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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

80. zk., 2015eko maiatzaren 4a, astelehena

N.º 80, lunes 4 de mayo de 2015


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

INGURUMEN ETA LURRALDE POLITIKA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE Y POLÍTICA TERRITORIAL
1933
1933

EBAZPENA, 2015eko apirilaren 20koa Garraio Azpiegituren zuzendariarena, «Bilboko Hiri Trenbidearen 5. linearen Informazio Azterlana. Ariz-Galdakao Erdialdea zatia» behin betiko onesten duena.

RESOLUCIÓN de 20 de abril de 2015, de la Directora de Infraestructuras del Transporte, por la que se aprueba definitivamente el «Estudio informativo de la línea 5 del Ferrocarril Metropolitano de Bilbao. Tramo Ariz-Galdakao Centro».

Otsailaren 27ko 41/2001 Dekretuaren bitartez onetsitako eta otsailaren 22ko 34/2005 Dekretuaren bidez aldatutako Euskal Autonomia Erkidegoko Trenbide Sarearen Lurralde Sektore Planak Bilboko Hiri Trenbidea Basauritik Galdakao erdialdera luzatzea aurreikusten du.

El Plan Territorial Sectorial de la Red Ferroviaria en la Comunidad Autónoma del País Vasco aprobado por Decreto 41/2001 de 27 de febrero, y modificado por Decreto 34/2005, de 22 de febrero, contempla la ampliación del Ferrocarril Metropolitano de Bilbao desde Basauri al centro urbano de Galdakao.

Aurreikuspen horiek garatu ahal izateko, «Bilboko Hiri Trenbidearen 5. linearen Informazio Azterlana. Ariz-Galdakao Erdialdea zatia» izeneko dokumentua idatzi da.

En desarrollo de esas previsiones, se ha redactado el documento «Estudio informativo de la línea 5 del Ferrocarril Metropolitano de Bilbao. Tramo Ariz-Galdakao Centro».

Bilboko Hiri Trenbidearen 5. lineako Ariz-Galdakao zatiak 4.458 metro ditu, eta Arizeko kotxetegietarako sarbideko Etxebarri-Ariz linearen (goragoko maila) jarraipen gisa hasiko da. Hori dela eta, lehenengo zatiaren sekzioa bide-zubian izango da, aire zabalean. Horren ondoren, linea lur azpian sartuko da ibilbide osoan, tunel faltsua (1.020 m) eta meategiko tunel (3.078 m) sekzioak txandakatuz. Zati horretan, geltoki hauek egongo dira: Sarratuko intermodala, Aperribai, Bengoetxe eta Galdakao.

El trazado del tramo Ariz-Galdakao centro de la línea 5 del F.M.B. tiene una longitud de 4.458 metros, comenzando como continuación de la línea Etxebarri-Ariz (nivel superior) de acceso a las cocheras de Ariz, lo que da lugar a un primer tramo de sección en viaducto y a cielo abierto, a partir del cual la línea se soterra ya en todo su recorrido, alternando las secciones en falso túnel (1.020 m) y en túnel en mina (3.078 m). En este tramo se sitúan las estaciones de: Intermodal de Sarratu, Aperribai, Bengoetxe y Galdakao.

Informazio Azterlanak eta Ingurumen Eraginari buruzko Azterlanak, Tren Sektorearen Araubidearen 10.5 artikuluan aurreikusitako jende aurreko informazio izapidea jaso dute, 2010eko azaroaren 23ko 225. zenbakiko Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta egun bereko Bizkaiko Aldizkari Ofizialean, El Correo eta El Pais egunkarietan argitaratu zen eta hogeita hamar egun balioduneko epean Basauriko eta Galdakaoko udaletxeetako iragarki-oholean ikusgai egon zen, Garraio Azpiegituren zuzendariaren 2010eko irailaren 30eko Ebazpenaren bitartez.

El Estudio Informativo y el Estudio de Impacto Ambiental se han sometido al trámite de información pública previsto en el artículo 10.5 del Reglamento del Sector Ferroviario mediante Resolución de 30 de septiembre de 2010, del Director de Infraestructura del Transporte, publicada en el Boletín Oficial del País Vasco n.º 225, de 23 de noviembre de 2010, y de la misma fecha en el Boletín Oficial de Bizkaia, en los diarios El Correo y El País, así como expuesta durante el plazo de treinta días hábiles en el tablón de anuncios de los Ayuntamientos de Basauri y Galdakao.

Aipatutako izapide horietan hainbat alegazio jaso dira, eta horietako batzuei kasu egin zaie, Aperribain igogailu inklinatua instalatzeari, N-634 errepidearen gainean igarobide berria jartzeari eta Basaurin oinezkoentzako ibilbideak birjartzeari dagozkienei, batez ere. Alegazio eta ohar guztiek euren erantzuna jasoko dute, banan-banan.

Durante los referidos trámites se han recibido varias alegaciones, algunas de las cuales son atendidas, en especial las que suponen la instalación de un ascensor inclinado en Aperribai, nueva pasarela sobre la N-634 y reposiciones de itinerarios peatonales en Basauri. Todas las alegaciones y observaciones recibirán su respuesta individualmente.

Ingurumen Administrazioaren zuzendariaren 2015eko apirilaren 15eko Ebazpenaren bitartez, Proiektuaren Ingurumen Eraginaren Adierazpenaren aldeko iritzia eman da, eraikuntza proiektua gauzatzeko zenbait baldintza ezarriz, eta baita obrek irauten duten bitartean eta zerbitzua ustiatzen denean kontuan izan beharreko zenbait neurri babesle eta zuzentzaile adieraziz ere.

Mediante Resolución de 15 de abril de 2015 de la Directora de Administración Ambiental, se ha formulado con carácter favorable la Declaración de Impacto Ambiental del Proyecto, estableciendo una serie de condiciones para la realización del proyecto constructivo y medidas protectoras y correctoras para su adopción durante la ejecución de las obras y la explotación del servicio.

Dokumentuak onespen teknikoa eta behin behinekoa jaso du gaurko Ebazpenaren bitartez, aurretik egindako gainbegiraketaren eta Garraio Azpiegitura Zuzendaritzako zerbitzu teknikoen aldeko txostenaren ondoren, ikuspegi teknikotik zuzena dela eta trenbideen alorreko arautegi berezia eta aplikagarri izan daitekeen gainerako legedia betetzen duela egiaztatuz.

El documento ha sido aprobado técnicamente y provisionalmente mediante Resolución de esta fecha, previa supervisión e informe favorable de los servicios técnicos de la Dirección de Infraestructuras del Transporte, acreditándose que es correcto técnicamente y que cumple la normativa específica en materia de ferrocarriles, y resto de legislación aplicable.

Erakunde honek eskumenak ditu Bilboko Hiri Trenbidearekin erlazionatuta dauden eta Jaurlaritzaren Kontseilurako erreserbatuta ez dauden proiektuak idazteko eta onesteko, abenduaren 30eko 248/2014 Dekretuaren bitartez aldatu den eta Ingurumen eta Lurralde Politika Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 9ko 196/2013 Dekretuaren 14.1.d) artikuluan xedatzen dena kontuan izanik.

Este órgano es competente para la redacción y aprobación de los proyectos relacionados con el Ferrocarril Metropolitano de Bilbao que no estén reservados al Consejo de Gobierno, según lo dispuesto en el artículo 14.1.d) del Decreto 196/2013, de 9 de abril, modificado por el decreto 248/2014 de 30 de diciembre por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial.

Aipatutako xedapenak eta bateragarriak eta aplikazio orokorrekoak izan daitezkeen gainerakoak ikusita, hau

Vistas las disposiciones citadas, y demás concordantes y de general aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Jende aurreko Informazio eta Entzunaldi Espedientea onestea eta behin betiko onespena ematea azterlan honi: «Bilboko Hiri Trenbidearen 5. linearen Informazio Azterlana. Ariz-Galdakao Erdialdea zatia».

Aprobar el Expediente de Información Pública y Audiencia, y definitivamente el «Estudio Informativo de línea 5 del Ferrocarril Metropolitano de Bilbao. Tramo Ariz-Galdakao Centro».

Ebazpen hau ez da behin betikoa administrazio bidean, eta, beraren aurka, interesdunek gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango dute Garraioetako sailburuordearen aurrean, hilabeteko epean, ebazpena jakinarazi eta argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera. Helegitearen idazkia organo honetara edo Garraioetako sailburuordearengana zuzendu behar da.

Esta resolución no es definitiva en vía administrativa, y contra ella los interesados pueden interponer recurso de alzada ante el Viceconsejero de Transportes, dentro del plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de notificación o publicación, dirigiendo el escrito de interposición bien a este órgano, bien al Viceconsejero de Transportes.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko apirilaren 20a.

En Vitoria-Gasteiz, a 20 de abril de 2015.

Garraio Azpiegituren zuzendaria,

La Directora de Infraestructuras del Transporte,

MARÍA ALMUDENA RUIZ DE ANGULO DEL CAMPO.

MARÍA ALMUDENA RUIZ DE ANGULO DEL CAMPO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental