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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

143. zk., 2012ko uztailaren 23a, astelehena

N.º 143, lunes 23 de julio de 2012


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRIZAINGO SAILA
DEPARTAMENTO DE INTERIOR
3401
3401

IRAGARKIA, adingabeen zentroetako, justizia-jauregietako, Justizia Sailaren eta Herri Administrazioaren mendeko zentroetako eta Herrizaingo Sailaren egoitzako (Erandio, Bizkaia) zaintza eta segurtasuna lizitatzeko dena (Espedientea: E-003/2012).

ANUNCIO de licitación de la vigilancia y seguridad en centros de menores, palacios de Justicia, centros dependientes del Departamento de Justicia y Administración Pública y sede del Departamento de Interior en Erandio (Bizkaia) (Expediente: E-003/2012).

1.– Entitate esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Herrizaingo Saila.

a) Organismo: Departamento de Interior.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kudeaketa Ekonomiko eta Azpiegituren Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica e Infraestructuras.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Kontratazio Arloa.

1) Dependencia: Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Telefonoa: 94 607 80 00.

4) Teléfono: 94 607 80 00.

5) Telefaxa: 94 607 83 04.

5) Telefax: 94 607 83 04.

6) Posta elektronikoa: contratacion@hsdi.ej-gv.es.

6) Correo electrónico: contratacion@hsdi.ej-gv.es.

7) Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.ejgv.euskadi.net.

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.ejgv.euskadi.net.

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2012ko abuztuaren 9a, 15:00etan.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 9 de agosto de 2012, a las 15:00 horas.

d) Espediente-zenbakia: E-003/2012.

d) Número de expediente: E-003/2012.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: adingabeen zentroetako, justizia-jauregietako, Justizia Sailaren eta Herri Administrazioaren mendeko zentroetako eta Herrizaingo Sailaren egoitzako (Erandio, Bizkaia) zaintza eta segurtasuna.

b) Descripción: vigilancia y seguridad en centros de menores, palacios de Justicia, centros dependientes del Departamento de Justicia y Administración Pública y sede del Departamento de Interior en Erandio (Bizkaia).

c) Loterik dagoen eta zenbat lote/unitate dauden: 2 lote:

c) División por lotes y número de lotes/número de unidades: 2 lotes:

– 1. lotea: Herrizaingo Sailaren egoitzako (Erandio, Bizkaia) zaintza- eta segurtasun-zerbitzua.

– Lote 1: servicio de vigilancia y seguridad en la Sede del Departamento de Interior en Erandio (Bizkaia).

– 2. lotea: adingabeen zentroetako, justizia-jauregietako, Justizia Sailaren eta Herri Administrazioaren mendeko zentroetako (Erandio, Bizkaia) zaintza- eta segurtasun-zerbitzua.

– Lote 2: servicio de vigilancia y seguridad en Centros de Menores, Palacios de Justicia y centros dependientes del Departamento de Justicia y Administración Pública.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: Herrizaingo Sailak Erandion dituen bulegoak eta Justizia eta Herri Administrazio Sailak Euskal Autonomia Erkidegoan dituen bulegoak.

d) Lugar de ejecución/entrega: dependencias del Departamento de Interior en Erandio (Bizkaia) y del Departamento de Justicia y Administración Pública en la Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 24 hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 24 meses.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí se contempla.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) EAE nomenklatura erreferentzia: 79710000-4.

i) CPV (referencia de nomenclatura): 79710000-4.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: murriztua.

b) Procedimiento: restringido.

c) Enkante elektronikoa: ez da halakorik.

c) Subasta electrónica: no es el caso.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago:

d) Criterios de adjudicación, en su caso:

● Proposamen ekonomikoa: 80 puntu.

● Proposición económica: 80 puntos.

● Lan-metodologia: 20 puntu.

● Metodología de trabajo: 20 puntos.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de la licitación.

a) Zenbateko garbia: 8.290.112,71 euro. BEZa: 18%. Zenbatekoa, guztira: 9.782.333 euro, lotekako banaketa honekin:

a) Importe neto: 8.290.112,71 euros. IVA: 18%. Importe total: 9.782.333 euros, con el siguiente desglose por lotes:

● 1. lotea: 2.551.694,92 euro. BEZa: % 18. Zenbatekoa, guztira: 3.011.000 euro.

● Lote 1: 2.551.694,92 euros. IVA: 18%. Importe total: 3.011.000 euros.

● 2. lotea: 5.738.417,80 euro. BEZa: % 18. Zenbatekoa, guztira: 6.771.333 euro.

● Lote 2: 5.738.417,80 euros. IVA: 18%. Importe total: 6.771.333 euros.

5.– Eskatzen diren bermeak.

5.– Garantías exigidas.

Behin betikoa: esleitutako lote bakoitzaren lizitazio-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del presupuesto de licitación del/los lote/s adjudicado/s, excluido el IVA.

6.– Kontratistaren berariazko eskakizunak.

6.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena, behar izanez gero (taldea, azpitaldea eta kategoria): M taldea, 2 azpitaldea, d kategoria.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): grupo M, subgrupo 2, categoría d.

b) Ekonomia– eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, behar izanez gero: ikus kontratuaren agiriak.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: véase la documentación del contrato.

c) Bestelako betebehar bereziak: ikus kontratuaren agiriak.

c) Otros requisitos específicos: véase la documentación del contrato.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no.

7.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

7.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2012ko abuztuaren 10a, 10:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 10 de agosto de 2012, a las 10:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea: ikus lehiaketako agiriak.

b) Modalidad de presentación: véase la documentación del concurso.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Herrizaingo Saila - Kudeaketa Ekonomiko eta Azpiegituren Zuzendaritza - Kontratazio Arloa.

1) Dependencias: Departamento de Interior – Dirección de Gestión Económica e Infraestructuras – Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Helbide elektronikoa: ez.

4) Dirección electrónica: no.

d) Zenbat enpresari egingo zaien eskaintzak aurkezteko deia (prozedura murriztua): gutxieneko kopurua: bost.

d) Número previsto de empresas las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): número mínimo: cinco.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes, si procede: no procede.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, gutun-azalak irekitzen direnetik.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: será de dos meses a contar desde la apertura de plicas.

8.– Eskaintzak irekitzea:

8.– Apertura de las ofertas.

a) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea 18.

a) Dirección: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

b) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

b) Localidad y código postal: Erandio 48950.

c) Eguna eta ordua: hautatutako lizitatzaileei bidaliko zaien gonbidapenean adieraziko dira.

c) Fecha y hora: se indicará en la invitación que se curse a los licitadores seleccionados para presentar oferta.

9.– Publizitate-gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

9.– Gastos de publicidad: serán a cargo del/los adjudicatario/s.

10.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez da halakorik.

10.– Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de la Unión Europea (en su caso): no es el caso.

11.– Bestelako argibideak.

11.– Otras informaciones.

Erandio, 2012ko uztailaren 6a.

Erandio, a 6 de julio de 2012.

Administrazio eta Zerbitzuetako sailburuordea,

La Viceconsejera de Administración y Servicios,

NÉLIDA SANTOS DÍAZ.

NÉLIDA SANTOS DÍAZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental