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129. zk., 2013ko uztailaren 8a, astelehena

N.º 129, lunes 8 de julio de 2013


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
3091
3091

EBAZPENA, 2013ko ekainaren 19koa, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariarena, Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolak (LHIEE) antolatutako hirigintzako ikastaroen erakundeetako eta/edo enpresetako praktikaldia arautzen duena.

RESOLUCIÓN de 19 de junio de 2013, de la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública, por la que se regula el período de prácticas en instituciones y/o empresas previsto en los Cursos de Urbanismo organizados por la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos (EVETU).

2012ko ekitaldian, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariak 2012ko uztailaren 25eko Ebazpena eman zuen (2012ko abuztuaren 7ko EHAA, 153. zenbakia). Ebazpen horren bidez, Hirigintzako XXXV. Ikastaroa (Bilbon egitekoa) eta Hirigintzako XXXVI. Ikastaroa (Donostian egitekoa) egiteko deialdia egin zen. Bi ikastaroak Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen (IVAP) mendean dagoen Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolak (LHIEE) antolatu zituen. Aldi berean, ikastaro horiek egiteko 8 beka emateko deialdia egin zen.

En el ejercicio 2012, se dictó la Resolución de 25 de julio de 2012, de la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública por la que se convocan el «XXXV Curso de Urbanismo» a desarrollarse en Bilbao y el «XXXVI. Curso de Urbanismo» a desarrollarse en San Sebastián, organizados por la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos (EVETU), dependiente del Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP). Igualmente se convocaron 8 becas de matrícula para su realización (Resolución publicada en el BOPV n.º 153, de 7 de agosto de 2012).

Ikastaro horien barruan, erakundeetan eta/edo enpresetan praktikak egiteko denboraldia ezarri da, hirigintza-arloan hamabi hilabete baino gehiagoko esperientziarik ez duten ikasleentzat.

En la estructura de estos cursos se establece un periodo de prácticas en instituciones y/o empresas para los alumnos y alumnas que no tengan experiencia urbanística profesional superior a doce meses en materia urbanística.

Horregatik guztiagatik, honako hau

Por todo ello,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Deialdia.

Artículo 1.– Convocatoria.

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen menpekoa den Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolak (LHIEE) antolatutako Hirigintzako XXXV. eta XXXVI. Ikastaroetako ikasleek erakundeetan eta/edo enpresetan egiteko praktikaldien deialdia onartzea.

Aprobar la convocatoria del período de prácticas en instituciones y/o empresas del «XXXV y XXXVI Curso de Urbanismo» de la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos (EVETU), que depende del Instituto Vasco de Administración Pública.

2. artikulua.– Helburuak.

Artículo 2.– Objetivos.

Ikasleek modulu bidezko Hirigintzako ikastaroetan eskuratutako ezagupenak erabiltzea sustatzea eta bultzatzea, zehazki, 2012-2013 ikasturtean Hirigintzako XXXV. Ikastaroko (Bilbo) eta Hirigintzako XXXVI. Ikastaroko (Donostia) ikasleek. Horretarako, aukerako eta borondatezko praktikaldiak antolatu dira erakunde publikoetan eta/edo enpresetan, ikasleek zuzenean izan dezaten arlo publikoko hirigintzako jardueraren berri.

Promover e impulsar la aplicación de los conocimientos en materia urbanística adquiridos por las alumnas y alumnos de los cursos de Urbanismo modulares, en concreto del «XXXV Curso de Urbanismo» (Bilbao) y «XXXVI. Curso de Urbanismo» (San Sebastián) durante el curso 2012-2013, con la realización optativa y voluntaria de prácticas en instituciones públicas y/o empresas, para que puedan disponer de un conocimiento directo de la actividad urbanística en el ámbito público.

Praktikak egiteko joan-etorriak egin behar dituztenentzat, diru-laguntzak ezarri dira.

Para posibilitar el desplazamiento al lugar en el que se desarrollen las prácticas, se establece una subvención para el alumnado que deba cursar las mismas.

3. artikulua.– Onuradunak.

Artículo 3.– Destinatarias y destinatarios.

Ikasleek praktikak egin ahal izango dituzte, hala nahi izanez gero. Ikasleak Hirigintzako XXXV. Ikastaroko (Bilbo) eta Hirigintzako XXXVI. Ikastaroko (Donostia) ikasleak izango dira, betiere, deialdi hauetako edo aurreko deialdietako sei moduluak edo ikastaro osoa gainditu badute, eta hirigintza-arloan hamabi hilabeteko esperientziarik ez badute.

Las alumnas y alumnos podrán realizar unas prácticas que serán optativas. El alumnado es, exclusivamente, el del «XXXV Curso de Urbanismo» (Bilbao) y el del «XXXVI Curso de Urbanismo» (San Sebastián) que haya realizado y superado todos los módulos de éstas o anteriores convocatorias o el curso completo y que no disponga de experiencia profesional superior a doce meses en materia urbanística.

Praktikak egiteko ikasleak aukeratzerakoan, seietako moduluetako puntuak gehituta puntuaziorik onenak lortu dituzten ikasleak hautatuko dira. Dena dela, praktikak egin ahal izateko, instituzioek eta/edo erakundeek praktikako langileak edukitzeko eskabidea aurkeztu beharko dute lehendabizi. Aurreko deialdian betebehar guztiak bete arren haurdunaldia zela-eta praktikak egin ezin izan zituzten ikasleek ere izango dute aukera oraingo deialdi honetan egiteko.

Se seleccionará a los alumnos para realizar las prácticas atendiendo a la mejor puntuación obtenida en la suma de los seis módulos. Ahora bien la realización de las prácticas estará condicionada a la existencia de solicitudes de instituciones y/o empresas. Podrán también acceder a las prácticas las alumnas que cumpliendo todos los requisitos para la realización de las mismas en la convocatoria anterior, no pudieron realizarlas por causa de embarazo.

Praktikaldiak lau hilabeteko iraupena izango du gutxi gorabehera, hau da, 300 ordu iraungo du gutxi gorabehera (kodea: 2012-cu-37, Bilbao, eta 2012-cu-67, Donostia). Ikasleak hartzen dituen erakundeak eta/edo enpresak eta LHIEEk egingo dute praktikaldien ebaluazioa. Praktikak egiteko esleipendun izan den ikasleak praktika horiek bukatzeko konpromisoa hartu behar du.

El periodo de prácticas será de aproximadamente cuatro meses, equivalente aproximadamente a 300 horas (código: 2012-cu-37, Bilbao y 2012-cu-67, San Sebastián). Las mismas serán evaluadas por la institución y/o empresa receptora y por la EVETU. El alumno/a que haya sido adjudicatario/a de las prácticas se compromete a concluir las mismas.

Ikasleei erakundeak esleitzeko, moduluetako azterketak balioestean eskuratu duten puntuazioa hartuko da aintzat.

La asignación del alumnado a las diversas instituciones se realizará según el orden de puntuación obtenido en la valoración de los exámenes de los módulos.

Diru-laguntzak edo laguntza publikoak eskuratzea galarazten duen debekuren bat edo administrazio-zehapen edota zehapen penalen bat izan duten pertsona fisikoak ezin dira deialdi honetara aurkeztu, emakume eta gizonen arteko berdintasunari buruzko 2005eko otsailaren 18ko 4/2005 Legean sartutako debekuak eta zehazpenak ere barruan direla.

No podrán concurrir a la presente convocatoria quienes estén incursos o incursas en prohibición al efecto, o en sanción administrativa o penal que conlleve la imposibilidad de obtención de subvención o ayuda pública, incluida la introducida por la Ley 4/2005, de 18 de febrero de 2005, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

4. artikulua.– Praktiketako ikasleak hartu ditzaketen erakundeak/enpresak.

Artículo 4.– Instituciones/empresas que pueden recibir alumnado en prácticas.

Erakunde hartzaileei dagokienez, goi-mailako unibertsitateko titulazioa eta hirigintzako prestakuntza duten ikasleak praktiketan hartu nahi dituzten euskal administrazio publikoak edo enpresak izango dira. Praktikaldia gutxi gorabehera 300 ordukoa izango da (lau hilabete, gutxi gorabehera).

