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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

152. zk., 2013ko abuztuaren 12a, astelehena

N.º 152, lunes 12 de agosto de 2013


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
3588
3588

IRAGARKIA, bulegoko tresnak eta materiala eskuratzeko kontratua lizitatzeko dena (Espedientea: S-161/2013).

ANUNCIO para la licitación del suministro de aparataje de oficina y consumibles (Expediente: S-161/2013).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

Datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak:

Datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Segurtasun Saila.

a) Organismo: Departamento de Seguridad.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kudeaketa Ekonomiko eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Kontratazio Arloa.

1) Dependencia: Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe Bidea 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Telefonoa: 94 607 80 00.

4) Teléfono: 94 607 80 00.

5) Telefaxa: 94 607 83 04.

5) Telefax: 94 607 83 04.

6) Posta elektronikoa: contratacion@hsdi.ej-gv.es

6) Correo electrónico: contratacion@hsdi.ej-gv.es

7) Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.euskadi.net/contratacion

7) Dirección de internet del perfil del contratante: www.euskadi.net/contratacion

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2013ko irailaren 10a, 10:00etan.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 10 de septiembre de 2013 a las 10:00 horas.

d) Espedientearen zenbakia: S-161/2013.

d) Número de expediente: S-161/2013.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: hornidura.

a) Tipo: suministros.

b) Deskribapena: bulegoko tresnak eta materiala eskuratzea.

b) Descripción: suministro de aparataje de oficina y consumibles.

c) Loterik dagoen eta zenbat lote/unitate dauden: 5 lote.

c) División por lotes y número de lotes/número de unidades: hay 5 lotes.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: Segurtasun Sailaren bulegoetan.

d) Lugar de ejecución/entrega: dependencias del Departamento de Seguridad.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 24 hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 24 meses.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí se contempla.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 30197000-6.

i) CPV (referencia de nomenclatura: 30197000-6.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez da halakorik.

c) Subasta electrónica: no es el caso.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago: ikus espedientearen agiriak.

d) Criterios de adjudicación, en su caso: véase la documentación del expediente.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

4.– Presupuesto base de la licitación.

a) Zenbateko garbia: 297.150 euro. BEZa: % 21. Guztira: 359.551,50 euro.

a) Importe neto: 297.150 euros. IVA: 21%. Importe total: 359.551,50 euros.

5.– Eskatutako bermeak.

5.– Garantías exigidas.

Behin betikoa: lizitazioaren aurrekontuaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del presupuesto, excluido el IVA.

6.– Kontratistaren betebeharrak.

6.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena, behar izanez gero (taldea, azpitaldea eta kategoria): ez da halakorik.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): no es el caso.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, behar izanez gero: ikus kontratuko agiriak.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: véase la documentación del contrato.

c) Bestelako betebehar bereziak: ikus kontratuko agiriak.

c) Otros requisitos específicos: véase la documentación del contrato.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no.

7.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

7.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2013ko irailaren 10a, 10:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 10 de septiembre de 2013, a las 10:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea. ikus lehiaketako agiriak.

b) Modalidad de presentación: véase la documentación del concurso.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoak: Segurtasun Saila –Kudeaketa Ekonomiko eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza– Kontratazio Arloa.

1) Dependencias: Departamento de Seguridad –Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales– Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe Bidea 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Helbide elektronikoa: ez.

4) Dirección electrónica: no.

d) Eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua (prozedura murriztua): ez da halakorik.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

e) Aldaerak, halakorik bada: ez.

e) Admisión de variantes, si procede: no procede.

f) Lizitatzaileak nahitaez noiz arte eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, gutun-azalak irekitzen direnetik aurrera.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: será de dos meses a contar desde la apertura de plicas.

8.– Eskaintzak irekitzea.

8.– Apertura de las ofertas.

«B» gutun-azalak: eskaintza ekonomikoa, eta automatikoki formulak aplikatuz ebaluatu ahal diren irizpideak.

Sobres «B»: oferta económica y criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas.

a) Helbidea: Larrauri-Mendotxe Bidea 18.

a) Dirección: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

b) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

b) Localidad y código postal: Erandio 48950.

c) Eguna eta ordua: 2013ko irailaren 23a, 13:00etan.

c) Fecha y hora: 23 de septiembre de 2013, a las 13:00 horas.

9.– Publizitate-gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

9.– Gastos de publicidad: serán a cargo del/los adjudicatario/s.

10.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (behar izanez gero): 2013ko uztailaren 24a.

10.– Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de la Unión Europea (en su caso): 24 de julio de 2013.

11.– Bestelako argibideak. «C» gutun-azalak jendaurrean irekitzea (balioespena behar duten irizpideak, aplikatuko badira): 2013ko irailaren 16a, 13:00etan.

11.– Otras informaciones: la apertura pública de los sobres «C» (Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor): 16 de septiembre de 2013, a las 13:00 horas.

Erandio, 2013ko uztailaren 26a.

Erandio, a 26 de julio de 2013.

Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren zuzendaria,

La Directora de Gestión Económica y Recursos Generales,

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental