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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

139. zk., 2013ko uztailaren 22a, astelehena

N.º 139, lunes 22 de julio de 2013


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SALUD
3365
3365

IRAGARKIA, prestazio farmazeutikoaren kudeaketarako 210.000 errezeta-taloitegi fabrikatzea, eskuratzea eta bidaltzea helburu duen kontratazioa –prozedura irekiaren bidez– egiteko dena (eskuko taloitegiak eta DIN A-4 taloitegiak).

ANUNCIO para la contratación por el procedimiento abierto de fabricación, suministro y envío de 210.000 talonarios de recetas para gestión de la prestación farmacéutica en diferentes modelos de talonario manual y talonario DIN A-4.

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Osasun Saila, Eusko Jaurlaritza.

a) Organismo: Departamento de Salud, Gobierno Vasco.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

c) Espediente-zenbakia: 49/2013-S

c) Número de expediente: 49/2013-S.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: prestazio farmazeutikoaren kudeaketarako 210.000 errezeta-taloitegi fabrikatzea, eskuratzea eta bidaltzea (eskuko taloitegiak eta DIN A-4 taloitegiak).

a) Descripción del objeto: fabricación, suministro y envío de 210.000 talonarios de recetas para gestión de la prestación farmacéutica en diferentes modelos de talonario manual y talonario DIN A-4.

b) Loteak: kontratuaren helburua ez dago lotetan banatua.

b) División por lotes y número: el objeto del contrato no está dividido en lotes.

c) Gauzatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoa.

c) Lugar de ejecución: Comunidad Autónoma de Euskadi.

d) Gauzatzeko epea: kontratua izenpetu eta hurrengo egunetik 2013ko abenduaren 31ra arte.

d) Plazo de ejecución: desde el día siguiente a la formalización del contrato hasta el 31 de diciembre de 2013.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: presakoak.

a) Tramitación: urgente.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: balorazio-irizpide hauek aplikatuko dira::

c) Forma: mediante la aplicación de los siguientes criterios de valoración:

A) Formulak aplikatuz, automatikoki ebaluatzen diren irizpideak:

A) Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas:

A1) Prezioa: % 30eko ponderazioa.

A1) Precio: ponderación 30%

– Formula: eskaintza merkeenari emango zaio baloraziorik handiena. Gainerako eskaintzak aurrekoarekiko proportzionalki baloratuko dira. Formula: P = (EM/BE) * 30; kontuan izanik:

– Fórmula: Se asignará la mayor valoración a la oferta más económica. El resto de ofertas se valorarán proporcionalmente a la anterior. Fórmula: P = (OME/OV) * 30, siendo:

P = eskaintzaren puntuazioa; EM: eskaintzarik merkeena; BE: baloratuko den eskaintza.

P = Puntuación oferta; OME = Oferta mas económica; OV = Oferta a valorar.

A2) Banaketa-baldintzen eta entrega-epeen hobekuntza: % 20ko ponderazioa

A2) Mejora en las condiciones de distribución y plazos de entrega: ponderación 20%

– Formulak:

– Fórmulas:

2.1. Gehienez ere 5 punturekin baloratuko da honako konpromiso hau: oinarri teknikoen pleguko bosgarren klausulan adierazi ez diren entrega-gune berrietan egitea hornidura, kostua igo gabe (ikusi puntuazio-maila karatularen 30.2.1 A2) 2.1 puntuan).

2.1. Se valorará con un máximo de 5 puntos el compromiso de suministro en nuevos puntos de entrega a los expresados en la cláusula quinta del pliego de bases técnicas sin incremento de coste. (ver rango de puntuaciones en el punto 30.2.1 A2) 2.1 de la carátula).

2.2. Gehienez ere, 5 punturekin baloratuko da ohiko entregarako gehienezko epea murriztea (ikusi puntuazio-maila karatularen 30.2.1 A2) 2.2 puntuan).

2.2. Se valorará con un máximo de 5 puntos la reducción del plazo máximo de entrega ordinario. (Ver rango de puntuaciones en el punto 30.2.1 A2) 2.2 de la carátula)

2.3. Gehienez ere, 10 punturekin baloratuko da presako entregarako gehienezko epea murriztea (ikusi puntuazio-maila karatularen 30.2.1 A2) 2.3 puntuan).

2.3. Se valorará con un máximo de 10 puntos la reducción del plazo máximo de entrega urgente. (ver rango de puntuaciones en el punto 30.2.1 A2) 2.3 de la carátula).

Talde honetako ponderazioa, guztira (A): % 50.

Ponderación total de este grupo (A): 50%

B) Balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak:

B) Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor:

B1) Oinarri Teknikoen Pleguari egindako beste hobekuntza batzuk: % 25eko ponderazioa.

B1) Otras mejoras al pliego de bases técnicas: ponderación 25%

Honako alderdi hauek baloratuko dira, besteak beste: faltsutzeei aurre egiteko segurtasun-berme osagarriak, errezeten formatoan aldaketak sartzeko aukera, banaketa-biltegitik entrega-guneetara dagoen gertutasuna (zehaztu Administrazio Klausula Zehatzen Pleguaren IX. Eranskinean).

Se valorarán aspectos tales como las garantías adicionales de seguridad ante falsificaciones, la posibilidad de introducción de modificaciones en el formato de recetas, cercanía del almacén de distribución a los puntos de entrega (detallarlas en el anexo IX del PCAP).

Puntuatzerakoan, kontuan izango da, batetik, zein garrantzia duten, eta, bestetik, Administrazioarentzat zer nolako onura ekar dezaketen, euren egokitasun eta komenigarritasunagatik.

Se puntuará en función de su relevancia y beneficio de las mismas para la Administración por su oportunidad y conveniencia.

Gehienez ere lau aurkez daitezke, eta honako puntuazio hau emango zaie, duten garrantziaren arabera:

Se puede presentar un máximo de cuatro y se otorgará las siguientes puntuaciones, según su grado de relevancia:

Handia, 6,25 puntu; ertaina: 3 puntu; txikia: 1,5 puntu; garrantziarik eza: 0 puntu.

Alta 6,25 puntos, media 3 puntos, baja 1,5 puntos, nula 0 puntos.

B2) Segurtasun-berme osagarriak: % 15eko ponderazioa.

B2) Garantías adicionales de seguridad: ponderación 15%

Prozesu osoan zehar –taloitegien ediziotik entregara arte– galtzeko edo lapurtua izateko dagoen arriskuari aurre egiteko segurtasun-berme osagarriak baloratuko dira.

Se valorarán las garantías adicionales de seguridad frente al riesgo de extravío o robo en la totalidad del proceso, desde la edición de los talonarios hasta la entrega.

B3) Aurkeztutako laginen kalitatea: % 10eko ponderazioa.

B3) Calidad de las muestras presentadas: ponderación 10%

Honako hauek baloratuko dira: ìnprimaketaren kalitatea, koadernaketa eta pisua, gramotan.

Se valorará la calidad de la impresión, la encuadernación y el gramaje.

Talde honetako ponderazioa, guztira (B): % 50

Ponderación total de este grupo (B): 50%

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de licitación.

Zenbatekoa, guztira: kontratuaren gehienezko aurrekontua 315.000,00 eurokoa da (BEZik gabe).

Importe total: el presupuesto máximo del contrato, IVA excluido, asciende a la cifra global de 315.000 euros.

Lizitazioaren aleko prezioa (eskaintzek ezingo dute gainditu) honako hau da: 1,50 euro DIN A4 motako taloitegi-paketea edo eskuko taloitegia (BEZik gabe). Prezio horrek honako hauek barne hartzen ditu: fabrikazio-kostua, paketatzea eta banaketa, bai Oinarri Teknikoen Pleguan adierazitako zentroetara, bai enpresa esleipendunak hobekuntzetan sartzen dituen zentro osagarrietara.

El precio unitario de licitación (las ofertas no pueden superarlo) es el siguiente: 1,50 euros/unidad de paquete de DIN A4 o talonario manual, sin IVA. En este precio está incluido el coste de la fabricación, empaquetado y distribución a los centros contemplados en el pliego de bases técnicas y a los centros adicionales que la empresa adjudicataria incluya en sus mejoras.

5.– Fidantzak.

5.– Garantías.

a) Behin-behinekoa: ez.

a) Provisional: no se exige.

b) Behin betikoa: lizitazio-zenbatekoaren % 5a, BEZik gabe.

b) Definitiva: 5% del importe de licitación, IVA excluido.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Erakundea: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza. Osasun Saila. Eusko Jaurlaritza.

a) Entidad: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales. Departamento de Salud. Gobierno Vasco.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua II, 4. solairua.

b) Domicilio: c/ Donostia, 1-4.ª planta (Lakua II).

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

d) Telefonoa: 945 01 91 78.

d) Teléfono: 945 01 91 78.

e) Telefaxa: 945 01 93 01.

e) Telefax: 945 01 93 01.

f) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2013ko abuztuaren 8a, 11:00ak arte.

f) Fecha límite de obtención de documentos e información: hasta las 11:00 horas del día 8 de agosto de 2013.

7.– Kontratistaren betebehar espezifikoak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no se exige.

b) Ekonomia-eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: administrazio-klausula zehatzen pleguko karatulako 29.2. puntuan adierazitakoa.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver apartado 29.2 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Parte hartzeko eskabideak edo eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2013ko abuztuaren 8a, 12:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: día 8 de agosto de 2013, antes de las 12:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: administrazio-klausula zehatzen pleguko 12., 13., 14., 15. eta 16. klausuletan zehaztutakoak, karatulako 29. eta 31. puntuei dagokienez.

b) Documentación a presentar: la que se especifica en las cláusulas 12, 13, 14, 15 y 16 del pliego de cláusulas administrativas particulares en relación con los puntos 29 y 31 de su carátula.

c) Aurkezteko lekua: iragarki honen 6. puntuan adierazitakoa.

c) Lugar de presentación: el indicado en el punto 6 de este anuncio.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi (2) hilabete, eskaintza ekonomikoa irekitzen denetik kontatzen hasita, zeinari beste hamabost egun baliodun gehituko zaizkion SPKLTBko 152.3 artikuluan aipatutako izapideak (balio anormalak edo neurriz kanpokoak) bete behar badira.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos (2) meses a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 (valores anormales o desproporcionados) del TRLCSP.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no se admiten.

f) Halakorik badago, aurreikuspenen arabera, (gehienez eta gutxienez) zenbat enpresari egingo zaien gonbita, beren eskaintzak aurkez ditzaten (prozedura murriztua): ez.

f) En su caso, número previsto (o números máximo y mínimo) de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

9.– Eskaintzak jendaurrean irekitzea.

9.– Apertura pública de las ofertas:

a) Entitatea: Eusko Jaurlaritza. Osasun Saila.

a) Entidad: Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

Helbidea: Donostia kalea 1, 4. solairua. Lakua II.

Domicilio: c/ Donostia, 1-4.ª planta. (Lakua II).

Herria: Vitoria-Gasteiz. 01010.

Localidad: Vitoria-Gasteiz. 01010.

b) Eskaintzak, balio-judizioen bidez ebaluatzekoak:

b) Ofertas Criterios evaluables mediante juicios de valor:

Data: 2013ko abuztuaren 19a, 12:00etan.

Fecha: día 19 de agosto de 2013, 12:00 horas.

c) Eskaintzak, formula bidez ebaluatzekoak:

c) Ofertas Criterios evaluables mediante fórmulas:

Data: 2013ko abuztuaren 22a, 12:00etan.

Fecha: día 22 de agosto de 2013, 12:00 horas.

10.– Beste argibide batzuk: ez.

10.– Otras informaciones: no hay.

11.– Iragarkien gastuak: EHAA eta BOEko argitalpen-gastuak esleipendunak ordainduko ditu.

11.– Gastos del anuncio: serán por cuenta del adjudicatario los gastos de publicación en el BOPV y BOE.

12.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2013ko ekainaren 28a.

12.– Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de la Unión Europea (en su caso): día 28 de junio de 2013.

13.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo administrazio-klausula zehatzen plegua eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.contratacion.info edo www.euskadi.net/contratacion.

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puede obtenerse el pliego de cláusulas administrativas particulares: www.contratación.info o www.euskadi.net/contratación.

Vitoria-Gasteiz, 2013ko ekainaren 28a.

Vitoria-Gasteiz, a 28 de junio de 2013.

Kontratazio Mahaiko ordezko lehendakaria,

La Suplente del Presidente de la Mesa de Contratación,

OLATZ BOLINAGA MALLAVIABARRENA.

OLATZ BOLINAGA MALLAVIABARRENA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental