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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

97. zk., 2015eko maiatzaren 27a, asteazkena

N.º 97, miércoles 27 de mayo de 2015


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
2331
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IRAGARKIA, «IVAPeko argitalpenen edizio eta argitalpen zerbitzua» helburu duen administrazio-kontratua esleitzeko dena.

ANUNCIO de la Dirección de Patrimonio y Contratación de licitación del contrato de «servicios de edición e impresión de publicaciones del IVAP».

1.– Entitate esleitzailea:

1.– Entidad adjudicadora:

a) Erakundea: IVAP – Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea.

a) Organismo: IVAP – Instituto Vasco de Administración Pública.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Comisión Central de Contratación.

c) Agiriak eta informazioa lortzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia Kalea, 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 95 72.

4) Teléfono: 945 01 95 72.

5) Telefaxa: 945 01 89 50.

5) Telefax: 945 01 89 50.

6) Helbide elektronikoa: g-aizpuru@euskadi.eus

6) Correo electrónico: g-aizpuru@euskadi.eus

7) Kontratatzailearen profileko Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015-06-26.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 26-06-2015.

d) Espedientearen zenbakia: C02/008/2015.

d) Número de expediente: C02/008/2015.

2.– Kontratuaren xedea:

2.– Objeto del contrato:

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskripzioa: IVAPeko argitalpenen edizio eta argitalpen zerbitzua.

b) Descripción: servicios de edición de libros, periódicos y otros servicios de edición.

c) Loteak eta kopurua: bai, 5.

c) División por lotes y número de lotes: sí, 5.

– 1. lotea: «Administrazioa euskaraz» aldizkariaren fotokonposizio-fotomekanikoa eta inprimaketa-enkoadernazioa.

– Lote 1: fotocomposición-fotomecánica e impresión-encuadernación de la revista «Administrazioa Euskaraz».

– 2. lotea: «Revista Vasca de Administración Pública» eta «Revista Vasca de Gestión de Personas y Organizaciones Públicas» aldizkarien fotokonpozisio-fotomekanikoa eta inprimaketa-enkoadernazioa.

– Lote 2: fotocomposición-fotomecánica e impresión-encuadernación de las revistas «Revista Vasca de Administración Pública» y «Revista Vasca de Gestión de Personas y Organizaciones Públicas».

– 3. lotea: hirigintza edo ingurumena gaien inguruko materialen fotokonposizio-fotomekanikoa eta inprimaketa-enkoadernazioa.

– Lote 3: fotocomposición-fotomecánica e impresión-encuadernación de materiales cuya temática sea el urbanismo o el medio ambiente.

– 4. lotea: espezifikoak izateagatik, maketazio-arazoak ematen dituzten materialen fotokonposizio-fotomekanikoa eta inprimaketa-enkoadernazioa.

– Lote 4: fotocomposición-fotomecánica e impresión-encuadernación de materiales que, por su especificidad, planteen especiales dificultades de maquetación.

– 5. lotea: ikerketen eta /edo azterlan-jardunaldien ondorio diren material originalen fotokonponsizio-fotomekanikoa eta inprimaketa-enkoadernazioa.

– Lote 5: fotocomposición-fotomecánica e impresión-encuadernación de originales cuyos materiales sean producto de investigaciones y/o jornadas de estudio.

d) Gauzatzeko lekua: material hori IVAPek Oñatin dituen bulegoetan jaso eta itzuliko da, nahiz eta, unea iritsitakoan, adierazi ahal izango den erakunde horrek Donostian, Gasteizen eta Bilbon dituen bulegoetan jaso eta itzuli behar dela aipatu materiala.

d) Lugar de ejecución/entrega: la sede de recogida y entrega del material será la sede del IVAP en Oñati, sin perjuicio de que se pueda indicar, en su momento, como lugar de recogida y entrega del material, cualquiera de las otras sedes del Instituto situadas en Vitoria-Gasteiz, Donostia-San Sebastián y Bilbao.

e) Gauzatzeko epea: 36 hilabete kontratua sinatzen den hurrengo egunetik.

e) Plazo de ejecución/entrega: 36 meses desde el día siguiente a la firma del contrato.

f) Luzapenik: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

g) Esparru-akordioa ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (hala badagokio): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición: no.

i) CPV (Nomenklaturaren erreferentzia): 79970000-4, 79810000-5.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 79970000-4, 79810000-5.

3.– Izapideak eta prozedura:

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak: eskaintzak balioesteko zenbait irizpide dago.

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios de valoración de ofertas.

Balorazio-irizpideak: behean zerrendatzen dira, laburtuta; dena dela, karatularen 30.2 puntuan osorik idatzita daude.

Criterios de valoración: se enuncian a continuación de forma abreviada si bien la redacción completa de los mismos deberá obtenerse en el punto 30.2 de la carátula.

* Formulak aplikatuz, automatikoki baloratzen diren irizpideak:

* Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas: sí.

1.– Liburu prezioa: haztapena 50 puntu.

1.– Precio libro: ponderación 50 puntos.

2.– Emateko epeak laburtzea: haztapena 5 puntu.

2.– Mejora de los plazos de entrega: ponderación 5 puntos.

Atal honen haztapena, guztira: 55 puntu.

Ponderación total de este grupo: 55 puntos.

* Balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak:

* Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor:

1.– Fotokonposizioko eta/edo inprimaketako proba (azpi-irizpideak baditu): haztapena osoa = 35 puntu.

1.– Prueba de fotocomposición y/o impresión: (incluye subcriterios): ponderación total = 35 puntos.

2.– Inprimaketa hala eskatuz gero: haztapena 10 puntu.

2.– Impresión bajo demanda: ponderación 10 puntos.

Atal honen haztapena, guztira 45 puntu.

Ponderación total de este grupo: 45 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 1.817.307,70 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 1.817.307,70 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación:

a) Zenbateko garbia: 908.653,85 euro. Guztira: 945.000 euro.

a) Importe neto: 908.653,85 euros. Importe total: 945.000 euros.

Zenbateko osoa loteka banatua dago, ondoren zehazten den eran:

El importe total está desglosado en los importes por lote que figura a continuación:

1. lotea: 317.307,69 + 12.692,31 BEZa = 330.000.

Lote 1: 317.307,69 + 12.692,31 (IVA) = 330.000.

2. lotea: 119.230,77 + 4.769,23 BEZa = 124.000.

Lote 2: 119.230,77 + 4.769,23 (IVA) = 124.000.

3. lotea: 46.153,85 + 1.846,15 BEZa = 48.000.

Lote 3: 46.153,85 + 1.846,15 (IVA) = 48.000.

4. lotea: 206.730,70 + 8.269,23 BEZa = 215.000.

Lote 4: 206.730,70 + 8.269,23 (IVA) = 215.000.

5. lotea: 219.230,70 + 8.769,23 BEZa = 228.000.

Lote 5: 219.230,70 + 8.769,23 (IVA) = 228.000.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: % 5.

Definitiva (%): 5.

7.– Kontratistaren betebehar espezifikoak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena (taldea, azpitaldea eta kategoria): bai, honako lote hauetan banatua:

a) Clasificación (grupo, subgrupo y categoría): sí en los siguientes lotes:

– 1. lotea: M, 4, A.

– Lote 1: M, 4, A.

– 2. lotea: M, 4, A.

– Lote 2: M, 4, A.

– 4. lotea: M, 4, A.

– Lote 4: M, 4, A.

– 5. lotea: M, 4, A.

– Lote 5: M, 4, A.

Eskaintza lote baterako baino gehiagorako egiten duen lizitatzaileak M taldea, 4. Azpitaldean sailkatua dagoela egiaztatu beharko du, eta egiaztatu beharreko kategoria aldiz, urteko batez bestekoari dagokiona izanda, ondoren zehazten den koadroaren arabera:

El licitador que presente oferta a más de un lote, cuando corresponda, deberá acreditar su clasificación en el grupo M, subgrupo 4, mientras que la categoría a acreditar será la que corresponda a la anualidad media de acuerdo con el cuadro que se indica a continuación:

A kategoria: urteko batez bestekoa 150.000 euro baino gutxiagokoa denean.

Categoría A: cuando la anualidad media sea inferior a 150.000 euros.

B kategoria: urteko batez bestekoa 150.000 eurokoa edo gehiagokoa eta 300.000 euro baino gutxiagokoa denean.

Categoría B: cuando la anualidad media sea igual o superior a 150.000 euros e inferior a 300.000 euros.

C kategoria: urteko batez bestekoa 300.000 eurokoa edo gehiagokoa eta 600.000 euro baino gutxiagokoa denean.

Categoría C: cuando la anualidad media sea igual o superior a 300.000 euros e inferior a 600.000 euros.

D kategoria: urteko batez bestekoa 600.000 eurokoa edo gehiagokoa denean.

Categoría D: cuando la anualidad media sea igual o superior a 600.000 euros.

Eskatutako kategoria kontratuaren urteko batez bestekoari dagokiona izango da. Batez besteko hori honela lortuko da: lizitazioaren prezio osoa (eskaintza aurkezten duen loteetako lizitazio-aurrekontuen batura) zati kontratua betetzeko aurreikusten den hilabete kopurua (36 hilabete), eta ateratzen den koefizientea bider 12 eginez.

La categoría exigible será la que corresponda a la anualidad media del contrato, obtenida dividiendo su precio total de licitación (suma de los presupuestos de licitación de los lotes a los que presente oferta) entre el número de meses de su plazo de ejecución previsto (36 meses) y multiplicando por 12 el cociente resultante.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: sailkapena eskatzen ez zaien enpresak administrazio-klausula zehatzen pleguko karatularen 29. klausulan xedatutakoaren arabera egiaztatuko dute kaudimena.

b) Solvencia económica y financiera y técnica o profesional:

Las empresas a las que no se les requiera clasificación acreditarán la solvencia de acuerdo con lo dispuesto en la cláusula 29 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak aurkeztea:

8.– Presentación de ofertas:

a) Aurkezteko azken eguna: 2015-06-29, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del 29-06-2015.

b) Aurkezteko era: elektronikoki eta paperez.

b) Modalidad de presentación: electrónicamente y papel.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia Kalea, 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: www.contratacion.euskadi.net

4) Dirección electrónica: www.contratacion.euskadi.net

e) Aldaerak: ez da aldaerarik onartuko.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari nahitaez: 2 hilabete.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses.

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de ofertas:

a) Deskribapena: automatikoki aplikatzekoak ez diren irizpideei buruzko eskaintzak (C gutun-azalak) eta automatikoki aplikatzekoak (B gutun-azalak) irekitzea.

a) Descripción: apertura de ofertas relativas a criterio/s no automático/s (Sobre C) y automático/s (Sobre B).

b) Helbidea: Kontratazio Batzorde Nagusia. Donostia Kalea, 1.

b) Dirección: Comisión Central de Contratación. c/ Donostia-San Sebastián, 1 (planta baja de Lakua II).

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Data eta ordua: «C» gutun-azalak: 2015-07-10, 12:00etan ; «B» gutun-azalak 2015-09-14,12:00etan.

d) Fecha: sobre «C»: 10-07-2015 a las 12:00 horas; sobre «B»: 14-09-2015 a las 12.00 horas.

10.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de la/s empresa/s adjudicataria/s.

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2015-05-18.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: 18-05-2015.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko maiatzaren 18a.

Vitoria-Gasteiz, a 18 de mayo de 2015.

Ondare eta Kontratazioko zuzendaria,

La Directora de Patrimonio y Contratación,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental