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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

20. zk., 2015eko urtarrilaren 30a, ostirala

N.º 20, viernes 30 de enero de 2015


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GIPUZKOAKO GARRAIOAREN LURRALDE AGINTARITZA
AUTORIDAD TERRITORIAL DEL TRANSPORTE DE GIPUZKOA
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IRAGARKIA, GGLAko sistemak eta garapenak bateratzeko beharrezko laguntza teknikoa eta kanpo ikuskaritza gauzatzeko zerbitzu kontratuaren lizitazioari buruzkoa.

ANUNCIO de licitación del contrato de servicios para la auditoría externa y asistencia técnica de la integración de sistemas y desarrollos de la ATTG.

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Espedientea tramitatzen duen organoa: Gipuzkoako Garraioaren Lurralde Agintaritza.

a) Organismo que tramita el expediente: Autoridad Territorial del Transporte de Gipuzkoa.

b) Espediente zenbakia: E3/2014/06.

b) Número de expediente: E3/2014/06.

c) Kontratatzailearen profilaren interneteko helbidea: www.atgipuzkoa.com

c) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.atgipuzkoa.com

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Xedearen deskribapena: kontratu honen xedea da garraio publikoaren baitan laguntza tekniko eta aholkularitza kontratazio bat egitea, sistemen diseinua, bateratzea, mantenua, segurtasuna eta garapen informatikoen inguruan: kontakturik gabeko ticketing-a, SAE, contactless teknologia eta NFC, erabiltzaileekin komunikazioa, web-a, erabiltzaileen kudeaketa, erabiltzaileei zuzendutako zerbitzuak, planifikazioa, erabiltzaileei eskainitako informazioa, eta abar, hala nola hainbat aplikazioen, prozeduren, fitxategien elkartrukeen, hardware eta software elementuen eta abarren kanpo ikuskaritza eta ondorengo jarraipena.

b) Descripción del objeto: el objeto del presente contrato es la contratación de un servicio de asistencia técnica, asesoramiento y consultoría de diseño, integración, mantenimiento, seguridad de sistemas y desarrollos informáticos del ámbito del transporte público: ticketing sin contacto, SAE, tecnología contactless y NFC, comunicación a las personas usuarias, web, gestión personas usuarias, servicios a las personas usuarias, planificación, información a las personas usuarias etc. así como la auditoría externa y posterior seguimiento de las múltiples aplicaciones, procedimientos, intercambios de ficheros, elementos hardware y software...de la ATTG.

c) Lotekako zatiketa: ez.

c) División por lotes: no.

d) Kontratuaren iraupena: 24 hilabete.

d) Duración del contrato: 24 meses.

3.– Tramitazioa, prozedura eta esleitzeko prozedura.

3.– Tramitación, procedimiento y criterios de adjudicación.

a) Tramitazioa: aurreratua.

a) Tramitación: anticipada.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleitzeko irizpideak: irizpide anitzak. Ikusi klausula administratibo berezien I. eranskineko 7. zk.

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios. Ver apartado 7 del anexo I del pliego de cláusulas administrativas particulares.

4.– Lehiaketarako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de licitación.

Zenbateko garbia: 108.000 euro.

Importe neto: 108.000 euros.

BEZa (% 21): 22.680 euro.

IVA (21%): 22.680 euros.

Zenbatekoa guztira: 130.680 euro.

Importe total: 130.680 euros.

5.– Bermeak.

5.– Garantías.

a) Behin-behineko bermea: ez da eskatzen.

a) Garantía provisional: no se exige.

b) Behin betiko bermea: esleipen kopuruaren % 5a (BEZ ik gabe).

b) Garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación excluido el IVA.

6.– Dokumentazioa eta informazioa hartzeko tokia.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Bulegoa: GGLA erakundearen bulegoa.

a) Dependencias: oficinas de la ATTG-GGLA.

Helbidea: Easo74.

Domicilio: Easo 74.

Udalerria: Donostia.

Localidad: San Sebastián.

Telefonoa/Fax zk.: 943 00 59 59 / 943 00 55 77.

Teléfono/Fax: 943 00 59 59/ 943 00 55 77.

b) Web orria: www.atgipuzkoa.com

b) Página web: www.atgipuzkoa.com

c) E-mail: autoridadtransportegipuzkoa@atgipuzkoa.com

c) E-mail: autoridadtransportegipuzkoa@atgipuzkoa.com

7.– Kontratistaren betebehar bereziak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapen maila: ez da sailkapenik exijitzen.

a) Clasificación: no se exige.

b) Kaudimen ekonomikoa, finantzarioa eta tekniko-profesionala: ikusi baldintza administratibo berezien orria.

b) Solvencia económica, financiera y técnico profesional: ver pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzen aurkezpena.

8.– Presentación de ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015-02-25.

a) Fecha límite de presentación: 25-02-2015.

Proposamenak posta bidez ere bidal daitezke. Lizitatzaileak, halakoetan, proposamena postetxean ipini zueneko data egiaztatu beharko du; eta egun horretan bertan, eskaintza egin izana jakinaraziko dio kontratazio organoari, posta elektronikoaz edo faxez. Proposamenak aurkezteko epea bukatuta gero bidalitako e-mail edo fax bidezko egiaztagiria duten eskaintzak ez dira onartuko.

Las proposiciones también podrán ser enviadas por correo. En tal caso, la licitadora deberá justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de Correos y anunciar al órgano de contratación la remisión de la oferta mediante correo electrónico, o fax. No serán admitidas ofertas cuyo e-mail justificante o remisión de fax se remita con posterioridad al fin del plazo de presentación de proposiciones.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: baldintza administratibo berezien orrian zehazturiko agiri guztiak aurkeztuko dira, bertan adierazten den bezala 3 gutunazaletan sartuta.

b) Documentación a presentar. Se presenta en 3 sobres que contendrán los documentos que se especifican en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko tokia: klausula berezien I. eranskineko 2. zk.

c) Lugar de presentación. Ver apartado n.º 2 del anexo I del pliego de cláusulas administrativas particulares.

d) Hautabideen onarpena: ez.

d) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak zabaltzea.

9.– Apertura de las ofertas.

a) Helbidea: Easo, 74 - 1.solairua. 20006 Donostia.

a) Dirección: Easo, 74 – 1.ª planta. 20006 San Sebastián.

b) Data eta ordua:

b) Fecha y hora:

2015eko martxoaren 10ean goizeko 11:00etan.

10 de marzo de 2015 a las 11:00 horas.

2015eko apirilaren 14an eguerdiko 12:00etan.

14 de abril de 2015 a las 12:00 horas.

10.– Iragarkien gastuak: kontratuaren esleipendunaren kontura 3.000 euroko gastua gehienez.

10.– Gastos de publicidad: a cargo del adjudicatario del contrato hasta un máximo de 3.000 euros.

Donostia, 2015eko urtarrilaren 19a.

San Sebastián, a 19 de enero de 2015.

Idazkaria,

El secretario.

SEGUNDO DIEZ MOLINERO.

SEGUNDO DIEZ MOLINERO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental