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143. zk., 2012ko uztailaren 23a, astelehena

N.º 143, lunes 23 de julio de 2012


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HEZKUNTZA, UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, UNIVERSIDADES E INVESTIGACIÓN
3402
3402

IRAGARKIA, EAEko ikastetxe publikoetarako kirol-materiala eskuratu, entregatu eta instalatzeko kontratua lizitatzeko dena.

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de suministros, entrega e instalación de equipamiento deportivo para centros públicos de la CAPV.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila.

a) Organismo: Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Mahaia – Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko Kontratazio Zerbitzua.

1) Dependencia: Servicio de Contratación del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1. Lakua II (3. solairua).

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1. Lakua II (3.ª planta).

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 0165 42

4) Teléfono: 945 01 65 42.

5) Telefasa: 945 01 83 35.

5) Telefax: 945 01 83 35.

6) Posta elektronikoa: huisl049@ej-gv.es.

6) Correo electrónico: huisl049@ej-gv.es.

7) Kontratatzailearen profilaren internet-helbidea: www.contratacion.euskadi.net.

7) Dirección de internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net.

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2012ko abuztuaren 30a.

8) Fecha límite de obtención de documentos e información: 30 de agosto de 2012.

d) Espediente-zenbakia: SU19/12.

d) Número de expediente: SU/19/12.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: EAEko ikastetxe publikoetarako kirol-materiala eskuratu, entregatu eta instalatzea.

b) Descripción: suministros, entrega e instalación de equipamiento deportivo para centros públicos de la CAPV.

c) Loterik dagoen eta zenbat lote: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: EAEko ikastetxe publikoak.

d) Lugar de ejecución/entrega: centros públicos de la CAPV.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: hilabete bat kontratua sinatu ondoren.

e) Plazo de ejecución/entrega: un mes a contar desde el día siguiente al de la formalización del contrato.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat osatzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 37400000-2.

i) CPV (referencia de nomenclatura): 37400000-2.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago.

d) Criterios de adjudicación, en su caso:

Prezioa Haztapena: 60 puntu

Precio Ponderación: 60 puntos

Banaketaren eta instalazio programa Haztapena: 40 puntu

Programa de distribución e instalación Ponderación: 40 puntos

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de licitación.

Zenbateko garbia: laurogeita hamahiru mila ehun eta hamasei euro eta laurogeita hamasei zentimo (93.116,86). BEZa (%) 18a: hamasei mila zazpiehun hirurogeita bate uro eta lau zentimo (16.761,04): ehun eta bederatzi mila zortziehun hirurogeita hamazazpi euro eta laurogeita hamar zentimo (109.877,90).

Importe neto: noventa y tres mil ciento dieciséis euros con ochenta y seis céntimos (93.116,86) + dieciséis mil setecientos sesenta y un euros con cuatro céntimos (16.761,04) de IVA, resultando un importe total de ciento nueve mil ochocientos setenta y siete euros con noventa céntimos (109.877,90).

5.– Bermeak.

5.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: esleipenaren zenbatekoaren % 5, BEZa kanpo.

Definitiva: 5% del importe de adjudicación, IVA excluido.

6.– Kontratistaren betebeharrak.

6.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena, behar izanez gero (taldea, azpitaldea eta kategoria): ez da beharrezkoa.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): no se exige.

b) Ekonomia– finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, behar izanez gero: karatularen 29. artikuluaren arabera.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: Según lo dispuesto en el artículo 29 de la carátula.

c) Bestelako betebehar bereziak: PBT ikusi.

c) Otros requisitos específicos: véase PBT.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no procede.

7.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea:

7.– Presentación de ofertas o solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2012ko abuztuaren 31, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: las 13:00 horas del día 31 de agosto de 2012.

b) Aurkezteko modalitatea: eskuz edo posta elektronikoaz.

b) Modalidad de presentación: en mano o por correo postal.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko Erregistro Orokorra. Lakua II (3. solairua).

1) Dependencia: Registro General del Departamento de Educación, Universidades e Investigación. Lakua II (3.ª planta).

2) Helbidea: Donostia kalea, 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Posta elektronikoa: www.contratacion.euskadi.net.

4) Dirección electrónica: www.contratacion.euskadi.net.

d) Zenbat enpresari dei egingo zaien eskaintzak aurkezteko (prozedura murriztua): ez.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete, eskaintzak ireki eta biharamunetik hasita.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses a contar a partir del día siguiente al de la apertura de las ofertas.

8.– Eskaintzak irekitzea.

8.– Apertura de las ofertas.

a) Helbidea: Donostia kalea, 1.

a) Dirección: c/ Donostia-San-Sebastián, n.º 1, de Vitoria-Gasteiz.

b) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

b) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Eguna eta ordua:

c) Fecha y hora:

– C gutunazalaren irekitzea: 2012ko irailaren 12a, 11:00etan.

– Apertura sobres «C»: 11:00 horas del 13 de septiembre de 2012.

– B gutunazalaren irekitzea: 2012ko irailaren 19a, 11:00etan.

– Apertura sobres «B»: 11:00 horas del 20 de septiembre de 2012.

9.– Publizitate-gastuak. iragarki ofizialaren gastuak esleipendunaren kontura izango dira.

9.– Gastos de publicidad: por cuenta del adjudicatario.

EHAA: laurehun eta berrogeita zazpi euro eta laurogeita hemeretzi zentimo (447,99).

BOPV: cuatrocientos cuarenta y siete euros con noventa y nueve céntimos (447,99).

10.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez da behar.

10.– Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de la Unión Europea (en su caso): no se exige.

11.– Bestelako argibideak.

11.– Otras informaciones.

Vitoria-Gasteiz, 2012ko uztailaren 3a.

En Vitoria-Gasteiz, a 3 de julio de 2012.

Administrazio eta Dirubideen zuzendaria,

La Directora de Administración y Gestión Económica,

JUANA URRUTIA BILBAO.

JUANA URRUTIA BILBAO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental