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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

120. zk., 2015eko ekainaren 29a, astelehena

N.º 120, lunes 29 de junio de 2015


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

ENPLEGU ETA GIZARTE POLITIKETAKO SAILA
DEPARTAMENTO DE EMPLEO Y POLÍTICAS SOCIALES
2890
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AGINDUA, 2015eko ekainaren 19koa, Enplegu eta Gizarte Politiketako sailburuarena, Santurziko udalerriko 4. Partzelan, San Juan - Rompeolas 1eko eremuan, 32 babes ofizialeko etxebizitza esleitzeko hautaketa-prozesua hasten duena eta hainbat zehaztasun finkatzen dituena.

ORDEN de 19 de junio de 2015, del Consejero de Empleo y Políticas Sociales, por la que se inicia el procedimiento de adjudicación de 32 viviendas de protección oficial en la parcela 4 del área San Juan - Rompeolas 1 en el municipio de Santurtzi.

GERTAKARIAK
HECHOS

1.- Etxebizitza-eskatzaileen erregistroari eta babes ofizialeko etxebizitzak nahiz araubide autonomikoko zuzkidura-bizitokiak esleitzeko prozedurei buruzko Etxebizitza, Herri Lan eta Garraioetako sailburuaren 2012ko urriaren 15eko Aginduak babes ofizialeko etxebizitzak esleitzeko prozedura arautzen du. Hori, Babes publikoko etxebizitzen erregimenari eta etxebizitzaren eta lurzoruaren inguruko finantza-neurriei buruzko 2008ko martxoaren 4ko 39/2008 Dekretuaren 12. artikuluan jasotzen da.

1.- El procedimiento de adjudicación de las mencionadas viviendas se regirá por lo previsto en la Orden de 15 de octubre de 2012, del Consejero de Vivienda, Obras Públicas y Transportes, del Registro de Solicitantes de Vivienda y de los procedimientos de adjudicación de Viviendas de Protección Oficial y alojamientos dotacionales de régimen autonómico, tal y como se recoge en el artículo 12 del Decreto 39/2008, de 4 de marzo, sobre régimen jurídico de viviendas de protección pública y medidas financieras en materia de vivienda y suelo.

2.- 2001eko martxoaren 5ean, Eusko Jaurlaritzako Lurralde Antolamendu, Etxebizitza eta Ingurugiroko Sailak eta Santurtziko Udalak babes ofizialeko etxebizitzak sustatzeko lankidetza hitzarmena sinatu zuten (Santurtziko Udalerriko 403 gerorako antolamenduko eremuan).

2.- Con fecha de 5 de marzo de 2001 el Departamento de Ordenación del Territorio, Vivienda y Medio Ambiente del Gobierno Vasco y el Ayuntamiento de Santurtzi firman un Convenio de Colaboración para la promoción de vivienda de protección oficial (en el área de ordenación remitida 403, término municipal de Santurtzi).

3.- 2014ko abenduaren 30eko Bizkaiko Etxebizitzako Lurralde Ordezkariaren ebazpenaren bidez babes ofizialeko behin behineko kalifikazioa eskuratu du Santurziko udalerriko 4. Partzelan, San Juan - Rompeolas 1eko eremuko 32 babes ofizialeko etxebizitzako sustapenak. Sustapen hau Euskadiko Etxebizitza eta Lurra, S.A. (Visesa) baltzu publikoak sustatzen du eta EB2-0408/14-LC-000 da bere espediente zenbakia. Etxebizitza horietako bat, hiru logelakoa, mugikortasun urri iraunkorra duten elbarriei egokitutakoa da. Gainontzeko 31 etxebizitzetatik, 12 bi logelakoak dira, eta 19 hiru logelakoak. Etxebizitzak lagatzeko araubidea azalera-eskubidea izango da.

3.- Mediante resolución del Delegado Territorial de Vivienda de Bizkaia de fecha 30 de diciembre de 2014 se ha otorgado la calificación provisional de viviendas de protección oficial a la promoción de 32 viviendas de protección oficial sita en Santurtzi, en la parcela 4 de área San Juan - Rompeolas 1 promovida por la Sociedad Pública Vivienda y Suelo de Euskadi, S.A. (Visesa), bajo el número de expediente EB2-0408/14-LC-000. Del total de viviendas, 1 vivienda de tres dormitorios está adaptada a personas discapacitadas con movilidad reducida de carácter permanente. De las otras 31 viviendas 12 son de dos dormitorios y 19 son de tres dormitorios. El régimen de cesión es el de derecho de superficie.

4.- Sustapen horretako etxebizitzetatik 3 esleipen-prozedura orokorretik kanpo utziko dira, birkokapenetarako Enplegu eta Politika Sozialetako Saileko Etxebizitza Zuzendaritzak egindako eskaera aintzat hartuz. Kanpo utziko diren etxebizitzak behin behineko kalifikazioaren arabera 48, 53 eta 59 zenbakiak dauzkatenak izango dira, horietan lehenengoa, bi logelakoa da eta beste biak, hiru logelakoak.

4.- De las viviendas de la promoción 3 serán excluidas del procedimiento de adjudicación para destinarlas a realojos, atendiendo a la solicitud presentada por la Dirección de Vivienda del Departamento de Empleo y Políticas Sociales. Las viviendas excluidas en concreto serán las relacionadas en la Calificación Provisional con los números 48, 53 y 59; la primera de ellas es de dos dormitorios, y las dos restantes, de tres dormitorios.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

1.- Enplegu eta Gizarte Politiketako sailburuari dagokio honako Agindua ematea, Etxebizitza, Herri Lan eta Garraioetako sailburuaren etxebizitza-eskatzaileen erregistroari eta babes ofizialeko etxebizitzak nahiz araubide autonomikoko zuzkidura-bizitokiak esleitzeko prozedurei buruzko 2012ko urriaren 15eko Aginduaren 29. artikuluan xedatutakoaren arabera.

1.- Corresponde al Consejero de Empleo y Políticas Sociales dictar la presente Orden, conforme a lo previsto en el artículo 29 de la Orden de 15 de octubre de 2012, del Consejero de Vivienda, Obras Públicas y Transportes, del Registro de Solicitantes de Vivienda y de los procedimientos para la adjudicación de Viviendas de Protección Oficial y alojamientos dotacionales de régimen autonómico.

2.- Babes publikoko etxebizitzen erregimenari eta etxebizitzaren eta lurzoruaren inguruko finantza-neurriei buruzko 2008ko martxoaren 4ko 39/2008 Dekretuaren 18. artikuluan jasotzen denaren arabera, lehen eskualdatzeko babes ofizialeko etxebizitzak eskuratu behar direnean, bizikidetza-unitatea osatzen duen titularretako bat gutxienez Euskal Autonomia Erkidegoan erroldatuta egongo da, kasuan kasuko araudiak ezarritako gutxieneko antzinatasunarekin.

2.- Con arreglo a lo previsto en el artículo 18 del Decreto 39/2008, de 4 de marzo, sobre régimen jurídico de viviendas de protección pública y medidas financieras en materia de vivienda y suelo, en los casos de acceso a viviendas de protección oficial en primera transmisión, al menos uno de los futuros titulares que formen parte de la unidad convivencial habrá de estar empadronado en la Comunidad Autónoma del País Vasco, con una antigüedad mínima determinada por la normativa aplicable a cada caso.

3.- Babes ofizialeko etxebizitza eskuratzeko eskatuko diren urteko diru-sarrera haztatuen mugak 2011ko irailaren 14ko Etxebizitza, Herri Lan eta Garraioetako sailburuaren Aginduan ezarritakoak izango dira.

3.- Los límites de ingresos anuales ponderados exigibles para el acceso a la vivienda de protección oficial deben ajustarse a lo establecido en la Orden de 14 de septiembre de 2011, del Consejero de Vivienda, Obras Públicas y Transportes.

4.- 39/2008 Dekretuaren 22. artikuluan jasotzen denaren arabera, diru-sarrerei dagokienez kontuan hartu beharreko epealdia honakoa izango da: zergaren aitorpena egiteko epea amaitu ondoren, esleipen-prozedurari hasiera emateko Aginduaren argitalpen-dataren aurreko azken zergaldia.

4.- Según el artículo 22 del Decreto 39/2008, el período computable a afectos de ingresos debe ser el período impositivo que, vencido el plazo de presentación de la declaración del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas, sea inmediatamente anterior a la fecha de publicación de la orden de inicio del procedimiento de adjudicación.

5.- Arestian aipaturiko 2012ko urriaren 15eko Aginduak ezartzen du, pertsonek edo bizikidetza-unitateek babes ofizialeko etxebizitzen esleipen prozeduretan parte hartzeko, Etxebizitza Eskatzaileen Erregistroan inskribatuta egon beharko dutela. Baldintza hau betetzen dela ulertzen da agindu hau argitaratzen den datan Etxebiden erosketako eskatzaile moduan alta emanda badaude. Baldintza hori betez gero, Etxebizitza Eskatzaileen Erregistroan inskribatzeko eskaeran adierazitako udalerrietan zein horien eremu funtzionaletan egindako esleitze-prozeduretan parte hartu ahal izango dute, hori eragozten duen arau- edo hitzarmen-xedapenik ezean.

