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179. zk., 2013ko irailaren 19a, osteguna

N.º 179, jueves 19 de septiembre de 2013


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SOCIEDAD PARA LA TRANSFORMACIÓN COMPETITIVA-ERALDAKETA LEHIAKORRERAKO SOZIETATEA, S.A.
SOCIEDAD PARA LA TRANSFORMACIÓN COMPETITIVA-ERALDAKETA LEHIAKORRERAKO SOZIETATEA, S.A.
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IRAGARKIA, «Innobideak-Lehiabide – Ingurune globaletan enpresen lehiakortasuna areagotzea» Programaren arautegia onartzeari buruzkoa da.

ANUNCIO relativo a la aprobación de la normativa por la que se regirá el Programa «Innobideak-Lehiabide – Acelerador de la Competitividad de las empresas en entornos globales».

Sociedad para la Transformación Competitiva – Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea, S.A.ko Administrazio Kontseiluak 2013ko irailaren 10eko batzarrean onartu zuen «Innobideak-Lehiabide – Ingurune globaletan enpresen lehiakortasuna areagotzea» programaren barruko laguntzak emateko arautegia (ondoren agertzen da programaren testu osoa).

El Consejo de Administración de Sociedad para la Transformación Competitiva – Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea, S.A. en su reunión de 10 de septiembre de 2013 adopto el acuerdo de aprobar la normativa por la que se regirá la concesión de las ayudas contempladas en el programa «Innobideak-Lehiabide – Acelerador de la Competitividad de las empresas en entornos globales», cuyo texto íntegro a continuación se indica.

Lehiaren testuinguru berri honetan, aurrera egin nahi duen enpresak funtsezkoa du posizio lehiakor bat aurkitzea merkatuetan. Izan ere, gauzak hobeto ez ezik, lehiakideek baino hobeto egiteko esparruak aurkitu behar dira merkatuan.

En el nuevo contexto competitivo, la clave de la supervivencia empresarial se fundamenta en encontrar, básicamente, una posición competitiva en los mercados. En otras palabras, encontrar aquellos nichos de mercado donde no sólo se hacen las cosas mejor, sino mejor que la competencia.

Globalizazioaren ondorioz, lehiakideak ugaritu egin dira, eta produktu eta zerbitzu gero eta sofistikatuagoak eskatzen dira; horregatik, enpresek kudeaketa-eredu berritzaileak eta parte hartzaileak behar dituzte, bai eta beren negozio-eredua birdefinitu ere, betiere kontuan hartuz merkatuen eskaera eta baldintza berriak, eta lehiakideen aldean desberdinak izan. Desberdintasun horrek eboluzionatuz joan behar du etengabe. Horrek esan nahi du etenik gabe berritzen saiatzea, hau da, produktu, zerbitzu edo prozesu berriak birpentsatzea eta ahal bada aurkitzea, kudeaketa eraginkor eta parte-hartzaile baten bidez, eta egungo eta etorkizuneko bezeroen premiak eta nahiak ase.

Los efectos de la globalización en el incremento del número de competidores y la sofisticación creciente demandada a productos y servicios, obliga a las empresas a avanzar hacia modelos de gestión innovadores y participativos, y a redefinir su modelo de negocio en función de las nuevas demandas y requerimientos de los mercados, que propicien una diferenciación frente a la competencia. Esta diferenciación ha de evolucionar constantemente en el tiempo. En lo que se traduce, en definitiva, es en un esfuerzo continuo por innovar, que no es otra cosa que repensar y en su caso descubrir nuevos productos, servicios o procesos, mediante una gestión eficaz y participativa, que respondan a las necesidades y preferencias de clientes actuales y potenciales.

Era horretan, lehiakortasuna/globalizazioa binomioak nabarmendu egiten ditu enpresek zaindu eta inguruneek sustatu beharreko alderdi hauek:

Así, el binomio competitividad-globalización pone de relieve la importancia de diferentes aspectos que las empresas deben cuidar y los entornos favorecer:

1.– Pertsonek enpresen kudeaketan duten parte-hartzea bultzatzea.

1.– El impulso de la participación de las personas en la gestión empresarial.

2.– Negozio-ereduak birdefinitzea.

2.– La redefinición de los modelos de negocio.

3.– Enpresa-dimentsioa areagotzea.

3.– El incremento de la dimensión empresarial.

4.– Berrikuntzaren bidez merkatu berrietara eta/edo nazioartera zabaltzea, lehiakorragoa izatea eta, funtsean, haztea eta aurrera egitea.

4.– La innovación para acceder a nuevos mercados y/o internacionalizarse y ser más competitivo y, en consecuencia, crecer y prosperar.

Gaur egungo krisi ekonomiko larriaren ondorioz, gure enpresak ez dira lehen bezain lehiakorrak eta, beraz, berriro hazkunde jarraituaren bideari heltzeko urratsak egin behar dira lehenbailehen.

En las actuales circunstancias de profunda crisis económica, que está propiciando el deterioro de la capacidad de competir de nuestras empresas, es urgente poner en marcha actuaciones que ayuden a retomar la senda del crecimiento sostenido.

Innobideak Estrategiari esker, oro har euskal enpresei eta batik bat ETEei laguntzeko politikak elkartu egingo dira egungo Small Business Act for Europe eta Europa 2020 Estrategiarekin, bai eta etorkizuneko Horizon 2020 eta Cosme esparru-programekin ere.

La Estrategia Innobideak permitirá alinear las políticas de apoyo a las empresas en general y las PYMEs en particular en Euskadi con la tendencia abierta por el Small Business Act for Europe y la Estrategia Europa 2020, así como con los futuros programas marco Horizonte 2020 y Cosme.

Innobideak-Lehiabide Programaren ahaleginak mota honetako enpresetara bideratuko dira: garatu, hazi, merkatu berrietara eta nazioartera zabaltzeko asmo sendoa duten enpresa berritzaileak, edozein izanik ere beren gaitasun teknologikoa, eta besteen gidari izan daitezkeenak.

El Programa Innobideak-Lehiabide concentrará sus esfuerzos en este mismo tipo de empresas: empresas innovadoras que muestren una fuerte ambición de desarrollarse, crecer, acceder a nuevos mercados e internacionalizarse, independientemente de su capacidad tecnológica, y con una alta capacidad de arrastre.

Europak 2014-2020rako duen programazio berriaren ildotik, Innobideak-Lehiabide Programak berrikuntza irekia eta sakona sustatuko du, ideia sortzen denetik merkaturatzen den arte, prozesutik produktura arte, antolaketa eta kudeaketa aurreratua barne direlarik, eta betiere kontuan hartuko dira diseinua, negozio-eredu berriak, berrikuntza inkrementalak eta erradikalak eta, batez ere, berrikuntza teknologikoa eta ez-teknologikoa konbinatzeak duen indarra.

En línea con la nueva programación europea para 2014-2020, el Programa Innobideak-Lehiabide impulsará actuaciones que planteen un modelo de innovación abierta y profunda, desde la idea a su comercialización en el mercado, del proceso al producto, pasando por la organización y la gestión avanzada, que tenga en cuenta el diseño, los nuevos modelos de negocio, las innovaciones incrementales y las radicales y, sobre todo, el poder combinado de la innovación tecnológica con la no tecnológica.

Sociedad Para La Transformación Competitiva – Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea, S.A. («SPRI») Eusko Jaurlaritzaren mende dago, eta laguntza eman nahi die enpresei, balioa sortzeko gaitasuna handitu dezaten, haien negozio-ereduak eraldatuz. Eredu horien oinarrian enpresen indarguneak egon behar dira, abiapuntutzat hartu kudeaketa aurreratua, gauzak egiteko jakintza eta esperientzia, eta prest egon merkatu globalean lehiatzeko.

Sociedad Para La Transformación Competitiva–Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea, S.A. («SPRI») es una sociedad dependiente del Gobierno Vasco que pretende apoyar a las empresas en su tarea de incrementar su capacidad de creación de valor a través de transformaciones en sus modelos de negocio. Modelos que deben estar basados en sus fortalezas y que, partiendo de la gestión avanzada, de su saber hacer y de su experiencia, les permitan estar preparadas para competir en un mercado global.

1. artikulua.– Laguntzen xedea eta izaera.

Artículo 1.– Objeto y naturaleza de las ayudas.

1.1.– Xedea.

1.1.– Objeto.

Programa honen xedea da jarduera-gunea Euskadin duten enpresak lehiakorragoak izaten laguntzea, banakako nahiz lankidetzazko proiektu estrategikoak sustatuz, balio-proposamenak hobetu eta/edo negozio-ereduak berritu eta, era horretan, enpresak lehia globalaren baitan hobeto kokatu, merkatu eta/edo bezero berriak eskuratuz.

El presente Programa tiene por objeto apoyar el desarrollo de actuaciones de mejora competitiva en las empresas con centro de actividad en el País Vasco, a través de diferentes acciones dirigidas a facilitar la ejecución de aquellos proyectos estratégicos, tanto individuales como en cooperación que, a partir de la mejora de las propuestas de valor y/o la innovación en los modelos de negocio, mejoren el posicionamiento competitivo global de las empresas a través del acceso a nuevos mercados y/o clientes.

Arautegi honen bidez finkatzen dira Programaren baldintzak eta hartan parte hartzeko prozedura.

La presente norma reguladora establece las condiciones y el procedimiento de acceso al Programa.

1.2.– Laguntzen izaera:

1.2.– Naturaleza de las ayudas:

a) Programa honek printzipio hauek bete behar ditu: publizitatea, konkurrentzia, eta exekuzioaren eta ebazpenaren objektibotasuna.

a) El presente Programa está sometido a los principios de publicidad, concurrencia y objetividad en su ejecución y resolución.

b) Programa honek eta bertan arautzen diren laguntzek lehiaketaren printzipioa bete behar dute.

b) El presente Programa y la concesión de las ayudas que regula están sometidos al principio de concurso competitivo.

c) Programa honen baitan emandako laguntzak ez dira itzuli beharrekoak.

c) Las ayudas que se concedan en el marco del presente Programa tendrán la consideración de subvenciones a fondo perdido no reintegrables.

2. artikulua.– Arautegi aplikagarria.

Artículo 2.– Normativa aplicable.

Programa honi arautegi hau aplikatuko zaio:

Al presente Programa le es de aplicación la siguiente normativa:

1.– 1/1997 Legegintza Dekretua, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzkoa («1/1997 Legegintza Dekretua»).

1.– Decreto Legislativo 1/1997 de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco («Decreto Legislativo 1/1997»).

2.– 38/2003 Legea, azaroaren 17koa, Diru-laguntzei buruzko Lege Orokorra. 13. artikulua eta aplikagarri den guztia.

2.– Ley 38/2003 de 17 de noviembre, General de Subvenciones. Artículo 13 y todo aquello que resulte de aplicación.

3.– 1998/2006 (EE) Erregelamendua, Batzordearena, minimis-laguntzak aplikatzeari buruzkoa.

3.– Reglamento (CE) n.º 1998/2006 de la Comisión relativo a la aplicación de las ayudas de minimis.

3. artikulua.– Terminoak eta definizioak.

Artículo 3.– Términos y definiciones.

Programa honi begira, honako definizio hauek ezarri dira:

A efectos del presente Programa, se establecen las siguientes definiciones:

1.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorra. Horren barruan doaz Eusko Jaurlaritza eta haren mendeko organismoak eta erakundeak.

1.– Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco. Incluye al Gobierno Vasco y organismos y entidades que de él dependan.

2.– Krisian dagoen enpresa. Enpresa bat krisian dagoela esateko, baldintza hauetakoren bat bete behar du:

2.– Empresa en crisis. Se considera que una empresa está en crisis si cumple alguno de los requisitos siguientes:

a) Bazkideek erantzukizun mugatua duten sozietateetan. Harpidetutako kapitalaren erdia baino gehiago desagertu da, eta laurdena baino gehiago galdu da azken hamabi hilabeteetan.

a) Sociedades cuyos socios tienen responsabilidad limitada. Ha desaparecido más de la mitad de su capital suscrito y se ha perdido más de una cuarta parte del mismo en los últimos doce meses.

b) Bazkideek erantzukizun mugagabea duten sozietateetan. Funts propioen erdia baino gehiago desagertu da, eta laurdena baino gehiago galdu da azken hamabi hilabeteetan.

b) Sociedades cuyos socios tienen una responsabilidad ilimitada. Ha desaparecido más de la mitad de sus fondos propios y se ha perdido más de una cuarta parte de los mismos en los últimos doce meses.

c) Enpresa mota guztietan. Porrot- edo kaudimengabezia-prozedura baten baldintzak betetzen dira.

c) Para todas las formas de empresa. Reúne las condiciones para someterse a un procedimiento de quiebra o insolvencia.

Ezin da esan hiru urte baino gutxiago dituen enpresa bat krisian dagoenik, non eta ez duen «c» puntuak dioena betetzen.

Una empresa con menos de tres años de antigüedad no se considerará en crisis, salvo que cumpla lo establecido en la letra «c» anterior.

3.– Banakako enpresa-proiektua. Enpresa bakar batek aurkeztu duena.

3.– Proyecto individual de empresas. El presentado por una sola empresa.

4.– Lankidetzazko enpresa-proiektua. Hainbat enpresak aurkeztu dutena, bertako erakunde guztiak direlarik lankidetzaren xedea. Ezin da esan lankidetza dagoenik enpresa elkartuak eta/edo lotuak direnean.

4.– Proyecto en cooperación de empresas. El presentado por varias empresas cuyo conjunto de entidades constituye el objeto de la cooperación. Se estima que no existe cooperación en el caso de empresas asociadas y/o vinculadas.

5.– Pertsonaleko gastuak. Soldata gordina (zergen aurretik), eta legeak agintzen dituen kotizazioak.

5.– Gastos de personal. Incluye el salario bruto, antes de impuestos, y las cotizaciones obligatorias por ley.

6.– Proiektuaren memoria teknikoa eta ekonomikoa. Erakunde eskatzaileak egindako txostenean jasotako informazioaren arabera baloratuko dira puntu hauek:

6.– Memoria técnica y económica del proyecto. Informe elaborado por la entidad solicitante que debe recoger información suficiente para valorar:

a) Programaren helburuekin bat datorren.

a) Adecuación a los objetivos del Programa.

b) Jarduera Plana bat datorren proiektuaren helburuekin.

b) Adecuación del Plan de Acciones a la consecución de los objetivos del proyecto.

c) Emaitzen eragina (enplegua, fakturazioa eta merkatu-kuota handitzea).

c) Impacto de los resultados (empleo, facturación e incremento de cuota de mercado).

d) Sustapen-taldea eta kanpoko taldea egokiak diren (kanpoko taldeak izan duen parte-hartzea antzeko proiektuetan, esperientzia profesionala, taldearen hornidura eta gaitasuna).

d) Adecuación del equipo promotor y del equipo externo (referencias del equipo externo en proyectos similares, experiencia profesional, dotación y capacitación del equipo).

e) Proiektua kudeatzeko eredua eta metodologia.

e) Modelo y metodología de la gestión del proyecto.

f) Bideratutako baliabideak egokiak diren.

f) Adecuación de los recursos asignados.

7.– Laguntza zenbatekoa den. Gastu hautagarrien ehunekoa.

7.– Intensidad de la ayuda. El importe de la misma expresado en porcentaje de los gastos elegibles.

8.– Eskatzailearen plantillako pertsonal-gastuak. Zuzenean proiektuarekin lotuta dagoen pertsonalaren gastuak, baldin eta enpresan egin ohi den lanaren gehigarri bada jarduera hori.

8.– Gastos de personal perteneciente a la plantilla de la solicitante. Gastos del personal de la compañía vinculado directamente al proyecto, siempre y cuando esta actividad sea adicional a su trabajo habitual en la empresa.

9.– Kanpoko azpikontratazio espezializatuaren gastuak. Aurkeztutako proiektuaren eremuan adituak diren eta proiektua aurrera eraman behar duten kanpoko enpresak subkontratatzeko gastua.

9.– Gastos de subcontratación externa especializada. Gasto de subcontratación a empresas externas expertas en el ámbito del proyecto presentado y efectivamente involucradas en la ejecución del mismo.

Kanpoko enpresa adituek baldintza hauek bete behar dituzte:

Las empresas externas expertas deben cumplir las siguientes condiciones:

a) Administrazio Publikoen mendeko, haiekin lotutako edo izaera juridiko propioa duten erakundeak ez izatea.

a) No tener la consideración de entidades con personalidad jurídica propia, dependientes o vinculadas a las Administraciones Públicas.

b) Akzioen edo partaidetzen bidezko loturarik ez izatea, ez zuzenik ez zeharkakorik, laguntza eskatu duenarekin edo lankidetza-proiektu batean sartutako enpresaren batekin.

b) No tener vinculación, vía acciones o participaciones, directa o indirectamente, con la solicitante de la ayuda o con alguna de las empresas incluidas en un proyecto de cooperación.

c) Proiektuko partaide guztiek gutxienez 5 urteko esperientzia profesionala ziurtatu behar dute dena delako esparruan, hau da, lehiakortasuna hobetzeko gaitasuna eta esperientzia profesionala dutela erakutsi, eta eskatutako laguntzarekin aurrera egiteko gai direla frogatu.

c) Todos los miembros participantes en el proyecto deberán justificar una experiencia profesional mínima de 5 años en el ámbito concreto requerido, a fin de acreditar tener capacitación y experiencia profesional bastante en el ámbito de la mejora competitiva objeto de la ayuda solicitada, de forma que demuestren tener la capacidad necesaria para afrontar con éxito la asistencia requerida.

d) Enpresak nahiz haien langileak eta lankideak ezin dira egon SPRIren deshomologatze prozeduren barruan.

d) Tanto las empresas como sus empleados y colaboradores deberán no estar incursos en procedimientos de deshomologación por parte de SPRI.

e) Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren Euskal Sareko agente edo kide ez izatea.

e) No ser agente ni pertenecer a la Red Vasca de Ciencia, Tecnología e Innovación.

10.– Erantzukizun-aitorpena. Enpresaren legezko ordezkariak egindako aitorpenak puntu hauen berri eman behar du:

10.– Declaración responsable. Declaración realizada por el representante legal de la empresa en la que se hagan constar las siguientes circunstancias:

a) Erakundearen legezko ordezkariaren izen-abizenak eta NAN zenbakia edo Atzerritarraren Identifikazio Zenbakia.

a) Nombre y apellidos y Número del Documento Nacional de Identidad (DNI) o Número de Identificación de Extranjero (NIE) del representante legal de la entidad.

b) Erakundearen izena, Identifikazio Fiskaleko Zenbakia (IFZ), sozietatearen helbidea eta eratze data.

b) Denominación de la entidad, Número de Identificación Fiscal (NIF), domicilio social y fecha de constitución.

c) Gutxienez jarduera-zentro bat egotea Euskal Autonomia Erkidegoan.

c) Existencia de, al menos, un centro de actividad económica en la Comunidad Autónoma del País Vasco.

d) Ekonomia Jardueren gaineko Zergan alta emanda egotea, dena delako epigrafean.

d) Alta en el correspondiente epígrafe del Impuesto de Actividades Económicas.

e) Egunean edukitzea Gizarte Segurantzako eta zergetako betebeharrak, bai eta SPRI Taldeko edozein enpresarekiko eta Eusko Jaurlaritzarekiko betebeharrak ere.

e) Encontrarse al corriente de sus obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social, así como de las obligaciones que mantenga con cualquiera de las empresas del Grupo SPRI y el Gobierno Vasco.

f) Aurreko bi ekitaldi fiskaletan eta laguntza eskatzen den ekitaldi fiskalean jasotako minimis laguntzen zerrenda.

f) Relación de ayudas de minimis concedidas en los dos ejercicios fiscales anteriores y durante el ejercicio fiscal en el que se solicite la ayuda.

g) Proiektu berarentzat eskatutako eta erakunde publikoek edo pribatuek emandako laguntzen zerrenda.

g) Relación de ayudas que para el mismo proyecto hayan sido solicitadas y/o concedidas por instituciones públicas o privadas.

h) Arautegi honetako 5. artikuluko 1.f) atalean aipatutako egoeraren batean ez egotea.

h) No encontrarse en alguna de las situaciones previstas en el artículo 5, apartado 1.f) de esta norma.

4. artikulua.– Baliabide ekonomikoak.

Artículo 4.– Recursos económicos.

1.– SPRIko Teknologia eta Berrikuntza Sailak horretarako finkatutako 2013ko aurrekontutik etorriko dira Programa honetarako baliabide ekonomikoak, eta eskatzaileen artean banatzeko orduan kontuan hartuko da aurkeztutako merezimenduen balorazioa, bai eta Programaren arabera bakoitzari dagokion laguntzaren zenbatekoa ere.

1.– Los recursos económicos destinados al objeto de este Programa provendrán de las correspondientes dotaciones presupuestarias establecidas al efecto en el Departamento de Tecnología e Innovación de SPRI para el año 2013 y será distribuido entre los solicitantes conforme a la valoración de los méritos que presenten y de la cuantía de las ayudas que correspondan individualmente según lo establecido en este Programa.

5. artikulua.– Erakunde onuradunak.

Artículo 5.– Entidades beneficiarias.

1.– Erakunde onuradunek baldintza hauek bete beharko dituzte:

1.– Las entidades beneficiarias deberán cumplir los siguientes requisitos:

a) Enpresek jarduera-zentro bat edukitzea Euskal Autonomia Erkidegoan.

a) Disponer, las empresas, de un centro de actividad económica en la Comunidad Autónoma del País Vasco.

b) Erauzteko, eraldatzeko, ekoizteko eta zerbitzu teknikoetako jarduerak egitea, beren ekoizpen prozesuarekin lotuak, eta informazio- eta komunikazio-gizartearen arlokoak.

b) Realizar actividades industriales extractivas, transformadoras, productivas, de servicios técnicos ligados al proceso productivo de las anteriores y del ámbito de la sociedad de la información y las comunicaciones.

c) Banakako proiektuak aurkeztuz gero, gutxienez 50 langileko plantilla edukitzea eskaera egin den unean eta proiektua burutzen den bitarte guztian.

c) En el caso de que lo presentado en este Programa sean proyectos individuales, disponer de una plantilla de, al menos, 50 trabajadores, en el momento de la solicitud y durante todo el periodo de ejecución del proyecto.

d) Lankidetza-proiektuak aurkeztuz gero, gutxienez 20 langileko plantilla edukitzea. Lankidetza proiektuetan, gainera, parte hartzen duten enpresek gutxienez 80 langileko plantillak eduki behar dituzte, guztira.

d) En el caso de que lo presentado en este Programa sean proyectos en cooperación, disponer de una plantilla de, al menos, 20 trabajadores. Además, en estos proyectos de cooperación, el conjunto de las empresas participantes deberán agrupar plantillas de, al menos, 80 trabajadores.

Eskaera egiten den unean eta proiektua burutzen den bitarte guztian bete behar dira baldintza horiek.

Estas condiciones deben mantenerse en el momento de la solicitud y durante todo el período de ejecución del proyecto.

e) Egunean edukitzea Gizarte Segurantzako eta zergetako betebeharrak, bai eta SPRI Taldeko enpresekiko eta Eusko Jaurlaritzarekiko betebeharrak ere.

e) Estar al corriente de las obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social, así como de las obligaciones que mantenga con las empresas del Grupo SPRI y con el Gobierno Vasco.

f) Egoera hauetakoren batean ez egotea (ziurtagiriak aurkeztu beharko dira):

f) No encontrarse en alguna de las siguientes situaciones, lo que se acreditará mediante la correspondiente declaración:

Lehenengoa.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren laguntza publikoak eskuratzeko edo harekin kontratuak egiteko debekua edo desgaikuntza.

Primero.– Incursas en prohibición o inhabilitación para la obtención de ayudas públicas o para contratar con la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Bigarrena.– Laguntzak itzultzeko agindu baten mende egotea, laguntza bat legez kontrakoa dela eta barne-merkatuarekin bateraezina dela erabaki duelako Europako Batzordeak.

Segundo.– Sujetas a una orden de recuperación de ayudas pendiente tras una decisión previa de la Comisión Europea que haya declarado una ayuda ilegal e incompatible con el mercado interior.

Hirugarrena.– 1/1997 Legegintza Dekretuko 50. artikuluaren arabera eta 13/2003 Legeko 13. artikuluaren arabera onuradun ezin izatea.

Tercero.– En los supuestos del artículo 50 del Decreto Legislativo 1/1997 y en los del artículo 13 de la Ley 13/2003 por el que no pueda obtenerse la condición de beneficiario.

Laugarrena.– Enpresa krisian egotea.

Cuarto.– En situación de empresa en crisis.

Bosgarrena.– Lehiaren jokoa oztopatu, mugatu edo faltsutu dezaketen jarduerak.

Quinto.– Prácticas que puedan impedir, restringir o falsear el juego de la competencia.

2.– Ezin dira erakunde onuradun izan Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren Euskal Sareko agente akreditatuak, eta Enpresa eta Berrikuntza Zentroak (EBZ).

2.– Quedan excluidos de la condición de entidades beneficiarias los agentes de la Red Vasca de Ciencia, Tecnología e Innovación, acreditados a tal efecto, y los Centros de Empresas e Innovación (CEIs).

3.– Pertsona edo erakunde onuradunei ez zaie agindu aurrekontu publikoetako edo sektore publikoko edozein erakundek emandako laguntza itzultzea. Ezin du deialdi honetan parte hartu zigor irmoa jaso duenak zehapen-prozedura batean, haren jatorria laguntza publikoak direnean, edo zigorrak galarazi egiten duenean honelako programetan lehiatzea, eta zigorra betetzen ari denean. Eskatzailea dirua itzultzeko edo mota horretako zigor-prozedura baten barruan badago, horren emaitza ikusita emango da edo, hala balegokio, ordainduko da laguntza.

3.– Las personas o entidades beneficiarias no podrán tener pendientes obligaciones de reintegro de cantidades correspondientes a ayudas o subvenciones provenientes de Presupuestos públicos de cualquier Administración o entidad perteneciente a sus sectores públicos. Tampoco podrán concurrir a la presente convocatoria quienes hubieren sido sancionados con carácter firme en un procedimiento sancionador que tuviere por origen la concesión de ayudas públicas o cualquier otro que impida la concurrencia a programas de esta naturaleza y se encuentren en el tiempo de cumplimiento de la sanción. Si el solicitante se encuentra incurso en un procedimiento de reintegro o sanción de esta naturaleza, la concesión o, en su caso, el pago de la ayuda quedará condicionado al resultado del mismo.

4.– Pertsona edo erakunde onuradunak ez dira kaudimengabetzat jo inongo prozeduratan, ez dute konkurtsorik eskatu, ez daude konkurtsoan, ez daude esku-hartze judizialean edo ez dira desgaitu Konkurtso Legearen arabera, konkurtsoko kalifikazio-epaian finkatutako desgaitze-aldia amaitu gabe dagoelarik.

4.– Las personas o entidades beneficiarias no podrán haber sido declaradas insolventes en procedimiento alguno, solicitado la declaración de concurso, hallarse declaradas en concurso, estar sujetas a intervención judicial o haber sido inhabilitadas conforme a la Ley Concursal sin que haya concluido el periodo de inhabilitación fijado en la sentencia de calificación del concurso.

5.– Laguntzak jaso ahal izateko baldintzak bete beharrekoak dira laguntza-eskaerak aurkezteko orduan nahiz likidazioaren orduan.

5.– El cumplimiento de los requisitos para ser beneficiaria de las ayudas habrá de mantenerse en el momento de presentación de las solicitudes de ayuda y de liquidación.

6. artikulua.– Diruz lagun daitezkeen jarduerak.

Artículo 6.– Actuaciones subvencionables.

1.– Hauek hartuko dira diruz lagun daitezkeen jardueratzat: erakundeen lehiakortasuna modu nabarmenean areagotzen duten proiektuak egitea, banaka nahiz lankidetzan, oinarri hauek ardatz harturik: negozio-ereduak berritzea, langileek enpresan parte-hartzea, merkatu berrietan presentzia sendotzea eta enpresaren neurria handitzea. Hauxe izango da proiektu horien funtsa:

1.– Tendrán la condición de actuaciones subvencionables la realización de proyectos, individuales o en cooperación que, basados en la innovación en los modelos de negocio, la participación de los trabajadores en la empresa, el fortalecimiento de la presencia en nuevos mercados y el aumento de la dimensión, acrecienten, de forma significativa, la competitividad de las organizaciones, que consistan, en concreto, en lo siguiente:

a) Negozio-eredua berriro definitzea. Horretarako, balio-proposamena nabarmen aldatu beharko da, merkatu berrietara, hala nazionaletara nola nazioartekoetara, eta bezero berriengana iristeko.

a) Redefinición del modelo de negocio basada en una modificación significativa de la propuesta de valor, que dé acceso a nuevos mercados, tanto nacionales como internacionales, y nuevos clientes.

Negozio-eredua berriro definitzeko zeregin horretan honako alderdi hauek berrikusi beharko dira: enpresaren produktu eta zerbitzuen mix horren balio-proposamena, interes-merkatu berriak, bezero-segmentuak, bezeroengana iristeko eta haiekin erlazionatzeko moduak, banaketa-bideak eta enpresaren kostu-egiturak.

La redefinición del modelo de negocio deberá contemplar la revisión de la propuesta de valor del mix de productos y servicios de la empresa, de los nuevos mercados de interés, de los segmentos de cliente, de las formas de acceso y de relación con clientes, de los canales de distribución y de la estructura de costes de la empresa.

Premisa horiek aintzat harturik, ez da diruz lagunduko enpresetako hasierako Plan Estrategikoak egitea.

Bajo estas premisas, no se financiará la elaboración de Planes Estratégicos iniciales de las empresas.

b) Antolatzeko eredu sozialki berritzaileak ezartzea, horien bidez konfiantzan oinarritutako bestelako harreman-estilo batzuk sustatzeko. Funtsean bi hauek izango dira harreman-estilo berri horiek ezartzeko oinarriak: barne-komunikazioa hobetzea eta pertsonek kudeaketan, emaitzetan edota kapitalean parte har dezaten sustatzea.

b) Implantación de Modelos Organizativos Socialmente Innovadores que fomenten nuevos estilos de relaciones basados en la confianza a través de la mejora de la comunicación interna y del fomento de la participación de las personas en la gestión, los resultados y/o el capital.

Diruz laguntzeko modukoak izango dira enpresek antolaketa-egitura adimendun berria, lan metodologia, barneko eta kanpoko komunikaziorako mekanismoak zehazteko landutako planak eta aurrez eginiko azterketak, plan horien bidez enpresetan konfiantza-giroa sortzeko eta langileek enpresaren erabakietan parte hartzeko.

Serán subvencionables los estudios previos y la definición del Plan en el que se detalle la nueva estructura de organización inteligente, la metodología de trabajo, así como los mecanismos de comunicación internos y externos que se pondrán en marcha de cara a garantizar contextos de confianza y participación social en las tomas de decisiones de la empresa.

Gainera, laguntzak jaso ahal izateko, beharrezkoa izango da antolaketa-eredu berria benetan martxan jarri dela egiaztatzea. Horretarako, lan-metodologia berria eta komunikaziorako eta parte hartzerako jarritako bideak bermatuko dituen dokumentazioa aurkeztu behar du enpresak.

Además, de cara a la recepción de las ayudas, será necesario justificar la puesta en marcha efectiva del nuevo modelo organizativo, aportando documentación que avale la nueva metodología de trabajo y los canales de comunicación y participación.

c) Produktu berriak diseinatzea edota egungo produktu/prozesuetan hobekuntza nabarmenak egitea eta produktu berrien merkaturatzea azkartzeko dinamikak martxan jartzea, beti ere produktu horiek aukera ematen badute enpresaren eskaintza dibertsifikatzeko eta merkatu berrietara bideratuta badaude.

c) Diseño de nuevos productos y/o introducción de mejoras sustanciales en los productos/procesos existentes y el establecimiento de dinámicas de aceleración de lanzamiento de nuevos productos, siempre que permitan diversificar a la empresa y se dirijan a nuevos mercados.

Diruz lagun daitezke honako jarduera hauek ere: produktu berriak sortzeko edo daudenak hobetzeko asmoarekin haien ezaugarri teknikoetan, osagaietan, materialetan, txertatutako softwarean edota bestelako ezaugarri funtzionaletan hobekuntza nabarmenak egiteko beharrezkoak diren diseinu- eta kontzeptualizazio-azterketak, baita produktu berriak merkatu berrietara azkarrago bideratzeko dinamikak eta proiektuaren bestelako eskakizunak jasotzen dituzten planak ere.

Serán subvencionables los estudios de diseño y conceptualización de mejoras sustanciales en las especificaciones técnicas, componentes, materiales, software incorporado u otras características funcionales orientadas a crear nuevos productos o mejorar los productos existentes, así como los planes que recojan dinámicas de aceleración del lanzamiento de nuevos productos a nuevos mercados u otros requerimientos del proyecto.

