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58. zk., 2015eko martxoaren 26a, osteguna

N.º 58, jueves 26 de marzo de 2015


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, «Service Manager» eta «Project Portfolio Management» HP lizentzien euskarri eta eguneratze-zerbitzuak kontratatzeko espedientearen lizitazio-prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a la Contratación de los servicios de actualización y soporte técnico de licencias HP «Service Manager» y «Project Portfolio Management».

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako ente publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Organización Central, c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoetako Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General - Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Espedientearen zenbakia: G/205/20/1/0597/OSC1/0000/032015.

c) Número de expediente: G/205/20/1/0597/OSC1/0000/032015.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu-mota: zerbitzuak.

a) Tipo de contrato: servicios.

b) Xedearen deskribapena: «Service Manager» eta «Project Portfolio Management» HP lizentzien euskarri eta eguneratze-zerbitzuak kontratatzea.

b) Descripción del objeto: actualización y soporte técnico de licencias HP «Service Manager» y «Project Portfolio Management».

c) Loteak: ez.

c) División por lotes y número: no.

3.– Tramitazioa, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Tramitazioa: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 200.000 euro (BEZik gabe). Kontratuaren balio zenbatetsia: 200.000 euro (BEZik gabe).

4.– Presupuesto base de licitación: 200.000 euros (IVA excluido). Valor estimado de contrato: 200.000 euros (IVA excluido).

5.– Behin betiko bermea: bai. Esleipenaren zenbatekoaren % 5.

5.– Garantía definitiva: sí. El 5% del importe de adjudicación.

6.– Dokumentazioa eta argibideak jasotzeko tokia: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

6.– Obtención de documentación e información: Dirección General, c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

7.– Kontratistaren berariazko betekizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: taldeak (V), azpitaldeak (2), kategoriak (B).

a) Clasificación: Grupo (V), Subgrupos (2), Categorías (B).

b) Bestelako betekizunak, kaudimen ekonomiko eta finantzarioari eta kaudimen tekniko eta profesionalari dagokionez: ikusi oinarriak.

b) Otros requisitos de solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver bases.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015eko apirilaren 10a, 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 10 de abril de 2015 a las 13:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko dokumentazioa: administrazio-klausula berezien pleguan zehaztutakoa.

b) Documentación a presentar: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikusi 1.a) puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a).

d) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: hamabost egun, proposamen ekonomikoak ireki eta hurrengo egunetik hasita, eta hamabost egunetan luzatuta 152.3 artikuluan (balio anormalak edo neurrigabeak) aipatutako izapideak jarraitu behar direnean.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: quince días desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 (valores anormales o desproporcionados).

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak baloratzeko irizpideak, administrazio-klausula berezien pleguaren karatulan ezarritakoaren arabera:

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Formuletan oinarritutako irizpideak: % 100.

a) Criterios basados en Fórmulas: 100%.

Eskaintza ekonomikoa: 100 puntu.

Oferta económica: 100 puntos.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

Eskaintza ekonomikoa irekitzea: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia; Helbidea: Araba kalea 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba); Noiz: 2015eko apirilaren 17a, 11:00ak.

Apertura económica: Entidad: Organización Central, Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba), Fecha: 17 de abril de 2015 a las 11:00 horas.

11.– Bestelako argibideak: esleipena egiteko irizpideak iragarki honetako 9. puntuan adierazitakoak dira, eta administrazio-klausula berezien pleguaren 30. atalean zehaztutakoaren arabera baloratuko dira.

11.– Otras informaciones: los criterios de adjudicación son los indicados en el punto 9 de este anuncio y se valorarán de acuerdo con lo establecido en el apartado 30 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura (456,95 euro).

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario (456,95 euros).

13.– Hala badagokio, deialdiari buruzko informazioa edo pleguak jasotzeko atari informatikoa edo web-orria: www.osakidetza.euskadi.net

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.net

Vitoria-Gasteiz, 2015eko martxoaren 13a.

En Vitoria-Gasteiz, a 13 de marzo de 2015.

Kontratazio Mahaiko ordezko presidentea,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental