Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

95. zk., 2015eko maiatzaren 25a, astelehena

N.º 95, lunes 25 de mayo de 2015


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

INGURUMEN ETA LURRALDE POLITIKA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE Y POLÍTICA TERRITORIAL
2285
2285

IRAGARKIA, parte-hartze publikoaren prozesua barnean hartuta, Donostialdea-Bidasoa Beherea eremu funtzionaleko paisaiaren katalogoa eta zehaztapenak idazteko zerbitzua lizitatzeko dena (015SV/2015 espedientea).

ANUNCIO para la licitación del servicio para la redacción del catálogo y determinaciones del paisaje del área funcional de Donostialdea-Bajo Bidasoa, incluyendo el proceso de participación pública. (Expediente: 015SV/2015).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Ingurumen eta Lurralde Politika Saileko Zerbitzu zuzendaria.

a) Organismo: Director de Servicios del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

c) Espedientearen zenbakia: 015SV/2015.

c) Número de expediente: 015SV/2015.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: Donostialdea-Bidasoa Beherea eremu funtzionaleko paisaiaren katalogoa eta zehaztapenak idaztea, parte-hartze publikoaren prozesua barnean hartuta.

a) Descripción del objeto: redacción del catálogo y determinaciones del paisaje del área funcional de Donostialdea-Bajo Bidasoa, incluyendo el proceso de participación pública.

b) Loteetan banatzea eta kopurua: ez da loteetan banatu.

b) División por lotes y número: el objeto del contrato no está dividido en lotes.

c) Burutzeko lekua: kontratistaren egoitza.

c) Lugar de ejecución: en la sede de la contratista.

d) Burutzeko epea: 15 hilabete.

d) Plazo de ejecución: 15 meses.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko modua: hainbat irizpide.

c) Forma: pluralidad de criterios.

4.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua: laurogeita hemeretzi mila ehun eta hirurogeita hamahiru euro eta berrogeita hamabost zentimo (99.173,55) gehi BEZari dagozkion hogei mila zortziehun eta hogeita sei euro eta berrogeita bost zentimo (20.826,45). Beraz, guztira, ehun eta hogei mila (120.000) euro.

4.– Presupuesto base de licitación: noventa y nueve mil ciento setenta y tres euros con cincuenta y cinco céntimos (99.173,55), al que corresponden veinte mil ochocientos veintiséis euros con cuarenta y cinco céntimos (20.826,45) de IVA, resultando un importe total de un ciento veinte mil (120.000) euros.

5.– Behin-behineko bermea: ez dago jarri beharrik.

5.– Garantía provisional: no se exige garantía provisional.

6.– Agiriak eta argibideak lortzeko:

6.– Obtención de documentación e información.

a) Entitatea: Eusko Jaurlaritza. Ingurumen eta Lurralde Politika Saila.

a) Entidad: Gobierno Vasco. Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial.

b) Helbidea: Donostia kalea, 1.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

c) Herria eta posta-kodea: 01010 Vitoria-Gasteiz.

c) Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz.

d) Telefonoa: 945 01 98 26.

d) Teléfono: 945 01 98 26.

e) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015eko ekainaren 9a.

e) Fecha límite de obtención de documentos e información: 9 de junio de 2015.

f) Kontratu honi buruzko informazio guztia webgune honetan eskura daiteke: www.contratacion.info edo www.euskadi.eus/contratacion

f) Toda la información relativa al presente contrato podrá obtenerse en la siguiente página web: www.contratacion.info o www.euskadi.eus/contratacion

7.– Kontratistaren berariazko betekizunak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

Eskatutako sailkapena: ez.

Clasificación exigida: no.

Kaudimenari buruzko betekizunak eta egiaztatzeko modua:

Requisitos de solvencia y medios de acreditación:

A) Ekonomia- eta finantza-kaudimena: urteko negozioen guztizkoaren gaineko adierazpena, azken hiru urteei dagokienez. Urte bakoitzean, kontratuaren lizitazio-aurrekontuaren % 50eko bolumena egiaztatu behar du, gutxienez.

A) Solvencia económica y financiera: declaración sobre el volumen de negocios anual de los últimos tres años, debiendo acreditar un volumen anual mínimo del 50% del presupuesto de licitación en cada uno de los tres últimos ejercicios.

B) Kaudimen teknikoa:

B) Solvencia técnica:

a) Azken bost urteetan egindako zerbitzu nagusien edo lanen zerrenda aurkeztu beharko dute enpresek, lan edo zerbitzu horien zenbatekoa, datak eta onuradunak (publikoak nahiz pribatuak) zehaztuko dituena. Zerbitzuak egiaztatzeko organo eskudunak egindako edo bisaturiko ziurtagiriak aurkeztu beharko dira hartzailea sektore publikokoa izan bada; eta pertsona pribatua bada, pertsona horrek egindako ziurtagiria edo enpresaburuaren aitorpena. Azken 5 urteetan, gutxienez, horrelako bi lan egin direla egiaztatu beharko da.

a) Relación de los principales servicios o trabajos realizados en los últimos cinco años que incluyan importe, fechas y beneficiarios públicos y privados de los mismos. Dichos servicios deberán acreditarse mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando la destinataria sea una entidad del sector público o, cuando la o el destinatario sea un sujeto privado, un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, una declaración de la persona empresaria. Como mínimo, habrán debido realizarse dos trabajos similares al objeto del presente contrato en los últimos cinco años.

b) Lan-taldea osatuko duten pertsonen zerrenda eta horien titulua edo Elkargoaren ziurtagiria zein curriculumak. Gutxieneko lan-taldea honako hau izango da:

b) Relación nominal de las personas integrantes del equipo de trabajo y título o certificado del Colegio respectivo, así como sus currículos detallados. Como mínimo, el equipo de trabajo estará compuesto por:

b.1.– Goi-mailako Arkitektura edo Bide, ubide eta portuetako Ingeniaritzako titulazioa (edo gradu baliokideak) duen pertsona, lurralde-plangintzan edo hirigintzan eskarmentua duena.

b.1.– Persona con titulación en Arquitectura Superior o Ingeniería de Caminos, Canales y Puertos (o grados equivalentes), con experiencia en planeamiento territorial o Urbanismo.

b.2.– Geografiako titulua duen pertsona, arlo horretan lan-eskarmentua duena; eta hain zuzen, paisaiaren geografiarekin lotuta dauden esparruetan.

b.2.– Persona con titulación en Geografía, con experiencia profesional en esta materia y, en concreto, en los aspectos relacionados con la geografía del paisaje.

b.3.– Nekazaritza edo ingurumen-arloetan aditua den teknikaria. Pertsona horrek honako titulu hauetako bat izan behar du: Goi-mailako Nekazaritza Ingeniaritza, Mendi Ingeniaritza, Biologia edo Ingurumen Zientziak.

b.3.– Técnico/a con competencia en materia agrónoma o medioambiental (titulación en Ingeniería Superior Agrónoma, de Montes, Biología o Ciencias Ambientales).

b.4.– Parte-hartze publikoaren pertsona arduradunak honako titulu hauetako bat izan behar du: Ekonomia eta Enpresa Zientzietako lizentziatura, Politika zientzietako eta soziologiako lizentziatura, Informazio zientzietako lizentziatura (edo gradu baliokideak).

b.4.– La persona responsable de la participación pública deberá tener alguna de estas titulaciones: Licenciatura en Ciencias Económicas y Empresariales, Licenciatura en Ciencias Políticas y Sociología, Licenciatura en Ciencias de la Información (o grados equivalentes).

Parte-hartze publikoaren arduradunak zein eskatutako gutxieneko talde teknikoko kide batek euskara maila nahikoa izan behar dute, lana euskaraz egitea ahalbidetzen duen maila, hain zuzen ere.

La persona responsable de la participación pública y una de las personas integrantes del equipo técnico mínimo exigido deberán poseer los conocimientos de euskera necesarios y suficientes que permitan realizar la prestación del trabajo en este idioma.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Agiriak aurkezteko azken eguna: 2015eko ekainaren 10a, 12:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: 10 de junio de 2015, antes de las 12:00.

b) Aurkeztu beharreko dokumentazioa: administrazio-klausula zehatzen agirian adierazten direnak.

b) Documentación a presentar: la que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

c.1.– Elektronikoki lizitatuz gero, honako web orriaren bidez aurkez daitezke: www.contratacion.info edo www.euskadi.eus/contratacion

c.1.– Si se licita electrónicamente, puede presentarse a través de la página web: www.contratacion.info o www.euskadi.eus/contratacion

c.2.– Paperean lizitatuz gero, honako leku honetan:

c.2.– Si se licita en papel:

1) Erakundea: Ingurumen eta Lurralde Politika Saila.

1) Entidad: Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial.

2) Helbidea: eskuan eraman beharko dira Ingurumen eta Lurralde Politika Sailaren Erregistro Nagusira, Vitoria-Gasteizko Donostia kaleko 1era (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia), goian aipatutako epean. Postaz ere bidali ahal izango dira, eta eskaintza postan zein egunetan jarri den, egun berean (eta betiere eskaintzak aurkezteko muga-ordua baino lehen) kontratazio organoari telex, telekopia, edo telegrama bidez jakinarazi eta egiaztatu beharko zaio. Eskakizun bi horiek betetzen ez badira edo eskaintza bidali izanaren jakinarazpenak eskaintzak jasotzeko finkatutako epea amaitutakoan jasotzen badira, ez dira onartuko. Nolanahi ere, eskaintza postaz bidali, eta hamar egun naturaleko epean jasotzen ez bada, inolaz ere ez da onartuko.

2) Domicilio: serán entregados en mano en el Registro del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial, c/ Donostia-San Sebastián, 1, Lakua II, 2.ª planta (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco), o enviadas por correo dentro del plazo de admisión señalado, debiendo justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de correos y anunciar al órgano de contratación la remisión de la oferta mediante telex, telefax o telegrama en el mismo día y antes de la hora límite de presentación de ofertas. Sin la concurrencia de ambos requisitos o si la comunicación de la remisión es recibida con posterioridad al transcurso del plazo de recepción de proposiciones establecido, la oferta no será admitida. Transcurridos, no obstante, diez días naturales a la indicada fecha sin haberse recibido la proposición, ésta no será admitida en ningún caso.

3) Herria eta posta kodea: 01010 Vitoria-Gasteiz, Araba, Espainia.

3) Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz, Álava, España.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion eskaintzari: 2 hilabete, proposamenak irekitzen direnetik aurrera kontatuta.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses, a contar a partir de la apertura de las proposiciones.

e) Aldaerak: ez da aldaera edo alternatibarik onartuko.

e) Admisión de variantes: no se admite la presentación de variantes o alternativas.

f) Prozedura mugatua bada, eskaintzak aurkezteko gonbita egin nahi zaien enpresen kopurua edo gutxienezko edo gehienezko kopurua: ez dago horrelakorik.

f) En su caso, número previsto (o número máximo y mínimo) de empresas a las que pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

9.– Esleitzeko irizpideak:

9.– Criterios de adjudicación:

a) Formulak aplikatuz automatikoki ebaluatzekoak diren irizpideak. Ponderazioa, guztira: 70 puntu.

a) Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas: ponderación total: 70 puntos.

Eskaintza ekonomikoa. Ponderazioa: 70 puntu. Formula: ikus karatularen 30.1.a puntua.

Oferta económica. Ponderación: 70 puntos. Fórmula: ver punto 30.1.a) de la carátula.

b) Balio-judizioetan oinarrituta aplikatu behar diren irizpideak: ponderazioa, guztira: 30 puntu.

b) Criterios cuya aplicación requiere un juicio de valor: ponderación total: 30 puntos.

A) Baldintza Teknikoen Agiriak azaldutako lan-metodologian sakontzea eta BTAren 3. atalak zehaztutako edukiak oinarri hartuta lortutako azterketa-maila. Ponderazioa: 10 puntu.

A) Profundización en la metodología de trabajo planteada en el pliego de prescripciones técnicas y el grado de análisis alcanzado tomando como base los contenidos del apartado 3 del PPT. Ponderación: 10 puntos.

B) Paisaien Katalogoa egiteko metodologia eremu funtzionalera aplikatzeari buruzko diagnosia. Ponderazioa: 10 puntu.

B) Diagnóstico sobre la aplicación al área funcional de la metodología de elaboración del Catálogo de Paisajes. Ponderación: 10 puntos.

C) Parte-hartze publikoaren prozesuan aplikatuko den metodologia. Ponderazioa: 10 puntu.

C) Metodología a aplicar durante el proceso de participación pública. Ponderación: 10 puntos.

10.– C gutun-azalak irekitzeko ekitaldi publikoa:

10.– Apertura pública de los sobres C:

a) Entitatea: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

a) Entidad: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

b) Herria: 01010 Vitoria-Gasteiz, Araba, Espainia.

b) Localidad: 01010 Vitoria-Gasteiz, Álava, España.

c) Data: 2015eko ekainaren 19a.

c) Fecha: 19 de junio de 2015.

d) Ordua: 11:00.

d) Hora: 11:00.

e) Lekua: Lakua IIko 1. aretoa, Donostia kalea, 1 (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia).

e) Lugar: Sala n.º 1 de Lakua II en c/ Donostia-San Sebastián, 1 (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco).

11.– B gutun-azalak irekitzea (formulen bidez baloratu beharreko irizpideak) irekitzeko ekitaldi publikoa:

11.– Apertura de los sobres B (criterios evaluables mediante la aplicación de fórmulas):

a) Entitatea: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

a) Entidad: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

b) Herria: 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba).

b) Localidad: 01010 Vitoria-Gasteiz, Álava, España.

c) Data: 2015eko ekainaren 30a.

c) Fecha: 30 de junio de 2015.

d) Ordua: 11:00.

d) Hora: 11:00.

e) Lekua: Lakua IIko 1. aretoa, Donostia kalea, 1 (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia).

e) Lugar: Sala n.º 1 de Lakua II en c/ Donostia-San Sebastián, 1 (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco).

12.– Bestelako argibideak: ez.

12.– Otras informaciones: no es el caso.

13.– Iragarpen-gastuak: enpresa esleipendunaren kontura.

13.– Gastos de anuncios: por cuenta de la empresa adjudicataria.

14.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez dago horrelakorik.

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no es el caso.

15.– Deialdiari buruzko informazioa eta pleguak eskuratzeko atari informatikoa edo webgunea: www.contratacion.info edo www.euskadi.net/contratacion

15.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.contratacion.info o www.euskadi.eus/contratacion

Vitoria-Gasteiz, 2015eko maiatzaren 18a.

En Vitoria-Gasteiz, a 18 de mayo de 2015.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JOSÉ IGNACIO BAÑUELOS IBÁÑEZ.

JOSÉ IGNACIO BAÑUELOS IBÁÑEZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental