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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

171. zk., 2012ko irailaren 3a, astelehena

N.º 171, lunes 3 de septiembre de 2012


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
3963
3963

ERABAKIA, 2012ko uztailaren 19koa, UPV/EHUko Gobernu Kontseiluarena, Vitoria-Gasteizko Enpresa Ikasketen Unibertsitate Eskolaren arautegia onartzeko dena.

ACUERDO de 19 de julio de 2012, del Consejo de Gobierno de la UPV/EHU, por el que se aprueba el Reglamento de la Escuela Universitaria de Estudios Empresariales de Vitoria-Gasteiz de la UPV/EHU.

2012ko otsailaren 23ko Erabakiaren bidez, Euskal Herriko Unibertsitatearen Gobernu Kontseiluak ikastegietarako arautegi markoa onetsi zuen, Gobernu Kontseiluaren 2011ko ekainaren 23an onetsitako garapen-arautegia berrikusteko egutegia beteaz.

El Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, aprobó por Acuerdo de 23 de febrero de 2012 el Reglamento Marco de Centros dando cumplimiento al calendario de revisión de la normativa de desarrollo aprobado en Consejo de Gobierno de 23 de junio de 2011.

Arautegi marko hori oinarrizko arautegi gisa eratu da. Beraz, sailek horren gaineko alderdien inguruan arautu beharrekoaz erabaki dezakete, modu horretara, zeinek bere antolamendu autonomia bermatuz.

El Reglamento Marco se configura como una normativa básica sobre la que los Centros pueden disponer respecto de aquellas cuestiones expresamente llamados a regular, garantizándose así su autonomía organizativa.

Ikastegien arautegi markoaren bigarren xedapen iragankorrak sei hileren epea ematen zuen, indarrean sartu zen egunetik hasita, ikastegiek bertan adierazitakora ekarri eta molda zitzaten tokian tokiko arautegiak.

La disposición transitoria segunda del Reglamento Marco de centros otorgaba un plazo de seis meses desde su entrada en vigor para que los Centros adaptasen sus reglamentos a lo establecido en el mismo.

Gasteizko Enpresa Ikasketen Unibertsitate Eskolak, arautegi honen babesera etorrita, onartu egin zuen ikastegi batzarrak 2012ko ekainaren 22an egindako bileran bertako arautegiaren arautegi marko berrirako egokitzapena.

La Escuela Universitaria de Estudios Empresariales de Vitoria-Gasteiz, acogiéndose a esta normativa procedió a aprobar en la sesión de Junta de Centro de fecha 22 de junio de 2012 la adaptación del Reglamento de Centro al nuevo Reglamento Marco.

Hori guztia kontuan hartuta, eta ikusita idazkari nagusiaren proposamena, Gobernu Kontseiluak honako hau

Por todo ello, a propuesta de la Secretaria General, el Consejo de Gobierno

ERABAKITZEN DU:
ACUERDA:

Lehenengoa.– Gasteizko Enpresa Ikasketen Unibertsitate Eskolaren arautegia onartzea.

Primero.– Aprobar Reglamento de la Escuela Universitaria de Estudios Empresariales de Vitoria-Gasteiz.

Bigarrena.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea.

Segundo.– Ordenar su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Gasteizko Enpresa Ikasketen Unibertsitate Eskolaren arautegia argitaratu eta biharamunean jarriko da indarrean.

Tercero.– El Reglamento de la Escuela Universitaria de Estudios Empresariales de Vitoria-Gasteiz entrará en vigor al día siguiente de su publicación.

Leioa, 2012ko uztailaren 19a.

Leioa, a 19 de julio de 2012.

Errektorea,

El Rector,

Iñaki Goirizelaia Ordorika.

Iñaki Goirizelaia Ordorika.

Idazkari nagusia,

La Secretaria General,

Eva Ferreira García.

Eva Ferreira García.

ERANSKINA
ANEXO

1. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 9.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 1.– Concordancia con el artículo 9.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko Batzarrak 15 kide hautetsi izango ditu era honetara banatuta sektoreen arabera:

2.– El número de personas miembro electas en la Junta de Centro será de 15 de acuerdo con el siguiente porcentaje de distribución entre los distintos sectores universitarios:

Unibertsitatearekin lotura iraunkorra daukaten irakasle eta ikertzaileak: 9.

Personal docente e investigador con vinculación permanente a la Universidad: 9.

Gainerako irakasle eta ikertzaileak: 1.

Otro personal docente e investigador: 1.

Ikasleak: 3.

Estudiantes: 3.

Administrazio eta zerbitzuetako langileak: 2.

Personal de Administración y Servicios: 2.

2. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 14.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 2.– Concordancia con el artículo 14.1 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Euskarako Batzordea eratuko da, parte hartze, kontsulta eta aholkurako organoa izango dena. Batzordeko burua zuzendaria izango da edo hark bere ordez izendatutakoa, administrazio eta zerbitzuetako pertsonaleko kide bat eta ikasle bat, Batzarrak izendatuak estamentu bakoitzaren proposamenez, eta ikasturtez ikasturte berrituko da.

1.– Existirá una Comisión de Euskera, órgano de participación, consulta y asesoramiento. Estará presidida por el Director/a o persona en quien delegue, un miembro del Personal de Administración y Servicios y un alumno, que serán nombrados por la Junta a propuesta de cada estamento y se renovará cada curso académico.

3. artikulua.– Berdintasuneko Batzordea. Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 5.2.l) artikuluaren zehaztapena.

Artículo 3.– Comisión de Igualdad. Concordancia con el artículo 5.2.l) del Reglamento Marco de Centros.

5.– Eginkizunak: 2.– Hauek dira ikastegiaren eginkizuna: l) Ikastegian genero berdintasuna lortzeko neurriak hartzea. Berdintasun Batzordea eratu bitartean, arlo honetako eginkizunak indarreko berdintasun planari jarraituz beteko dira, bai eta ezar daitekeen gainontzeko araudiari jarraituz ere, administrazio eta zerbitzuetako kide bat batzarrak aukeratua.

5.– Funciones: 2.– Son funciones de los Centros docentes: l) Adoptar las medidas para la consecución de la igualdad de género en el centro. En tanto no se cree una Comisión de Igualdad, las funciones en esta materia se ejercerán de acuerdo con el plan de igualdad vigente en cada momento y demás normativa aplicable por un miembro del Personal de Administración y Servicios que será nombrado por la Junta.

4. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 10.2.b) artikuluaren zehaztapena.

Artículo 4.– Concordancia con el artículo 10.2.b) del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko Batzarren eginkizuna da ikastegiko arlo akademikoan eragina duten oinarrizko erabakiak hartzea, eta, bereziki, ikastegiko zuzendaria aukeratzea.

2.– Corresponde a la Junta de Centro adoptar todas las decisiones fundamentales que afecten a la vida académica del Centro y, en particular, elegir al Director o Directora del Centro.

5. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 7. artikuluaren zehaztapena

Artículo 5.– Concordancia con el artículo 7 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

Ikastegiko zuzendaria hautatzeko, botoa aldez aurretik ematea onartuko da, Hauteskundeei buruzko arautegi orokorreko 7. artikuluan zehaztutakoari jarraituz.

Para la elección de Directora o Director del Centro se admitirá el depósito de voto regulado en el artículo 7 del Reglamento de Régimen Electoral General.

6. artikulua.– Zuzendaria aukeratzeko hautagai-zerrendak. UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 18.4 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 6.– Candidaturas a Dirección. Concordancia con el artículo 18.4 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

4.– Ikastegiko zuzendariaren kargurako hautagai zerrendari gobernu taldearen egitura eta programa erantsi behar zaizkio.

4.– La presentación de las candidaturas para ser Director o Directora del Centro irá acompañada de la estructura del equipo de gobierno y de su programa.

7. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 19.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 7.– Concordancia con el artículo 19.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Botoa eskuordetu egin daiteke, hauteskundeetan izan ezik. Botoa eskuordetuko duenak horren berri eman beharko die organoko kide guztiei bozketa baino lehen, eta botoa eskuordetuta daukanak botoa eskuordetuta daukala erakusten duen agiri sinatua aurkeztu behar du botazio egunean.

2.– Se contempla la delegación de voto salvo en procesos electorales. Quien vaya a delegar su voto debe comunicarlo a todos y cada uno de los miembros del Órgano Colegiado con anterioridad a la votación y la persona sobre quien delega tiene que presentar un documento de delegación firmado el día de la votación.

Kide anitzeko organoko kideek boto bakar bat izan dezakete eskuordetuta. Organoak eratzeko quorumari dagokionez, ez dira kontuan hartuko eskuordetutako botoak.

Cada miembro del órgano colegiado podrá ejercer como máximo un voto delegado. A los efectos de alcanzar el quórum constitutivo, no se computarán las delegaciones de voto.

Organoko kideek idatziz adierazi behar dute botoa eskuordetu egin dutela, eta idatzi hori bilerako aktari erantsi behar zaio.

La delegación deberá estar formalizada por escrito e incorporarse como anexo al acta de la sesión.

8. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 24.4 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 8.– Concordancia con el artículo 24.4 del Reglamento Marco de Centros.

4.– Errektoreak izendatutakoan hasiko da ikastegiko zuzendaria bere eginkizunak betetzen. Agintaldia lau urtekoa izango da, eta karguan elkarren segidako bi agintaldi bete ditzake.

4.– El Director o Directora del Centro comienza a ejercer sus funciones con el nombramiento por el Rectorado. La duración del mandato será de cuatro años con un límite de dos mandatos consecutivos.

9. artikulua.– Epaimahaiak.

Artículo 9.– Tribunales de Calificación.

Beharrezkoa izanez gero epaimahaia eratzea 1., 2., 3. edo 4. deialdirako, 5. eta 6. deialdietako epaimahaiak arituko dira, ikasleen ebaluazioari buruzko arautegiak dioen moduan.

En los supuestos en que sea necesaria la intervención de un Tribunal de 1.ª a 4.ª convocatoria de acuerdo con la normativa que regula la evaluación del alumnado, actuarán los Tribunales de calificación de 5.ª a 6.ª convocatoria.

10. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 10.– Concordancia con el artículo 4.2 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

2.– Hautetsiak kargua uzten duenean zerrenda bereko hurrengo kide ez-hautetsiak beteko du haren lekua. Ordezkapena astebetean gauzatuko da, idazkariak jakinarazi duenetik kontatzen hasita.

2.– La suplencia se producirá en los casos de vacante por la siguiente persona no electa de la misma candidatura. La suplencia será efectiva a partir de su puesta en conocimiento por el Secretario o Secretaria del órgano en el plazo de una semana desde que tuvo conocimiento de la vacante.

11. artikulua.– UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 11.– Concordancia con el artículo 4.3 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

3.– Ikastegiko Batzarraren bilerarako deia behin eginda, edozein kide hautetsik, 48 orduko epean, eskari arrazoitua egin ahal izango du, ikastegiko idazkaritzan, bere ordezkoa joateko bilerara. Zuzendaritza taldeak ebatziko du eskaria, azaldutako arrazoiak kontuan hartuta. Ordezkoa onartzearen alde agertuz gero, batzordekidearen ordezkoa zerrenda bereko hurrengo kide ez-hautetsia izango da.

3.– Una vez convocada sesión de la Junta de Escuela, cualquier miembro electo de la misma podrá presentar a la Secretaría del centro, en el plazo de 48 horas, solicitud de sustitución en dicha sesión por causa justificada. El Equipo Directivo resolverá en función de la argumentación aportada. Si la resolución fuera favorable, la persona en cuestión será sustituida por la primera persona no electa de la misma candidatura.

XEDAPEN IRAGANKORRA
DISPOSICIÓN TRANSITORIA

Ikastegien Oinarrizko Arautegiko bigarren xedapen iragankorrari jarraituz, Ikastegiko Batzarrak egungo osaera bera izango du batzordea berritu arte; izan ere, egungo batzarra 2011ko maiatzaren 18an aukeratu zen UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorrari jarraituz.

Conforme a la disposición transitoria primera del Reglamento Marco de Centros se mantendrá la actual composición de la Junta de Centro en tanto no proceda su renovación al haberse elegido dicha Junta de acuerdo al Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU que entró en vigor el 18 de mayo de 2011.


Azterketa dokumentala


Análisis documental