Diruz laguntzeko modukoak izango dira, orobat, bezeroekin, erabiltzaileekin eta kanpoko beste eragile batzuekin harreman-modu berriak sortzera bideratutako ekimenak. Hauek izango dira harreman-modu berri horiek finkatzeko oinarriak: berrikuntza irekiko metodologiak, beste batzuekin batera sortzea, esperimentazio-prozesuak edo living labs delakoak, horien bidez enpresaren produktuak eta zerbitzuak diseinatzeko prozesuetan adimen kolektiboa txertatu ahal izateko.

Serán también subvencionables aquellas iniciativas orientadas a generar nuevas formas de relación con clientes, usuarios u otros agentes externos, en base a metodologías de innovación abierta, co-creación, procesos de experimentación o living labs, que permitan incorporar la inteligencia colectiva en los procesos de diseño de los productos y servicios de la empresa.

d) Euskal enpresek aurrez kanpora azpikontratatu, transferitu edota kanpoan garatutako produkzio-jarduerak berriro ere Euskal Autonomia Erkidegora ekartzea (Reshoring).

d) Retorno de actividades productivas a la Comunidad Autónoma del País Vasco (Reshoring) anteriormente subcontratadas, transferidas y/o desarrolladas en el exterior de la Comunidad por empresas vascas.

Diruz lagunduko dira reshoring deritzona erabakitzeko aurrez eginiko azterketak; kostu, errentagarritasun, produktibitate eta hornidura-katearen kudeaketari buruzko analisiak, hain zuzen. Produkzio-jarduerak berriro Euskadira ekartzea erabakitzeko oinarritzat hartuko diren azterketak, alegia. Hala, alde batetik, azterlan horiek lagundu egingo dute erabaki hori hartzen duten enpresen lehiakortasuna hobetzen eta, bestetik, indartu egingo dute EAEren industria-ahalmena.

Se financiarán los estudios previos a la decisión de reshoring: análisis de costes, rentabilidad, productividad, gestión de la cadena de suministro, que sirvan de base para la toma de decisión del retorno de actividades productivas a Euskadi y, de esta manera, por un lado, ayuden a mejorar la competitividad de las empresas que adopten esta decisión y, por otro lado, incrementen el potencial industrial de la Comunidad.

e) Antolaketa-egitura berriak diseinatzea, integrazio- edota lankidetza-prozesuetatik eratorritako egiturak, horien bidez behar adinako neurria hartzeko eta, era horretara, merkatu berriak jorratzeko eta horietan lehiakor izateko. Horretarako, enpresek negozio-eredu bat zehaztu beharko dute aurrez eta balio diferentzial, global eta eraginkorrago baten proposamena egin.

e) Diseño de nuevas estructuras organizativas, derivadas de procesos de integración y/o cooperación, que favorezcan alcanzar la dimensión suficiente para abordar y ser competitivos en nuevos mercados a partir de la definición de un modelo de negocio y una propuesta de valor diferencial, global y más eficiente.

Enpresak antolaketa-egitura berri batean integratu behar diren kasuetan, diruz lagunduko da antolaketa-egitura berriaren Bideragarritasun Plana edota Plan Estrategikoa lantzea. Plan horietan nahitaez jaso behar da egitura berriaren kudeaketarekin, erabakiak hartzearekin eta akzioen banaketarekin loturiko organo eta mekanismoei buruzko informazioa. Era berean, Plan Estrategikoan leku nabarmenean jaso behar dira honako alderdi hauek ere: merkatuen eta bezeroen estrategia, enpresa berritzeko estrategia eta martxan jarriko den jardueraren jarraipena eta ebaluazioa egiteko mekanismoak.

En el caso de integración de empresas en una nueva estructura organizativa, se financiará la elaboración del Plan de Viabilidad y/o el Plan Estratégico de la nueva estructura organizativa, siendo necesario incluir información sobre los órganos y mecanismos de gestión, de toma de decisión y distribución accionarial de la nueva estructura. Así mismo, el Plan Estratégico deberá incluir de manera destacada la estrategia de mercados y clientes, la estrategia de innovación de la empresa y los mecanismos de seguimiento y evaluación de la actividad que se vaya a poner en marcha.

Antolaketa-egiturak juridikoki bateratuta egon gabe lankidetzan jardungo duten enpresen proiektuei dagokienez, Balio Katean integratzeko estrategiak finantzatuko dira. Hau da, produktuen edota zerbitzu integralen balio-proposamenak (produktu osagarrien katalogoa edota produktuak zerbitzu bihurtzea) zehazteko aukera emango duten estrategiak, bai eta hainbat enpresatako hornidura kateak integratzeko (Supply Chain Management) aukera ematen duten estrategiak ere. Horien guztien helburua izango da zerbitzuan eta kostuan eraginkortasun handiagoa lortzea eta partaide diren enpresentzako interesekoak izan daitezkeen merkatu berrietara iristea.

Para los proyectos en colaboración donde no exista una integración jurídica de las estructuras organizacionales, se financiará la Estrategia de Integración en la Cadena de Valor, entendiendo como tal aquellas estrategias que permitan definir propuestas de valor de productos y/o servicios integrales (catálogo de productos complementarios y/o de servitización de productos), así como la integración de cadenas de suministro de diversas organizaciones (Supply Chain Management), con objeto de lograr una mayor eficiencia en servicio y coste, así como acceder a nuevos mercados de interés para las empresas participantes.

2.– Enpresa bakoitzak proiektu bakarra aurkeztu ahal izango du Programa honen deialdi bakoitzera (banaka edo beste batzuekin lankidetzan).

2.– A cada convocatoria del presente Programa sólo podrá presentarse un proyecto por empresa (individualmente o en cooperación con otras).

3.– Laguntza-eskabidearen aurkezpen elektronikoa egin ondoren hasiko dira gauzatzen proiektuak, urte naturalaren barnean, eta hamabi hilabeteko epean egingo dira, proiektua martxan jarri den egunetik zenbatzen hasita.

3.– La ejecución de los proyectos deberá comenzar con posterioridad a la presentación electrónica de la Solicitud de Ayuda, dentro del año natural, así como realizarse antes del plazo de doce meses contados a partir de la fecha de inicio del proyecto.

4.– Enpresak berak abiarazitako gogoeta estrategikoa izan behar dute proiektuek oinarrian (barnean egindakoa edo kanpoko espezialisten laguntzarekin gauzatutakoa), dokumentatuta egon behar dute, enpresa eskatzailearen edo eskatzaileen zuzendaritzak beren gain hartu behar dituzte eta Laguntza-eskabidearen xede diren jarduerak jaso behar dituzte.

4.– Los proyectos deben ser el resultado de la realización de un proceso de reflexión estratégica acometido por la empresa, internamente o con el apoyo de especialistas externos, estar documentados y asumidos por la dirección de la(s) empresa(s) solicitante(s) e incluir las actuaciones objeto de la Solicitud de Ayuda.

5.– Proiektua burutu eta hamabi hilabeteko epean enpleguari, fakturazioari eta merkatu-kuotari loturik lortu nahi diren helburuak zehaztu behar dira proiektuan.

5.– Los proyectos recogerán los objetivos a conseguir en el plazo de doce meses contados a partir de la fecha de finalización de la ejecución del proyecto, en materia de empleo, facturación e incremento de cuota de mercado.

7. artikulua.– Gastu hautagarriak.

Artículo 7.– Gastos elegibles.

Honako hauek hartuko dira gastu hautagarritzat:

Tendrán la consideración de gastos elegibles los siguientes:

a) Laguntza eskatu duen enpresako plantillako kide izan eta zuzenean proiektua gauzatzen jardungo duten langileen gastuak, beti ere jarduera hori enpresan egin ohi duten lanaren osagarria bada. Kontzeptu hori dela-eta gastu hautagarria ez da izango hurrengo b) atalean zehaztutako gastuak baino % 30 handiagoa.

a) Gastos de personal perteneciente a la plantilla de la empresa solicitante directamente involucrado en la ejecución del proyecto, siempre y cuando esta actividad sea adicional a su trabajo habitual en la empresa. El gasto elegible por este concepto no podrá superar el 30% de los gastos definidos en el apartado b) siguiente.

b) Aurkeztutako proiektuaren esparruan adituak diren kanpoko enpresak azpikontratatzeko gastuak.

b) Gastos de subcontratación a empresas externas expertas, en el ámbito del proyecto presentado.

8. artikulua.– Gastu hautagarriei aplikatzekoak diren baldintzak.

Artículo 8.– Requisitos aplicables a los gastos elegibles.

1.– Gastu hautagarriak balioztatzeko, honako irizpide hauek hartuko dira kontuan:

1.– En la valoración de los gastos elegibles se tendrán en cuenta los siguientes criterios:

a) Aurkeztutako proiektuarekin zuzenean loturik egongo dira gastu hautagarriak.

a) Los gastos elegibles deberán estar directamente relacionados con el objetivo del proyecto presentado.

b) Beherapenak eta antzekoak izanez gero, fakturan sartuta egon zein ez, gastua gutxitu egingo da.

b) Los descuentos y similares, incluidos o no en factura, supondrán un menor valor del gasto.

c) Gastu hautagarriak arrazoizkoak izango dira, eta Batzorde Eragileak erabaki dezake horiek mugatzea.

c) Los gastos elegibles deben ser razonables, pudiendo limitarse los mismos a juicio de la Comisión Ejecutiva.

d) Ez dira gastu hautagarritzat hartuko Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak edota bere mendeko Sozietateek indarrean dituzten beste Programen bidez lagundutako kontzeptuak edota gastuak.

d) No se incluyen como gastos elegibles conceptos y/o gastos subvencionables que hayan sido objeto de apoyo a través de otros Programas de la Administración General de la Comunidad Autónoma de País Vasco y/o de sus Sociedades dependientes.

e) Fakturari aplikatzen zaion balio erantsiaren gaineko zerga ez da inoiz gastu hautagarria izango.

e) En ningún caso tendrá la consideración de gasto elegible el impuesto sobre el valor añadido repercutido en factura.

f) Ez dira inoiz gastu hautagarritzat hartuko honako hauek: kanpoko enpresako langileen bidaia gastuak, materialak lantzea, aretoak alokatzea, dietak eta antzekoak.

f) En ningún caso tendrán la consideración de gastos elegibles los siguientes: gastos de desplazamiento del personal de la empresa externa, la elaboración de materiales, el alquiler de salas, dietas y similares.

9. artikulua.– Laguntzen modalitateak eta zenbatekoak.

Artículo 9.– Modalidad y cuantía de las ayudas.

1.– Deialdi honetako laguntzak itzuli behar ez diren diru-laguntzak izango dira. Hauek izango dira gastu hautagarrien gaineko ehunekoak:

1.– Las ayudas objeto de esta convocatoria se instrumentarán en forma de subvenciones no reintegrables, en los siguientes porcentajes sobre los gastos elegibles:

a) Banakako proiektuak. Proiektuaren gastu hautagarrien % 50eraino, eta gehienez ere 45.000 euroko diru-laguntza enpresa bakoitzeko.

a) Proyectos individuales. Hasta el 50% de los gastos elegibles del proyecto, con un límite de subvención de 45.000 euros por empresa.

b) Lankidetza-proiektuak. Proiektuaren gastu hautagarrien % 60raino, eta gehienez ere 35.000 euroko laguntza enpresa bakoitzeko eta 100.000 eurokoa lankidetza-proiektuan partaide diren enpresa guztientzako. Laguntza eskatzen duten enpresek ezingo dute, beren aldetik, proiektutik eratorritako kanpoko gastuen % 70 baino gehiago beren gain hartu.

b) Proyectos en cooperación. Hasta el 60% de los gastos elegibles del proyecto, con un máximo de 35.000 euros por empresa y un máximo de 100.000 euros para el conjunto de las empresas incluidas en el proyecto de cooperación. Ninguna empresa solicitante podrá asumir, de forma individual, más del 70% de los gastos externos derivados del proyecto.

2.– Kasu guztietan, laguntzaren % 80 proiektua gauzatzeko laguntza izango da eta gainerako % 20a enpresa partaide guztiek ezarritako helburuak benetan lortzen diren ala ez aztertu eta horren arabera eman beharreko laguntza. Hau da, proiektua burutu eta hurrengo hamabi hilabeteetan enpleguari, fakturazioari eta merkatu-kuota hazteari dagokionez enpresek finkatutako helburuak betetzen diren ala ez aztertu, eta horren arabera emango da gainerako % 20 hori.

2.– En todos los casos, el 80% de la ayuda tendrá la consideración de Ayuda a la ejecución del proyecto y el 20% restante tendrá la consideración de Ayuda Condicionada a la Efectiva Consecución de los Objetivos marcados por todas las empresas participantes, en materia de empleo, facturación e incremento de cuota de mercado, en el plazo de doce meses contados a partir de la fecha de finalización de la ejecución del proyecto.

10. artikulua.– Laguntzak metatzea eta mugak.

Artículo 10.– Acumulación y límites de las ayudas.

1.– Laguntzaren zenbatekoa ez da, inolaz ere, soilik laguntza hori aintzat hartuta edo edozein administraziok edo haien sektore publikoek xede bererako emandako beste laguntza batzuk gehituta, erakunde onuradunak garatzeko asmoa duen jardueraren kostua baino handiagoa. Beste laguntza publikoak eta Programa honen bidez emandakoa aintzat harturik metatutako zenbatekoak gainditu egiten badu kostu hori, murriztu egingo da programa honetan araututako laguntzaren zenbatekoa, jardueraren gehiegizko finantzaketa saihesteko behar den beste murriztu ere.

1.– El importe de la ayuda, en ningún caso, podrá ser de tal cuantía que, aisladamente o en concurrencia con otras otorgadas por cualquier Administración o sus respectivos sectores públicos para la misma finalidad, supere el coste de la actividad a desarrollar por la entidad beneficiaria. De producirse que con la acumulación entre otras ayudas públicas y la otorgada en virtud de este Programa se supere dicho coste, el importe de la ayuda regulada en este Programa será minorado en la medida necesaria para evitar la sobrefinanciación de la actividad.

Aurrekoa kontuan hartuta ere, deialdi honetan onartutako proiektuak ez dira diruz laguntzekoak izango Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta haren mendeko sozietateen beste programa batzuetan.

No obstante lo anterior, los proyectos aprobados en la presente convocatoria no serán susceptibles de apoyo en otros programas de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y/o sus sociedades dependientes.

2.– Programa hau aplikatuz emandako laguntzak garrantzi txikiko laguntzak edo minimis laguntzak dira.

2.– Las ayudas concedidas en aplicación de este Programa tienen la consideración de ayudas de menor importancia o de minimis.

Erakunde onuradun batek jaso dezakeen gehienezko minimis laguntza ezin izango da 200.000 eurotik gorakoa izan, egungo ekitaldi ekonomikoa eta aurreko biak aintzat hartuta. Hori dela eta, programa honetan xedatutako laguntzarik ez da emango baldin eta emandako laguntza, onuradunak aurreko hiru ekitaldi ekonomiko horietan lortu dituen beste minimis laguntza batzuei gehituta –laguntza eman duen administrazioa edozein izanik ere–, muga horretatik gorakoa bada.

La ayuda total de minimis que puede percibir una misma entidad beneficiaria no podrá ser superior a 200.000 euros contabilizados a lo largo del periodo que comprende el ejercicio económico en curso y los dos ejercicios anteriores. Por este motivo, no se concederán las ayudas previstas en el presente Programa cuando la ayuda concedida agregada a otras ayudas de minimis que hubiese percibido el beneficiario en los tres ejercicios económicos anteriores, con independencia de la administración o administraciones concedentes, pudiese exceder dicho límite.

Muga hori edo programa honetako beste edozein muga gaindituz gero, programa honen bidez emandako laguntzatik gehiegizko zenbatekoa murriztuko da.

En caso de superarse dicho límite u otros que establezca este Programa, la ayuda concedida en virtud del mismo se minorará en la cantidad correspondiente al exceso.

11. artikulua.– Laguntzen eskabideak aurkezteko epea.

Artículo 11.– Plazo de presentación de las Solicitudes de Ayuda.

Laguntza eskabideak aurkezteko epea araudi hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean hasiko da eta 2013ko urriaren 31n amaituko.

El plazo de presentación de las Solicitudes de Ayuda se iniciará a partir del día siguiente de la publicación de la presente normativa en el Boletín Oficial del País Vasco y finalizará el 31 de octubre de 2013.

12. artikulua.– Laguntzak eskatzea.

Artículo 12.– Solicitud de Ayuda.

1.– Aurreikusitako laguntzak jasotzeko baldintzak betetzen dituzten erakundeek SPRIren web gunean eskuragarri dagoen laguntza-eskabidea bete behar dute: http://www.spri.es/ Lehiabide.

1.– Las entidades que reúnan las condiciones para poder acceder a las ayudas previstas deberán cumplimentar los formularios de Solicitud de Ayuda habilitados en la página web de SPRI: http://www.spri.es/ Lehiabide.

2.– Erakundea ordezkatzeko nahikoa ahalmen duen pertsonak sinatu behar du eskabide hori, sinadura elektronikoaren bidez. Eskabidea SPRIra modu telematikoan bidalitako eguna, horixe izango da aurkezpenarena.

2.– Dicha solicitud deberá ser firmada por la persona que posea poder suficiente para representar a la entidad mediante firma electrónica. Se considerará como fecha de presentación la del envío telemático a SPRI.

3.– Erakunde eskatzailearen, haren legezko ordezkariaren eta erakundearen barnean harremanetarako pertsonaren identifikazio-datuak jaso behar dira laguntza-eskabidean.

3.– La Solicitud de Ayuda deberá contener los datos de identificación de la entidad solicitante, de su representante legal y de la persona de contacto dentro de la entidad.

4.– Laguntza-eskabidearekin batera agiri hauek aurkeztu behar dira:

4.– La Solicitud de Ayuda habrá de presentarse acompañada de la siguiente documentación:

a) Erakundearen legezko ordezkariaren erantzukizunpeko aitorpena.

a) Declaración responsable del representante legal de la entidad.

b) Erakunde onuradun guztien Tc2 agirien kopiak, eguneratuak, eskabide telematikoa aurkezten den unean.

b) Copia de los Tc2 de todas las entidades beneficiarias, actualizados al momento de la presentación de la solicitud telemática.

c) Azkeneko ekitaldi itxian altan dauden langileen batez besteko plantilla, Gizarte Segurantzako Diruzaintza Orokorrak emandako ziurtagiria.

c) Plantilla media de trabajadores en situación de alta del último ejercicio cerrado, certificado emitido por la Tesorería General de la Seguridad Social.

d) Legezko ordezkariaren notario-ahalorde nahikoaren kopia, indarrean.

d) Copia de poder notarial suficiente y vigente de la persona representante.

e) Jarduera ekonomikoen agiri historikoa, dagokion Foru Ogasunak emana.

e) Documento Histórico de Actividades Económicas, emitido por la Hacienda Foral correspondiente.

f) Erakundeak zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak beteta dituela egiaztatzen duten ziurtagiri eguneratuak, gehienez ere hiru hilabeteko antzinatasuna dutenak.

f) Certificados, con un máximo de tres meses de antigüedad, que acrediten que la entidad se encuentra al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social.

g) Finantza-erakundearen ziurtagiriaren kopia, kontu korrontearen titularitatea erakunde onuradunari dagokiola eta zenbaki hori duela egiaztatzen duena.

g) Copia del certificado de la entidad financiera que acredite la titularidad y número de la cuenta corriente a nombre del beneficiario.

h) Proiektuaren memoria teknikoa eta ekonomikoa.

h) Memoria técnica y económica del proyecto.

5.– Enpresak abiarazitako gogoeta estrategikoaren prozesua jasotzen duen agiria: Plan Estrategikoa edo Kudeaketa-plana edo Administrazio Kontseiluaren akta edo Berrikuntza-agenda. Laguntza eskatu duen edo duten enpresaren edo enpresen zuzendaritzak aurrez onartua izango da dokumentu hori eta bertan zehaztuko dira Laguntza-eskabidearen xede diren jarduerak.

5.– Copia del documento (Plan Estratégico o Plan de Gestión o Acta del Consejo de Administración o Agenda de Innovación) que recoge el proceso de reflexión estratégica acometido por la empresa, asumido por la dirección de la(s) empresa(s) solicitante(s) y que incluye las actuaciones objeto de la Solicitud de Ayuda.

6.– Lankidetza-proiektuak badira, enpresa eskatzaileek Laguntza-eskabide bakarra aurkeztu behar dute proiektu bakoitzeko, egitasmoan partaide diren guztiek modu digitalean sinatua. Programa honetatik eratorritako betebehar guztiei elkartasunez erantzungo diete enpresa partaide guztiek. Erakunde onuradunen ahaldunetako batek proiektuaren buruzagitza hartu behar du, egitasmoaren garapenaz eta kudeaketaz arduratzeko eta proiektuak aurrera egin dezan SPRIrekin izan beharreko bitartekaritza- eta harreman-funtzioak bere gain hartzeko, bai eta erakunde horren parte-hartze maila islatzeko ere, lankidetza-proiektuko gainerako kide guztiek elkartasunez duten erantzukizuna alde batera utzi gabe.

6.– En el caso de tratarse de proyectos en cooperación, las empresas solicitantes deberán presentar una única Solicitud de Ayuda por proyecto, firmada digitalmente por todos los que participen en el mismo, que responderán solidariamente de cuantas obligaciones derivan de este Programa. Uno de los apoderados de las entidades beneficiarias habrá de asumir la condición de líder del proyecto, a efectos de responsabilizarse del desarrollo y de la gestión del mismo y de asumir todas las funciones de interlocución y relación necesaria para la buena marcha del proyecto con SPRI, así como reflejar su grado de participación, sin perjuicio de la responsabilidad solidaria de todos los miembros del proyecto en cooperación.

Lankidetza-proiektuko partaide guztiek aurkeztu behar dituzte aurreko 4. atalean adierazitako agiriak eta, horrez gainera, programa honetan finkatutako baldintzak bete behar dituzte nork bere aldetik.

La documentación requerida en el apartado 4 anterior deberán presentarla todos los participantes en el proyecto en cooperación, y cumplir, además, cada uno de ellos individualmente los requisitos establecidos en este Programa.

13. artikulua.– Ebaluatzeko eta ebazteko prozedura.

Artículo 13.– Procedimiento de evaluación y resolución.

1.– Laguntza-eskaerak ebaluatzea eta ebaztea helburu hartuta, batzorde betearazle bat sortuko da, SPRIko Administrazio Kontseiluak izendatuko dituen kideez osatua. Kide horietako bat Eusko Jaurlaritzako Garapen Ekonomiko eta Lehiakortasun Saileko ordezkaria izango da, eta gainerako hiru kideak, berriz, SPRIko ordezkariak.

1.– Para la evaluación y resolución de las solicitudes de ayuda se creará una Comisión Ejecutiva a designar por el Consejo de Administración de SPRI, que estará compuesta por un miembro del Departamento de Desarrollo Económico y Competitividad del Gobierno Vasco y tres miembros de SPRI.

2.– Laguntza-eskaeraren atal guztiak ez badaude beteta, edo eskatutako gainerako dokumentazioa ez bada eskabidearekin batera aurkeztu, SPRIk eskatuko du 10 laneguneko epean akatsa zuzentzeko edo beharrezko dokumentuak aurkezteko. Halaber, adieraziko du hala egin ezean eskaerari uko egin zaiola ulertuko dela, eta horren berri emango dio erakunde eskatzaileari. Epe hori agortzen bada zuzenketa egin gabe, SPRIk ebatziko du eskaerari uko egin zaiola.

2.– En el caso de que la Solicitud de Ayuda no viniera cumplimentada en todos sus términos o no fuera acompañada del resto de la documentación exigida, SPRI requerirá para que, en un plazo máximo de 10 días hábiles, se subsane la falta o acompañen los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida, comunicándose tal circunstancia a la entidad solicitante. Transcurrido dicho plazo sin haber procedido a la subsanación, SPRI dictará resolución declarando el desistimiento.

Proiektuaren memorian ezingo da zuzenketarik egin. Hala eta guztiz, hari buruzko informazio osagarria eskatu ahal izango du SPRIk ebaluazio-prozesuan.

La memoria del proyecto no es objeto de subsanación. No obstante, SPRI podrá requerir información adicional sobre la misma durante el proceso de evaluación.

3.– Eskatzaileak baliozkotuko ditu laguntza-eskaeran identifikatutako pertsonaren helbide elektronikora SPRIk e-mail bidez bidalitako komunikazio guztiak.

3.– La solicitante dará validez a todas las comunicaciones emitidas por SPRI vía e-mail a la cuenta de correo electrónico de la persona de contacto identificada en la Solicitud de Ayuda.

4.– SPRIk banan-banan aztertuko ditu epean aurkeztutako eskabideak, eta Programa honetan ezarritako baldintzak betetzen dituztela egiaztatuko du. Programan parte hartzeko ezarritako baldintzak betetzen ez dituzten eskabideak gaitzetsiko dira, SPRIren bana-banako ebazpenen bidez, eta erabaki horiek jakinaraziko zaizkie interesdunei.

4.– SPRI analizará individualmente las solicitudes presentadas en plazo, comprobando el cumplimiento de los requisitos establecidos en el presente Programa. Aquellas solicitudes que no reúnan los requisitos establecidos para participar en el Programa serán desestimadas mediante resolución individualizada de SPRI, que será notificada a los interesados.

5.– Esleipen-irizpide objektiboak. Proiektuen ebaluazioa egingo da honako ebaluazio-irizpide eta puntu-kopuru hauek aplikatuz:

5.– Criterios objetivos de adjudicación. La evaluación de los proyectos se realizará aplicando los siguientes criterios de evaluación y puntuaciones que se señalan:

a) Programaren helburuekin bat etortzea: 15. Gutxienez 9 / gehienez 15.

a) Adecuación a los objetivos del Programa: 15. Mínimo de 9/máximo de 15.

b) Ekintza-plana proiektuaren helburuak lortzeko egokia izatea: 20. Gutxienez 12 / gehienez 20.

b) Adecuación del Plan de Acciones a la consecución de los objetivos del proyecto: 20. Mínimo de 12/máximo de 20.

c) Emaitzen eragina (enplegua, fakturazioa eta merkatu-kuota handitzea): 20. Gutxienez 12 / gehienez 20.

c) Impacto de los resultados (empleo, facturación e incremento de cuota de mercado): 20. Mínimo de 12/máximo de 20.

d) Talde sustatzailea eta kanpoko taldea bat etortzea (kanpoko taldearen erreferentziak antzeko proiektuetan, lanbide-esperientzia, taldekideen kopurua eta trebakuntza): 15. Gutxienez 9 / gehienez 15.

d) Adecuación del equipo promotor y del equipo externo (referencias del equipo externo en proyectos similares, experiencia profesional, dotación y capacitación del equipo): 15. Mínimo de 9/máximo de 15.

e) Proiektua kudeatzeko eredua eta metodologia: 15. Gutxienez 9 / gehienez 15.

e) Modelo y metodología de gestión del proyecto: 15.Mínimo de 9/máximo de 15.

f) Esleitutako baliabideen egokitasuna: 15. Gutxienez 9 / gehienez 15.

f) Adecuación de los recursos asignados: 15.Mínimo de 9/máximo de 15.

Ebaluazio-irizpide bakoitzean zehaztuta dago gutxienez eskatuko den puntuazioa eta gehienez emango dena. Puntuazioa lortzen da irizpide bakoitzarentzat definitutako alderdien betetze mailaren arabera. Aipatu irizpideetako batean eskatutako gutxieneko puntuazioa gainditzen ez bada, eskaerari ezezkoa emango zaio.

Cada criterio de evaluación tiene una puntuación mínima exigible y una puntuación máxima alcanzable. La puntuación se obtiene en función del grado de cumplimiento de los aspectos que se han definido para cada criterio. Las solicitudes de ayuda cuyas actuaciones no superen la puntuación mínima exigible en alguno de los criterios anteriores serán denegadas.

6.– Ebazteko epea. Hiru hilabeteko gehienezko epea ezartzen da ebazpena emateko, deialdia itxitako egunetik zenbatzen hasita. Epe horretan ebazpenik ematen ez bada, eskaerari ezezkoa eman zaiola ulertuko da.

6.– Plazo de resolución. Se establece un plazo máximo de resolución de tres meses desde la fecha de cierre de la convocatoria. La falta de resolución en plazo se entenderá como resolución denegatoria.

14. artikulua.– Erakunde onuradunen betebeharrak.

Artículo 14.– Obligaciones de las entidades beneficiarias.

1.– Erakunde onuradunek, 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50. artikuluan aurreikusitakoa betetzeaz gain, honako baldintza hauek bete behar dituzte:

1.– Las entidades beneficiarias están obligadas, además de lo previsto en el artículo 50 del Decreto Legislativo 1/1997, a lo siguiente:

a) Emandako diru-laguntza onartzea. Horren haritik, erakunde onuradunak hamabost eguneko epean (diru-laguntza emango zaiola jakinarazitako egunetik zenbatzen hasita) ez badio esanbidez uko egiten diru-laguntzari SPRIren aurrean, onartu egin duela ulertuko da.

a) Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de quince días naturales tras la fecha de recepción de la notificación de concesión de la subvención, la entidad beneficiaria no renuncia expresamente a la misma ante SPRI, se entenderá que ésta queda aceptada.

b) Emandako diru-laguntza erabiltzea, zehazki, laguntza ematea eragin duen proiekturako.

b) Destinar la subvención otorgada al proyecto para el que ha sido concedida.

c) SPRIk beharrezkotzat jotako dokumentu gehigarri oro eska dezakeela onartzea. Halaber, emandako laguntzaren xede den proiektua gauzatuko dela eta eskatutako baldintzak beteko direla egiaztatze aldera, SPRIk izendatutako langileek premiazkotzat eta komenigarritzat jotako egiaztapen guztiak egin ahal izango dituzte haien edozein instalaziotan.

c) Aceptar que SPRI pueda requerir toda aquella documentación adicional que estime precisa, así como que personal designado por SPRI pueda realizar en cualquiera de sus instalaciones, cuantas verificaciones considere necesarias y convenientes, con el fin de constatar la realización del proyecto objeto de la ayuda concedida y el cumplimiento de los requisitos exigidos.

d) Faktura guztiak osorik gordetzea eta SPRIren eta EAEko Administrazio Orokorraren esku jartzea bost urteko epean, gastu aukeragarriak egindako unetik zenbatuta.

d) Conservar las facturas completas y tenerlas a disposición de SPRI y de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco durante un periodo de cinco años a contar desde el momento de la realización de los gastos elegibles.

e) Eusko Jaurlaritzako Kontrol Ekonomikoko Bulegoari eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiari ematea laguntzen erabilera ikuskatzeko funtzioak betetzearren eskatutako informazioa.

e) Facilitar a la Oficina de Control Económico del Gobierno Vasco y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones de fiscalización del destino de las ayudas.

f) SPRIri berehala jakinaraztea hemen araututako laguntzen helburu bererako beste edozein Administrazio edo erakunde publiko zein pribaturen bidez eskatutako edo lortutako laguntza, diru sarrera edo baliabide ororen berri.

f) Comunicar inmediatamente a SPRI la solicitud u obtención de subvenciones o ayudas, ingresos o recursos para la misma o similar finalidad que las ayudas aquí reguladas, procedentes de cualquier otra Administración o ente público o privado.

g) Laguntza emateko aintzat hartutako edozein baldintza aldatuz gero SPRIri jakinaraztea.

g) Notificar a SPRI la modificación de cualquier condición que haya sido tenida en cuenta para el otorgamiento de la ayuda.

15. artikulua.– Laguntzen aldaketa.

Artículo 15.– Modificación de las ayudas.

1.– Diru-laguntza emateko kontuan hartutako baldintzetan gertatutako aldaketa oro, eta edonola ere, beste administrazio edo erakunde publiko zein pribatuk emandako edozein laguntza edo diru-sarrera aldi berean eskuratu izana, eta, hala badagokio, helburu bererako eskuratutako edonolako diru-sarrera edo baliabideak aintzat hartuko dira, eta laguntza emateko erabakia aldatzea eragin dezakete, baldin eta Programa honetan ezarritako gutxieneko baldintzak bermatzen badira.

1.– Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, y, en todo caso, la obtención concurrente de ayudas o subvenciones otorgadas por otras Administraciones o entes públicos o privados y, en su caso, de cualesquiera otros ingresos o recursos para la misma finalidad, podrá dar lugar a la modificación de la resolución de concesión de la ayuda, siempre que se salvaguarden los requisitos mínimos establecidos en el presente Programa.

2.– Halaber, erakunde onuradunek eskatu eta justifikatuz gero, egingo diren jarduerak gauzatzeko epe luzeagoa eman dezake SPRIk, eta horrek eragingo du, nahitaez, jasotzekoak diren zenbatekoen ordainketak neurri berean atzeratzea.

2.– Asimismo, previa solicitud y justificación por parte de las entidades beneficiarias, se podrá conceder por SPRI un aplazamiento en la ejecución de las actividades a realizar, que implicará necesariamente un retraso proporcional en el pago de la parte de la ayuda que reste de percibirse.

3.– Jarduketek nahitaez barne hartuko dituzte laguntza-eskaeran eta harekin batera aurkeztutako dokumentazioan adierazitakoak. SPRIk aldaketak egiteko baimena eman dezake, erakunde onuradunak aldez aurretik justifikatu baditu, jarduketak amaitu baino lehen, eta Programaren bidez hasieran lortu nahi ziren jarduera eta helburuen izaera hutsaltzen ez bada.

3.– Las actuaciones comprenderán necesariamente las contempladas en la Solicitud de Ayuda y documentación complementaria, pudiendo autorizarse cambios en las mismas por parte de SPRI, siempre que estos cambios hayan sido previamente justificados por la entidad beneficiaria con anterioridad a su finalización, y siempre que no se desvirtúe la naturaleza de las actuaciones y los objetivos perseguidos inicialmente por este Programa.

16. artikulua.– Likidazio-eskaera. Aurkezteko epea.

Artículo 16.– Solicitud de Liquidación. Plazo de presentación.

Proiektuaren egikaritzeari dagokion zatia likidatzeko:

Para la liquidación de la parte correspondiente a la ejecución del proyecto:

1.– Diruz lagun daitekeen jarduketa amaitu ondoren, erakunde onuradunek justifikatu beharko dute jarduketa hori. Horretarako, likidazio-eskaera egiteko inprimakiak erabiliko dituzte, SPRIren web-orrian eskura daudenak. Likidazio-eskaera aurkezteko epea hilabete batekoa izango da, proiektuaren egikaritzea burututako egunetik zenbatzen hasita.

1.– Una vez finalizada la actuación subvencionable, las entidades beneficiarias deberán justificar la misma utilizando los formularios de Solicitud de Liquidación habilitados en la página web de SPRI. El plazo límite para la presentación de la solicitud de liquidación será de un mes a partir de la fecha de fin de la ejecución del proyecto.

2.– Erakundearen ordezkari izateko gaitasuna duen pertsonak sinatu beharko du likidazio eskaera, sinadura elektroniko bidez. Aurkezpen-eguntzat hartuko da SPRIra bidalketa telematikoa egindako eguna.

2.– La solicitud de liquidación deberá ser firmada por la persona que posea poder suficiente para representar a la entidad mediante firma electrónica. Se considerará como fecha de presentación la del envío telemático a SPRI.

3.– Likidazio-eskaeran adierazi beharko dira erakunde eskatzailearen eta legezko ordezkariaren identifikazio-datuak.

3.– La Solicitud de Liquidación deberá contener datos de identificación de la entidad solicitante y de su representante legal.

4.– Likidazio-eskaerarekin batera, honako dokumentu hauek aurkeztu beharko dira:

4.– La Solicitud de Liquidación habrá de presentarse acompañada de la siguiente documentación:

a) Fakturen fotokopia. Fakturak hilabeteko epean egindakoak izan behar dute, proiektuaren egikaritzea burututako egunetik zenbatzen hasita, eta likidazio-eskaera telematikoan fakturen koadroan zehaztutakoekin bat etorri behar dute. Ez dira onartuko proiektua hasi baino lehenagoko data duten fakturak, ez eta onartu gabeko gastuei dagozkienak ere.

a) Fotocopia de facturas. Las facturas deben ser emitidas en el plazo máximo de un mes a partir de la fecha de fin de la ejecución del proyecto y corresponderse con las especificadas en el cuadro de facturas de la solicitud telemática de liquidación, no aceptándose facturas con fecha anterior al inicio del proyecto o referentes a gastos no aprobados.

b) Finantza-erakundearen ordainketa-frogagiriak. Banku-frogagiriek izan behar dute fakturak igorri ondoren eginak. Hala ez bada, prozesuaren trazabilitatea azaldu behar da. Ez da onartuko proiektua hasi aurreko ordainketa-frogagiririk.

b) Justificantes de pago de institución financiera. Los justificantes bancarios deben ser posteriores a la emisión de las facturas. O, en caso contrario, haber trazabilidad en el proceso. No se aceptarán justificantes de pago anteriores a la fecha de inicio del proyecto.

c) Erakunde onuradun guztien Tc2-en kopiak, likidazio-eskaera telematikoa aurkezteko unean eguneratuta.

c) Copia de los Tc2 de todas las entidades beneficiarias, actualizados al momento de la presentación de la solicitud de liquidación telemática.

d) Itxitako azken ekitaldian batez beste alta emanda zeuden langileen kopurua, Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Orokorrak emandako ziurtagirian adierazita.

d) Plantilla media de trabajadores en situación de alta del último ejercicio cerrado, certificado emitido por la Tesorería General de la Seguridad Social.

e) Erakundearen zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekin dituen eginbideak betetzeari dagokionez, egunean dagoela egiaztatzen duen ziurtagiria, gehienez ere hiru hilabete lehenago egina.

e) Certificados, con un máximo de tres meses de antigüedad, que acrediten que la entidad se encuentra al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social.

f) Memoria tekniko eta ekonomikoa. Likidazio-eskaera telematikoaren atal guztiak bete behar dira. Aurkeztu behar dira proiektua gauzatzean sortutakoak eta entregatzekoak diren agiri eta txosten guztiak, laguntza-eskaeraren arabera.

f) Memoria técnica y económica. Es necesario completar todos los apartados de la solicitud telemática de liquidación. Se deben incluir todos los entregables e informes generados durante la ejecución del proyecto de acuerdo a la solicitud de ayuda.

g) Orduen txostenak, erakunde eskatzaile, onuradun eta azpikontratatuetako parte-hartzaile bakoitzak proiektuari esleitutako arduraldi eta kostuen asteko banakapena adierazita, eskaeran jasotako fase eta eginkizunak oinarri hartuta.

g) Partes horarios con desglose semanal de las dedicaciones y costes imputados al proyecto por todos y cada uno de los participantes de las entidades solicitantes, beneficiarias y subcontratadas, en base a las fases y tareas reflejadas en la solicitud.

5.– Likidazio-eskaeraren atal guztiak ez badaude beteta, edo eskatutako gainerako dokumentazioa ez bada eskabidearekin batera aurkeztu, SPRIk eskatuko du 10 laneguneko epean akatsa zuzentzeko edo beharrezko dokumentuak aurkezteko. Halaber, adieraziko du hala egin ezean eskaerari uko egin zaiola ulertuko dela, eta horren berri emango dio erakunde eskatzaileari. Epe hori agortzen bada zuzenketa egin gabe, SPRIk ebatziko du eskaerari ezezkoa eman zaiola.

5.– En el caso de que la Solicitud de Liquidación no viniera cumplimentada en todos sus términos o no fuera acompañada del resto de la documentación exigida, SPRI requerirá para que, en un plazo máximo de 10 días hábiles, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hiciera, se le tendrá por denegada, comunicándose tal circunstancia a la entidad solicitante. Transcurrido dicho plazo sin haber procedido a la subsanación, la Comisión Ejecutiva del Programa dictará resolución declarando la denegación.

6.– Eskatzaileak baliozkotuko ditu laguntza-eskaeran adierazitako pertsonaren helbide elektronikora SPRIk e-mail bidez bidalitako komunikazio guztiak.

6.– La entidad solicitante dará validez a todas las comunicaciones emitidas por SPRI vía e-mail a la cuenta de correo electrónico de la persona de contacto declarada por la entidad en la Solicitud de Ayuda.

Laguntzaren helburuak benetan lortu izanari lotutako zatiari dagokion likidaziorako:

Para la liquidación de la parte correspondiente a la Ayuda Condicionada a la Efectiva Consecución de los Objetivos:

1.– Enpleguaren, fakturazioaren eta merkatu-kuota handitzearen alorreko helburuak lortu ondoren, lorpen horiek justifikatu beharko dituzte erakunde onuradunek. Horretarako, likidazio-eskaera egiteko inprimakiak erabiliko dituzte, SPRIren web-orrian eskura daudenak. Likidazio-eskaera hori aurkezteko epea hamahiru hilabetekoa izango da, proiektuaren egikaritzea burututako egunetik zenbatzen hasita.

1.– Una vez alcanzados los objetivos en materia de empleo, facturación e incremento de cuota de mercado, las entidades beneficiarias deberán justificar los mismos utilizando los formularios de Solicitud de Liquidación de Ayuda habilitados en la página web de SPRI. El plazo límite para la presentación de esta solicitud será de trece meses contados a partir de la fecha de finalización de la ejecución del proyecto.

2.– Erakundearen ordezkari izateko gaitasuna duen pertsonak sinatu beharko du likidazio-eskaera, sinadura elektroniko bidez. Aurkezpen-eguntzat hartuko da SPRIra bidalketa telematikoa egindako eguna.

2.– La solicitud de liquidación deberá ser firmada por la persona que posea poder suficiente para representar a la entidad mediante firma electrónica. Se considerará como fecha de presentación la del envío telemático a SPRI.

3.– Likidazio-eskaeran adierazi beharko dira erakunde eskatzailearen eta legezko ordezkariaren identifikazio-datuak.

3.– La Solicitud de Liquidación deberá contener datos de identificación de la entidad solicitante y de su representante legal.

4.– Likidazio-eskaerarekin batera honako dokumentu hauek aurkeztu beharko dira:

4.– La Solicitud de Liquidación habrá de presentarse acompañada de la siguiente documentación:

a) Erakunde onuradun guztien Tc2-en kopiak, likidazio-eskaera telematikoa aurkezteko unean eguneratuta.

a) Copia de los Tc2 de todas las entidades beneficiarias, actualizados al momento de la presentación de la solicitud de liquidación telemática.

b) Itxitako azken ekitaldian batez beste alta emanda zeuden langileen kopurua, Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Orokorrak emandako ziurtagirian adierazita.

b) Plantilla media de trabajadores en situación de alta del último ejercicio cerrado, certificado emitido por la Tesorería General de la Seguridad Social.

c) Erakundearen zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekin dituen eginbideak betetzeari dagokionez, egunean dagoela egiaztatzen duen ziurtagiria, gehienez ere hiru hilabete lehenago egina.

c) Certificados, con un máximo de tres meses de antigüedad, que acrediten que la entidad se encuentra al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social.

d) Zinpeko deklarazioa –gero ikuskatuko dena– enpresak enpleguaren, fakturazioaren eta merkatu kuota handitzearen alorreko helburuak behar bezala lortu dituela egiaztatzeko.

d) Declaración jurada, sujeta a posterior inspección, que certifique la correcta consecución de los objetivos marcados por la empresa en materia de empleo, facturación e incremento de cuota de mercado.

17. artikulua.– Laguntza ordaintzea.

Artículo 17.– Pago de la ayuda.

1.– SPRIk bi ordainketen bidez gauzatu eta entregatuko ditu diru-laguntzak:

1.– Las subvenciones serán formalizadas y entregadas por SPRI en dos pagos:

a) Proiektua amaitu ostean eta behar bezala justifikatu ondoren, % 80.

a) A la finalización del proyecto, y previa correcta justificación, el 80%.

b) Enpresak enpleguaren, fakturazioaren eta merkatu-kuota handitzearen alorreko helburuak lortu dituela behar bezala egiaztatu ostean, gainerakoa; hau da, % 20.

b) A la correcta justificación de consecución de los objetivos marcados por la empresa en materia de empleo, facturación e incremento de cuota de mercado, el 20% restante.

2.– SPRIk ordainketa egingo du 60 laneguneko epean, aurreko artikuluan ezarritako likidazio eskaerak eta frogagiriak aurkeztutako egunetik zenbatzen hasita, eta SPRIko Teknologia eta Berrikuntza sailak ebaluatu eta oniritzia eman ostean. Zenbaketa hori egiteko ez da kontuan hartuko 14. artikuluko 1c puntuan adierazitako SPRIren ikuskapenak eragindako epea, ez eta abuztua ere, baliogabea dela joko baita.

2.– SPRI procederá al libramiento del pago en un plazo máximo de 60 días hábiles a partir de la presentación de las correspondientes Solicitudes de Liquidación y documentación justificativa exigida en el artículo anterior y, una vez evaluada y conforme la misma por parte del Departamento de Tecnología e Innovación de SPRI. A efectos de éste cómputo, no se tendrá en cuenta el plazo motivado por la revisión de SPRI a la que se refiere el artículo 14, punto 1 c, ni el mes de agosto, que se considerará inhábil.

18. artikulua.– Ez-betetzeak.

Artículo 18.– Incumplimientos.

1.– Erakunde onuradunek betetzen ez badute araudi honetan eta aplikatu beharreko gainerako arauetan ezarritako betekizunen, edota laguntzak emateko ebazpenean ezarritako baldintzaren bat, halakorik balego, emandako diru-laguntza lortzeko eskubidea galduko dute. Kasu horretan, SPRIri itzuli beharko diote ordura arte jasotako laguntzaren zenbatekoa, dagozkion legezko interesak erantsita; eta, behar izanez gero, itzulera hori lortzeko legezko ekintzak gauzatzeari ekingo zaio.

1.– En el supuesto de que las entidades beneficiarias incumplieran alguno de los requisitos establecidos en la presente normativa y en las demás normas que le son de aplicación, así como alguna de las condiciones que, en su caso, se establezcan en la resolución de concesión de las ayudas, perderán el derecho a obtener la subvención otorgada, debiendo en ese caso reintegrar a SPRI el montante de las ayudas que hubieran percibido hasta ese momento, más los correspondientes intereses legales que correspondan, procediéndose, en caso necesario, a ejercitar las acciones legales a las que hubiera lugar para conseguir su reintegro.

2.– Nolanahi ere, artikulu honetan aurreikusitako ondorioetarako, egoera hauek ez-betetzat hartuko dira:

2.– En todo caso, se considerará incumplimiento a los efectos de lo previsto en este artículo:

a) Gastu aukeragarrien frogagiriak epean ez aurkeztea, edo Programa honetan zein laguntzak emateko ebazpenean ezarritako baldintzak ez betetzea.

a) La no justificación en plazo de los gastos elegibles o el incumplimiento de los requisitos exigidos en este Programa o en la resolución de concesión de la ayuda.

b) Diruz lagundutako proiektua gauzatzeko ezarritako epeak gainditzea, epe horiek aldatzeko edo luzatzeko baimena izan ezean.

b) Sobrepasar los plazos establecidos para la realización del proyecto subvencionado, siempre que no medie autorización de modificación o de prórroga.

c) Laguntza lortu izana Programa honetan ezarritako betekizun eta baldintzak bete gabe, edota laguntza ematean ezarritakoak ez betetzea.

c) Haber obtenido la ayuda sin reunir las condiciones y requisitos establecidos en el presente Programa o incumpliendo las establecidas con motivo de la concesión de la ayuda.

d) Programan edo laguntza ematean aurreikusitako edozein kontrol-neurritan ez parte hartu nahi izatea edo prozesu horietakoren bat eragoztea.

d) Negarse u obstruir cualquiera de las medidas de control previstas en el Programa o en la concesión de la ayuda.

e) Proiektuaren beste edonolako desbideratzea, edota laguntza emateko ebazpenean ezarritako beste edozein betebehar ez betetzea.

e) Cualquier otra desviación del proyecto o el incumplimiento de cualquier otra obligación que se disponga en la resolución de concesión de la ayuda.

3.– Ez-betetzea egiaztatzeko espedientea hastea eta izapidetzea SPRIren zeregina izango da. Ez-betetze bat gertatu izanari buruzko ebazpena ematea Programako Batzorde Betearazlearen eskumena izango da.

3.– El inicio y la tramitación del expediente de comprobación del incumplimiento corresponderá a SPRI. La resolución sobre la existencia de un incumplimiento será competencia de la Comisión Ejecutiva del Programa.

4.– Bidegabe jasotako zenbatekoak hilabete bateko epean itzuli beharko dira, erakundeari horren berri emandako egunean zenbatzen hasita. Horrez gain, hilabete hori igaro ondoren eragindako legezko interesak ere ordaindu beharko dira.

4.– El reintegro de las cantidades indebidamente percibidas deberá realizarse en el plazo de un mes desde que la entidad sea notificada a tal efecto, debiendo además abonar el interés legal del dinero a partir del transcurso de dicho mes.

5.– Halaber, Programak helburu duen jardueraren kostua gainditzen duen laguntza-zatia itzuli beharko da, 10. artikuluan araututakoari jarraiki gainfinantziazioa gertatuz gero, ordainketaren ostean beste laguntza batzuk ere jaso izanaren ondorioz. Kasu horretan itzuli beharreko zenbatekoa zehaztuko da gertaera hori adierazteko eta itzulera erabakitzeko emango den ebazpenean.

5.– Procederá también el reintegro de la parte de la ayuda que exceda el coste de la actividad objeto del Programa cuando resulte la sobrefinanciación de la misma por motivo de la acumulación de otras ayudas, regulada en el artículo 10, en momento posterior al cobro de la misma. La cantidad a reintegrar en este supuesto se determinará en la resolución que declare el hecho y acuerde el reintegro.

6.– Itzuli beharreko zenbatekoak zuzenbide publikoko sarreratzat hartuko dira eta 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 64. artikuluan ezarritako erantzukizunen araubidea aplikatuko da.

6.– Las cantidades a reintegrar tendrán la consideración de ingreso de Derecho público aplicándose el régimen de responsabilidades previsto en el artículo 64 del Decreto Legislativo 1/1997.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Erakunde onuradunek Programa honi lotuta gauzatuko dituzten argitaratze- eta sustapen jarduera guztietan jakinaraziko dute SPRIk emandako laguntza.

Las entidades beneficiarias harán constar en todas las actividades editoriales o promocionales en relación con este Programa, el apoyo recibido de SPRI.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoan xedatutakoari jarraiki, helarazitako datu pertsonalak «Laguntzak» izeneko fitxategi batean jasoko ditugu. Fitxategi horren arduraduna SPRI da, eta honako hau du helbide: Urkixo zumarkalea 36, 4. solairua, Plaza Bizkaia Eraikina, 48011 Bilbo.

De conformidad con lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999 de 13 de diciembre, los datos de carácter personal que nos faciliten serán recogidos en un fichero denominado «Ayudas», del que es responsable SPRI, con domicilio en Alameda Urquijo, 36-4.ª planta, Edificio Plaza Bizkaia, 48011 Bilbao.

Fitxategi horren xedea da SPRIren bidez diseinatutako eta/edo kudeatutako laguntzen/diru laguntzen espedienteak kudeatzea. Informazio hori eman ahal izango zaie enpresa laguntzaileei, dagokion arloan eskumena duen Administrazio Publikoari eta SPRI Taldeko enpresei, behar izanez gero.

Este fichero tiene como finalidad gestionar los expedientes de ayudas/subvenciones diseñados y/o gestionados desde SPRI. Dicha información podrá ser facilitada a empresas colaboradoras, Administración Pública con competencia en la materia y empresas del Grupo SPRI si fuera necesario.

Fitxategi horren berri eman zaio Datuak Babesteko Espainiako Bulegoari, eta datuen erabateko segurtasuna bermatzeko beharrezkoak diren segurtasun-neurriak hartu dira.

Dicho fichero ha sido notificado a la Agencia Española de Protección de Datos y cuenta con las medidas de seguridad necesarias para garantizar la total seguridad de los datos.

Datuetan sartzeko aukera, eta behar izanez gero, datuak zuzentzeko, datuen aurka egiteko eta datuak ezerezteko aukera balia daiteke, aipatu legeak ezarritako baldintzetan, SPRIko segurtasunaren arduradunari komunikazio idatzi bat bidaliz helbide honetara: lopd@spri.es

La posibilidad de acceder a los datos facilitados, así como de solicitar, en su caso, su rectificación, oposición o cancelación, en los términos establecidos por la Ley indicada, puede ejercerse dirigiendo una comunicación escrita al Responsable de Seguridad de SPRI, a la dirección lopd@spri.es

AZKEN XEDAPENETATIK HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

SPRIren erabakiak merkataritza-izaera du, eta jurisdikzio-eskumena epaileena eta auzitegi zibilena da. Erakunde onuradunek berariaz uko egiten diete dagozkien eskumenei eta Bilboko Auzitegi eskudunen mende jartzen dira esanbidez, laguntzen Programa honen interpretazioari edo gauzatzeari buruz zuzenean nahiz zeharka sor daitekeen edozein auzi, desadostasun edo erreklamazio erabakitzeko.

La decisión de SPRI es de naturaleza mercantil y la competencia jurisdiccional es de los jueces y tribunales civiles. Las entidades beneficiarias, con renuncia formal a cualquier fuero que pudiera corresponderles, se someten de manera expresa, para la resolución de todo litigio, discrepancia, cuestión o reclamación que pudiera suscitarse, directa o indirectamente, respecto de la interpretación o ejecución del presente Programa de ayudas, a los Tribunales de Justicia de Bilbao, competentes al efecto.

AZKEN XEDAPENETATIK LAUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL CUARTA

SPRIren zuzendari nagusiari ahalmena ematen zaio, araudi hau gauzatzeko eta garatzeko behar diren xedapenak eman ditzan.

Se faculta al Director General de SPRI para dictar las disposiciones que sean necesarias para la ejecución y desarrollo de la presente normativa.

Bilbo, 2013ko irailaren 11n.

Bilbao, a 11 de septiembre de 2013.

Zuzendari nagusia,

El Director General,

ALEXANDER ARRIOLA LIZARRITURRI.

ALEXANDER ARRIOLA LIZARRITURRI.


Azterketa dokumentala


Análisis documental