5.- La Orden de 15 de octubre de 2012, antes citada, establece que para participar en los procedimientos de adjudicación de viviendas de protección oficial, las personas o unidades convivenciales deben estar inscritas en el Registro de Solicitantes de Vivienda. Se entiende que se cumple el requisito de estar inscrito en el Registro de Solicitantes de Vivienda, si a la fecha de publicación de la presente Orden se está dado de alta en Etxebide demandando vivienda en compra. Una vez cumplido este requisito, pueden participar indistintamente en los procedimientos de adjudicación que se desarrollen en los municipios designados en la solicitud de inscripción y en sus respectivas áreas funcionales, salvo previsión normativa o convencional que lo impida.

6.- Agindu horretan honakoa ere esaten da: prozeduran sartzea borondatezkoa izango dela, eta hasiera Aginduan zehaztutako epean eta bitartekoaren bidez egin beharko dela. Egokitutako etxebizitza bat eskuratzeko interesa ere adierazi ahal izango dute era horretako etxebizitzak esleitu gabe geldituz gero.

6.- La misma Orden añade que la incorporación al procedimiento será voluntaria y deberá hacerse dentro del plazo y utilizando el medio que se especifique en la orden de inicio. También podrán manifestar su interés en acceder a una vivienda adaptada si quedaran sin asignar viviendas de este tipo.

7.- Esleitzeko modua egoera ezberdinen araberakoa izango da: prozeduran sartutako eskatzaile kopurua sustapeneko etxebizitza kopurua baino handiagoa bada, esleipena notarioaren aurreko zozketa publiko bidez egingo da, 2012ko urriaren 15eko Aginduko 31tik eta 41era bitarteko artikuluetan jasotzen den prozeduraren arabera. Aldiz, etxebizitza kopurua eskatzaileena baino handiagoa bada, Etxebizitzako Lurralde Ordezkaritzak notarioaren aurrean ordenatuko ditu etxebizitza-eskaerak, eta etxebizitzak 42tik eta 44ra bitarteko artikuluetan jasotzen den prozeduraren arabera esleituko dira.

7.- La forma de asignación varía en función de las circunstancias: cuando el número de demandantes supera al número de viviendas de la promoción, la asignación se realiza por sorteo público ante Notario, siguiendo el procedimiento previsto en los artículos 31 a 41 de la Orden de 15 de octubre de 2012. Si, por el contrario, el número de viviendas supera al de demandantes, la Delegación Territorial de Vivienda ordena ante Notario las solicitudes de vivienda y las va asignando conforme a lo previsto en los artículos 42 a 44.

Aipatutako lege-xedapenak eta oro har gai honetan erabilgarri diren gainerakoak aztertu ondoren, honako hau

A la vista de los preceptos legales señalados y demás de general y concordante aplicación.

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.- Santurziko udalerriko 4. Partzelan, San Juan - Rompeolas 1eko eremuko babes ofizialeko 32 etxebizitzen esleipenari hasiera ematea; udalerri hori Bilbo metropolitanoko eskualde egituran kokatzen da. Etxebizitzetatik 3 esleipen-prozedura orokorretik kanpo utziko dira, Enplegu eta Gizarte Politiketako Saileko Etxebizitza Zuzendaritzak egindako eskaera aintzat hartuz.

Primero.- Iniciar el procedimiento de adjudicación de la promoción de 32 viviendas de protección oficial en el municipio de Santurtzi, en la parcela 4 de área San Juan - Rompeolas 1, perteneciente al área funcional de Bilbao metropolitano. De ellas se detraen 3 para realojos, atendiendo a la solicitud presentada por la Dirección de Vivienda del Departamento de Empleo y Políticas Sociales.

Kanpo utziko diren etxebizitzak, behin behineko kalifikazioaren arabera 48, 53 eta 59 zenbakiak dauzkatenak izango dira.

Las viviendas detraidas en concreto serán las relacionadas en la Calificación Provisional con los números 48, 53 y 59.

Bigarrena.- Sustapen honetako etxebizitzak lagatzeko araubidea azalera-eskubidea izango da.

Segundo.- El régimen de cesión de las viviendas de la presente promoción será el de derecho de superficie.

Hirugarrena.- Esleipen prozeduran honako pertsonek edo bizikidetza unitateek parte hartu ahal izango dute: Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den datan Etxebizitza Eskatzaileen Erregistroan altan egon eta erosketa eskatzen dutenek, betiere, bertan jasotako baldintzak betetzen badituzte.

Tercero.- Podrán participar en el procedimiento de adjudicación las personas o unidades convivenciales que estén dadas de alta demandando vivienda en compra en el Registro de Solicitantes de Vivienda a la fecha de publicación de esta orden en el Boletín Oficial del País Vasco que cumplan los requisitos previstos en los apartados siguientes.

Laugarrena.- Izena emateko eskaeran aukeratutako udalerrietako bat Santurtzi izan beharko da.

Cuarto.- Al menos uno de los municipios designados en la solicitud de inscripción deberá ser el municipio de Santurtzi.

Bosgarrena.- Etxebizitzaren titular izango diren pertsonetako batek 3 urtez Santurtzin erroldatuta egon behar du edo 18 urtez azken 30 urteetan Agindu hau argitaratzen den datan, horrela jasotzen baita Santurtziko Udalak 2015eko martxoaren 9an egindako eskaeran.

Quinto.- Alguna o alguno de los futuros titulares habrá de estar empadronado con una antigüedad mínima de 3 años o 18 años en los últimos 30 años, a la fecha de publicación de la presente Orden de inicio en el municipio de Santurtzi, de conformidad con lo solicitado por el Ayuntamiento de Santurtzi el 9 de marzo de 2015.

Seigarrena.- 2013. urteko zergaldiko diru-sarrera haztatuak 9.000 euro baino txikiagoak ez direla eta 39.000 euro baino handiagoak ez direla egiaztatzea eskatzen da. Mugikortasun murriztua duten desgaituek, desgaitu psikikoek edo genero-indarkeriaren biktima direnek nahikoa dute 3.000 euroko gutxieneko diru-sarrerak egiaztatzea.

Sexto.- Se requiere acreditar ingresos anuales ponderados no inferiores a 9.000 euros y no superiores a 39.000 euros en el periodo impositivo correspondiente al ejercicio de renta del año 2013. En el caso de personas discapacitadas con movilidad reducida, de discapacitados psíquicos o de víctimas de violencia de género, era suficiente con acreditar ingresos mínimos de 3.000 euros.

Zazpigarrena.- Esleipen-prozeduran parte hartu ahal izango dute agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den datan agindu honetan eta aplikatu beharreko arauetan aurreikusten diren baldintzak betetzen dituzten pertsonek eta unitateek, Etxebizitza Eskatzaileen Erregistroan erosketa-erregimenean inskribatuta badaude. Aipatutako baldintzak betetzen dituzten pertsonek edo bizikidetza unitateek sustapen honetako esleipen prozeduran parte hartu nahiko balute, 2015eko irailaren 7a eta 18a bitartean (biak barne) dagokion inprimakia aurkeztu beharko dute:

Séptimo.- Las personas o unidades convivenciales que cumplan los requisitos previstos en la presente Orden y demás normativa aplicable, y estén interesadas en participar en el procedimiento de adjudicación, deberán incorporarse al mismo presentando el formulario correspondiente entre el 7 y el 18 de septiembre de 2015 (ambos inclusive) en:

- Aurrez aurre: Eusko Jaurlaritzaren Herritarrentzako Zerbitzua-Zuzenean, Gran Via 85, behea, 48011-Bilbao.

- Presencialmente: en el Servicio de Atención Ciudadana del Gobierno Vasco-Zuzenean, Gran Vía 85, bajo-48011 Bilbao.

- Postaz: Bizkaiko Etxebizitzako Lurralde Ordezkaritzan, Gran Via 85, 6. solairua, 48011-Bilbao.

- Por correo postal:en la Delegación Territorial de Vivienda de Bizkaia, Gran Vía 85, 6.º, 48011-Bilbao.

Etxebizitzak esleitu gabe geratuko balira bosgarren ebazpenean jasotzen den errolda baldintza betetzen ez duten eta Santurtzin erosketako etxebizitza eskatzen duten gainontzeko eskatzaileen artean esleituko lirateke, horrela jasotzen baita Santurtziko Udalak 2015eko martxoaren 9ko idatzian egindako eskaeran.

Si quedaran viviendas sin adjudicar se adjudicarán entre el resto de demandantes de vivienda en compra en Santurtzi que no cumplan el requisito de empadronamiento en el municipio previsto en el resuelvo quinto, de conformidad con lo solicitado por el Ayuntamiento de Santurtzi el 9 de marzo de 2015.

Zortzigarrena.- Sustapeneko etxebizitzetatik 1, hiru logelakoa, mugikortasun mugatu iraunkorra duten pertsonei egokituta dago. Etxebizitza hori, mugikortasun mugatu iraunkorra duen pertsona bat dagoen bizikidetza unitateen artean esleituko da. Etxebizitza horiek honako ordenan esleituko dira: lehenik eta behin, egokitutako etxebizitzak gurpil-aulkian dauden pertsonei esleituko zaizkie, gero bi makulu nahitaez behar dituzten pertsonei eta, azkenik, 1971/1999 Errege Dekretuaren 3. eranskinaren D) eta H) bitarteko paragrafoekin lotuta 7 puntu edo gehiago dituztenei.

Octavo.- 1 de las viviendas, de tres dormitorios, está adaptada para personas discapacitadas con movilidad reducida de carácter permanente. Dicha vivienda será adjudicada entre unidades convivenciales en las que haya una persona discapacitada con movilidad reducida de carácter permanente. Estas viviendas se asignarán por este orden: en primer lugar a las personas confinadas en silla de ruedas, después a las dependientes de dos bastones y finalmente a las que sumen 7 ó más puntos en relación con los apartados D) a H) del anexo 3 del Real Decreto 1971/1999.

Etxebizitza egokituak esleitu gabe geratuko balira, mugikortasun mugatu iraunkorra duten pertsonarik ez dagoen bizikidetza unitateen artean esleituko dira, baldin eta egokitutako etxebizitza bat eskuratzeko interesa adierazi badute.

Si quedaran sin asignar viviendas de este tipo, se asignarán entre las unidades convivenciales en las que no haya personas discapacitadas con movilidad reducida de carácter permanente que hayan manifestado su interés en acceder a una vivienda adaptada.

Bederatzigarrena.- Egokitu gabeko 31 etxebizitzetatik 12 bi logelakoak dira eta 19 hiru logelakoak.

Noveno.- De las 31 viviendas no adaptadas 12 son de dos dormitorios y 19 de tres dormitorios.

Hamargarrena.- Eskatzaileen kopurua sustapeneko etxebizitzen kopurua baino handiagoa denean, esleipena notarioaren aurreko zozketa bidez egingo da, 2012ko urriaren 15eko 31tik eta 41era bitarteko artikuluetan jasotzen den prozeduraren arabera.

Décimo.- Si el número de demandantes supera al número de viviendas de la promoción, la forma de asignación será el sorteo público ante Notario, siguiendo el procedimiento previsto en los artículos 31 a 41 de la Orden de 15 de octubre de 2012.

Etxebizitza kopurua eskatzaileena baino handiagoa bada, Bizkaiko Etxebizitzako Lurralde Ordezkaritzak notarioaren aurrean ordenatuko ditu etxebizitza-eskaerak, eta etxebizitzak Agindu horretako 42tik eta 44ra bitarteko artikuluetan jasotzen den prozeduraren arabera esleituko dira.

Si el número de viviendas supera al de demandantes, la Delegación Territorial de Vivienda de Bizkaia ordenará ante Notario las solicitudes de vivienda y las irá asignando conforme a lo previsto en los artículos 42 a 44 de la misma Orden.

Hamaikagarrena.- Onartutakoen eta baztertutakoen zerrendak, etxebizitza-esleipenak eta itxaron-zerrendak Eusko Jaurlaritzaren Herritarrentzako Zerbitzuaren (Zuzenean) iragarki-oholetan argitaratuko dira, eta onartutakoen eta baztertutakoen zerrendak baita Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoaren iragarki-ohol elektronikoan ere (www.euskadi.eus > egoitza elektronikoa > iragarki taula).

Undécimo.- Los lugares de publicación de las listas de admitidos y excluidos, asignación de viviendas y listas de espera, en su caso, serán los Tablones de Anuncios del Servicio de Atención Ciudadana del Gobierno Vasco-Zuzenean, y, las listas de admitidos y excluidos se publicarán, también, en el tablón electrónico de anuncios de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi (www.euskadi.eus > sede electrónica > tablón).

Agindu honen aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkez dakioke hilabeteko epean Enplegu eta Gizarte Politiketako sailburuari; edo bestela, zuzenean, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa bi hilabeteko epean, Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietarako Salan. Agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean hasiko da errekurtso biak aurkezteko epea.

Contra la presente Orden puede interponerse recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Empleo y Políticas Sociales en el plazo de un mes desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o directamente recurso contencioso-administrativo, ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses contados a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko ekainaren 19a.

En Vitoria-Gasteiz, a 19 de junio de 2015.

Enplegu eta Gizarte Politiketako sailburua,

El Consejero de Empleo y Políticas Sociales,

ANGEL TARSICIO TOÑA GÜENAGA.

ANGEL TARSICIO TOÑA GÜENAGA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental