate nahiz ikerketa-zentro batzuekin.

Nota: para obtener la puntuación necesaria en cualquiera de los tres niveles del tramo B (25, 50 y 75 puntos), se considerarán los Criterios de valoración del anexo II. A los efectos del cómputo de la antigüedad, se tendrán en cuenta todas las actividades docentes, investigadoras, de transferencia del conocimiento o de gestión realizadas bajo cualquier vinculación laboral, estatutaria o administrativa con la UPV/EHU para el tramo B1 y con la UPV/EHU u otras universidades o centros de investigación para los tramos B2 y B3.

B1erako betekizunak: C1 tartea lortu izana, UPV/EHUrekin 5 urteko lotura egiaztatzea eta gutxienez 25 puntu lortzea.

Requisitos para el B1: haber obtenido el tramo C1, acreditar 5 años de vinculación con la UPV/EHU y obtener al menos 25 puntos.

B2rako betekizunak: doktore-gradua eta C1 eta C2 tarteak lortu izana, UPV/EHUrekin edo beste unibertsitate edo ikerketa-zentro batzuekin 10 urteko lotura egiaztatzea eta gutxienez 50 puntu lortzea.

Requisitos para el B2: haber obtenido el grado de doctor o doctora, los tramos C1 y C2, acreditar 10 años de vinculación con la UPV/EHU u otras universidades o centros de investigación y obtener al menos 50 puntos.

B3rako betekizunak: doktore-gradua eta C1 eta C2 tarteak lortu izana, UPV/EHUrekin edo beste unibertsitate edo ikerketa-zentro batzuekin 10 urteko lotura egiaztatzea eta gutxienez 75 puntu lortzea.

Requisitos para el B3: haber obtenido el grado de doctor o doctora, los tramos C1 y C2, acreditar 10 años de vinculación con la UPV/EHU u otras universidades o centros de investigación y obtener al menos 75 puntos.

A maila: Bikaintasuna aintzat hartzeko osagarri gehigarria.

Nivel A: Complemento adicional destinado al reconocimiento de la excelencia.

A1erako betekizunak: gutxienez 90 puntu lortzea, doktore-gradua eta C1 eta C2 tarteak lortu izana, eta UPV/EHUrekin edo beste unibertsitate edo ikerketa-zentro batzuekin 15 urteko lotura eta Dekretuko eranskinean aipatutakoen artetik merezimendu nabarmenen bat egiaztatzea.

Requisitos para el A1: obtener al menos 90 puntos, ostentar el grado de doctor o doctora, haber obtenido los tramos C1 y C2, 15 años de vinculación con la UPV/EHU u otras universidades o centros de investigación, y algún mérito relevante de entre los señalados en el anexo del Decreto.

A2rako betekizunak: 90 puntu lortzea, doktore-gradua eta C1 eta C2 tarteak lortu izana, eta UPV/EHUrekin edo beste unibertsitate edo ikerketa-zentro batzuekin 15 urteko lotura eta Dekretuaren eranskinean aipatutakoen artetik merezimendu nabarmen batzuk egiaztatzea. Baldintza horiek betez gero, Bikaintasuna ebaluatzeko Batzordeari A2 mailarako pertsona hautagaien proposamena egingo diote ebaluazio-batzordeek. Bikaintasuna ebaluatzeko Batzordeak ebaluazio-batzorde desberdinen proposamenak orekaz aztertu ondoren, tarte hori nori eman erabakiko du.

Requisitos para el A2: obtener al menos 90 puntos, ostentar el grado de doctor o doctora, haber obtenido los tramos C1 y C2, 15 años de vinculación con la UPV/EHU u otras universidades o centros de investigación, y algunos méritos relevantes de entre los señalados en el anexo del Decreto. A partir del cumplimiento de estas condiciones, los comités de evaluación realizarán una propuesta de personas candidatas para el nivel A2 al Comité de evaluación de la excelencia, quién tras analizar equilibradamente las propuestas de los diferentes comités, decidirá las concesiones de este tramo.

Unibertsitate Eskolako doktore ez diren irakasle titularrentzako osagarri berezia, 64/2011 Dekretuaren bidez aldatutako 209/2006 Dekretuaren hirugarren xedapen iragankorrari jarraikiz.

Complemento específico para el profesorado Titular de Escuela Universitaria no doctor de acuerdo con la disposición transitoria tercera del Decreto 209/2006, modificado por el Decreto 64/2011.

– 1. osagarri berezia: betekizunak: 10 urteko antzinatasuna egiaztatzea Unibertsitate Eskolako irakasle titular moduan, doktorego-titulua ez izatea eta 50 puntu lortzea.

– Complemento específico 1. Requisitos: acreditar una antigüedad de 10 años como Profesor o Profesora Titular de Escuela Universitaria, no poseer el título de doctorado y obtener 50 puntos.

– 2. osagarri berezia: betekizunak: 10 urteko antzinatasuna egiaztatzea Unibertsitate Eskolako irakasle titular moduan, doktorego-titulua ez izatea eta 75 puntu lortzea.

– Complemento específico 2. Requisitos: acreditar una antigüedad de 10 años como Profesor o Profesora Titular de Escuela Universitaria, no poseer el título de doctorado y obtener 75 puntos.

II. ERANSKINA
ANEXO II
EBALUAZIO IRIZPIDEAK
CRITERIOS DE EVALUACIÓN

Eranskin honetan, irakaskuntzako, ikerketako eta jakintza-zabaltzeko eta kudeaketako merezimenduak ebaluatzeko garaian erabili beharreko irizpideak biltzen dira. A maila eskuratzeko merezimendu espezifikoak ere sartzen dira.

En este anexo se incluyen los criterios que se deben utilizar para evaluar los méritos docentes, los de investigación y transferencia del conocimiento y de gestión. También se incluyen los méritos específicos para acceder al nivel A.

Gehienez ere 140 puntu lor daitezke, baina 100 puntu baino ez dira kontuan izango.

La puntuación máxima que se puede obtener son 140 puntos, pero únicamente se tendrán en cuenta 100 puntos.

1. atala.– Irakaskuntza (Gehienez 60 puntu)

Apartado 1.– Docencia (máximo 60 puntos).

Unibertsitatean kalitatezko irakaskuntza egiten dutenak bereizte aldera, ebaluazio-sisteman honako merezimendu hauek haztatuko dira:

Con el fin de reconocer a quienes realizan una docencia universitaria de calidad, el sistema de evaluación ponderará los siguientes méritos:

1.– Unibertsitate irakaskuntza honako irizpide hauetan oinarrituta:

1.– Docencia universitaria fundamentada en los siguientes criterios:

i.– Irakats betebeharrak: master eta graduko irakaskuntza ofizialetan benetan emandako kredituak, kopurua eta mota baloratuko dira.

i.– Encargo docente: créditos realmente impartidos en enseñanzas oficiales de grado y máster; se valorará la cantidad y variedad.

ii.– Ikasleen iritzi-inkesten emaitzak.

ii.–Resultados de las encuestas de opinión del alumnado.

iii.– Ebaluazio-aldian zehar eskatzaileak ikasleei emandako irakasgai baten irakaskuntza gida.

iii.– Guía docente aportada al alumnado por la persona solicitante de una de las asignaturas impartidas durante el período que comprende la evaluación.

iv.– Irakaskuntzaren % 50 euskaraz eman dutela egiaztatzen dutenei puntuazioa % 20 igoko zaie.

iv.– Las personas solicitantes que acrediten la impartición del 50% de la docencia en euskera incrementarán la puntuación obtenida en un 20%.

15 puntu gehienez. Gehieneko hori 18 puntura igoko da iv. puntuan erabakitakoaren arabera euskarazko irakaskuntza egiaztatzen dutenen kasuan.

Hasta un máximo de 15 puntos. Este máximo se incrementará hasta 18 puntos en los casos de quienes acrediten la docencia en euskera de acuerdo con lo establecido en el punto iv.

2.– Hizkuntza-eskakizuna profil elebiduneko plaza batera nahita aldatzea, eta ondoren euskaraz emandako irakaskuntzaren egiaztapena: 10 puntu.

2.– Cambio voluntario de perfil lingüístico a una plaza de perfil bilingüe y posterior acreditación de impartición docencia en euskera: 10 puntos.

3.– Doktorego-tesiak eta bestelako ikerketa/irakaskuntza-lanak zuzentzea; gehienez ere 15 puntu.

3.– Dirección de tesis de doctorado y de otros trabajos de investigación/docencia hasta un máximo de 15 puntos.

Atal honetan, batzordeak balioespena handituko du Europako tesia baldin bada edo aparteko saria baldin badu. Balorazioa egiteko, tesien, tesinen, ikerketa-lan edo master amaierako proiektuen eta gradu amaierako lan edo proiektuen puntuazioa aintzat hartuko da, beheranzko ordenan. Lan horien kalifikazioa ere kontuan izango da.

En este apartado el Comité incrementará su valoración si la tesis es europea o si cuenta con el premio extraordinario. La valoración tendrá en cuenta en orden descendente de puntuación las tesis, las tesinas, los trabajos de investigación o proyectos de fin de master y los trabajos o proyectos de fin de grado. También se tendrá en cuenta la calificación de las mismas.

4.– Irakaskuntza ematea kanpoko kalitate-egiaztagiria duten master eta doktoregoetan: 5 puntu gehienez. Atal honetan, batzordeak programaren eta unibertsitate parte-hartzaileen kalitatea kontuan izango du, nazioartekoa den, unibertsitate artekoa edo unibertsitatearena berarena.

4.– Impartición de docencia en másteres y doctorados con acreditación de calidad externa: hasta un máximo de 5 puntos. En este apartado el Comité tendrá en cuenta la calidad del programa y de las universidades participantes, si es internacional, interuniversitario o de la propia universidad.

5.– Beste unibertsitate eta prestakuntza-zentro batzuetan irakastea: 5 puntu gehienez. Atal honetan, hitzaldiak, ikastaroak, mintegiak, udako ikastaroak eman izana izango du kontuan batzordeak.

5.– Docencia en otras universidades y centros de formación hasta un máximo de 5 puntos. En este apartado el Comité tendrá en cuenta la impartición de conferencias, cursos, seminarios, cursos de verano.

6.– Argitaletxe ezagunetan ISBN eta guzti argitaratutako irakaskuntza-materiala egitea: 10 puntu gehienez. Atal honetan, batzordeak liburuak eta liburuen kapituluak baino ez ditu izango kontuan. Euskaraz argitaratutakoek 12 punturaino lor dezakete.

6.– Elaboración de material docente editado con ISBN en editoriales de prestigio: hasta un máximo de 10 puntos. En este apartado, el comité únicamente tendrá en cuenta libros y capítulos de libros. Se podrá alcanzar hasta 12 puntos si están publicados en euskera.

7.– Irakaskuntzako nazioko edo nazioarteko truke-programetan parte hartzea (ERASMUS, SENECA edo bestelakoak), irakasle gisa: 5 puntu gehienez.

7.– Participación como docente en programas nacionales e internacionales de intercambio docente (Erasmus, Seneca u otros): hasta un máximo de 5 puntos.

8.– Irakaskuntzako berrikuntza-proiektuak, gizartean oihartzun berezia dutenei erreparatuta: 5 puntu gehienez.

8.– Proyectos de innovación docente con atención a los de especial repercusión social: hasta un máximo de 5 puntos.

9.– Irakaskuntza ebaluazio-sistemen emaitzak (DOCENTIAZ edo bestelakoak): 10 puntu gehienez, lortutako kalifikazioaren arabera.

9.– Resultados de sistemas de evaluación de la docencia (DOCENTIAZ u otros): 10 puntos dependiendo de la calificación obtenida.

10.– Beste merezimendu batzuk: 15 puntu gehienez. Atal honetan, aurreko azpiataletan sartu gabeko bestelako irakaskuntza-jarduerak baloratuko ditu batzordeak; esate baterako:

10.– Otros méritos: hasta 15 puntos. En este apartado el Comité valorará otras actividades docentes que no se han incluido entre los puntos anteriores como:

i.– Unibertsitateko irakaskuntza-prestakuntzarako ikastaroetan parte hartzea.

i.– la participación en los cursos de formación docente universitaria.

ii.– Unibertsitateko irakaskuntza-jardueretan lortutako sariak.

ii.– los premios obtenidos por la actividad docente universitaria.

iii.– Ofiziala ez den hizkuntza batean irakaskuntza ematea, hizkuntza hori ez bada eskatzailearen jakintza-arloaren xedea.

iii.– Impartición efectiva de docencia en un idioma no oficial siempre que no sea objeto del área de conocimiento del solicitante.

iv.– Jakintza zientifikoa ezagutarazteko eta zabaltzeko goi-mailako jardueretan parte hartzea, baita unibertsitatean egindako lana gizarteari jakinaraztera bideraturiko bestelako jardueretan ere (atal honetan, besteak beste, ate irekien egunetan parte hartu izana, komunikabideekin lankidetzan aritu izana, zientziaren zabalkundea, etab. aintzat hartuko ditu batzordeak).

iv.– Participación en actividades de alta divulgación y difusión del conocimiento científico así como en otras actividades enfocadas a difundir a la sociedad el trabajo que realiza la universidad (En este apartado el Comité tendrá en cuenta la participación en jornadas de puertas abiertas, la colaboración con los medios de comunicación o la difusión científica, etc.).

v.– UPV/EHUren eskaintza birtualean parte hartzea.

v.– Participación en la oferta virtual de la UPV/EHU.

Irakaskuntzari lotutako merezimendu guztietan, euskaraz egindako ekintza guztiak begirune berezia izango du, eta 1.2ko koefizientea emango, bidezkotzat hartzen diren kasuetan. Irakaskuntza nazioarteko dimentsioarekin lotuta dauden merezimenduak ere era berezian kontuan izango dira.

En todos los méritos relacionados con la docencia, tendrá especial consideración toda actividad realizada en euskera aplicándose un coeficiente de 1.2, en los casos que se considere procedente. También se tendrán en cuenta de manera especial, aquellos méritos relacionados con la docencia con dimensión internacional.

2. atala.– Ikerketa eta jakintza zabaltzea (Gehienez 60 puntu)

Apartado 2.– Investigación y transferencia del conocimiento (máximo 60 puntos)

1.– UPV/EHUk sinatutako argitalpenak eta jakintza zabaltzea: 40 puntu gehienez.

1.– Publicaciones y transferencia del conocimiento firmado como UPV/EHU: hasta un máximo de 40 puntos.

a) Eskatzaile batek, bi seiurteko edo gehiago eta azken seiurtekoa indarrean izanez gero, aurkeztutako merezimenduei dagokien epea amaitzen den egunean, puntuazio osoa lortuko du.

a) Los méritos presentados recibirán el total de puntuación cuando la persona solicitante tuviese dos o más sexenios, estando vigente el último en la fecha en la que concluye el plazo al que se circunscriben.

b) «a» letrari jarraikiz, puntuazio hori lortzen ez duen eskatzailearen kasuan, honako atal hauen arabera ebaluatuko da:

b) En el caso de que la persona solicitante no acceda a esta puntuación de acuerdo con la letra «a» será evaluada teniendo en cuenta los apartados siguientes:

i.– Argitalpen eta patenteak eranskinean bildutako irizpideei jarraikiz baloratuko dira. Gehienez 30 puntu:

i.– Las publicaciones y patentes se valorarán de acuerdo con los criterios incluidos en el anexo. Hasta un máximo de 30 puntos:

1) Jakintza-arlo horretan ikerketa-balioa onartua duten testuen oharrak, sarrerak, hitzaurreak, liburuen kapituluak, eta liburu osoak.

1) Libros, capítulos de libros, prólogos, introducciones y anotaciones a textos de reconocido valor investigador en su área de conocimiento.

2) Kasuan kasuko eremuan ospea duten aldizkarietako balio zientifikoko artikuluak.

2) Artículos de valía científica en revistas de reconocido prestigio en su ámbito.

3) Patenteak, edo ustiapenean dauden baliagarritasun-modeloak.

3) Patentes, o modelos de utilidad en explotación.

Argitalpenak eta patenteak ebaluatzeko, III. eranskinean finkatutako irizpideak hartuko dira kontuan eta ebaluazio-batzordeek interpretatu beharko dituzte.

Para la evaluación de las publicaciones y patentes se tendrán en cuenta los criterios establecidos en el Anexo III, que serán interpretados por los comités de evaluación.

ii.– Funtsak UPV/EHUri itzultzen dizkioten enpresa pribatuekiko eta administrazio publikoekiko ikerketa-kontratuetan parte-hartze aktiboa izatea, baldin eta unibertsitatearen ohiko sistemen bitartez kontratatzen badira (OTRI, EUSKOIKER, hitzarmen bereziak). 10 puntu gehienez.

ii.– Participación activa en contratos de investigación con empresas privadas y administraciones públicas que revierten fondos a la UPV/EHU contratados mediante los sistemas habituales de la Universidad (OTRI, EUSKOIKER, convenios específicos). Hasta un máximo de 10 puntos.

Atal honetan, batzordeak honako hauek hartuko ditu aintzat: kontratuan duen parte-hartze mota (IP, ikertzailea), kontratatzailea, ikerketaren xedea, gizartean oihartzun berezia duten gaiei erreparatuta.

En este apartado el Comité tendrá en cuenta el tipo de participación en el contrato (IP, investigador), el contratante, el objeto de la investigación, con atención a temas de especial repercusión social.

iii.– Enpresen sorreran parte hartzea, UPV/EHUren ikerketa-jarduera abiapuntu izanik. 5 puntu gehienez.

iii.– Participación en la creación de empresas a partir de la actividad investigadora en la UPV/EHU. Hasta un máximo de 5 puntos.

Atal honetan, batzordeak honako hauek hartuko ditu aintzat: proiektuan duen parte-hartze mota, xedea, gizartean oihartzun berezia duten gaiei erreparatuta.

En este apartado el Comité tendrá en cuenta el tipo de participación en el proyecto, el objeto, con atención a temas de especial repercusión social.

iv.– Unibertsitate-eremuan kultura ekintzailea sustatzen duten proiektuak. 5 puntu gehienez.

iv.– Proyectos que fomenten la cultura emprendedora en el ámbito universitario. Hasta un máximo de 5 puntos.

Atal honetan, batzordeak honako hauek hartuko ditu aintzat: proiektuan duen parte-hartze mota, xedea, gizartean oihartzun berezia duten gaiei erreparatuta.

En este apartado el Comité tendrá en cuenta el tipo de participación en el proyecto, el objeto, con atención a temas de especial repercusión social.

v.– Ikerketa ezagutarazteko argitalpenak. 5 puntu gehienez.

v.– Publicaciones divulgativas de la investigación. Hasta un máximo de 5 puntos.

Atal honetan, batzordeak argitalpen mota eta edukia izango ditu kontuan.

En este apartado el Comité tendrá en cuenta el tipo de publicación y el contenido.

2.– Lehiaketa-deialdietan aitortutako ikerketa-jarduera kolektiboetan parte hartzea, gizartean oihartzun berezia duten gaiei erreparatuta. Gehienez 15 puntu:

2.– Participación en actividades colectivas de investigación en convocatorias competitivas, con atención a temas de especial repercusión social. Hasta un máximo de 15 puntos:

a) Lehiaketa-deialdietan aitortutako ikerketa-talde ezagunetan parte hartzea. 10 puntu gehienez.

a) Participación en grupos de investigación reconocidos en convocatorias competitivas. Hasta un máximo de 10 puntos.

Atal honetan, batzordeak honako hauek hartuko ditu aintzat: taldean duen parte-hartze mota (IP, ikertzailea, bekaduna) eta deialdiaren eremua (nazioartekoa, naziokoa, autonomia-erkidegokoa, unibertsitatekoa).

En este apartado el Comité tendrá en cuenta el tipo de participación en el grupo (IP, investigador, becario) y el ámbito de la convocatoria (internacional, nacional, autonómica, universitaria).

b) Lehiaketa-deialdietan aitortutako ikerketa-proiektuetan parte hartzea. 10 puntu gehienez.

b) Participación en proyectos de investigación en convocatorias competitivas. Hasta un máximo de 10 puntos.

Atal honetan, batzordeak honako hauek hartuko ditu aintzat: proiektuan duen parte-hartze mota (IP, ikertzailea, bekaduna) eta deialdiaren eremua (nazioartekoa, naziokoa, autonomia-erkidegokoa, unibertsitatekoa).

En este apartado el Comité tendrá en cuenta el tipo de participación en el proyecto (IP, investigador, becario) y el ámbito de la convocatoria (internacional, nacional, autonómica, universitaria).

3.– Nazioarteko proiekzioa duten ikerketa-sareak, azpiegitura zientifikoak edo laborategiak sortzea eta kongresu zientifikoetako antolaketa, betiere jarduera gauzatzeko finantzaketa jaso dutela egiaztatzen badute. 5 puntu gehienez.

3.– Creación de laboratorios, infraestructuras científicas o redes de investigación con proyección internacional y organización de congresos científicos, que acrediten haber recibido financiación para su actividad. Hasta un máximo de 5 puntos.

4.– Ikerketa-egonaldiak beste zentro batzuetan. 5 puntu gehienez.

4.– Estancias de investigación en otros centros. Hasta un máximo de 5 puntos.

5.– Doktorego-aurreko eta doktorego-ondoko ikerketa-kontratuak edo -bekak. 5 puntu gehienez.

5.– Becas o contratos de investigación predoctorales y postdoctorales. Hasta un máximo de 5 puntos.

6.– Kongresuetan parte hartzea. 5 puntu gehienez.

6.– Participación en congresos. Hasta un máximo de 5 puntos.

Atal honetan, batzordeak honako hauek izango ditu kontuan: kongresu mota (nazioartekoa, naziokoa, tokikoa) eta parte-hartze mota (ponentzia gonbidatua, komunikazioa, posterra...).

En este apartado el Comité tendrá en cuenta el tipo de congreso (internacional, nacional, local) y el tipo de participación (ponencia invitada, comunicación, póster,...).

7.– Ikerketa-sariak. 5 puntu gehienez.

7.– Premios de investigación. Hasta un máximo de 5 puntos.

8.– Ikerketa-arloko beste merezimendu batzuk. 2 puntu gehienez.

8.– Otros méritos de investigación. Hasta un máximo de 2 puntos.

Atal honetan, batzordeak honako hauek baloratuko ditu: aurreko puntuetan sartzen ez diren bestelako ikerketa-jarduerak, hala nola indexatutako edo ospe handiko argitaletxeetako aldizkarietan «referee» lana egitea edo ikertzaileen laneratzea edo mugikortasuna sustatzea.

En este apartado el Comité valorará otras actividades investigadoras que no se han incluido entre los puntos anteriores como la labor de «referee» de revistas indexadas o de editoriales de prestigio o el impulso a la movilidad o inserción laboral de investigadores.

Ikerkuntza eta jakintza-zabaltzearekin lotutako merezimendu guztietan, nazioarteko dimentsioa, erabat jakintza-alor artekokoak edo salbuespenezko aitorpenak dituztenek begirune berezia izango dute. Jakintza-zabaltzearen ebaluazio atalean ere, euskaraz egindako hedapen- eta zabaltze-jarduerekin lotuta dauden merezimenduak era berezian kontuan izango dira.

En todos los méritos relacionados con la investigación y con la transferencia de conocimiento tendrán especial consideración aquellos de dimensión internacional, altamente interdisciplinares o que cuenten con reconocimientos excepcionales. También, en el apartado de evaluación de transferencia del conocimiento, se valorarán de manera especial aquellos méritos relacionados con actividades de extensión y divulgación realizadas en euskera.

3. atala.– Kudeaketa (Gehienez 20 puntu)

Apartado 3.– Gestión (máximo 20 puntos).

1.– Unibertsitateko pertsona bakarreko kudeaketa-karguak: 20 puntu gehienez.

1.– Cargos de gestión unipersonales de la universidad: hasta un máximo de 20 puntos.

Atal honetan, Unibertsitateei buruzko abenduaren 21eko 6/2001 Lege Organikoaren 13. artikuluan aurreikusitako pertsona bakarreko kudeaketa-karguak bete izana baloratuko du batzordeak, baita, horien baliokide izanik, UPV/EHUk berak sortutakoak ere.

En este apartado el Comité valorará el desempeño de los cargos de gestión unipersonales previstos en el artículo 13 de la Ley Orgánica 6/2001, de 21 de diciembre, de Universidades y los creados por la propia UPV/EHU equivalentes a los anteriores.

Puntuak beheranzko ordenan emango dira, karguaren erantzukizuna eta dedikazioa kontuan izanik.

Los puntos que se concederán se establecerán en orden descendente, teniendo en cuenta la responsabilidad y dedicación del cargo.

2.– Administrazio Publikoko karguak, zerbitzu berezien egoeran: 20 puntu gehienez.

2.– Cargos en la Administración Pública en situación de servicios especiales: hasta un máximo de 20 puntos.

3.– Kudeaketako beste merezimendu batzuk: 10 puntu gehienez.

3.– Otros méritos de gestión: hasta un máximo de 10 puntos.

Atal honetan, batzordeak honako hauek baloratuko ditu: unibertsitateko kide anitzeko organoetan edo aurreko ataletan sartzen ez diren ikerketako edo irakaskuntzako kudeaketa-jardueretan parte hartzea, eta bestelako kudeaketa-jardueratan parte hartzea: sozietate zientifikoetan, aldizkarietan, eta abarretan.

En este apartado el Comité valorará la participación en órganos colegiados de la universidad o en actividades de gestión docente o investigadora no contempladas en los apartados anteriores y a la participación en otras actividades de gestión en sociedades científicas, revistas, etc.

4. atala.– A maila lortzeko irizpideak.

Apartado 4.– Criterios para el acceso al nivel A.

UPV/EHUren ospea sustatzeko lagungarri diren merezimenduak eta bikaintasuneko merezimendu nabarmenak baloratzeko irizpideak.

Criterios para la valoración de los méritos destacados de excelencia y que contribuyen a potenciar el prestigio de la UPV/EHU.

A1 maila lortzea

Acceso al nivel A1

A1 maila lortzeko I. eranskinean aipatutako baldintzak bete behar dira. Aipaturiko eranskinean adierazitako meritu nabarmenak izan behar du, gutxienez, bizitza akademikoan zehar lortutako merezimendu hauetariko bat (edo A2 mailarako ezarritako bat) lortu beharko du:

Para acceder al nivel A1 es necesario cumplir con los requisitos señalados en el anexo I. Los méritos relevantes referidos en dicho anexo serán, al menos, uno de los siguientes méritos (o de los indicados para el nivel A2) alcanzados a lo largo de la vida académica:

1.– Gutxienez kalifikazio gorena lortu duten 5 doktorego-tesi zuzendu izana.

1.– Haber dirigido al menos 5 tesis doctorales que hayan obtenido la máxima calificación.

2.– Ustiapenean nazioko 2 patente edo nazioarteko bat lortu izana.

2.– Haber conseguido 2 patentes nacionales en explotación o una internacional en explotación.

3.– Gutxienez lehiaketa-deialdian eta urte anitzeko iraupenarekin lortutako 2 nazioko edo Eusko Jaurlaritzako ikerkuntzarako finkatutako taldeetako ikerketa-proiektuetako (edo europarra bada, proiektu bateko) ikertzaile nagusia izana.

3.– Haber sido Investigador Principal de, al menos, 2 proyectos de investigación nacionales o de grupos consolidados de investigación de Gobierno Vasco (o 1 europeo) de convocatoria competitiva y de duración plurianual.

4.– Ikerketako 3 seiurteko edo gehiago egiaztatzea.

4.– Acreditar 3 o más sexenios de investigación.

5.– UPV/EHUn ikerketa-jarduerak zuzendu eta garatu izana 100.000 eurotik gorako finantzaketarekin (Giza Zientzietan eta Gizarte, Ekonomia, Zientzia Juridikoetan) eta 150.000 eurotik gorako finantzaketarekin (Irakaskuntza Teknikoetan, Zientzia Esperimentaletan eta Medikuntza eta Osasun Zientzietan).

5.– Haber dirigido y desarrollado en la UPV/EHU actividades investigadoras con una financiación superior a 100.000 euros (Humanidades y Ciencias Sociales, Jurídicas y Económicas) y 150.000 euros (Enseñanzas Técnicas, Ciencias Experimentales y Ciencias Médicas y de la Salud).

A2 maila lortzea

Acceso al nivel A2

A2 maila lortzeko eskaeren ebaluazioa Bikaintasuna ebaluatzeko Batzordeak egingo du; alor bakoitzeko batzordeak proposatuta. A2 maila lortzeko proposamenak I. eranskinean aipatutako baldintzak bete beharko dituzte. Aipaturiko eranskinean adierazitako meritu nabarmenak izan behar du, gutxienez, bizitza akademikoan zehar merezimendu hauetariko lau lortzea:

La evaluación de las solicitudes para acceder al nivel A2 la realizará el Comité de evaluación de la excelencia, a propuesta de los comités de cada campo. Las propuestas para alcanzar el nivel A2 deberán reunir los requisitos señalados en el anexo I. Los méritos relevantes referidos en dicho anexo serán, al menos, cuatro de los siguientes méritos alcanzados a lo largo de la vida académica:

1.– 100 puntu lortzea.

1.– Obtener 100 puntos.

2.– Ikerketako 4 seiurteko edo gehiago egiaztatzea.

2.– Acreditar 4 o más sexenios de investigación.

3.– Ikasleen nazioarteko truke-programak –Erasmus– zuzentzen ibilbide luzea egin izana edo, bestela, nazioarteko proiekzioa duten masterrak ematen (matrikulatutako ikasleen erdiak baino gehiago atzerritarrak izanik).

3.– Haber desarrollado una dilatada trayectoria en la dirección de programas internacionales de intercambio de estudiantes, Erasmus o también en la impartición de másteres con una proyección internacional (más de la mitad de los alumnos matriculados foráneos).

4.– Irakaskuntza arautu espezifikoen sorrera eta garapena zuzendu izana (titulazioak edo bestelako ikasketak sortzea).

4.– Haber dirigido la fundación y desarrollo de docencias regladas de carácter específico (creación de las titulaciones u otros estudios).

5.– Gutxienez kalifikazio gorena lortu duten 15 doktorego-tesi zuzendu izana.

5.– Haber dirigido al menos 15 tesis de doctorado que hayan obtenido la máxima calificación.

6.– Honoris causa doktoregoa lortu izana unibertsitate ospetsuetan. Errekonozimendu hori ematen duten unibertsitateen ospea eta dimentsioa baloratu eta haztatuko du ebaluazio-batzordeak.

6.– Haber recibido el doctorado honoris causa por universidades de prestigio. El Comité de evaluación valorará y ponderará el prestigio y dimensión de las universidades que conceden el reconocimiento.

7.– Ospe handiko ikerketa-sariak jaso izana ikerketa-esparruetan, autonomia-erkidegoko, nazioko eta nazioarteko esparruan.

7.– Haber recibido premios de investigación de prestigio por campos de investigación, en el ámbito autonómico, nacional e internacional.

8.– Ikertzaileen nazioarteko sareak koordinatze-zuzentzen aritu izana, ikertzaile eta unibertsitate askok parte hartuta.

8.– Haber desempeñado la coordinación-dirección de redes internacionales de investigadores con la participación con un alto número de investigadores y universidades.

9.– Nazioarteko proiekzioa duten katedrak zuzentze-koordinatzen aritu izana, ikerketa-jarduera nabarmenarekin.

9.– Haber desempeñado la dirección-coordinación de cátedras de proyección internacional, con una actividad investigadora destacada.

10.– UPV/EHUn ikerketa-esparru berritzaileak sortzen eta bultzatzen lagundu izana, eta horiek zuzendu izana, nazioarteko proiekzioa izanik emaitzei esker.

10.– Haber impulsado y dirigido la fundación y potenciación de campos de investigación innovadores en la UPV/EHU y proyección internacional por sus resultados.

11.– Ustiapenean nazioko lau patente edo bi nazioarteko lortu izana.

11.– Haber conseguido cuatro patentes nacionales en explotación o dos internacionales en explotación.

12.– Gutxienez lehiaketa-deialdian eta urte anitzeko iraupenarekin lortutako 5 nazioko edo Eusko Jaurlaritzako ikerkuntzarako finkatutako taldeetako ikerketa-proiektuetako (edo europarra badira, 3 proiektuetako) ikertzaile nagusia izana.

12.– Haber sido Investigador Principal de, al menos, 5 proyectos de investigación de convocatoria competitiva nacional o de grupos consolidados de investigación de Gobierno Vasco (o 3 europeos) y de duración plurianual.

13.– UPV/EHUn ikerketa-jarduerak zuzendu eta garatu izana 500.000 eurotik gorako finantzaketarekin (Giza Zientzietan eta Gizarte, Ekonomia eta Zientzia Juridikoetan), eta 750.000 eurotik gorako finantzaketarekin (Irakaskuntza Teknikoetan, Zientzia Esperimentaletan eta Medikuntza eta Osasun Zientzietan).

13.– Haber dirigido y desarrollado en la UPV/EHU actividades investigadoras con una financiación superior a 500.000 euros (Humanidades y Ciencias Sociales, Jurídicas y Económicas) y 750.000 euros (Enseñanzas Técnicas, Ciencias Experimentales y Ciencias Médicas y de la Salud).

14.– Gutxienez agintaldi batean UPV/EHUko errektore izatea.

14.– Haber sido Rector de la UPV/EHU durante al menos un mandato.

Salbuespen gisa, Bikaintasuna ebaluatzeko Batzordeak A2 maila eman ahal izango dio atal honetan aipatutako hamahiru arrazoietatik bat bera ere betetzen ez duen norbaiti, betiere maila hori emateko aparteko merezimenduak arrazoituta.

Excepcionalmente, el Comité de evaluación de la excelencia podrá conceder el nivel A2 a una persona aunque no reúna las cuatro condiciones señaladas en este apartado, razonando los méritos extraordinarios por los que es acreedora de esta concesión.

III. ERANSKINA
ANEXO III
ARGITALPENAK ETA PATENTEAK EBALUATZEKO IRIZPIDEAK
CRITERIOS PARA LA EVALUACIÓN DE LAS PUBLICACIONES Y PATENTES

Argitalpenak eta patenteak ebaluatzeko irizpide orokorrak; ebaluazio-batzordeek garatuko dituztenak:

Criterios generales para la evaluación de las publicaciones y patentes que desarrollarán los comités de evaluación:

– Argitalpenen egile kopurua ez da kontuan hartuko, gaiak, konplexutasunak eta hedadurak justifikatzen badute.

– El número de autores de las publicaciones no será considerado en tanto en cuanto esté justificado por el tema, su complejidad y su extensión.

– Batzorde bakoitzerako zehaztutako irizpideetan sartzen ez diren aldizkarietako argitalpenak baloratzea erabakitzen badute ebaluazio-batzordeek, argitalpen horiek idazketa-batzordearen irekitze-irizpideak bete behar dituztela gogoan izan beharko da, eta artikuluei kanpo-ebaluazioa egin beharko zaie.

– En los casos en que los comités evaluadores decidan la valoración de publicaciones en revistas no incluidas en los criterios que se explicitan para cada comité deberán tener en cuenta que estas publicaciones deben cumplir los criterios de apertura del comité de redacción y someter los artículos a evaluación externa.

– Ustiapenean dauden patenteak aintzat hartuko dira, salerosketa-kontratuaren edo lizentzia-kontratuaren bitartez egiaztatuta. Patentearen babesaren hedadura aintzat hartuko da (naziokoa, Europakoa edo PCT Patenteen inguruan Lankidetzan aritzeko Itunaren bidez) eta babes handienekoa gehiago baloratuko da. Ekarpen hori balekoa izango da patentea PMEBk onartu badu aurretiazko azterketaren sistemaren bitartez.

– Se tendrán en cuenta las patentes en explotación, demostrada mediante contrato de compraventa o contrato de licencia. Se tendrá en cuenta la extensión de la protección de la patente (nacional, europea o por el Tratado de Cooperación de Patentes –PCT–) valorándose más la de protección más extensa. También será válida esta aportación si la patente ha sido concedida por la OEPM mediante el sistema de examen previo.

MEDIKUNTZA ETA OSASUN ZIENTZIETAKO BATZORDEA

COMITÉ DE CIENCIAS MÉDICAS Y DE LA SALUD

Ikerketaren emaitzak ebaluatzeko, honako irizpide hauek hartuko ditu aintzat batzordeak:

El comité tendrá en consideración los siguientes criterios para la evaluación de los resultados de la investigación:

– Ospe handiko aldizkarietako artikuluak diren ekarpenak baloratuko dira lehentasunez, eta halakotzat hartuko dira Science Citation Index (Institute for Scientific Information –ISI–) erakundearen Journal Citation Reports aldizkariko eremu zientifikoaren araberako Subject Category Listing zerrendetan postu garrantzitsuetan daudenak.

– Se valorarán preferentemente las aportaciones que sean artículos en revistas de reconocida valía, aceptándose como tales las que ocupen posiciones relevantes en los listados por ámbitos científicos en el Subject Category Listing del Journal Citation Reports del Science Citation Index (Institute for Scientific Information –ISI–).

– Aldizkari elektronikoak aintzat hartuko dira ISIren zerrendetan agertzen badira.

– Las revistas electrónicas se considerarán cuando aparezcan en los listados del ISI.

– Liburuak eta liburuen kapituluak ebaluatzeko garaian, hala badagokio, honako hauek izango dira kontuan: ahal denean, aipamen kopurua, argitaletxearen nazioarteko ospea, obra argitaratu aurreko kanpo-ebaluazioa, editoreak, obra zein bildumatan argitaratu den eta aldizkari zientifiko espezializatuetan jasotako aipamenak.

– En la evaluación de los libros y capítulos de libros, si procede, se tendrán en cuenta el número de citas cuando sea posible, el prestigio internacional de la editorial, la evaluación externa de la obra previa a la edición, los editores, la colección en la que se publica la obra y las reseñas recibidas en las revistas científicas especializadas.

ZIENTZIA ESPERIMENTALETAKO BATZORDEA

COMITÉ DE CIENCIAS EXPERIMENTALES

Ikerketaren emaitzak ebaluatzeko honako irizpide hauek hartuko ditu aintzat batzordeak:

El comité tendrá en consideración los siguientes criterios para la evaluación de los resultados de la investigación:

– Ospe handiko aldizkarietako artikuluak diren ekarpenak baloratuko dira lehentasunez, eta halakotzat hartuko dira Science Citation Index (Institute for Scientific Information –ISI–) erakundearen Journal Citation Reports aldizkariko eremu zientifikoaren araberako Subject Category Listing zerrendetan postu garrantzitsuetan daudenak.

– Se valorarán preferentemente las aportaciones que sean artículos en revistas de reconocida valía, aceptándose como tales las que ocupen posiciones relevantes en los listados por ámbitos científicos en el Subject Category Listing del Journal Citation Reports del Science Citation Index (Institute for Scientific Information –ISI–).

– Aldizkari elektronikoak aintzat hartuko dira ISIren zerrendetan agertzen direnean.

– Las revistas electrónicas se considerarán cuando aparezcan en los listados del ISI.

– JCReko ezein eremu egokia ez den arloetan, ebaluazio-batzordeak ad hoc zerrenda bat egin ahal izango du datu-base horretako aldizkarien inpaktu-indizearen arabera.

– Para las áreas en que ninguno de los ámbitos del JCR se adecuara de forma precisa, el comité evaluador podrá elaborar un listado ad hoc según el índice de impacto de las revistas de la citada base de datos.

– Liburuak eta liburuen kapituluak ebaluatzeko garaian, hala badagokio, honako hauek izango dira kontuan: ahal denean, aipamen kopurua, argitaletxearen nazioarteko prestigioa, editoreak, obra zein bildumatan argitaratu den eta aldizkari zientifiko espezializatuetan jasotako aipamenak.

– En la evaluación de los libros y capítulos de libros, si procede, se tendrán en cuenta el número de citas cuando sea posible, el prestigio internacional de la editorial, los editores, la colección en la que se publica la obra y las reseñas recibidas en las revistas científicas especializadas.

GIZARTE ZIENTZIETAKO BATZORDEA

COMITÉ DE CIENCIAS SOCIALES

Ekarpenei dagokienez, honako hauek baloratuko dira lehentasunez:

Entre las aportaciones se valorarán preferentemente:

– Liburuak eta liburuen kapituluak, baldin eta ebaluatzeko garaian honako hauek kontuan izaten badira: jasotako aipamen kopurua, argitaletxearen prestigioa, editoreak, obra zein bildumatan argitaratu den, aldizkari zientifiko espezializatuetan jasotako aipamenak eta obra bera beste hizkuntza batzuetara itzultzea.

– Los libros y capítulos de libros, en cuya evaluación se tendrá en cuenta el número de citas recibidas, el prestigio de la editorial, los editores, la colección en la que se publica la obra, las reseñas en las revistas científicas especializadas y las traducciones de la propia obra a otras lenguas.

– Ospe handiko aldizkarietako artikuluak; halakotzat hartuko dira Science Citation Index (Institute for Scientific Information –ISI–) erakundearen Journal Citation Reports aldizkariko eremu zientifikoaren araberako Subject Category Listing zerrendetan agertzen direnak.

– Los artículos en revistas de reconocida valía, aceptándose como tales las recogidas en los listados por ámbitos científicos en el Subject Category Listing del Journal Citation Reports del Social Science Citation Index (Institute for Scientific Information –ISI–).

– Nazioko edo nazioarteko beste datu-base batzuetan –INRECS eta SCOPUS– zerrendatutako aldizkarietan argitaratutako artikuluak ere aintzat hartu ahal izango dira. Ebaluazio-batzordeak egoki iritziz gero, beste indize batzuk ere kontuan hartuko dira; hala nola ERIH, LATINDEX, DICE-CINDOC, eta abar, edo FECYTek egiaztatutako aldizkariak, baldin eta aipatutako indizeetan sartzen direnen antzeko kalitate zientifikoa badute ebaluazio-batzordearen ustez.

– Podrán considerarse también los artículos publicados en revistas listadas en otras bases de datos nacionales o internacionales como INRECS y SCOPUS. También a juicio del Comité de evaluación se podrán tomar en consideración otros índices como el ERIH, LATINDEX, DICE-CINDOC, etc. o aquellas revistas acreditadas por la FECYT, siempre que, a juicio del comité evaluador, cuenten con una calidad científica similar a las incluidas en los índices mencionados.

– Aldizkari elektronikoek gainerakoen irizpide berberak bete beharko dituzte.

– Las revistas electrónicas estarán sujetas a los mismos criterios que las restantes.

ZIENTZIA JURIDIKOAK ETA EKONOMIA ZIENTZIETAKO BATZORDEA

COMITÉ DE CIENCIAS JURÍDICAS Y ECONÓMICAS

ZIENTZIA JURIDIKOAK

CIENCIAS JURÍDICAS

Batzordeak kalitateko honako zantzu eta ekarpen mota hauek hartuko ditu kontuan:

El comité tendrá en consideración los siguientes tipos de aportaciones e indicios de calidad:

– Lanak baloratzeko garaian, ezagutzera emateko erabilitako bitartekoari erreparatuko zaio, eta kalitateko zantzutzat hartuko da ospe handiko argitaletxe eta aldizkarietan argitaratu izana.

– En la valoración de los trabajos se atenderá al medio de difusión empleado, aceptándose como indicio de calidad la publicación en revistas y editoriales de reconocido prestigio.

– Liburuen eta liburuen kapituluen kasuan, aipamenek –baldin badago– bermatutako kalitatearen arabera eta egilearekiko eta haren ingurunearekiko independenteak diren bibliografietan agertzearen arabera izango dira kontuan. Ikerketaren eta hausnarketa dokumentatuaren emaitza direla adierazi beharko dute argi eta garbi.

– Los libros y capítulos de libros se considerarán según su calidad avalada por las citas, si las hubiere, y su inclusión en bibliografías independientes del autor y de su entorno. Deberán reflejar claramente que son fruto de la investigación o de la reflexión documentada.

– Kalitateko zantzutzat hartuko da Espainiako edo atzerriko aldizkari ospetsuetan argitaratzea. Aldizkari elektronikoek gainerakoen irizpide berberak bete beharko dituzte.

– Se valorará como indicio de calidad las publicaciones en revistas españolas o extranjeras reconocidas. Las revistas electrónicas estarán sujetas a los mismos criterios que las restantes.

– Kalitateko zantzutzat hartuko da obra bera beste hizkuntza batzuetara itzuli izana, baldin eta nazioarteko komunitate zientifikoarentzat hizkuntza garrantzitsuak badira, baita aldizkari zientifiko espezializatuetan aipamenak egitea ere.

– Se valorará como indicio de calidad las traducciones de la propia obra a otros idiomas de relevancia para la comunidad científica internacional y las reseñas en revistas científicas especializadas.

– Ekarpenak honako hauen arabera baloratuko dira: originaltasuna, zorroztasuna, metodologia, eta zuzenbidearen eremuan izan duten oihartzuna.

– Las aportaciones se valorarán teniendo en cuenta la originalidad, el rigor, la metodología y la repercusión que hayan tenido en el ámbito del derecho.

Honako irizpide hauek betetzen dituzten ekarpenak baloratuko dira lehentasunez:

Se valorarán preferentemente aquellas aportaciones que cumplan los siguientes criterios:

– Pentsamendu juridikoaren ikuspegi berriak garatzen dituztenak.

– Las que desarrollen nuevas perspectivas del pensamiento jurídico.

– Arauen bilakaera historikoari eta gizartearen edo kulturaren arloko bilakaerari buruzko ikerketa originalak direnak.

– Las que supongan investigaciones originales sobre la evolución histórica, social o cultural de las normas.

– Politika juridikoko lan eta azterlanak, eta Espainiako edo nazioarteko sistema juridikoarekin loturik, arauak perfekzionatzeko proposamen garrantzitsuak egiten dituztenak. Arau juridikoen eraginkortasuna hobetzeko eta helburuak betetzeko jakintza eta tresna kontzeptual eta analitikoak eskaintzen dituztenak, baita Espainiako edo nazioarteko ordenamendu juridikoaren interpretazio-arazoei, akatsei eta kontraesanei konponbideak eskaintzen dizkietenak ere.

– Los estudios y trabajos de política jurídica y aquellos que introduzcan propuestas relevantes de perfeccionamiento de las normas en relación con el sistema jurídico español o internacional. Aquellos que aporten conocimientos e instrumentos conceptuales y analíticos para mejorar la eficacia de las normas jurídicas y el cumplimiento de sus objetivos, así como los análisis que ofrezcan soluciones a problemas de interpretación, lagunas y contradicciones del ordenamiento jurídico español o internacional.

– Gai bati edo lotura duten hainbat gairi buruzko epai sorta batean oinarritutako jurisprudentzia-azterketak, betiere auzitegien jardun-irizpideak eta bilakaera argitzea xede izanik; halaber, zuzenbidea ulertzeko eta aplikatzeko garrantzitsuak diren epaiei buruzko iruzkinak ere bai.

– Los análisis de jurisprudencia que se basen en un conjunto de sentencias sobre un tema o temas conexos, que tengan por objeto esclarecer los criterios de actuación de los tribunales y su evolución, así como los comentarios sobre sentencias especialmente relevantes para el entendimiento y posterior aplicación del derecho.

– Diziplinaren barruan erreferentziatzat jotzen diren obra orokorrak, edo behar beste egituratuta ez dagoen gai edo arlo baten antolaketan aurrerabidea dakartenak.

– Las obras generales que se reconozcan como de referencia dentro de la disciplina o supongan un progreso en la organización de un campo temático poco estructurado.

EKONOMIA ZIENTZIAK

CIENCIAS ECONÓMICAS

Ekarpenei dagokienez, honako hauek baloratuko dira lehentasunez:

Entre las aportaciones se valorarán preferentemente:

– Liburuak eta liburuen kapituluak, baldin eta ebaluatzeko garaian honako hauek kontuan izaten badira: jasotako aipamen kopurua, argitaletxearen ospea, editoreak, obra zein bildumatan argitaratu den, aldizkari zientifiko espezializatuetan jasotako aipamenak eta obra bera beste hizkuntza batzuetara itzultzea.

– Los libros y capítulos de libros, en cuya evaluación se tendrá en cuenta el número de citas recibidas, el prestigio de la editorial, los editores, la colección en la que se publica la obra, las reseñas en las revistas científicas especializadas y las traducciones de la propia obra a otras lenguas.

– Ospe handiko aldizkarietan argitaratutako lanak; halakotzat hartuko dira Science Citation Index (Institute for Scientific Information –ISI–) erakundearen Journal Citation Reports aldizkariko eremu zientifikoaren araberako Subject Category Listing zerrendetan postu garrantzitsuetan daudenak.

– Los trabajos publicados en revistas de reconocida valía, aceptándose como tales las que ocupan posiciones relevantes en los listados por ámbitos científicos en el Subject Category Listing del Journal Citation Reports del Science Citation Index (Institute for Scientific Information –ISI–).

– Nazioko edo nazioarteko beste datu-base batzuetan –INRECS eta SCOPUS– zerrendatutako aldizkarietan argitaratutako artikuluak ere aintzat hartu ahal izango dira. Ebaluazio Batzordeak egoki iritziz gero, beste indize batzuk ere kontuan hartuko dira; hala nola, ERIH, LATINDEX, DICE-CINDOC, eta abar, edo FECYTek egiaztatutako aldizkariak, baldin eta aipatutako indizeetan sartzen direnen antzeko kalitate zientifikoa badute ebaluazio-batzordearen ustez.

– Podrán considerarse también los artículos publicados en revistas listadas en otras bases de datos nacionales o internacionales como INRECS y SCOPUS. También a juicio del Comité de evaluación se podrán tomar en consideración otros índices como el ERIH, LATINDEX, DICE-CINDOC, etc. o aquellas revistas acreditadas por la FECYT, siempre que, a juicio del comité evaluador, cuenten con una calidad científica similar a las incluidas en los índices mencionados.

– Aldizkari elektronikoek gainerakoen irizpide berberak bete beharko dituzte.

– Las revistas electrónicas estarán sujetas a los mismos criterios que las restantes.

IRAKASKUNTZA TEKNIKOEN BATZORDEA

COMITÉ DE ENSEÑANZAS TÉCNICAS

Ikerketaren emaitzak ebaluatzeko honako irizpide hauek hartuko ditu aintzat batzordeak:

El comité tendrá en consideración los siguientes criterios para la evaluación de los resultados de la investigación:

– Ospe handiko aldizkarietako artikuluak diren ekarpenak baloratuko dira lehentasunez, eta halakotzat hartuko dira Science Citation Index (Institute for Scientific Information –ISI–) erakundearen Journal Citation Reports aldizkariko eremu zientifikoaren araberako Subject Category Listing zerrendetan postu garrantzitsuetan daudenak.

– Se valorarán preferentemente las aportaciones que sean artículos en revistas de reconocida valía, aceptándose como tales las que ocupen posiciones relevantes en los listados por ámbitos científicos en el Subject Category Listing del Journal Citation Reports del Science Citation Index (Institute for Scientific Information –ISI–).

– Aldizkari elektronikoak aintzat hartuko dira ISIren zerrendetan agertzen badira.

– Las revistas electrónicas se considerarán cuando aparezcan en los listados del ISI.

– JCReko ezein eremu egokia ez den arloetan, ebaluazio-batzordeak ad hoc zerrenda bat egin ahal izango du datu-base horretako aldizkarien inpaktu-indizearen arabera. Halaber, eta salbuespen gisa, ingeniaritzako nazioarteko beste datu-base batzuetan edo nazioarteko biltzarren aktetan bildutako lanak baloratu ahal izango dira, baldin eta, jakintzak ezagutarazteari dagokionez, prestigio handieneko Journal Citation Report aldizkarien parekotzat jotzen badira.

– Para las áreas en que ninguno de los ámbitos del JCR se adecuara de forma precisa, el comité evaluador podrá elaborar un listado ad hoc según el índice de impacto de las revistas de la citada base de datos. Así mismo y con carácter excepcional, se podrán valorar trabajos incluidos en otras bases de datos internacionales de ingeniería o en actas de congresos internacionales cuando constituyan una vía de difusión de conocimientos comparables a las revistas Journal Citation Report de máximo prestigio.

– Liburuak eta liburuen kapituluak ebaluatzeko garaian, hala badagokio, honako hauek izango dira kontuan: ahal denean, aipamen kopurua, argitaletxearen nazioarteko ospea, editoreak, obra zein bildumatan argitaratu den eta aldizkari zientifiko espezializatuetan jasotako aipamenak.

– En la evaluación de los libros y capítulos de libros, si procede, se tendrán en cuenta el número de citas cuando sea posible, el prestigio internacional de la editorial, los editores, la colección en la que se publica la obra y las reseñas recibidas en las revistas científicas especializadas.

– Sorkuntza artistikoarekin loturiko jakintza-eremuen kasuan, ekarpen horien ordez beste adierazle batzuk erabili ahal izango dira; hain zuzen ere, obra eta proiektuen errekonozimendu profesional eta publikoaren adierazleak, baldin eta obra eta proiektu horiek berritzaileak badira, nazioartean hedatu badira, sariak eta aipamenak jaso badituzte, erakusketa ospetsuetan parte hartu badute, katalogoetan agertzen badira, eta abar.

– En el caso particular de los ámbitos de conocimiento caracterizados por la creación artística estas aportaciones podrán ser sustituidas por indicadores de reconocimiento profesional y público de obras y proyectos que destaquen por su carácter innovador, difusión internacional, premios y distinciones recibidas, participación en exposiciones de prestigio, presencia en catálogos, etc.

– Jakintzak gizarteari zabaltzea ere baloratuko da atal honetan, bai eranskin honen hasieran adierazitako baldintzak betetzen dituzten patenteengatik, bai garapen teknologiko garrantzitsuengatik, baldin eta errekonozimendu hori frogatzeko modukoa bada, produkzio-sektoreetan izan duen inpaktuagatik, enpresekin intentsitate eta iraupen luzeko kontratuak egiteak dakarren bermearengatik edo antzeko beste bide batzuen bidez. Nolanahi ere, jarduera horiek berritzaileak izan behar dute; ez, ordea, produktuen edo zerbitzuen garapen hutsa.

– La transferencia de conocimiento a la sociedad también será valorada en este apartado, tanto por las patentes realizadas que cumplan las condiciones indicadas al comienzo de este anexo, como por los desarrollos tecnológicos de especial relevancia, siempre que su reconocimiento sea demostrable por su impacto sobre los sectores productivos, el aval de la realización de contratos con empresas de elevada intensidad y duración u otras evidencias similares. En todo caso estas actividades deberán ser innovadoras y no meros desarrollos de productos o servicios.

GIZA ZIENTZIEN BATZORDEA

COMITÉ DE HUMANIDADES

Ikerketaren emaitzak ebaluatzeko honako irizpide hauek hartuko ditu aintzat batzordeak:

El comité tendrá en consideración los siguientes criterios para la evaluación de los resultados de la investigación:

– Liburuak eta liburuen kapituluak ebaluatzeko garaian, honako hauek izango dira kontuan: jasotako aipamen kopurua, argitaletxearen ospea, editoreak, obra zein bildumatan argitaratu den, aldizkari zientifiko espezializatuetan jasotako aipamenak, obra beste hizkuntza batzuetara itzultzea eta egilearekiko eta bere ingurunearekiko independenteak diren bibliografietan agertzea. Ikerketaren eta hausnarketa dokumentatuaren emaitza direla adierazi beharko dute argi eta garbi. Ez dira ekarpen berritzat hartuko obra bera beste hizkuntza batzuetara itzultzeko lanak.

– En la evaluación de los libros y capítulos de libros, se tendrán en cuenta el número de citas recibidas, el prestigio de la editorial, los editores, la colección en la que se publica la obra, las reseñas en las revistas científicas especializadas, las traducciones a otras lenguas, y su inclusión en bibliografías independientes del autor y su entorno. Deberán reflejar claramente que son fruto de la investigación o de la reflexión documentada. No serán consideradas como nuevas aportaciones las traducciones de la propia obra a otras lenguas.

– Artikuluak ebaluatzeko garaian, aldizkariak nazioarteko datu-baseetan sartuta ote dauden hartuko da aintzat; esate baterako, Arts and Humanities Citation Index, Social Science Citation Index, edo Francis, International Bibliography of the Social Sciences (IBSS), Bibliography of the History of Arts (RLG), Historical Abstracts, International Medieval Bibliography, Répertoire International de Littérature Musicale - Abstracts of Music Literature (RILM) edo ESFren European Reference Index for the Humanities (ERIH) zerrendetan goiko postuetan ote dauden.

– En la evaluación de los artículos se tendrá en cuenta la inclusión de las revistas en bases de datos internacionales como el Arts and Humanities Citation Index, Social Science Citation Index, o su clasificación alta en los listados del European Reference Index for the Humanities (ERIH) de la ESF, Francis, International Bibliography of the Social Sciences (IBSS), Bibliography of the History of Arts (RLG), Historical Abstracts, International Medieval Bibliography, Répertoire International de Littérature Musicale – Abstracts of Music Literature (RILM), etc.

– Nazioko edo nazioarteko beste datu-base batzuetan –INRECS eta SCOPUS– zerrendatutako aldizkarietan argitaratutako artikuluak ere aintzat hartu ahal izango dira. Ebaluazio-batzordeak egoki iritziz gero, beste indize batzuk ere kontuan hartuko dira; hala nola, ERIH, LATINDEX, DICE-CINDOC, eta abar, edo FECYTek egiaztatutako aldizkariak, baldin eta ebaluazio-batzordearen ustez aipatutako indizeetan sartzen direnen antzeko kalitate zientifikoa badute, idazketa-batzordearen irekitze-irizpideak betetzen dituzten aldizkariak badira eta artikuluei kanpo-ebaluazioa egiten bazaie.

– Podrán considerarse también los artículos publicados en revistas listadas en otras bases de datos nacionales o internacionales como INRECS y SCOPUS. También a juicio del Comité de evaluación se podrán tomar en consideración otros índices como el ERIH, LATINDEX, DICE-CINDOC, etc. o aquellas revistas acreditadas por la FECYT, siempre que, a juicio del comité evaluador, cuenten con una calidad científica similar a las incluidas en los índices mencionados y siempre que sean revistas que cumplen los criterios de apertura del comité de redacción y sometan los artículos a evaluación externa.

– Aldizkari elektronikoek gainerakoen irizpide berberak bete beharko dituzte.

– Las revistas electrónicas estarán sujetas a los mismos criterios que las restantes.

– Erakusketetako komisariotza ere kontuan izango da, baldin eta erakusketa horien katalogoetan berrikuntza garrantzitsuak badaude, ikerketa-arloan eta nazioko nahiz nazioarteko komunikabide espezializatuetan oihartzuna izan badute.

– También se estimará el comisariado de exposiciones en cuyos catálogos se aporten novedades relevantes de investigación con repercusión en los medios especializados nacionales e internacionales.

– Filologiaren esparruan, edizio kritikoak ikerketatzat ebaluatuko dira, hau da, testuaren finkapenaren azterlan arrazoitua egiten dutenak, iturriak eta testu-aldaerak aipatuta. Bestela, argitaratzeko baino ez diren testu-berrikuspenak ez dira aintzat hartuko; alabaina, aurretiazko azterlan edo hitzaurrerik badute, edo ikerketa pertsonal baten ondoriozko ohar eta guzti baldin badaude eta arlo horretan ekarpen baliagarria egiten badute, kasu horietan kontuan izango dira.

– En el campo de la Filología se evaluarán como investigación las ediciones críticas, es decir las que presentan un estudio razonado de la fijación del texto, con la correspondiente mención de las fuentes y variantes textuales. Por el contrario, las simples revisiones de textos para su publicación no merecerán esta consideración, salvo que estén precedidas de prólogos o estudios preliminares o acompañados de anotaciones que sean fruto de una investigación personal y hagan una aportación valorable a su campo temático.

– Sorkuntza-lan artistikoak oihartzunaren arabera eta obraren errekonozimendu publikoaren arabera baloratuko dira. Horrelako ekarpenen prestigioa kontuan izango da komunikabide espezializatuetan izan duten harreraren eta zabalkundearen arabera. Arte plastikoetan, erakusketa indibidualak eta garrantzi bereziko obrak lehentasunezko merezimendutzat hartuko dira, baita saritutako obrak ere.

– Los trabajos creativos de carácter artístico se valorarán por su repercusión y por el reconocimiento público de la obra considerada. Se tendrá en cuenta el prestigio de este tipo de aportaciones en función de su difusión y acogida en medios especializados. En las artes plásticas se considerarán mérito preferente las exposiciones individuales y las obras de singular relieve. También aquellas obras que hayan sido premiadas.

– Musikari dagokionez, interprete ospetsuek estreinatutako edo argitaratutako konposizioak aintzat hartuko dira. Musikologian, edizio kritikoak ebaluatu egingo dira, baldin eta musika-testuaren finkapenaren azterlan arrazoitua egiten badute, iturriak eta testu-aldaerak aipatuta. Aitzitik, ez dira halakotzat hartuko partituren berrikuspen soilak –inprimatuta edo eskuz idatzita–; alabaina, aurretiazko azterlanik badute edo ikerketa pertsonal baten ondoriozko ohar eta guzti baldin badaude, kasu horietan kontuan izango dira.

– Con respecto a la música se tendrán en cuenta las composiciones publicadas o estrenadas por intérpretes reconocidos. Para la Musicología se evaluarán las ediciones críticas que constituyan un estudio razonado de la fijación del texto musical, con la correspondiente mención de las fuentes y variantes musicales. No merecerán esta consideración, por el contrario, las simples revisiones de partituras –impresas o manuscritas–, salvo que vayan acompañadas de estudios preliminares o de anotaciones fruto de una investigación personal.


Azterketa dokumentala


Análisis documental