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222. zk., 2012ko azaroaren 16a, ostirala

N.º 222, viernes 16 de noviembre de 2012


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSASUN ETA KONTSUMO SAILA
DEPARTAMENTO DE SANIDAD Y CONSUMO
5076
5076

IRAGARKIA, Osasun eta Kontsumo Sailaren lokal hauek garbitzeko zerbitzua esleitzeko dena: Bizkaiko egoitzaren eraikinaren barrualdea eta kristalak (Rekalde zumarkaldea, 39-A, Bilbo); Barrengoitia, 9 (Portugalete); Ikeabarri plaza 1, 2. solairua (Leioa); Ixer, 2 (Amorebieta-Etxano) eta Juan Calzada, 63 (Gernika-Lumo).

ANUNCIO para la adjudicación del Servicio de limpieza en interior y cristales del edificio sede del Departamento de Sanidad y Consumo en Bizkaia, sito en Alameda de Rekalde, 39 A (Bilbao); y de los locales sitos en: Barrengoitia, 9 (Portugalete); Pl. Ikeabarri, 1 – 2.º (Leioa); Ixer, 2 (Amorebieta-Etxano) y Juan Calzada, 63 (Gernika-Lumo).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Osasun eta Kontsumo Saila.

a) Organismo: Departamento de Sanidad y Consumo.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Oro­korretako Zuzendaritza, Osasun eta Kontsumo Saila. Eusko Jaurlaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales del Departamento de Sanidad y Consumo del Gobierno Vasco.

c) Espediente-zenbakia: 7/2013-SC.

c) Número de expediente: 7/2013-SC.

2.– Kontratuaren ezaugarriak. Osasun eta Kontsumo Sailaren lokal hauek garbitzeko zerbitzua: Bizkaiko egoitzaren eraikinaren barrualdea eta kristalak (Rekalde zumarkaldea, 39-A, Bilbo); Barrengoitia, 9 (Portugalete); Ikeabarri plaza 1, 2. solairua (Leioa); Ixer, 2 (Amorebieta-Etxano); eta Juan Calzada, 63 (Gernika-Lumo).

2.– Objeto del contrato. Servicio de limpieza en interior y cristales del edificio sede del Departamento de Sanidad y Consumo en Bizkaia, sito en Alameda de Rekalde, 39 A (Bilbao); y de los locales sitos en: Barrengoitia, 9 (Portugalete); Pl. Ikeabarri, 1 – 2.º (Leioa); Ixer, 2 (Amorebieta-Etxano) y Juan Calzada, 63 (Gernika-Lumo).

a) Helburua:

a) Descripción del objeto:

b) Loteak: bai, 6 lote.

b) División por lotes y número: sí, 6 lotes.

1. lotea: Rekalde zumarkaleko 39 A (Bilbao) helbidean dagoen erakinaren barrualdea garbitzea.

Lote 1: limpieza interior edificio sito en Alameda de Rekalde, 39 A (Bilbao).

2. lotea: Rekalde zumarkaleko 39 A (Bilbao) helbidean dagoen erakinaren kristalak garbitzea.

Lote 2: limpieza cristales del edificio sito en Alameda de Rekalde, 39 A (Bilbao).

3. lotea: Barrengoitia kaleko 9 zenbakian dauden lokalak garbitzea (Portugalete).

Lote 3: limpieza locales sitos en: Barrengoitia, 9 (Portugalete).

4. lotea: Ikeabarri plazako 1.an, 2. solairuan, dauden lokalak garbitzea (Leioa).

Lote 4: limpieza locales sitos en: Pl. Ikeabarri, 1 – 2.º (Leioa).

5. lotea: Ixer kaleko 2 zenbakian dauden lokalak (Amorebieta-Etxano).

Lote 5: limpieza locales sitos en: Ixer, 2 (Amorebieta).

6. lotea: Juan Calzada kaleko 63an, 1. solairuan, dauden lokalak garbitzea (Gernika-Lumo).

Lote 6: limpieza locales sitos en: Juan Calzada, 63 – 1.º (Gernika).

c) Gauzatzeko lekua: Bilbao, Trapagaran, Leioa, Amorebieta-Etxano eta Gernika-Lumo.

c) Lugar de ejecución: Bilbao, Portugalete, Leioa, Amorebieta y Gernika.

d) Gauzatzeko epea: 1., 3., 4., 5. eta 6. loteetan, kontratua izenpetzen den egunaren biharamunetik 2013ko abenduaren 31ra arte; 2. lotean, garbiketa bakarra egin behar da, Osasun eta Kontsumo Sailak egoki ikusten duenean egin ere, kontratua izenpetzen den egunetik 2013ko abenduaren 31ra arte, eta aldez aurretik jakinaraziko zaio horren berri enpresa esleipendunari.

d) Plazo de ejecución: para los lotes 1; 3; 4; 5 y 6 desde el día siguiente a la formalización del contrato hasta el 31 de diciembre de 2013. Lote 2 consistirá en una única limpieza que se realizará cuando el Departamento de Sanidad y Consumo lo considere oportuno, desde la firma del contrato hasta el 31 de diciembre de 2013, previa comunicación a la empresa adjudicataria.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: zenbait balioespen-irizpide erabiliz, hala nola:

c) Forma: mediante aplicación de una pluralidad de criterios de valoración como son:

Eskaintzak baloratzeko irizpideak administrazio-klausula zehatzen pleguko karatularen 30. puntuan zehaztuta daude eta, laburtuta, honako hauek dira:

Los criterios de valoración de las ofertas son los establecidos en el punto 30 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares, que de forma resumida son los siguientes:

Prezioa. 70 puntu.

Precio. 70 puntos.

Enpleguaren egonkortasuna eta kalitatea: 10 puntu.

Estabilidad y calidad del empleo: 10 puntos.

Lan-plana: 10 puntu.

Plan de trabajo: 10 puntos.

Ingumenarekin lotutako irizpideak: 10 puntu.

Criterios Medioambientales: 10 puntos.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 227.066 euro urteko, BEZik gabe. BEZaren zenba­tekoa: 47.683,86 euro. Guztira, BEZa barne: 274.749,86 euro, honako lote hauetan zatituta:

4.– Presupuesto base de licitación.

227.066 euros/año sin IVA. Importe IVA 47.683,86 euros, total IVA incluido 274.749,86 euros, dividido en los siguientes lotes:

1. lotea: 170.520 euro urteko, BEZik gabe. BEZaren zenbatekoa: 35.809,20 euro.

Lote 1: 170.520 euros año sin IVA. Importe IVA: 35.809,20 euros.

2. lotea: 9.530 euro urteko, BEZik gabe. BEZaren zenbatekoa: 2.001,30 euro.

Lote 2: 9.530 euros año sin IVA. Importe IVA 2.001,30 euros.

3. lotea: 10.152 euro urteko, BEZik gabe. BEZaren zenbatekoa: 2.131,92 euro.

Lote 3: 10.152 euros año sin IVA. Importe IVA: 2.131,92 euros.

4. lotea: 10.476 euro urteko, BEZik gabe. BEZaren zenbatekoa: 2.199,96 euro.

Lote 4: 10.476 euros año sin IVA. Importe IVA: 2.199,96 euros.

5. lotea: 12.348 euro urteko, BEZik gabe. BEZaren zenbatekoa: 2.593,08 euro.

Lote 5: 12.348 euros año sin IVA. Importe IVA: 2.593,08 euros.

6. lotea: 14.040 euro urteko, BEZik gabe. BEZaren zenbatekoa: 2.948,40 euro.

Lote 6: 14.040 euros año sin IVA. Importe IVA: 2.948,40 euros.

5.– Bermeak.

5.– Garantías.

a) Behin-behinekoa: ez.

a) Provisional: no se exige.

b) Behin betikoa: lote bakoitza esleitzeko zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

b) Definitiva: 5% del importe de adjudicación de cada lote sin IVA.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Osasun eta Kontsumo Saila. Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

a) Entidad: Gobierno Vasco. Departamento de Sanidad y Consumo. Dirección Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, 4. solairua. Lakua II.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – 4.ª planta. Lakua II.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz. 01010.

d) Telefonoa: 945 01 91 76.

d) Teléfono: 945 01 91 76.

e) Telefaxa: 945 01 93 01.

e) Telefax: 945 01 93 01.

f) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2012ko abenduaren 10era arte jaso ahal izango dira, doan.

f) Fecha límite de obtención de documentos e información: se podrán recoger, sin cargo alguno, hasta el 10 de diciembre de 2012.

g) Halaber, Eusko Jaurlaritzaren web orrian ere jaso ahal izango dira agiriak: www.euskadi.net edo www.contratacion.info

g) Asimismo se podrá obtener la documentación en la página web del Gobierno Vasco www.euskadi.net o www.contratacion.info

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Kaudimen baldintzak edo sailkapena, administrazio-klausula zehatzen pleguko karatularen 29. puntuan zehaztutakoaren arabera.

a) Clasificación o condiciones de solvencia, de acuerdo con lo especificado en el punto 29 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2012ko abenduaren 11, 11:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 11:00 horas del día 11 de diciembre de 2012.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: administrazio klausula zehatzen pleguko 12., 13., 14., 15. eta 16. klausuletan eta administrazio-klausula zehatzen pleguko karatularen 29. eta 31. puntuetan zehaztutakoak.

b) Documentación a presentar: la que se especifica en las cláusulas 12, 13, 14, 15 y 16 del pliego de cláusulas administrativas particulares en relación con los puntos 29 y 31 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: iragarki honen 6. puntuan adierazitakoa.

c) Lugar de presentación: el indicado en el punto 6 del presente anuncio.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, eskaintzak irekitzen diren egunetik aurrera.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses a contar desde la apertura de las proposiciones.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Halakorik badago, aurreikuspenen arabera, (gehienez eta gutxienez) zenbat enpresari egingo zaien gonbita, beren eskaintzak aurkez ditzaten (prozedura murriztua): ez.

f) En su caso, número previsto (o números máximo y mínimo) de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

9.– Eskaintzak jendaurrean irekitzea: bai.

9.– Apertura pública de las ofertas: sí.

a) C eta B gutun-azalak irekitzeko tokia.

a) Lugar de apertura de sobres C y B.

b) Erakundea: Osasun eta Kontsumo Saila. Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

b) Entidad: Departamento de Sanidad y Consumo. Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

c) Helbidea: Donostia kalea 1, 4. solairua. Lakua II.

c) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – 4.ª planta- Lakua II.

d) Herria: Vitoria-Gasteiz.

d) Localidad: Vitoria-Gasteiz.

e) C gutun-azalak irekitzea:

e) La apertura de sobres «C» se realizará:

f) Eguna: 2012ko abenduaren 18a.

f) Fecha: 18 de diciembre de 2012.

g) Ordua: 11:00ak.

g) Hora: 11:00 horas.

h) B gutun-azalak irekitzea:

h) La apertura de sobres «B» se realizará:

i) Eguna: 2013ko urtarrilaren 11.

i) Fecha: 11 de enero de 2013.

j) Ordua: 11:00ak.

j) Hora: 11:00 horas.

10.– Bestelako argibideak: ez.

10.– Otras informaciones: no hay.

11.– Iragarkien gastuak: esleipendunek ordainduko dituzte.

11.– Gastos de anuncios. serán por cuenta del/os adjudicatario/os.

12.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala egin bada): 2012ko urriaren 31.

12.– Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de la Unión Europea (en su caso): 31 de octubre de 2012.

Vitoria-Gasteiz, 2012ko urriaren 31.

Vitoria-Gasteiz, a 31 de octubre de 2012.

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

JON IÑAKI BETOLAZA SAN MIGUEL.

JON IÑAKI BETOLAZA SAN MIGUEL.


Azterketa dokumentala


Análisis documental