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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

18. zk., 2013ko urtarrilaren 25a, ostirala

N.º 18, viernes 25 de enero de 2013


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
479
479

ERABAKIA, 2012ko abenduaren 20koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Gobernu Kontseiluarena, Leioako Erizaintzako Unibertsitate Eskolaren arautegia onartzeko dena.

ACUERDO de 20 de diciembre de 2012, del Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por el que se aprueba el Reglamento de la Escuela Universitaria de Enfermería de Leioa.

Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen gobernu kontseiluak ikastegietarako arautegi markoa onetsi zuen 2012ko otsailaren 23ko Erabakiaren bidez, gobernu kontseiluaren 2011ko ekainaren 23an onetsitako garapen arautegia berrikusteko egutegia beteaz.

El Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, aprobó por Acuerdo de 23 de febrero de 2012 el Reglamento Marco de Centros dando cumplimiento al calendario de revisión de la normativa de desarrollo aprobado en Consejo de Gobierno de 23 de junio de 2011.

Oinarrizko arautegi hau, oinarrizko arautegi gisa eratu da, beraz, sailek horren gaineko alderdien inguruan arautu beharrekoaz erabaki dezakete, modu horretara, zeinek bere antolamendu autonomia bermatuz.

El Reglamento Marco se configura como una normativa básica sobre la que los Centros pueden disponer respecto de aquellas cuestiones expresamente llamados a regular, garantizándose así su autonomía organizativa.

Ikastegien arautegi markoaren bigarren xedapen iragankorrak sei hileren epea ematen zuen, indarrean sartu zeneko datatik aitzina, ikastegiek bertan adierazitakora ekarri eta molda zitzaten tokian tokiko arautegiak.

La Disposición Transitoria Segunda del Reglamento Marco de centros otorgaba un plazo de seis meses desde su entrada en vigor para que los Centros adaptasen sus reglamentos a lo establecido en el mismo.

Leioako Erizaintzako Unibertsitate Eskolak, arautegi honen babesera etorrita, onartu egin zuen ikastegi batzarrak 2012ko urriaren 8an egindako bileran bertako arautegiaren arautegi marko berrirako egokitzapena.

La Escuela Universitaria de Enfermería de Leioa, acogiéndose a esta normativa procedió a aprobar en la sesión de Junta de Centro de fecha 8 de octubre de 2012 la adaptación del Reglamento de Centro al nuevo Reglamento Marco.

Horregatik guztiagatik, eta idazkaritza nagusiak hala proposatuta, Gobernu Kontseiluak ondokoa

Por todo ello, a propuesta de la Secretaria General, el Consejo de Gobierno

ERABAKITZEN DU:
ACUERDA:

Lehenengoa.– Leioako Erizaintzako Unibertsitate Eskolaren arautegia onestea.

Primero.– Aprobar el Reglamento de la Escuela Universitaria de Enfermería de Leioa.

Bigarrena.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea.

Segundo.– Ordenar su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Leioako Erizaintzako Unibertsitate Eskolaren arautegia argitaratu eta biharamunean jarriko da indarrean.

Tercero.– El Reglamento de la Escuela Universitaria de Enfermería entrará en vigor al día siguiente de su publicación.

Leioa, 2012ko abenduaren 20a.

Leioa, a 20 de diciembre de 2012.

Errektorea,

El Rector,

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

Idazkari nagusia,

La Secretaria General,

EVA FERREIRA GARCÍA.

EVA FERREIRA GARCÍA.

UPV/EHUKO LEIOAKO ERIZAINTZA ESKOLAREN ARAUTEGIA
REGLAMENTO DE LA ESCUELA DE ENFERMERÍA DE LEIOA DE LA UPV/EHU

1. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 9.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 1.– Concordancia con el artículo 9.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko Batzarrak 30 kide hautetsi izango ditu, era honetara banatuta unibertsitate sektoreen arabera:

2.– El número de personas miembro electas en la Junta de Centro será de 30 de acuerdo con la siguiente distribución entre los distintos sectores universitarios:

● Irakasle eta ikertzaile iraunkorrak: (18 ordezkari).

● Personal docente e investigador con vinculación permanente a la Universidad: 18 representantes.

● Gainontzeko irakasleak eta ikertzaileak: ordezkari 1.

● Otro personal docente e investigador: 1 representante.

● Ikasleak: 7 ordezkari.

● Estudiantes: 7 representantes.

● Administrazio eta zerbitzuetako langileak: 4 ordezkari.

● Personal de Administración y Servicios: 4 representantes.

2. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 11 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 2.– Concordancia con el artículo 11 del Reglamento Marco de Centros.

Ikastegiko Batzarrak Batzorde Iraunkorra izango du, era honetara osatua: eskolako zuzendaria (batzordeko burua izango da); idazkari akademikoa (batzordeko idazkaria izango da); 11 kide, batzordeko ordezkarien artetik aukeratuak eta era honetara banatuak: 7, irakasle eta ikertzaile iraunkorren ordezkariak izango dira; 1, gainerako irakasle eta ikertzaileen ordezkaria; 2, ikasleen ordezkariak; eta 1, administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkaria.

La Junta de Centro contará con una Comisión Permanente compuesta por el Director o Directora de la Escuela, que la presidirá, el Secretario o Secretaria Académica que actuará como Secretaría o Secretario de la Comisión y otras 11 personas miembro electas de los distintos sectores con representación en la Junta con la siguiente distribución: 7 representantes del personal docente e investigador con vinculación permanente, 1 representante del otro personal docente e investigador, 2 representantes de los estudiantes y 1 representante del personal de administración y servicios.

Batzorde Iraunkorrak Ikastegiko Batzarraren eginkizunak izango ditu eskuordetuta, Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 10.3 artikuluaren arabera eskuordetu ezinak diren eginkizunak izan ezik; Batzorde Iraunkorraren funtzionamendua, bestalde, Ikastegiko Batzarrarenak berak izango dira.

La Comisión permanente tendrá delegadas todas las funciones de la Junta de Centro a excepción de las indelegables recogidas en el artículo 10.3 del Reglamento Marco de Centros y sus reglas básicas de funcionamiento serán las establecidas para la Junta de Centro.

3. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 14. artikuluaren zehaztapena.

Artículo 3.– Concordancia con el artículo 14 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Euskarako Batzordea eratuko da, parte hartzerako eta aholkurako organoa izango dena, eta helburu izango du euskararen erabilera bultzatzea UPV/EHUko planifikazio orokorraren barruan, euskarazko irakats eskaintzaren plangintzan eta jarraipen lanean parte hartzea eta unibertsitate hedakuntzako eta prestakuntzako jarduerak sustatzea.

1.– La Comisión de Euskara, que tendrá la consideración de órgano de participación, consulta y asesoramiento, tiene como finalidad impulsar el uso del euskera en el Centro, dentro de la planificación general de la UPV/EHU, participando en la planificación y el seguimiento de la oferta docente en Euskera y promoviendo a su vez diferentes actividades de proyección universitaria o de formación.

2.– Osakide hauek izango ditu: irakasle eta ikertzaileen ordezkari bat, ikasle bat eta AZPkoen ordezkari bat.

2.– Estará compuesta por un representante del personal docente e investigador, un estudiante y un representante del PAS.

4. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 5.2.l) artikuluaren zehaztapena.

Artículo 4.– Concordancia con el artículo 5.2.l) del Reglamento Marco de Centros.

Berdintasun batzorderik ez dagoen bitartean, arlo horretako zereginak Akademia Antolakuntzako zuzendariordeak beteko ditu.

En tanto no se cree una Comisión de Igualdad, las funciones en esta materia se ejercerán por el o la Subdirectora de Organización Académica del Centro.

5. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 7 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 5.– Concordancia con el artículo 7 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

Ikastegiko zuzendaria hautatzeko, botoa aldez aurretik ematea onartuko da, Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 7. artikuluan zehaztutakoari jarraituz.

Para la elección del Director o Directora del Centro se admitirá el depósito de voto regulado en el artículo 7 del Reglamento de Régimen Electoral General.

6. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 18.4 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 6.– Concordancia con el artículo 18.4 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

4.– Ikastegiko zuzendariaren kargurako hautagaitza aurkeztean, gobernu taldearen egitura eta programa ere aurkeztu beharko dira.

4.– La presentación de las candidaturas a Director o Directora irá acompañada de la estructura del equipo de gobierno y de su programa.

7. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 19.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 7.– Concordancia con el artículo 19.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Batzarreko kideek botoa eskuordetu ahalko diete beste batzarkideei. Kide anitzeko organoko kideek, gehienez, boto bakar bat izan dezakete eskuordetuta. Botoa eskuordetzeko erabakia idatziz adierazi behar da eta dokumentua batzordeko idazkariari eman behar zaio, aktari erants diezaion.

2.– Los miembros de la Junta podrán delegar su voto en otros miembros de la misma. Cada uno de los miembros de la Junta podrá ejercer como máximo un voto delegado. Dicha delegación deberá estar formalizada por escrito y entregarse a la Secretaria o Secretario de la Junta para su incorporación como anexo al Acta de la sesión.

Organoak eratzeko quorumari dagokionez, ez dira kontuan hartuko eskuordetutako botoak.

A los efectos de alcanzar el quórum constitutivo, no se computarán las delegaciones de voto.

8. artikulua.– Epaimahaiak.

Artículo 8.– Tribunales de Calificación.

Beharrezkoa izanez gero epaimahaia eratzea 1., 2., 3. edo 4. deialdirako, 5. eta 6. deialdietako epaimahaiak arituko dira, ikasleen ebaluazioari buruzko arautegiak dioen moduan.

En los supuestos en que sea necesaria la intervención de un Tribunal de 1.ª a 4.ª convocatoria de acuerdo con la normativa que regula la evaluación del alumnado, actuarán los Tribunales de calificación de 5.ª a 6.ª convocatoria.

9. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 9.– Concordancia con el artículo 4.2 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

2.– Hautetsiak kargua uzten duenean zerrenda bereko hurrengo kide ez-hautetsiak beteko du haren lekua. Ordezkapena hiru aste iragan aurretik gauzatuko da, idazkariari jakinarazi zaionetik kontatzen hasita.

2.– La suplencia se producirá en los casos de vacante por la siguiente persona no electa de la misma candidatura. La suplencia será efectiva a partir de su puesta en conocimiento ante el Secretario o Secretaria del órgano en el plazo de tres semanas.

10. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 10.– Concordancia con el artículo 4.3 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

3.– Kide anitzeko organoko titularra kanpoan edo gaixorik dagoenean eta, oro har, bertan ez dagoenean arrazoi justifikaturen bategatik, behin-behineko ordezkoak beteko du haren lekua. Ordezkapena gauzatu ahal izateko, kide titularrek bertaratu ezina egiaztatzeko agiriak aurkeztu beharko dituzte ikastegiko idazkaritzan organoaren bilera egin baino72 ordu lehenago.

3.– Las y los suplentes procederán a la sustitución de las y los miembros titulares del órgano colegiado en los casos de ausencia o enfermedad y, en general, cuando concurra alguna causa justificada. A fin de poderse hacer efectiva, las y los miembros titulares habrán de presentar la documentación acreditativa del motivo de la ausencia en la Secretaría del Centro con 72 horas de antelación a la celebración de la sesión del órgano.


Azterketa dokumentala


Análisis documental