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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

89. zk., 2012ko maiatzaren 8a, asteartea

N.º 89, martes 8 de mayo de 2012


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA, UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, UNIVERSIDADES E INVESTIGACIÓN
2037
2037

AGINDUA, 2012ko martxoaren 18koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketako sailburuarena, 2011-2012 ikasturteko Batxilergoko Sari Bereziak arautzeko dena.

ORDEN de 18 de abril de 2012, de la Consejera de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convocan los Premios Extraordinarios de Bachillerato correspondientes al curso académico 2011-2012.

Batxilergoko Sari Nazionalak arautzen dituen uztailaren 13ko EDU/2058/2010 Aginduaren bidez, Batxilergoko Sari Bereziak sortu nahi dira, Hezkuntzako maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoan zehazten diren batxilergoko modalitateetako edozein aprobetxamendu bereziz burutu duten ikasleak saritzeko. Gainera, beraren laugarren artikuluak xedatzen du Euskal Autonomia Erkidegoak Batxilergoko Sari Bereziak deitu eta eman ahal izango dituela.

La creación de los Premios Nacionales de Bachillerato, como reconocimiento del especial aprovechamiento del alumnado que haya cursado cualquiera de las modalidades del Bachillerato establecidas por la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación, es el objetivo de la Orden EDU/2058/2010, de 13 de julio, por la que se regulan los Premios Nacionales de Bachillerato. Además, en su artículo cuarto dispone que las Administraciones educativas competentes podrán convocar y conceder Premios Extraordinarios de Bachillerato en sus respectivos ámbitos de competencias.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketako sailburuaren martxoaren 15eko 35/2011 Dekretuak Euskal Autonomia Erkidegoko Batxilergoko Sari bereziak arautzen ditu, eta horiek emateko baldintzak ezartzen. Proba urtero deituko dela xedatzen du lege horrek, eta urteroko deialdiak nola gauzatu behar diren ere azaltzen du.

El Decreto 35/2011, de 15 de marzo, por el que se regulan las bases reguladoras de los Premios Extraordinarios de Bachillerato de la Comunidad Autónoma del País Vasco y se establecen los requisitos para su concesión, establece que la prueba se convocará anualmente y recoge las condiciones en las que se han de desarrollar las convocatorias anuales.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren xedea da 2011-2012 ikasturtean Batxilergoko ikasketak ibilbide akademiko bikain batekin burutu dituzten ikasleen esfortzua eta lana onartzea eta sustatzea.

El Departamento de Educación, Universidades e Investigación, quiere reconocer e incentivar el esfuerzo y la dedicación del alumnado que ha finalizado sus estudios de Bachillerato con una trayectoria académica excelente, en el curso académico 2011-2012.

Horretarako, eta Hezkuntza Berrikuntzako zuzendariaren proposamenari jarraikiz, honako hau

En su virtud, a propuesta del Director de Innovación Educativa,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Xedea eta aplikazio-eremua.

Artículo 1.– Objeto y ámbito de aplicación.

1.– Agindu honen xedea 2011-2012 ikasturteko Batxilergoko Sari Bereziak deitzea da, sari horiek arautzeko oinarriak ezartzen dituen martxoaren 15eko 35/2011 Dekretuari jarraikiz.

1.– La presente Orden tiene por objeto convocar los Premios Extraordinarios de Bachillerato correspondientes al curso 2011-2012, de conformidad con el Decreto 35/2011, de 15 de marzo, en el que se establecen sus bases reguladoras.

2.– Ikasleek parte hartu ahal izango dute, baldin eta 2011-2012 ikasturtean eta EAEko ikastetxe batean gauzatu eta gainditu badute Batxilergoko edozein modalitatetako bigarren ikasturtea eta hurrengo artikuluan jasotako baldintzak betetzen badituzte.

2.– Podrá participar el alumnado que haya cursado y aprobado en algún centro de la CAPV, en el curso académico 2011-2012, el segundo curso de cualquiera de las modalidades de Bachillerato y cumpla con los requisitos establecidos en el artículo siguiente.

2. artikulua.– Hautagaien eskakizunak.

Artículo 2.– Requisitos de las personas candidatas.

1.– Batxilergoko Sari Berezia jasotzeko hautagaia izateko, ikasleek 2012ko ekainean gainditu beharko dituzte Batxilergoko edozein modalitatetako ikasketak, EAEko ikastetxe batean, bertatik bertarako edo urruneko erregimenean, eta Batxilergoko bi ikasturteetako batez besteko nota 8,75 puntukoa izan beharko da gutxienez.

1.– Podrá optar al Premio Extraordinario de Bachillerato el alumnado que haya superado sus estudios de Bachillerato en cualquiera de las modalidades en centros docentes de la CAPV, en régimen presencial o a distancia, en el mes de junio de 2012, y haya obtenido en los dos cursos de Bachillerato una nota media igual o superior a 8,75 puntos.

2.– Behin Batxilergoko bigarren ikasturteko amaierako ebaluazioko azken saioa eginda, eta ikasleei amaierako notak jakinarazita, Batxilergoko Sari Berezietara aurkez daitezkeela jakinaraziko diete ikastetxeek agindu honetan ezarritako eskakizunak betetzen dituzten ikasleei, martxoaren 15eko 35/2011 Dekretuan ezarritako baldintzetan.

2.– Una vez celebrada la última sesión de evaluación final correspondiente al segundo curso de Bachillerato y comunicadas al alumnado las calificaciones finales, desde los centros se informará a quienes reúnan los requisitos establecidos en esta Orden acerca de la posibilidad de presentarse a los Premios Extraordinarios de Bachillerato en las condiciones establecidas en el Decreto 35/2011, de 15 de marzo.

3. artikulua.– Sarien kopurua eta zenbatekoa.

Artículo 3.– Número y dotación de los Premios.

1.– 2011-2012 ikasturtean Batxilergoko 15 sari berezi deituko dira EAEn.

1.– En el curso académico 2011-2012, se convocan 15 Premios Extraordinarios de Bachillerato en la CAPV.

2.– Sari bakoitzaren diru-kopurua 964 eurokoa izango da. Gainera, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak antolatzen duen bidaia-programan parte hartu ahalko dute, eta ingelesezko ikastaroak atzerrian egin ahalko dituzte, dagokion deialdian zehaztutakoaren arabera.

2.– La dotación económica de cada Premio Extraordinario de Bachillerato será de 964 euros. Además, podrán participar en el programa de viajes que organiza el departamento de Educación, Universidades e Investigación para la realización de cursos de inglés en el extranjero, conforme se establezca en la correspondiente convocatoria.

3.– Batxilergoko Sari Berezia jasotzen dutenek egiaztagiria jasoko dute.

3.– Quienes obtengan el Premio Extraordinario de Bachillerato recibirán un Certificado acreditativo del mismo.

4.– Sari berezia jasotzen duten ikasleak Batxilergoko Sari Nazionala jasotzeko hautagai izan daitezke, aurrez horretarako izena emanez gero.

4.– El alumnado que obtenga Premio Extraordinario podrá optar, previa inscripción, al Premio Nacional de Bachillerato.

4. artikulua.– Izena emateko prozedura eta epea.

Artículo 4.– Procedimiento y plazo de inscripción.

1.– Agindu honen 2. artikuluan xedatutako baldintzak betetzen dituen ikaslerik badago ikastetxe batean, sari bereziak jasotzeko proposatutako ikasleen zerrenda argitaratuko du bertako zuzendariak iragarki-taulan, I. eranskinean jasotako ereduari jarraikiz. 2012ko maiatzaren 23tik 29ra bitarte, biak barne.

1.– Del 23 de mayo al 29 de mayo de 2012, ambos inclusive, la Directora o Director del centro público o privado en el que haya alumnado que cumpla con los requisitos establecidos en el artículo segundo de esta Orden, publicará en el tablón de anuncios una relación de alumnas y alumnos que podrán optar a los Premios Extraordinarios, según el modelo del anexo I.

2.– Ezarritako baldintzak betetzen dituzten eta sari berezia jasotzeko hautagai izan nahi duten ikasleek, ikastetxe publikoetakoek edo pribatuetakoek, izena emateko eskabidea aurkeztu beharko dute Batxilergoko ikasketak burutu dituzten Bigarren Hezkuntzako Institutuko edo ikastetxe pribatuko idazkaritzan. 2012ko maiatzaren 30etik ekainaren 5era arte, biak barne.

2.– Del 30 de mayo al 5 de junio de 2012, ambos inclusive, las alumnas y alumnos, tanto de centros públicos como privados, que reúnan los requisitos establecidos y quieran optar al Premio Extraordinario deberán realizar la solicitud de inscripción en la secretaría del Instituto de Educación Secundaria o centro privado en el que hubieran terminado el Bachillerato.

3.– Izen-ematea on-line eskatuko da, eta ikastetxe bakoitzeko idazkaritzak gauzatuko du II. eranskineko ereduari jarraikiz Hezkuntza Administrazioak horretarako prestatuko duen aplikazioaren bidez.

3.– La solicitud de inscripción será on line y se formalizará desde la secretaría de cada centro en la aplicación que a tal objeto dispondrá la Administración Educativa siguiendo el modelo del anexo II.

4.– Hautagai bakoitzarentzako erregistro bat sortuko du automatikoki aplikazioak, eta gako bat emango dio haren emaitzak begiratu ahal izateko.

4.– La aplicación generará automáticamente un número de registro para cada aspirante y le facilitará una clave para la consulta de sus resultados.

5.– Era berean, dagokion ziurtagiri akademikoa eman beharko dio ikastetxeak III. eranskineko ereduari jarraikiz, eta hori ere on-line erregistratu beharko da horretarako prestatutako aplikazioan.

5.– Paralelamente, el centro educativo expedirá el correspondiente certificado académico según el modelo del anexo III que deberá ser igualmente registrado on line en la aplicación habilitada al efecto.

6.– Behin eskabidea on-line egindakoan, behar bezala izenpetuta aurkeztuko dute dagokion ikastetxeko idazkaritzan, eta bertan sarrera-erregistroa egingo dute.

6.– Realizada la solicitud on line el o la alumna la entregará debidamente firmada en la Secretaría del centro correspondiente que le dará registro de entrada.

7.– Ikastetxe bakoitzeko idazkaritzak proben epaimahaiari emango dizkio bai eskabide-inprimakia, hautagai bakoitzak behar bezala izenpetuta, bai eta ziurtagiri akademikoak ere, behar bezala beteta eta dagokion ikastetxeko idazkariak izenpetuta. Probak egiten diren artean edo horiek amaitutakoan eskatu ahal izango du dokumentazio hori epaimahaiak, horrek ezarriko dituen epeen arabera.

7.– Tanto el formulario de solicitud firmado por cada uno de las personas candidatas como la certificación académica, debidamente cumplimentada y firmada por la secretaria o el secretario del centro correspondiente quedarán depositados en la secretaría de cada centro a disposición del Tribunal de las pruebas. Éste podrá requerir dicha documentación durante el transcurso de las mismas o tras su finalización según los plazos que el mismo disponga.

8.– II. eranskinean aipatzen den dokumentazioa aurkeztu beharko dute minusbaliotasunen bat duten eta denborari eta bitartekoei dagokienez posible den jardueraren bat behar duten ikasleek.

8.– El alumnado con alguna discapacidad que precise determinado tipo de actuación posible de tiempo y medios para la realización de la prueba, adjuntará la documentación a la que se hace referencia en el anexo II.

9.– Behin izena emateko epea amaituta, 2012ko ekainaren 5ean, IV. eranskineko ereduari jarraikiz izena eman duten ikasleen zerrenda argitaratuko du ikastetxe bakoitzak iragarki-taulan.

9.– El día 5 de junio de 2012, una vez finalizado el plazo de inscripción, cada centro hará público en el tablón de anuncios un listado con el alumnado que hubiere formalizado su inscripción según el modelo del anexo IV.

10.– 2012ko ekainaren 6an, onartutako eta baztertutako ikasleen behin-behineko zerrenda argitaratuko da Hezkuntza Sailaren web-orrian eta lurralde-ordezkaritzetako iragarki-tauletan. Balizko akatsak edo ez-egiteak konpontzeko arrazoia eta epea ere jakinaraziko da, hala badagokio, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 71. artikuluari jarraikiz.

10.– El día 6 de junio de 2012 se publicará en la página web del Departamento de Educación, Universidades e Investigación y en el tablón de anuncios de las Delegaciones Territoriales la relación provisional de alumnado admitido y excluido, haciendo constar en este caso la causa y el plazo para subsanar posibles errores u omisiones, de conformidad con el artículo 71 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

11.– 2012ko ekainak 11n, balizko akatsak eta ez-egiteak konpontzeko epea amaitu ostean, onartutako ikasleen behin betiko zerrenda argitaratuko da lurralde-ordezkaritzetako iragarki-tauletan eta Hezkuntza Sailaren web-orrian, eta, hala badagokio, baita baztertuena ere, horiek zergatik baztertu dituzten azalduta.

11.– El día 11 de junio de 2012, finalizado el plazo de subsanación de los posibles errores u omisiones que hubieran podido elevarse al Presidente del Tribunal, con sede en la Inspección de Educación de Bilbao, se publicará en el tablón de anuncios de las Delegaciones Territoriales y en la página web del Departamento de Educación, Universidades e Investigación, la relación definitiva del alumnado admitido y, en su caso, excluido con indicación de las causas de exclusión.

12.– Agindu honetan jasotako baldintzetakoren bat ez bada betetzen, saria galdu ahal izango du ikasleak, eta puntuazio hoberena duen hurrengo hautagaiari emango zaio.

12.– El incumplimiento de cualquiera de los requisitos contemplados en la presente Orden dará lugar a la pérdida de la condición de premiado, recayendo ésta en la siguiente persona candidata con mejor puntuación.

5. artikulua.– Proben edukia.

Artículo 5.– Contenido de las pruebas.

1.– Batxilergoko sari berezia jasotzeko, hautaproba guztiak gainditu beharko dituzte proposatutako ikasleek. Euskaraz edo gaztelaniaz egin ahal izango dituzte, honako egitura honi jarraikiz:

1.– Para la obtención del Premio Extraordinario de Bachillerato el alumnado propuesto deberá superar todas las pruebas selectivas, que podrán realizarse, según opción, en euskera o en castellano, según estructura siguiente:

Lehenengo ariketa:

Primer ejercicio:

a) Gai orokor bati buruzko testu baten gaineko idazlana eta/edo iruzkina; testua zientifikoa edo literarioa izango da, eta gaztelaniaz edo euskaraz idatzita egongo da (parte-hartzailearen aukeraren arabera).

a) Composición y/o comentario sobre un texto de carácter general, científico o literario, de lengua española o de lengua vasca (a elegir por la persona participante.

b) Gai orokor bati buruzko testu baten gaineko idazlana eta/edo iruzkina; testua zientifikoa edo literarioa izango da, eta Batxilergoan nahitaezko irakasgai gisa ikasitako atzerriko hizkuntzan idatzita egongo da. Hiztegirik gabe egingo da ariketa dagokion hizkuntzan.

b) Composición y/o comentario sobre un texto de carácter general, científico o literario en la lengua extranjera cursada como obligatoria en el bachillerato. El ejercicio se realizará sin diccionario, en el idioma correspondiente.

Bigarren ariketa:

Segundo ejercicio.

a) Batxilergoko 2. mailan modalitateko berezko irakasgai gisa egindako hiru irakasgaietako bitan jasotako edukien gaineko galderei erantzutea edo ariketa praktikoak ebaztea idatziz, parte-hartzailearen aukeraren arabera.

a) Resolución por escrito de cuestiones o ejercicios prácticos sobre los contenidos de dos de las tres materias de modalidad que hayan sido cursadas como propias en 2.º de bachillerato, a elección de la persona participante.

2.– Epaimahaiak ez dio hautagaiari aukerarik emango aurrez izena emateko inprimakian aukeratutako irakasgaiak edo proba-aukerak aldatzeko.

2.– El tribunal no permitirá cambio alguno en ninguna de las materias u opciones de pruebas previamente elegidas por la persona candidata en el formulario de inscripción.

6. artikulua.– Proba balioestea.

Artículo 6.– Valoración de la prueba.

1.– Honako hau balioetsiko da ariketa guztietan: erantzunak zuzenak izatea, garbi eta ongi azalduta egotea, ongi egituratuta, hiztegia egokia izatea eta hizkuntza behar bezala erabiltzea.

1.– En todos los ejercicios se valorará: la corrección de las respuestas, la claridad y calidad de la exposición, la estructuración, la propiedad del vocabulario y la corrección lingüística.

2.– Probako ariketa bakoitza 0tik 10era bitarteko puntuekin balioetsiko da, bi hamartarrekin gehienez ere.

2.– Cada ejercicio de la prueba se calificará de 0 a 10 puntos con un máximo de dos cifras decimales.

3.– Ariketa bakoitzean eskuratutako noten batura izango da amaierako nota.

3.– La calificación final será el resultado de la suma de las calificaciones obtenidas en cada uno de los ejercicios.

4.– Proban kalifikazio altuena lortu duten hautagaiei emango zaie saria, betiere, lau ariketetako bakoiztean gutxienez 5 puntu lortu badituzte, eta amaierako puntuazioa 24koa bada gutxienez.

4.– Los premios se otorgarán a las personas candidatas que hubieren obtenido una mayor calificación en la prueba, siempre que los mismos hayan obtenido en cada uno de los cuatro ejercicios al menos 5 puntos y una calificación final igual o superior a 24 puntos.

5.– Berdinketarik egonez gero, lehenengo, bigarren, hirugarren eta laugarren ariketan eskuratutako puntuazioa hartuko da kontuan ordena horretan. Berdinketak jarraitzen badu, zozketa bidez ebatziko da; epaimahaiko presidenteak emango du horren berri.

5.– Los posibles empates se dirimirán por la mejor puntuación en el primero, segundo, tercer y cuarto ejercicio por este orden. De persistir el empate se resolverá mediante sorteo, de cuya realización informará la o el presidente del tribunal.

6.– Deialdi honetan, honela banatuko da ariketak egiteko denbora:

6.– En la presente convocatoria la distribución temporal de los ejercicios será la siguiente:

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7.– Ariketak anonimoak izango dira, eta dagozkion neurriak hartu beharko ditu epaimahaiko presidenteak hori bermatzeko.

7.– Los ejercicios serán anónimos y corresponderá a la o el Presidente del Tribunal tomar las medidas oportunas para garantizar el anonimato.

7. artikulua.– Probak egitea.

Artículo 7.– Realización de las pruebas.

1.– Proba, EAErako bakarra, 2012ko ekainaren 13an egingo da; Hezkuntza Administrazioak garaiz jakinaraziko du non eta zer ordutan.

1.– La prueba, única para la CAPV, se realizará el día 13 de junio de 2012 en lugares y horas que la Administración educativa hará conocer con la antelación suficiente en la página web del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

2.– Proba egiteko, hautagaiek haien NAN, AIZ edo beste egiaztagiri bat aurkeztu beharko dute, bai eta probak egiteko behar diren tresnak ere, V. eranskinean jasotzen direnak.

2.– Para la realización de la prueba, las personas aspirantes deberán llevar su DNI, NIE u otro documento acreditativo, así como los útiles necesarios para desarrollar las pruebas, según lo fijado en el Anexo V.

3.– Hala eta guztiz ere, epaimahaiak komenigarri irizten badu, aurreko puntua zabaltzen duen informazio gehigarria jasoko du Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren web-orrian.

3.– No obstante, el tribunal si lo considerara conveniente, mediante instrucciones adicionales dará a conocer en la página web del Departamento de Educación, Universidades e Investigación cualquier ampliación al punto anterior.

4.– Proba egin aurretik, Hezkuntza Sailaren web-orrian argitaratuko dira ebaluazio irizpideak eta ariketa bakoitzaren kalifikazio irizpideak.

4.– Previamente a la realización de la prueba, se publicarán los criterios de evaluación y calificación de cada uno de los ejercicios en la página web del Departamento de Educación.

5.– Agindu honi lotutako informazioa Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren web orrian zintzilikatuko da: www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net, ikasleak-Batxilergoko Sari Bereziak atalean.

5.– La página de la web del Departamento de Educación, Universidades e Investigación en la que se colgará toda la información referente a esta Orden es: www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net, apartado de alumnado-Premios Extraordinarios de bachillerato.

8. artikulua.– Kalifikazioak argitaratzea.

Artículo 8.– Publicación de las calificaciones.

1.– Epaimahaiak behin-behineko akta bat argitaratuko du 2012ko ekainaren 25ean, eta bertan adieraziko du zer hautagai saritzea proposatzen duen.

1.– El tribunal publicará un acta provisional con la propuesta de las personas aspirantes premiadas, el día 25 de junio de 2012.

2.– Hautagaiek haien notak ikusi ahal izango dituzte horretarako prestatutako aplikazioan, agindu honen 4. artikuluaren 4. puntuan aurreikusitako gakoaren bidez.

2.– Las personas aspirantes podrán consultar sus notas en la aplicación habilitada al efecto utilizando la clave prevista en el artículo 4 punto 4 de la presente Orden.

3.– Epaimahaiak sari-kopuru jakin bat proposatuko du (deialdi honetan adierazitako guztirakoa gehienez).

3.– El tribunal propondrá un número total de premios no superior al expresado en la presente convocatoria.

9. artikulua.– Erreklamazioak.

Artículo 9.– Reclamaciones.

1.– Ikasleek, edo, adin txikikoak badira, horien legezko ordezkariek, komenigarri irizten dituzten alegazioak aurkeztu ahal izango dizkiote epaimahaiko presidenteari, bost egun balioduneko epean, 2012ko ekainaren 25etik hasita.

1.– El alumnado o sus representantes legales, caso de que sean menores de edad, podrán presentar las alegaciones que consideren oportunas al presidente del Tribunal, en el plazo de 5 días hábiles a contar desde el día 25 de junio de 2012.

2.– Erreklamazioek arrazoituta egon behar dute, eta hezkuntza-administrazioak deialdi hau kudeatzeko sortutako aplikazioaren bidez gauzatu behar dira derrigorrean VI. eranskinean jasotako ereduari jarraikiz.

2.– Las reclamaciones, que deberán ser argumentadas, deberán realizarse a través de la aplicación habilitada al efecto por la Administración educativa para la gestión de la presente convocatoria siguiendo el modelo del Anexo VI.

Zuzenbidean onartutako beste edozein modutan aurkeztu ahal izango dira erreklamazioak.

De igual forma se podrán entregar las reclamaciones en cualquier otra forma aceptada en Derecho.

3.– Erreklamatzen diren ariketak berrikusi egingo dira, egiaztatzeko galdera guztiak ebaluatu diren ala ez eta zuzen ebaluatu diren ala ez, hau da, ebaluatzeko irizpide orokorrak eta zuzentzeko irizpide zehatzak egoki aplikatu diren ala ez egiaztatzeko; era berean, azken kalifikazioa lortzeko prozesuan errore materialik dagoen egiaztatuko da.

3.– Los ejercicios sobre los que se haya presentado la solicitud de reclamación serán revisados con el objeto de verificar que todas las cuestiones han sido evaluadas y lo hayan sido con una correcta aplicación de los criterios generales de evaluación y específicos de corrección, así como la comprobación de que no existen errores materiales en el proceso del cálculo de la calificación final.

4.– Deialdia Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak ebatziko du, epaimahaiak proposatuta. Eskaerak aurkezteko epea bukatzen den egunetik hiru hilabeteko epean ez bada ebazpenik jakinarazi, eskaerak ezetsitzat jo daitezke, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko Legearen 44.1 artikuluan xedatutakoaren arabera.

4.– La convocatoria será resuelta por el Director de Innovación Educativa, a propuesta del Tribunal. Si en el plazo máximo de tres meses, a contar desde el día de finalización del plazo de presentación de las solicitudes, no ha sido notificada dicha Resolución, las solicitudes podrán entenderse desestimadas, según lo dispuesto en el artículo 44.1 de la Ley de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

5.– Ebazpen horren aurka, gora jotzeko errekurtsoa jar dezakete interesdunek, hala xedatuta baitago Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 114. artikuluan.

5.– Contra dicha resolución podrá interponerse recurso de alzada de conformidad con lo dispuesto en el artículo 114 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

XEDAPEN GEHIGARRIAK
DISPOSICIONES ADICIONALES

Lehenengoa.– Agindu honek aurreikusten ez duenerako, Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legea ezarriko da.

Primera.– En todo lo no previsto en la presente convocatoria, será de aplicación la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Bigarrena.– Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Printzipio Antolatzaileen Legearen Testu Bateginak, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartuak, VI. tituluan xedatutakoaren arabera arautuko da deialdi-agindu hau, aginduan bertan ezarritakoa betetzeaz gain.

Segunda.– Esta Orden de convocatoria, además de lo previsto en la misma, se regirá por lo establecido en el Título VI del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre.

AMAIERAKO XEDAPENAK
DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Agindu honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, haren aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkez diezaiokete interesdunek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketako sailburuari, hilabete bateko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita. Bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar dezakete Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, Administrazioarekiko Auzietako Sailean, bi hilabeteko epean, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

Primera.– Contra la presente Orden que agota la vía administrativa, podrán las personas interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Educación, Universidades e Investigación en el plazo de un mes o recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2012ko apirilaren 18a.

En Vitoria-Gasteiz, a 18 de abril de 2012.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketako sailburua,

La Consejera de Educación, Universidades e Investigación,

MARÍA ISABEL CELAÁ DIÉGUEZ.

MARÍA ISABEL CELAÁ DIÉGUEZ.

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