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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

18. zk., 2013ko urtarrilaren 25a, ostirala

N.º 18, viernes 25 de enero de 2013


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
483
483

ERABAKIA, 2012ko abenduaren 20koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea Gobernu Kontseiluarena, UPV/EHUko Arkitektura Goi Eskola Teknikoaren arautegia onartzeko dena.

ACUERDO de 20 de diciembre de 2012, del Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por el que se aprueba el Reglamento de la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de la UPV/EHU.

Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen Gobernu Kontseiluak ikastegietarako arautegi markoa onetsi zuen 2012ko otsailaren 23ko Erabakiaren bidez, Gobernu Kontseiluaren 2011ko ekainaren 23an onetsitako garapen arautegia berrikusteko egutegia beteaz.

El Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, aprobó por Acuerdo de 23 de febrero de 2012 el Reglamento Marco de Centros dando cumplimiento al calendario de revisión de la normativa de desarrollo aprobado en Consejo de Gobierno de 23 de junio de 2011.

Arautegi markoa oinarrizko arautegi gisa eratu da, beraz, eta sailek horren gaineko alderdien inguruan arautu beharrekoaz erabaki dezakete, modu horretara, zeinek bere antolamendu autonomia bermatuz.

El Reglamento Marco se configura como una normativa básica sobre la que los Centros pueden disponer respecto de aquellas cuestiones expresamente llamados a regular, garantizándose así su autonomía organizativa.

Ikastegien arautegi markoaren bigarren xedapen iragankorrak sei hileren epea ematen zuen, indarrean sartu zeneko datatik aitzina, ikastegiek bertan adierazitakora ekarri eta molda zitzaten tokian tokiko arautegiak.

La disposición transitoria segunda del Reglamento Marco de centros otorgaba un plazo de seis meses desde su entrada en vigor para que los Centros adaptasen sus reglamentos a lo establecido en el mismo.

Arkitektura Goi Eskola Teknikoak, arautegi honen babesera etorrita, onartu egin zuen, ikastegi batzarrak 2012ko urriaren 18an egindako bileran, bere arautegiaren arautegi marko berrirako egokitzapena.

La Escuela Técnica Superior de Arquitectura, acogiéndose a esta normativa procedió a aprobar en la sesión de Junta de Escuela de fecha 18 de octubre de 2012 la adaptación del Reglamento de Centro al nuevo Reglamento Marco.

Horregatik guztiagatik, eta idazkaritza nagusiak hala proposatuta, Gobernu Kontseiluak ondokoa

Por todo ello, a propuesta de la Secretaria General, el Consejo de Gobierno

ERABAKI DU:
ACUERDA:

Lehenengoa.– Arkitektura Goi Eskola Teknikoaren arautegia onestea.

Primero.– Aprobar el Reglamento de la Escuela Técnica Superior de Arquitectura.

Bigarrena.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea.

Segundo.– Ordenar su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Arkitektura Goi Eskola Teknikoaren arautegia argitaratu eta biharamunean jarriko da indarrean.

Tercero.– El Reglamento de la Escuela Técnica Superior de Arquitectura entrará en vigor al día siguiente de su publicación.

Leioa, 2012ko abenduaren 20a.

Leioa, a 20 de diciembre de 2012.

Errektorea,

El Rector,

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

Idazkari nagusia,

La Secretaria General,

EVA FERREIRA GARCÍA.

EVA FERREIRA GARCÍA.

UPV/EHUKO ARKITEKTURA GOI ESKOLA TEKNIKOAREN ARAUTEGIA
REGLAMENTO DE LA ESCUELA TÉCNICA SUPERIOR DE ARQUITECTURA DE LA UPV/EHU

1. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 9.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 1.– Concordancia con el artículo 9.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko Batzarrak 20 kide hautetsi izango ditu, era honetara banatuta unibertsitate sektoreen arabera:

2.– El número de personas miembro electas en la Junta de Centro será de 20 de acuerdo con el siguiente porcentaje de distribución entre los distintos sectores universitarios:

  • Unibertsitatearekin lotura iraunkorra duten irakasle eta ikertzaileak: % 60.
  • Personal docente e investigador con vinculación permanente a la Universidad: 60%.
  • Gainerako irakasle eta ikertzaileak: % 5.
  • Otro personal docente e investigador: 5%.
  • Ikasleak: % 20.
  • Estudiantes: 20%.
  • Administrazio eta zerbitzuetako langileak: % 15.
  • Personal de Administración y Servicios: 15%.

2. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 12.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 2.– Concordancia con el artículo 12.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Hauek izango dira ikastegiko Akademia Antolakuntzako Batzordea osatuko dutenak: ikastegiko zuzendaria edo hark bere ordez izendatzen duena, batzordeburu izango dena; ikastegiko idazkari akademikoa, batzordeko idazkari gisa arituko dena; hiru irakasle eta ikasleen ordezkari bat Ikasleen Kontseiluak proposatuta.

2.– La Comisión de Ordenación Académica del Centro estará compuesta por el/la Director/a del centro o persona en quien delegue, que la presidirá, el Secretario/a Académico/a del Centro que actuará como secretaria de la misma, por tres profesores/as y por una o un representante del alumnado propuesto por su Consejo de Estudiantes.

Ez da beharrezkoa Ikastegiko Batzarreko kide izatea batzorde honetako kide izateko.

No será necesario ser miembro de la Junta de Centro para poder formar parte de esta comisión.

3. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 14. artikuluaren zehaztapena.

Artículo 3.– Concordancia con el artículo 14 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Eskolako Batzarrak Euskara Batzorde bat izango du, parte hartu, kontsultatu eta aholkuak emateko organoa izango dena.

1.– La Junta de Escuela se dotará de una Comisión de Euskera, que tendrá la consideración de órgano de participación, consulta y asesoramiento.

2.– Ikastegiko Euskara Batzordearen helburua izango da euskararen erabilera bultzatzea UPV/EHUko planifikazio orokorraren barruan, euskarazko irakats eskaintzaren plangintzan eta jarraipenean parte hartuz eta unibertsitate hedakuntzako eta prestakuntzako jarduerak sustatuz.

2.– La finalidad de la Comisión de Euskera será impulsar el uso del euskera dentro de la planificación general de la UPV/EHU, participando en la planificación y el seguimiento de la oferta docente en euskera y promoviendo a su vez diferentes actividades de proyección universitaria o de formación.

3.– Hauek izango dira Euskara Batzordeko kideak: zuzendaria edo zuzendariak izendatzen duena, batzordeburu izango dena; bost irakasle, jakintza arlo desberdinetakoak eta eskolari atxikiak egonik, bertan irakasten dutenak; ikasleen bi ordezkari; eta administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat. Ez da beharrezkoa Eskola Batzarreko kide izatea Euskara Batzordeko kide izateko.

3.– La Comisión de Euskera estará presidida por el Director/a o por la persona en quien delegue, cinco profesores adscritos a la Escuela que representen a distintas áreas de conocimiento y que impartan docencia en ella, dos representantes del alumnado y un representante del personal de administración y servicios, sin que sea necesario ser miembro de la Junta de Escuela para formar parte de esta Comisión.

4. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 5.2 l) artikuluaren zehaztapena.

Artículo 4.– Concordancia con el artículo 5.2.l) del Reglamento Marco de Centros.

5.– Eginkizunak. 2.– Hauek dira ikastegien eginkizunak: l) Ikastegian genero berdintasuna lortzeko neurriak hartzea. Berdintasun batzorderik sortzen ez den bitartean, ikastegiko zuzendariak beteko ditu arlo horretako eginkizunak.

5.– Funciones. 2.– Son funciones de los Centros docentes: l) Adoptar las medidas para la consecución de la igualdad de género en el centro. En tanto no se cree una Comisión de Igualdad, las funciones en esta materia se ejercerán por el/la Directora/a del centro.

5. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 24.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 5.– Concordancia con el artículo 24.3 del Reglamento Marco de Centros.

3.– Ikastegiko Batzarrak hautatuko du zuzendaria. Ezin izango da Oinarrizko Arautegiko 19.2 artikuluan jasotzen den botoa eskuordetu.

3.– La elección del Director/a se realizará por la Junta de Centro. No se podrá delegar el voto previsto en el artículo 19.2 del Reglamento Marco.

6. artikulua.– Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 19.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 6.– Concordancia con el artículo 19.3 del Reglamento de Régimen Electoral General.

Hautagai aurkeztu nahi izanez gero, hautagaiak idatzia bidali beharko dio kasuan kasuko organoari, eta Ikastegi Batzarreko kideen % 20aren babesa izan beharko du.

La condición de candidato se realizará formalmente a través de un escrito de la persona interesada dirigido al órgano correspondiente, e irá avalada por el 20% de las y los miembros de la Junta de Centro.

7. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 23.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 7.– Concordancia con el artículo 23.2 del Reglamento Marco de los Centros.

2.– Erabakiak Zuzendaritzaren iragarki taulan argitaratuko dira, hiru egun balioduneko epean, gehienez. Edozein kasutan, datuak babesteko indarrean dagoen arautegia errespetatu beharko da. Bestalde, organoko buruak eta idazkariak bermatu egin beharko dute publizitatea gutxienez hilabete bat egongo dela ikusgai, argitaratzen den egunetik kontatzen hasita. Aldi hori hartuko da kontuan errekurtsoak jartzeko epea zenbatzean.

2.– Los acuerdos adoptados se harán públicos en el tablón de anuncios de la Dirección, en un plazo máximo de tres días hábiles, respetándose, en todo caso, la normativa vigente en materia de protección de datos. En cualquier caso, el/la Secretario/a y el/la Presidente/a del órgano deberán garantizar la efectividad y permanencia de la publicidad de los acuerdos adoptados como mínimo un mes desde su publicación, tiempo durante el cual correrá el plazo a los efectos de interponer el correspondiente recurso ante el Rectorado.

8. artikulua.– Epaimahaiak.

Artículo 8.– Tribunales de Calificación.

Graduko eta lehenengo eta bigarren zikloko ikasketen gestio arautegiarekin bat etorrita, lehenengo deialditik laugarren deialdirako deialdietarako epaimahai espezifikoak eratuko dira.

De acuerdo con la Normativa de Gestión para las Enseñanzas de Grado y de Primer y Segundo Ciclo, se crearán en el Centro tribunales específicos de 1.ª a 4.ª convocatoria.

9. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 9.– Concordancia con el artículo 4.2 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

Hautetsiak kargua uzten duenean zerrenda bereko hurrengo kide ez-hautetsiak beteko du haren lekua. Ordezkapena kide anitzeko organoaren hurrengo bileran gauzatuko da, organoko idazkariak horren berri ematen duenetik kontatzen hasita.

La suplencia se producirá en los casos de vacante por la siguiente persona no electa de la misma candidatura. La suplencia será efectiva en la siguiente reunión del órgano colegiado a partir de su puesta en conocimiento por el Secretario o Secretaria del órgano.

10. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 10.– Concordancia con el artículo 4.3 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

3.– Kide anitzeko organoko titularra kanpoan edo gaixorik dagoenean eta, oro har, bertan ez dagoenean arrazoi justifikaturen bategatik, behin-behineko ordezkoak beteko du haren lekua. Ordezkapena gauzatzeko, halako egoera batean dagoen titularrak kide anitzeko organoko buruari jakinarazi beharko dio, idatziz, gutxienez 72 ordu lehenago.

3.– Las y los suplentes procederán a la sustitución de las y los miembros titulares del órgano colegiado en los casos de ausencia o enfermedad y, en general, cuando concurra alguna causa justificada. A fin de poderse hacer efectiva, las y los miembros titulares que se encuentre en alguna de estas situaciones deberán ponerlo, por escrito, en conocimiento de la presidencia del órgano colegiado con una antelación mínima de 72 horas


Azterketa dokumentala


Análisis documental