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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

123. zk., 2012ko ekainaren 25a, astelehena

N.º 123, lunes 25 de junio de 2012


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

JAURLARITZAREN LEHENDAKARITZA
PRESIDENCIA DEL GOBIERNO
2917
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IRAGARKIA, Lehendakaritzaren egoitza garbitzeko zerbitzua helburu duen kontratua esleitzeko lizitaziorena (Espedientea: 16/16S/2012).

ANUNCIO de licitación para la adjudicación del contrato de que tiene por objeto el servicio de limpieza de la sede de Lehendakaritza (Expediente: 16/16S/2012).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Organoa: Zerbitzu zuzendaria. Lehendakaritza.

a) Organismo: Director de Servicios. Presidencia del Gobierno.

b) Espedientea izapidetzen ari den bulegoa: Lehendakaritzako Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación de Lehendakaritza (Dirección de Servicios).

c) Espedientearen zenbakia: 16/16S/2012.

c) Número de expediente: 16/16S/2012.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: Lehendakaritzaren egoitza garbitzea.

a) Descripción del objeto: limpieza de la sede de Lehendakaritza.

b) Loteak eta kopurua: ez.

b) División por lotes y número: no.

c) Burutzeko lekua: Lehendakaritzaren egoitza. Nafarroa kalea 2, Vitoria-Gasteiz.

c) Lugar de ejecución: sede de Lehendakaritza. C/ Navarra, 2, 01007 Vitoria-Gasteiz.

d) Burutzeko epea: 2013ko urtarriletik 1etik 2014ko abenduaren 31ra arte.

d) Plazo de ejecución: desde el día 1 de enero de 2013 hasta el 31 de diciembre de 2014.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko modua: hainbat irizpide.

c) Forma: varios criterios.

4.– Lizitaziorako aurrekontua: 548.000 euro; BEZa (% 18): 98.640 euro. Guztira: 646.640 euro.

4.– Presupuesto de licitación: 548.000 euros. IVA (18%): 98.640 euros. Importe total: 646.640 euros.

5.– Fidantzak: Administrazio-klausula zehatzen agiriak ezarritakoak.

5.– Garantías: las establecidas en el pliego de condiciones particulares.

6.– Agiriak eta argibideak eskuratzea.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Erakundea: Zerbitzu Zuzendaritza.

a) Entidad: Dirección de Servicios.

b) Helbidea: Nafarroa kalea 2.

b) Domicilio: c/ Navarra, 2.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz (Araba) 01007.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz (Álava) 01007.

d) Telefonoa: 945 01 80 48.

d) Teléfono: 945 01 80 48.

e) Faxa: 945 01 81 59.

e) Fax: 945 01 81 59.

f) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2012-07-26.

f) Fecha límite de obtención de documentos e información: 26-07-2012.

7.– Kontratistak bete beharreko eskakizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: Taldea U; Azpitaldea: 1; Kategoria: B.

a) Clasificación, en su caso: Grupo U; Subgrupo 1, Categoría B.

b) Administrazio-klausula zehatzen agiriko karatularen 29. puntuan ezarritakoak.

b) Los especificados en el punto 29 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Esleitzeko irizpideak: administrazio-klausula zehatzen agiriko karatularen 30. puntuan ezarritakoak.

8.– Criterios de adjudicación: los señalados en el punto 30 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

9.– Parte hartzeko eskaintzen edo eskarien aurkezpena.

9.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Agiriak aurkezteko azken eguna: 2012-07-27, 12:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: 27-07-2012, antes de las 12:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: administrazio-klausula zehatzen agirian adierazten direnak.

b) Documentación a presentar: la que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Entitatea: Zerbitzu Zuzendaritza.

1) Entidad: Dirección de Servicios de Lehendakaritza.

2) Helbidea: Nafarroa kalea 2.

2) Domicilio: c/ Navarra, 2.

3) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz (Araba) 01007.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz (Álava) 01007.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion eskaintzari: bi hilabete, eskaintzak irekitzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses, a contar a partir de la apertura de las proposiciones.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

10.– Eskaintzen irekiera: eskaintza teknikoa: 2012-08-9, 12:00ak; eskaintza ekonomikoa: 2012-09-11, 12:00ak.

10.– Apertura de las ofertas: 9-08-2012, apertura de la oferta técnica, a las 12:00 horas. Apertura de la oferta económica: 11-09-2012 a las 12:00 horas.

a) Entitatea: Lehendakaritza (Zerbitzu Zuzendaritza).

a) Entidad: Dirección de Servicios de Lehendakaritza.

b) Helbidea: Nafarroa kalea 2.

b) Domicilio: c/ Navarra, 2.

c) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz (Araba) 01007.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz (Álava) 01007.

11.– Bestelako argibideak.

11.– Otras informaciones.

12.– Iragarkien gastuak: enpresa esleipendunaren kontura.

12.– Gastos de anuncios: a cargo de la empresa adjudicataria.

13.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali zeneko eguna: 2012ko ekainaren 1a.

13.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): 1 de junio de 2012.

14.– Deialdiari buruzko informazioa eta pleguak eskuratzeko atari informatikoa edo web-orrialdea: www.contratacion.info edo www.euskadi.net/contratacion.

14.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.contratacion.info o www.euskadi.net/contratacion.

Vitoria-Gasteiz, 2012ko ekainaren 11.

En Vitoria-Gasteiz, a 11 de junio de 2012.

Azterlan eta Araubide Juridikoaren zuzendaria,

El Director de Estudios y Régimen Jurídico,

JOSÉ LUIS ARAMENDIA CORDÓN.

JOSÉ LUIS ARAMENDIA CORDÓN.


Azterketa dokumentala


Análisis documental