En lo que afecta a las entidades receptoras, son aquellas administraciones públicas vascas y/o empresas que quieran recibir a alumnado con titulación universitaria superior y formación urbanística en prácticas durante 300 horas aproximadamente (cuatro meses aproximadamente).

Erakunde eta/edo enpresa hartzaileak ez du inolako erantzukizunik izango praktiketako ikasleak hartzeagatik.

La institución y/o empresa receptora estará exenta de cualquier responsabilidad derivada del hecho de acoger alumnado en prácticas.

Praktiketako ikasleak hartzeko lehentasuna izango dute goi mailako unibertsitateko titulazioa eta hirigintzako ezagupen teoriko egokiak dituen pertsona bat hirigintzaren eta/edo ingurumenaren arloan praktikak egiteko hartu nahi duten eta dagokion eskaera egiten duten EAEko erakunde publikoek. Praktikaldia gutxi gorabehera 300 ordukoa izango da (gutxi gorabehera, lau hilabete), eta 2013ko abenduaren 31 baino lehen egin beharko da. Ondorio horretarako, Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolak toki- eta foru-erakundeei eta Eusko Jaurlaritzaren beste sail batzuei aukera emango die praktiketako ikasleak edukitzeko. Era berean, hirigintzaren eta/edo ingurumenaren esparruari lotutako enpresek praktiketako ikasleak eduki ahal izango dituzte, erakundeek dituzten baldintza berberekin.

Pueden recibir alumnos y alumnas en prácticas prioritariamente aquellas instituciones públicas de la CAPV que quieran disponer de una persona con titulación universitaria superior y conocimientos urbanísticos teóricos adecuados para realizar prácticas en el área de Urbanismo y/o Medio Ambiente durante 300 horas aproximadamente (aproximadamente 4 meses y finalización anterior al 31 de diciembre de 2013), y cursen la solicitud correspondiente. A tal efecto la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos, dará a conocer a las instituciones locales, forales y a otros departamentos del Gobierno Vasco la posibilidad de contar con alumnado en prácticas. También podrán disponer de alumnado en prácticas las empresas vinculadas al ámbito urbanístico y/o medioambiental, en las mismas condiciones que las instituciones.

Ikaslea hartzen duen erakundeak edo enpresak praktiketako arduraduna izendatuko du; praktiketako arduraduna praktikak bideratzeaz, zuzentzeaz eta ikuskatzeaz arduratuko da.

La institución y/o empresa receptora designará una persona responsable de las prácticas que encomendará, dirigirá y supervisará el desarrollo de las mismas.

Praktikak bukatzean, arduradunak txosten bat egingo du alderdi hauek azaltzeko: praktiketako pertsonak bete duen zereginaren zer-nolakoak, erakutsi duen prestakuntza-maila eta egindako lanaren balorazioa. Txosten hori Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolara bidali beharko du, hilabeteko epean, praktikaldia bukatzen denetik hasita.

La persona responsable realizará un informe especificando la labor desarrollada por la persona acogida en prácticas, el grado de preparación mostrado y la valoración que le ha merecido su desempeño, remitiéndolo a la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos en el plazo de un mes desde la finalización del periodo de las prácticas.

Dena dela, praktikak egin ahal izateko, instituzioek eta/edo erakundeek praktiketako langileak edukitzeko eskabidea aurkeztu beharko dute lehendabizi.

La realización de las prácticas estará condicionada a la existencia de solicitudes de instituciones y/o empresas.

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariak ebazpena emango du, eta bertan finkatuko du zein enpresak edo/eta erakundek hartuko dituzten praktiketako ikasleak. Erakunde eta enpresa horiek eskabidea noiz egin duten, horren arabera izango da esleipena; horrez gain, aintzakotzat hartuko da sei moduluetan guztira puntuazio onena lortu duten ikasleen aukera; berdinketarik baldin badago, zozketa egingo da. Ebazpen horren berri emango da, dagokion jakinarazpena eginda.

La Directora del Instituto Vasco de Administración Pública dictará una resolución en la que se determinará las instituciones y/o empresas que acogerán a las personas en prácticas, de conformidad con el orden de recepción de las solicitudes de dichas instituciones y/o empresas, y teniendo en cuenta la elección de los alumnos en prácticas que hayan obtenido la mejor puntuación en la suma de los seis módulos, resolviéndose los empates por sorteo. Dicha resolución será objeto de la notificación correspondiente.

5. artikulua.– Praktiken funtzioak eta egitura.

Artículo 5.– Funciones y estructura de las prácticas.

Praktiketako ikasleek laguntza teknikoa eta/edo juridikoa emango dute, bakoitzak duen unibertsitateko titulazioaren arabera; hirigintzako gaietan, eta, salbuespenez, erakundeak eta/edo enpresak horrela agintzen badie, ingurumeneko gaietan ere bai.

El alumnado en prácticas deberá realizar labores de apoyo técnico y/o jurídico, según su titulación universitaria, en materia urbanística, y excepcionalmente medioambiental, que le sea encomendada por la institución y/o empresa receptora.

Nolanahi ere, ikasleek lanbide-jarduera eta funtzionarioen jarduna arautzen dituzten arauak errespetatu beharko dituzte; bereziki lanbide-isilpekotasuna bete-betean gorde beharko dute. Hala ere, praktiketan egindako lanak ez dio ikasleari lanbide-erantzukizunik sortuko.

En todo caso, los alumnos y alumnas deberán respetar las normas que regulan el ejercicio profesional y funcionarial y, muy especialmente, habrán de guardar escrupulosamente el secreto profesional. Ahora bien, no podrán incurrir en responsabilidad profesional como consecuencia de la actividad prevista en las prácticas.

Praktikaldia 2013ko abenduaren 31 baino lehen egin behar da.

El periodo de prácticas se desarrollará antes del 31 de diciembre de 2013.

Praktiken ordutegiak, erakundearen edo enpresaren lan-ordutegiarekin bat etorrita, praktikak egiteko aukera eman behar du; ikasleak gehienez zazpi orduko lanaldia egin behar du egunean, guztira gutxi gorabehera 300 orduko praktikaldia bete arte.

El horario de las prácticas será aquél que, conforme al horario laboral de la institución/empresa, permita la realización de dichas prácticas, debiendo desarrollar el alumno/a una jornada obligatoria como máximo de siete horas diarias, hasta completar el periodo de 300 horas aproximadamente.

Ikasleak bi txosten egin behar ditu bera hartu duen erakundean edo enpresan bete duen zeregina azaltzeko. Lehendabiziko txostena 2013ko urriaren 30a baino lehenago entregatu behar du; bigarrena, 2013ko abenduaren 15etik 20rako tartean bidali behar du Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolara.

El alumno/a deberá realizar dos informes sobre la labor desarrollada en la institución y/o empresa receptora. El primero lo deberá entregar antes del 30 de octubre de 2013. El último lo hará llegar a la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos entre el 15 y 20 de diciembre de 2013.

6. artikulua.– Praktiketako ikasleen poltsa.

Artículo 6.– Bolsa de alumnos y alumnas en prácticas.

Erakundeek eta/edo enpresek praktikak gutxi gorabehera 300 orduz egin ahal izango dituzten ikasleen zerrenda eskatu ahal izango dio IVAPen menpe dagoen LHIEEri.

Las instituciones y/o empresas podrán solicitar a la EVETU que depende del IVAP, una relación de alumnos y alumnas que puedan efectuar las prácticas durante 300 horas, aproximadamente.

7. artikulua.– Baliabide ekonomikoak eta praktiken ordainketa.

Artículo 7.– Recursos económicos y pago de las prácticas.

2013ko ekitaldian, 16.000 euro bideratuko dira gehienez Hirigintzako XXXV. Ikastarorako (Bilbo), eta beste horrenbeste Hirigintzako XXXVI. Ikastarorako (Donostia), EAEko Aurrekontu Orokorretan horretarako ezarrita dagoen partidaren kargura.

Se destina, en el ejercicio 2013, al objeto de subvenir a esta iniciativa la cantidad máxima de 16.000 euros para el «XXXV Curso de Urbanismo» (Bilbao) y otra del mismo importe para el «XXXVI Curso de Urbanismo» (San Sebastián) con cargo a la partida presupuestaria establecida al efecto en los Presupuestos Generales de la CAPV.

Aurreikuspenen arabera, ikastaro bakoitzeko 8 ikaslek egingo dituzte praktikak, eta, hortaz, ikasle bakoitzak 2.000 euro jasoko ditu gehienez. Ikastaro batean 8 lekuak ez badira betetzen eta bestean 8 eskaera baino gehiago badago, gehiegizko kopuru hori 8 baino gutxiago duenari gehituko zaio, jaso beharreko kopuruari dagokionez, baina beti ere bi ikastaroen 16ko ikasle kopuruaren mugarekin. Bestela ere, bi ikastaroen eskaeren kopurua 16 baino gehiago bada, laguntzetarako bideratutako zenbateko osoa hainbanatuko egingo da 8 baino gehiagoko eskaeren ikastaroen kasuan.

Está prevista la asistencia a las prácticas de 8 alumnas o alumnos por cada curso, por lo que cada persona percibirá como máximo un total de 2.000 euros. Si un curso no se completa con 8 participantes y el otro curso tiene más de 8 participantes, el exceso de uno acrecerá al otro curso en cuanto al importe a percibir, pero siempre dentro del máximo de 16 alumnos y alumnas en los dos cursos. En otro caso, cuando en la suma de los dos cursos se superen las 16 solicitudes recibidas, el importe total destinado a estas ayudas se prorrateará entre el número total de solicitudes admitidas en el curso que exceda de 8 participantes.

Praktiken ordainketa dena batera egingo da praktikaldiaren bukaeran, 2013ko abenduaren 31 baino lehen, praktikei buruz ikasle bakoitzak egingo duen txostena aurkeztu ondoren.

El pago de las prácticas se realizará de una sola vez, al final del periodo total de realización de las mismas antes del 31 de diciembre de 2013, tras la presentación del informe final sobre la realización de las prácticas que se elaborará por cada alumno/a.

Oro har, arau orokor modura, praktikei dagokien laguntza jasotzeko eskubidea izateko beharrezkoa izango da praktikak erabat bukatu izana; gainerakoan, ez da horretarako inolako eskubiderik izango.

Como regla general, el derecho a la percepción de la ayuda correspondiente a las prácticas requerirá que las mismas hayan sido realizadas en su totalidad, no generándose derecho alguno en caso contrario.

Ildo beretik, praktikak hasi eta lehendabiziko hamar egunen barruan ikasleren batek praktikak egiteari uko egingo balio, eta horren ordez praktikak egitera doan ikasleak geratzen den praktikaldi osoa burutzen badu, praktikak erabat amaitu dituela ulertuko da.

En este sentido, en el supuesto de que mediare la renuncia de algún alumno o alumna dentro de los diez primeros días de prácticas, y la persona suplente correspondiente completase el período de prácticas restante, se entenderá que las mismas han sido realizadas en su totalidad.

Salbuespen modura, praktiken zati bat egin dela onar daiteke baldin eta, ikasleak ezinezkoa izan badu praktikak amaitzea, ikaslea hartzeko eta praktikak egiteko ardura duen erakundeari eta/edo enpresari egotz dakizkiokeen arrazoiak direla-eta. Horrelakoetan, egindako praktikaldiari dagokion zati proportzionala ordainduko zaio.

Excepcionalmente se admitirá la ejecución parcial de las prácticas, y en consecuencia se procederá a abonar al alumno/a la parte proporcional del periodo de prácticas realizado, cuando no pudieran completarse por motivos atribuibles a la institución y/o empresa receptora y responsable de su ejecución.

Praktikak egiteko laguntza horrek eta, orobat, ikaslearen egonaldiak eta egiten duen jarduerak ez dute inolako lan-, lanbide-edo zerbitzu-harremanik sortuko ikaslearen eta Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen –haren baitan dago Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskola– artean, ez eta ikaslearen eta erakunde/enpresa hartzailearen artean ere, izan ere, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea bera da erakunde horrekin lankidetza hitzartu duena.

La citada ayuda, así como la estancia y actividad que desarrolle la alumna o alumno no supone relación laboral, profesional o de servicio del alumno/a con el Instituto Vasco de Administración Pública, de quien depende la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos o del alumno/a con la institución y/o empresa colaboradora, siendo el propio Instituto Vasco de Administración Pública el que acuerda la colaboración con dicha entidad.

8. artikulua.– Aurkeztu beharreko eskabideak eta agiriak.

Artículo 8.– Solicitudes y documentación a presentar.

Ebazpen honetan adierazi bezala, praktikak egin eta laguntzak jasoko dituzten ikasleek eskabidea aurkeztu beharko dute, I. eranskinean jasotako ereduari jarraiki.

Los alumnos y alumnas de las prácticas y ayudas a las que se refiere la presente Resolución deberán dirigirlas, conforme al modelo que se incluye como anexo I.

Hauek gehitu behar dira:

Se adjuntarán:

a) NANaren fotokopia.

a) Copia del DNI.

b) Errolda-egiaztagiria.

b) Certificado de empadronamiento.

c) Eguneratutako curriculum vitaea.

c) Curriculum-vitae actualizado.

d) Hainbat erantzukizunpeko adierazpenak (eskabide-ereduaren barruan gehituta).

d) Diversas declaraciones responsables (incluidas en el modelo de solicitud).

Erakundeek eta/edo enpresek II. eranskinean jasotako eskabidea bete beharko dute.

Las instituciones y/o empresas que deseen recibir personas en prácticas deberán cumplimentar la solicitud que se incluye como anexo II.

Eskabideak Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendari andreari bidaliko dizkiote, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen menpekoa den Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Eskolaren egoitzara (helbidea: Errekalde zumarkalea 18, 1.a, 48009, Bilbao; telefonoa: 94 403 16 16 00/04; faxa: 94 403 16 01; www.ivap.euskadi.net; emaila: evetu@ivap.es).

Las instancias se dirigirán a la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública, a la sede de la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos, dependiente del Instituto Vasco de Administración Pública, en la c/ Alameda de Recalde, 18-1.º / 48009 Bilbao, Tfno.: 94 403 16 00/04, Fax: 94 403 16 01, www.ivap.euskadi.net, email: evetu@ivap.es

Halaber, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko edozein bulegotan, Eusko Jaurlaritzako Herritarren Arretarako bulegoetan (Zuzenean), edo Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legean 38.4 artikuluan aipatzen diren moduetatik edozeinetan.

Asimismo, las solicitudes podrán presentarse en cualquiera de las dependencias del Instituto Vasco de Administración Pública, en las Oficinas de Atención Ciudadana (Zuzenean), o en cualquiera de las formas indicadas en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Aurkeztutako eskabidean akatsen bat badago edo zehaztasunen bat falta bada, eskatzaileari horren berri jakinaraziko zaio eta 10 eguneko epea emango zaio akatsa zuzentzeko.

En caso de que se advirtiera en la solicitud presentada la existencia de algún defecto o inexactitud se le comunicará a la persona solicitante concediéndole un plazo de 10 días para que proceda a subsanarlo.

9. artikulua.– Eskabideak aurkezteko epea.

Artículo 9.– Plazo de presentación de solicitudes.

Ikasleek eta erakundeek eta/edo enpresek 31 egun naturaleko epea izango dute deialdi honetako eskabideak aurkezteko, betiere, ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean hasita.

El plazo de presentación de solicitudes para acceder a esta convocatoria será de 31 días naturales para los alumnos y alumnas y para las instituciones y/o empresas receptoras a partir, en ambos casos, del día siguiente al de la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco.

10. artikulua.– Diru-laguntzak kudeatzeko organoa.

Artículo 10.– Órgano de gestión de la subvención.

LHIEE menpe duen Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen Zuzendaritzari dagokio deialdi honetan aurreikusitako diru-laguntzak kudeatzea.

Corresponde a la Dirección del Instituto Vasco de Administración Pública, de la que depende la EVETU, la realización de las tareas de gestión de las ayudas previstas en la presente convocatoria.

Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolako koordinatzaileak izango du, azken batean, ikasleen goi-mailako zuzendaritzaren ardura.

La coordinadora de la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos posee, en última instancia, la alta dirección del alumnado.

11. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 11.– Resolución.

Diru-laguntzak emateko ebazpena Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariak emango du, LHIEEko Kontseiluko errektorearen proposamena ikusita, gehienez bi hilabeteko epean, eskabideak aurkezteko epea bukatzen denetik hasita.

La resolución de concesión de la subvención será dictada, a la vista de la propuesta elevada por el Consejo Rector de la EVETU, por la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública en el plazo máximo de dos meses a contar desde la finalización del plazo de presentación de solicitudes.

Ebazpen horretan bertan, ikasle esleipendunen zerrendarekin batera, ordezkoen zerrenda bat ere jaso daiteke, ikastaroan lortutako kalifikazioen arabera ordenatuta, lehen multzoko norbaitek uko egiten badu ere.

Dicha Resolución podrá recoger junto a los/as alumnos/as adjudicatarios/as, una lista de suplentes, ordenada según la media de las calificaciones obtenidas en el curso, para el supuesto de que se produjera alguna renuncia por parte de aquellos/as.

Ebazpena interesdunei jakinaraziko zaie banan-banan, eta, era berean, jendeak horren berri izan dezan, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian ere argitaratuko da.

La Resolución será notificada individualmente a los interesados/as y publicada, a efectos de general conocimiento, en el Boletín Oficial del País Vasco.

Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44.1 artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz, epe hori amaitu ondoren interesdunari ebazpenaren berri eman ez bazaio, eskabideari uko egin zaiola ulertuko da.

De conformidad con lo establecido en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, si una vez transcurrido dicho plazo no se hubiera notificado a la persona interesada Resolución alguna, las personas interesadas podrán entender desestimada su solicitud.

12. artikulua.– Onuradunen betebeharrak.

Artículo 12.– Obligaciones de las personas beneficiarias.

Esleipendunek praktikak erakunde edo enpresa zehatz batean egiteko proposamenak jasoko dituzte eta proposamen horiek onartu beharko dituzte; izan ere, erakundeek eta/edo enpresek LHIEEri egindako eskaera ere kontuan izan behar da. Hortaz, norbaitek proposamenen bati ezezkoa ematen baldin badio, praktikak egiteko eskabidea atzera botako zaio. Praktikaldia onartzearekin batera, onuradunak onartu egiten du eman zaion diru-laguntza.

La persona adjudicataria se compromete a aceptar las propuestas que se le realicen de incorporación a una determinada institución y/o empresa, ya que debe tener en cuenta la demanda que realicen las propias instituciones y/o empresas a la EVETU. Por ello en el caso de rechazar alguna propuesta, se le desestimará en su solicitud de prácticas. Junto con la aceptación del periodo de prácticas, la persona beneficiaria hará aceptación expresa de la ayuda concedida.

Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartutako Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren 50.2 artikuluan jasotako eginbeharrak bete behar ditu.

Debe cumplir con todas las obligaciones recogidas en el artículo 50.2 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre.

Orobat, diru-laguntzak duen helburua bete beharko dute, eta, praktiketara joateaz gain, etekina atera beharko diete.

Deberán cumplir la finalidad para la que se concedió la subvención, la asistencia a las prácticas y el aprovechamiento de las mismas.

Onuradunek zorrotz bete beharko dute bidegabe jasotako diru-kopuruak itzultzeko beharra ezartzen duen araubide orokorra; eta, era berean, dagozkien berandutza- interesak ordaindu beharko dituzte, eta berezkoak dituzten eginbeharrak ez betetzeagatik finkatutako zigorrak ezarriko zaizkie.

Las personas beneficiarias están sujetas al régimen general sobre obligaciones de reintegro de cantidades indebidamente percibidas, pago de los intereses de demora correspondiente y régimen sancionador aplicable a los supuestos de incumplimiento de las obligaciones que le son propias.

Hargatik, praktikak egin bitartean arazoren bat sortzen bada eta, hori dela-eta, ikasleak praktikak egiten jarraitzerik ez badu, horren berri eman beharko dio Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolako koordinatzaileari gehienez egutegiko hamar eguneko epean. Jakinarazpena idatziz egingo du. Hamar eguneko epean berariazko jakinarazpenik egin ezik, emandako adjudikazioa baliogabetuta geratuko da.

Por ello si a lo largo de la ejecución de las prácticas surgiera algún problema que impida la continuidad de las mismas, el alumno o alumna deberá notificar en el plazo máximo de diez días naturales a la coordinadora de EVETU tal circunstancia. Esta notificación se realizará de forma escrita. La falta de notificación expresa en el plazo de los diez días, supondrá la revocación de la adjudicación realizada.

13. artikulua.– Bateraezintasuna.

Artículo 13.– Incompatibilidad.

Praktikak egiteko laguntzarik ezin izango da eman, baldin eta, diru publikoetatik, eginkizun berbera egiteko laguntzak jasotzen badira.

La concesión de esta ayuda es incompatible con la obtención de cualquier otra subvención o ayuda proveniente de fondos públicos para la misma causa.

14. artikulua.– Aseguruak.

Artículo 14.– Seguros.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioak aseguru bana egingo die praktiketako ikasleei istripu-, elbarritasun- edo heriotza-kasuetarako.

La Administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi procederá a asegurar al alumnado en prácticas contra los riesgos de accidente, invalidez o muerte.

15. artikulua.– Datu pertsonalen tratamendua.

Artículo 15.– Tratamiento de datos personales.

Deialdi honetako parte-hartzaileen datu pertsonalak «Euskal Arduralaritzaren Euskal Erakundeak antolatutako formakuntza eta hobekuntza ikastaroak» izeneko fitxategian sartuko dira, behar den moduan tratatzeko eta, hartara, kudeatu ahal izateko. Fitxategi horrek datu pertsonalak babesteari buruzko legeriak xedatzen duena bete beharko du. Datuen kontra agertzeko, eta datuak eskuratzeko, zuzentzeko edo ezabatzeko eskubidea baliatu nahi duten pertsonek IVAPen Koordinazio eta Kudeaketako Idazkaritzara jo dezakete.

Los datos personales de quienes participen en esta convocatoria serán incorporados para su tratamiento en el fichero «Cursos de formación y perfeccionamiento organizados por el Instituto Vasco de Administración Pública», con el objeto de gestionar la misma. El fichero está sujeto a lo dispuesto en la legislación relativa a la protección de datos de carácter personal. Para ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición las personas interesadas podrán dirigirse a la Secretaría de Coordinación y Gestión del IVAP.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariaren ebazpen honen aurka, gora jotzeko errekurtsoa jar daiteke, 4/1999 Legeak aldatutako Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 114. artikuluan eta hurrengoetan ezarritakoaren arabera. Horretarako, hilabeteko epea izango da, ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik hasita. Errekurtsoa ebazpen hau eman duen organoari edo Herri Administrazio eta Justizia sailburuari ar dakioke. Errekurtsoari buruz berariazko ebazpenik ematen ez bada, ukatutzat joko da.

Contra la presente Resolución de la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública podrá interponerse recurso de alzada, según lo dispuesto en el artículo 114 y siguientes de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, en el plazo de un mes contado desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco. El recurso podrá interponerse ante el órgano emisor de esta Resolución o ante el Consejero de Administración Pública y Justicia. La falta de resolución expresa a dicho recurso tendrá carácter desestimatorio.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Ebazpen honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera sortuko ditu ondorioak.

La presente Resolución surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2013ko ekainaren 19a.

En Vitoria-Gasteiz, a 19 de junio de 2013.

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendaria,

La Directora del Instituto Vasco de Administración Pública,

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

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Azterketa dokumentala


Análisis documental