Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

43. zk., 2015eko martxoaren 4a, asteazkena

N.º 43, miércoles 4 de marzo de 2015


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
1045
1045

IRAGARKIA, «Bermerako Nekazaritza Funts Europearraren (Feaga) eta Landa Garapenerako Europako Nekazaritza Funtsaren (Feader) kontu-ziurtagiriari buruzko Auditoria Plana (2015eko, 2016ko eta 2017ko aldi baterako finantza-urteei dagokiena)» helburu duen administrazio-kontratua esleitzeko dena.

ANUNCIO de licitación del contrato de servicios de «Servicios de certificación de las cuentas anuales del organismo pagador imputadas al Feaga (Fondo Europeo Agrícola de Garantía) y al Feader (Fondo Europeo Agrícola de Desarrollo Rural) correspondiente a los ejercicios financieros 2015, 2016 y parcialmente al ejercicio 2017».

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Ogasun eta Finantza Saila.

a) Organismo: Departamento de Hacienda y Finanzas.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Comisión Central de Contratación.

c) Agiriak eta informazioa lortzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea, 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 95 72.

4) Teléfono: 945 01 95 72.

5) Telefaxa: 945 01 89 50.

5) Telefax: 945 01 89 50.

6) Helbide elektronikoa: g-aizpuru@ej-gv.es

6) Correo electrónico: g-aizpuru@ej-gv.es

7) Kontratatzailearen profileko Interneteko helbidea: http://www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015-04-01.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 01-04-2015.

d) Espedientearen zenbakia: C02/006/2015.

d) Número de expediente: C02/006/2015.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskripzioa: Bermerako Nekazaritza Funts Europarraren (Feaga) eta Landa Garapenerako Europako Nekazaritza Funtsaren (Feader) kontu-ziurtagiriari buruzko Auditoria Plana (2015eko, 2016ko eta 2017ko aldi baterako finantza-urteei dagokiena).

b) Descripción: servicios de certificación de las cuentas anuales del organismo pagador imputadas al Feaga (Fondo Europeo Agrícola de Garantía) y al Feader (Fondo Europeo Agrícola de Desarrollo Rural) correspondiente a los ejercicios financieros 2015, 2016 y parcialmente al ejercicio 2017.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número de lotes: no.

d) Gauzatzeko lekua: Euskadi.

d) Lugar de ejecución/entrega: Euskadi.

e) Gauzatzeko epea: kontratua sinatzen den hurrengo egunetik 2017ko otsailaren 28ra arte.

e) Plazo de ejecución/entrega: desde el día siguiente a la formalización del contrato hasta el 28-02-2017.

f) Luzapenik: bai, bat.

f) Admisión de prórroga: sí, una.

g) Esparru-akordioa ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (hala badagokio): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición: no.

i) CPV (Nomenklaturaren erreferentzia): 79212300-6.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 79212300-6.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak: eskaintzak balioesteko zenbait irizpide dago.

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios de valoración de ofertas.

d.1.– Formulak aplikatuz, automatikoki baloratzen diren irizpideak: bai.

d.1.– Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas: sí.

Prezioa: 60 puntu.

Precio: ponderación: 60 puntos.

d.2.– Balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak: bai.

d.2.– Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor: sí.

Lan-proiektua eta azalpen-memoria: 40 puntu.

Plan de trabajo y memoria explicativa: ponderación 40 puntos.

● Metodologia orokorra: 0 puntutik 10era.

● Metodología general: 0 a 10 puntos.

● Metodologia partikularra:

● Metodología particular:

– Lan-taldea antolatzea: 0 punturik a 15era.

– Organización del equipo de trabajo: 0 a 15 puntos.

– Erabili beharreko baliabide materialak zehaztea eta banatzea: 0 puntutik 5era.

– Concreción y distribución de los medios materiales a utilizar: 0 a 5 puntos.

– Komunikazio-bideak diseinatzea: 0 puntutik 10era.

– Diseño de cauces de comunicación: 0 a 10 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 618.915,48 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 618.915,48 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 309.457,74 euro. Zenbatekoa, guztira: 374.443,86 euro.

a) Importe neto: 309.457,74 euros. Importe total: 374.443,86 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: % 5.

Definitiva (%): 5.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Eskatutako sailkapena: ez.

a) Clasificación (grupo, subgrupo y categoría): no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: ikusi administrazio-klausula zehatzen plegua.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015-04-07, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del 07-04-2015.

b) Aurkezteko era: elektronikoki eta paperez.

b) Modalidad de presentación: electrónicamente y papel.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea, 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: g-aizpuru@ej-gv.es

4) Dirección electrónica: g-aizpuru@ej-gv.es

e) Aldaerak: ez da aldaerarik onartuko.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari nahitaez: 2 hilabete.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Deskribapena: automatikoki aplikatzekoak ez diren irizpideei buruzko eskaintzak («C» gutun-azalak) eta automatikoki aplikatzekoak («B» gutun-azalak) irekitzea.

a) Descripción: apertura de ofertas relativas a criterio/s no automático/s (Sobre «C») y automático/s (Sobre «B»).

b) Helbidea: Kontratazio Batzorde Nagusia. Donostia kalea, 1.

b) Dirección: Comisión Central de Contratgación. c/ Donostia-San Sebastián, 1.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz.

d) Data eta ordua: «C» gutun-azalak 2015-04-20n, 12:00etan; eta «B» gutun-azalak 2015-04-29n, 12:00etan.

d) Fecha: Sobre «C»: 20-04-2015 a las 12:00 horas; Sobre «B», 29-04-2015 a las 12.00 horas.

10.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de la empresa/s adjudicataria/s.

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: bai, 2015-02-23.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: sí, 23-02-2015.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko otsailaren 24a.

En Vitoria-Gasteiz, a 24 de febrero de 2015.

Ondare eta Kontratazioko zuzendaria,

La Directora de Patrimonio y Contratación,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental