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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

132. zk., 2012ko uztailaren 6a, ostirala

N.º 132, viernes 6 de julio de 2012


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

ENPLEGU ETA GIZARTE GAIETAKO SAILA
DEPARTAMENTO DE EMPLEO Y ASUNTOS SOCIALES
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EBAZPENA, 2012ko ekainaren 20koa, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko zuzendari nagusiarena, Lanbide Euskal Enplegu Zerbitzuko Administrazio Kontseiluak 1994ko apirilaren 13ko Lan eta Gizarte Segurantza Ministerioaren Aginduan aurreikusitako laguntzak 2012ko ekitaldian finantzatzeko esleitutako kredituen zenbateko osoa ezagutzera ematen duena. Langabeziagatiko prestazioa ordainketa bakarreko modalitatean jasotzen dutenei Giz. Segrako kuoten ordainketa dakarten diru-laguntzak emateko oinarri arautzaileak ezartzen ditu Agindu horrek, 1044/1985 ED 4.2.

RESOLUCIÓN de 20 de junio de 2012, del Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, por la que se da a conocer el importe total de los créditos asignados por el Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, en el ejercicio 2012 para la financiación de la ayudas previstas en la Orden del Ministerio de Trabajo y Seguridad Social de 13 de abril de 1994, por la que se establecen las bases reguladoras para la concesión de las subvenciones consistentes en el abono de cuotas a la Seguridad Social, según lo dispuesto en el artículo 4.2 del Real Decreto 1044/1985, a los perceptores de la prestación por desempleo en su modalidad de pago único.

Gizarte Segurantzarako kuotetarako diru-laguntzak emateko oinarri arautzaileak ezartzen dituen 1994ko apirilaren 13ko Lan eta Gizarte Segurantza Ministerioaren Aginduaren helburua, ekainaren 19ko 1044/1985 Errege Dekretuaren 4.2 artikuluan aurreikusitakoari jarraiki, zera da, Gizarte Segurantzarako kuotei buruzko ekainaren 19ko 1044/1985 Errege Dekretuaren 1. artikuluan aurreikusitako eskubidea baliatzen duten langileei Gizarte Segurantzarako kuoten ordainketa dakarten diru-laguntzak arautzea, uztailaren 30eko 22/1992 Legeak aldatutako Errege Dekretu horren 4.2 artikuluan xedatutakoari jarraiki.

El objeto de la Orden del Ministerio de Trabajo y Seguridad Social de 13 de abril de 1994, por la que se establecen las bases reguladoras para la concesión de las subvenciones de cuotas a la Seguridad Social, según lo previsto en el artículo 4.2 del Real Decreto 1044/1985, de 19 de junio, es la regulación de las subvenciones consistentes en el abono de cuotas a la Seguridad Social a los trabajadores que hicieren uso del derecho previsto en el artículo 1 del Real Decreto 1044/1985, de 19 de junio, de cuotas a la Seguridad Social, según lo dispuesto en el artículo 4.2 de dicho Real Decreto, modificado por la Ley 22/1992, de 30 de julio.

Ekainaren 19ko 1044/1985 Errege Dekretuak langabeziagatiko prestazioaren ordainketa arautzen du ordainketa bakarreko modalitatean, haren egungo zenbatekoaren balioarekin, enplegua sustatzeko neurri gisa, eta bere lehen artikuluan, geroagoko arauen bidez txertaturiko aldaketak barnean hartuta, honako hau xedatzen du: erakunde kudeatzaileak ekarpen-mailako langabeziagatiko prestazioaren zenbatekoaren egungo balioa ordaindu ahal izango die prestazioaren onuradunei, kooperatibetan edota lan-sozietateetan langile bazkide edo lan-bazkide gisa sartu nahi dutenean modu egonkorrean, betiere aurretiaz 24 hilabetetik gorako denbora-tartean ez badute izan sozietate horiekin kontratu-loturarik edo ez badira izan horietako kide, edota onuradun horiek langile autonomo bihurtu nahi dutenean, ehuneko 33ko edo goragoko desgaitasunen bat izaki.

El Real Decreto 1044/1985, de 19 de junio, regula el abono de la prestación por desempleo en su modalidad de pago único por el valor actual de su importe, como medida de fomento de empleo, y dispone en su artículo primero, incluidas las modificaciones incorporadas por normas posteriores, que la entidad gestora podrá abonar el valor actual del importe de la prestación por desempleo de nivel contributivo a los beneficiarios de prestaciones cuando pretendan incorporarse, de forma estable, como socios trabajadores o de trabajo en cooperativas o en sociedades laborales, siempre que no hayan mantenido un vínculo contractual previo con dichas sociedades superior a los 24 meses, o constituirlas, o cuando dichos beneficiarios pretendan constituirse como trabajadores autónomos y se trate de personas con discapacidad igual o superior al 33 por ciento.

Otsailaren 10eko 3/2012 Legegintzako Errege Dekretu bidez onetsiriko duela gutxiko lan-erreformak pertsona gazteak –gizonen kasuan, gehienez 30 urtekoak, eta emakumeenean, gehienez 35 urtekoak– txertatu ditu langabeziagatiko prestazioaren zenbatekoaren % 100en onuradunen artean, autonomo bilaka daitezen, eta desgaitasunen bat ote duten alde batera utzita.

La reciente reforma laboral, aprobada por el Real Decreto-Ley 3/2012, de 10 de febrero, ha incorporado a las personas jóvenes, hombres hasta 30 años y mujeres hasta 35 años, ambos inclusive entre los beneficiarios del 100 por 100 del importe de la prestación por desempleo para constituirse como autónomos, aunque no se trate de personas con discapacidad.

Errege Dekretu horren 4.2 artikuluak ezartzen duenez, 1. artikuluan aurreikusitako eskubidea baliatzen duten langileei honako hauek ordainduko zaizkie: langile autonomoei dagokien Gizarte Segurantzako kuotaren % 50 (gutxieneko kotizazio-oinarriaren arabera kalkulatuko da kuota hori) edota Gizarte Segurantzako dagokion erregimenaren kotizazioetan langileak egindako ekarpenaren % 100, ordainketa bakarreko modalitatean jaso ez bada langabeziagatiko prestazioa jasoko litzatekeen denbora-tartean. Zenbatekoak hiru hilean behin ordainduko ditu Enpleguko Institutu Nazionalak, betiere aurretiaz kotizazioa egiaztatzeko dagozkien dokumentuak aurkezten badira.

El artículo 4.2 del citado Real Decreto establece que se abonará a los trabajadores que hicieran uso del derecho previsto en el artículo 1, el 50 por 100 de la cuota al régimen correspondiente de la seguridad social como trabajador autónomo, calculada sobre la base mínima de cotización o el 100 por 100 de la aportación del trabajador en las cotizaciones del correspondiente régimen de la seguridad social, durante el tiempo que se hubiera percibido la prestación por desempleo de no haberse percibido en su modalidad de pago único. El abono de estas cantidades se realizará trimestralmente por el INEM, previa presentación de los correspondientes documentos acreditativos de la cotización.

Azaroaren 5eko 1441/2010 Errege Dekretuaren bidez Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoak lanaren, enpleguaren eta enplegurako lanbide-heziketaren eremuko lan-legeria betearazteko betetzen zituen eginkizunak eta zerbitzuak Euskal Autonomia Erkidegoari eskualdatu ondoren, Lanbide Euskal Enplegu Zerbitzuak bere gain hartu zituen eginkizun horiek, Euskal Autonomia Erkidegoan enpleguaren, enplegurako prestakuntzaren eta autoenpleguaren eta enpresen sorkuntzen sustapenerako programak kudeatzeko eskumeneko erakunde autonomoa den heinean, urriaren 13ko indarreko 3/2011 Legean ezarri den bezala.

Tras la transferencia a la Comunidad Autónoma del País Vasco de las funciones y servicios que en materia de ejecución de la legislación laboral en el ámbito del trabajo, el empleo y la formación profesional para el empleo realizaba el Servicio Público de Empleo Estatal, llevada a cabo mediante el Real Decreto 1441/2010, de 5 de noviembre, estas funciones fueron asumidas por Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, organismo autónomo competente para la gestión de los programas de empleo, formación para el empleo y de fomento del autoempleo y la creación de empresas en la Comunidad Autónoma del País Vasco, tal y como al efecto se encuentra establecido en la vigente Ley 3/2011, de 13 de octubre.

1994ko apirilaren 13ko Lan eta Gizarte Segurantza Ministerioaren Aginduaren indarraldia mugagabea da, eta laguntza horiek ez dira lehiaketa bidez ematen. Esleitutako aurrekontu-kreditua edo hori eguneratzetik ondorioztatzen dena izango da laguntzak emateko muga, eta hori esanbidez jasota dago Aginduaren lehen xedapen iragankorrean.

La Orden del Ministerio de Trabajo y Seguridad Social de 13 de abril de 1994 es una norma de vigencia indefinida y en la concesión de estas ayudas no se sigue la técnica concursal. El crédito presupuestario que se asigne, o el que resulte de su actualización, será el límite de concesión de ayudas, circunstancia que se encuentra expresamente recogida en la Disposición transitoria primera de la propia Orden.

Horregatik, diru-laguntzak emateko prozeduran errespetatu behar den publikotasun-printzipioa betez, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 49.1 eta 2. artikuluetan ezarritakoarekin bat etorriz, Euskal Autonomia Erkidegoaren ekitaldi bakoitzeko aurrekontu orokorrak onartu ondoren, Agindu horretan aurreikusitako laguntzak finantzatzeko esleitutako kredituen zenbateko osoa jakinarazi behar da, baita hori eguneratzetik ondoriozta daitekeena ere.

Por ello, en cumplimiento del principio de publicidad que ha de respetarse en el procedimiento de concesión de subvenciones, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 49.1 y 2 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, tras la aprobación de los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi de cada ejercicio, se ha de dar a conocer el importe total de los créditos asignados para la financiación de las ayudas previstas en la mencionada Orden, así como el que pueda resultar de su actualización.

Bestetik, kontuan hartuta diru-laguntza horien kudeaketa beste Administrazio bati eskualdatu zaiola, publikotasuneko eta segurtasun juridikoko printzipioak errespetatzeko hobe liteke laguntzen hartzaile izan daitezkeenei informazio jakin batzuk ematea aplikatu beharreko diru-laguntzen prozeduraren eta erregimen juridikoaren inguruan.

Por otro lado, teniendo en cuenta el cambio de Administración gestora de estas subvenciones, el respeto a los principios de publicidad y de seguridad jurídica, aconsejan informar a los potenciales beneficiarios de las ayudas sobre determinados extremos relacionados con el procedimiento y régimen jurídico de las subvenciones que resulta de aplicación.

Euskal Autonomia Erkidegoaren 2012ko ekitaldirako Aurrekontu Orokorrak onartzen dituen abenduaren 23ko 6/2011 Legea onartu dela kontuan hartuz, Lanbide Euskal Enplegu Zerbitzuak maiatzaren 31ko bilkuran dagokion erabakia hartu eta gero, honako hau

Habiéndose aprobado la Ley 6/2011, de 23 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2012, y previo acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, adoptado en su sesión de 31 de mayo de 2012,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– 1994ko apirilaren 13ko Lan eta Gizarte Segurantza Ministerioaren Aginduan aurreikusitako laguntzak 2012ko ekitaldian finantzatzeko esleitutako kredituen zenbateko osoa ezagutzera ematea. Gizarte Segurantzarako kuotei buruzko ekainaren 19ko 1044/1985 Errege Dekretuaren 1. artikuluan aurreikusitako eskubidea baliatzen duten langileei, hots, langabeziagatiko prestazioa ordainketa bakarreko modalitatean jasotzen dutenei Gizarte Segurantzarako kuoten ordainketa dakarten diru-laguntzak emateko oinarri arautzaileak ezartzen ditu Agindu horrek, Errege Dekretu horren 4.2 artikuluan xedatutakoari jarraiki, betiere Lanbide Euskal Enplegu Zerbitzuaren 3211 programaren 41 zerbitzuaren (Enplegua) kargura; horren guztizko zenbatekoa 510.000 euro da.

Primero.– Hacer público el importe total de los créditos asignados del presupuesto correspondiente al ejercicio 2012, para la financiación de las ayudas previstas en la Orden del Ministerio de Trabajo y Seguridad Social de 13 de abril de 1994, por la que se establecen las bases reguladoras para la concesión de las subvenciones consistentes en el abono, a los trabajadores que hicieren uso del derecho previsto en el artículo 1 del Real Decreto 1044/1985, de 19 de junio, de cuotas a la Seguridad Social a los perceptores de la prestación por desempleo en su modalidad de pago único, según lo dispuesto en el artículo 4.2 de dicho Real Decreto, con cargo al servicio 41-Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, programa 3211 – Empleo, que asciende a un total de 510.000 euros.

Bigarrena.– Hala badagokio, zenbateko hori egunera daiteke, baldin eta, indarreko legeria betez, aurrekontu-aldaketak onartzen badira. Aldaketa horiek baldin badaude, gertaera hori argitara emango da, Lanbide Euskal Enplegu Zerbitzuaren zuzendari nagusiaren Ebazpenaren bitartez.

Segundo.– Dicha cuantía podrá verse, en su caso, actualizada en el supuesto de que se aprueben modificaciones presupuestarias de conformidad con la legislación vigente. En el supuesto de que existan dichas modificaciones, se dará publicidad a esta circunstancia mediante resolución del Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo.

Hirugarrena.– Lanbide Euskal Enplegu Zerbitzuak laguntzak kudeatzearekin loturiko honako alderdi hauei buruzko informazioa ematea:

Tercero.– Informar sobre los siguientes extremos relativos a la gestión de estas ayudas por parte de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo:

– Ebazpen honi dagozkion diru-laguntzak lortzeko eskaerak aurkezteko, eredu ofiziala beteko da, http://www.lanbide.net webgunean, Lanbideren Euskal Enplegu Zerbitzuaren Zerbitzu Zentraletan (Atxotegi 1, Vitoria-Gasteiz. PK: 01009) eta Lanbideren Lurraldeko Enplegu Bulegoetan eskuragarri dagoena.

– Las solicitudes para la obtención de las subvenciones a las que se refiere esta Resolución deberán presentarse, mediante el modelo oficial que se encontrará disponible en http://www.lanbide.net, en los Servicios Centrales de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, en la c/ Atxotegi, 1 de Vitoria-Gasteiz (CP: 01009) y en las Oficinas Territoriales de Empleo de Lanbide.

Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan zehaztutako edozein baliabide erabiliz ere aurkeztu ahal izango dira eskabideak.

Asimismo la presentación de solicitudes podrá realizarse conforme a cualquiera de los medios previstos en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

– Lanbide Euskal Enplegu Zerbitzuko Laneratzea Aktibatzeko Zuzendaritzak bere gain hartuko du eskaerak kudeatu eta izapidetzeko ardura, eta erakunde autonomo horretako zuzendari nagusiak izango du ebazteko eskumena.

– El órgano encargado de la gestión y tramitación de las solicitudes es la Dirección de Activación Laboral de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo y el competente para resolver el Director General de este organismo autónomo.

– Ebazteko gehienez sei hilabeteko epea izango da diru-laguntza eskaera aurkezten den egunaz geroztik, eta epe hori igarotakoan Ebazpenik eman ez bada, eskaera administrazio-isiltasunaren bidez baietsi dela ulertuko da.

– El plazo máximo para resolver será de seis meses desde la fecha de presentación de la solicitud de subvención, transcurrido el cual sin ser dictada resolución, se entenderá la solicitud estimada por silencio administrativo.

– Zuzendari nagusiaren Ebazpenak administrazio-bidea agortzen du, eta horren aurka berraztertzeko errekurtsoa jartzeko aukera izango da organo horretan, hilabeteko epean jakinarazpenaren biharamunetik, edo bestela, zuzenean, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa ere jar daiteke Gasteizko Administrazioarekiko Auzietako Epaitegian, bi hilabeteko epean jakinarazpenaren biharamunetik.

– La resolución del Director General pone fin a la vía administrativa y contra la misma podrá interponerse recurso potestativo de reposición ante el mismo órgano en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su notificación o directamente recurso contencioso-administrativo ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo de Vitoria-Gasteiz en el plazo de dos meses a contar desde el día siguiente a su notificación.

– Laguntza-programa honen kudeaketari aplikatu behar zaizkio, batetik Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren VI. Tituluan aurreikusitako diru-laguntza erregimen juridikoa, eta, bestetik, Euskal Autonomia Erkidegoaren aurrekontu orokorren kargurako diru-laguntzen berme eta itzulketei buruzko erregimen orokorra arautzen duen eta horren kudeaketan laguntzen duten erakundeen betekizunak, erregimena eta betebeharrak ezartzen dituen abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan aurreikusitakoa.

– A la gestión del presente programa de ayudas le resulta de aplicación el régimen jurídico subvencional previsto en el Título VI y en el Capítulo III del Título VII del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades colaboradoras que participan en su gestión.

AZKEN XEDAPENAK
DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Errekurtsoak.

Primera.– Recursos.

Ebazpen honek administrazio-bidea agortzen du, eta horren aurka berraztertzeko errekurtsoa jartzeko aukera izango da Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko zuzendari nagusiaren aurrean, hilabeteko epean argitaratze-egunaren biharamunetik, edo bestela, zuzenean, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa ere jar daiteke Gasteizko Administrazioarekiko Auzietako Epaitegian, bi hilabeteko epean argitaratze-egunaren biharamunetik.

Esta Resolución pone fin a la vía administrativa y contra ella podrá interponerse recurso potestativo de reposición ante el Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación o directamente recurso contencioso-administrativo ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo de Vitoria-Gasteiz en el plazo de dos meses a contar desde el día siguiente a su publicación.

Bigarrena.– Ondorioak.

Segunda.– Efectos.

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak Ebazpen honek

Esta Resolución surtirá efectos desde el día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2012ko ekainaren 20a.

En Vitoria-Gasteiz, a 20 de junio 2012.

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko zuzendari nagusia,

El Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo,

JAVIER RAMOS SALAZAR.

JAVIER RAMOS SALAZAR.


Azterketa dokumentala


Análisis documental