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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

74. zk., 2012ko apirilaren 16a, astelehena

N.º 74, lunes 16 de abril de 2012


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRIZAINGO SAILA
DEPARTAMENTO DE INTERIOR
1716
1716

IRAGARKIA, Herrizaingo Saileko informatika-ekipoak mantentzeko lanen lizitazioari buruzkoa (Espedientea: E-014/2012).

ANUNCIO para la licitación del mantenimiento de los equipos informáticos del Departamento de Interior (Expediente: E-014/2012).

1.– Entitate esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Herrizaingo Saila.

a) Organismo: Departamento de Interior.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kudeaketa Ekonomiko eta Azpiegituren Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica e Infraestructuras.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Kontratazio Arloa.

1) Dependencia: Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio, 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio, 48950.

4) Telefonoa: 94 607 80 00.

4) Teléfono: 94 607 80 00.

5) Telefaxa: 94 607 83 04.

5) Telefax: 94 607 83 04.

6) Posta elektronikoa: contratacion@hsdi.ej-gv.es.

6) Correo electrónico: contratacion@hsdi.ej-gv.es.

7) Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.ejgv.euskadi.net.

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.ejgv.euskadi.net.

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2012ko maiatzaren 4ko 15:00ak.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 4 de mayo de 2012, a las 15:00 horas.

d) Espedientearen zenbakia: E-014/2012.

d) Número de expediente: E-014/2012.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: Herrizaingo Saileko informatika-ekipoak mantentzea.

b) Descripción: mantenimiento de los equipos informáticos del Departamento de Interior.

c) Loterik dagoen eta zenbat lote/unitate dauden: ez.

c) División por lotes y número de lotes/número de unidades: no hay.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoa.

d) Lugar de ejecución/entrega: Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 2013ko abenduaren 31.

e) Plazo de ejecución/entrega: 31 de diciembre de 2013.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí se contempla.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 50312000-5.

i) CPV (referencia de nomenclatura): 50312000-5.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez da halakorik.

c) Subasta electrónica: no es el caso.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago:

d) Criterios de adjudicación, en su caso:

– Prezioa: 70 puntu.

– Precio: 70 puntos.

– Zerbitzua eratzeko planteamendua eta proposamena. Lantaldearen osamodua eta antolamendu-eredua; taldeko kide bakoitzeko, honako datu hauek erantsi behar dira: profil teknikoa, esleitutako eginkizunak, eta egiteko bakoitzaren deskribapen laburra. Zerbitzua Antolatzeko eta Planifikatzeko Sistemaren Azalpena: 10 puntu.

– Planteamiento y propuesta de configuración del servicio. Composición y modelo organizativo del equipo de trabajo, adjuntando por cada componente del equipo: perfil técnico, roles asignados y breve descripción de las funciones que desempeñará cada uno. Exposición del Sistema de Organización y Planificación del Servicio: 10 puntos.

– Eskainitako zerbitzuen ezaugarriak: 10 puntu.

– Detalle de los servicios ofertados: 10 puntos.

– Metologia-plana: 5 puntu.

– Plan metodológico: 5 puntos.

– Prebentzio eta konponketako mantentze-lanetarako plana: 5 puntu.

– Plan de mantenimiento preventivo y correctivo: 5 puntos.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de la licitación.

a) Zenbateko garbia: 1.385.766,35 euro. BEZa: % 18. Zenbatekoa, guztira: 1.635.204,29 euro.

a) Importe neto: 1.385.766,35 euros. IVA: 18%. Importe total: 1.635.204,29 euros.

5.– Bermeak.

5.– Garantías exigidas.

Behin betikoa: lizitazio-aurrekontuaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del presupuesto de licitación, excluido el IVA.

6.– Kontratistaren betebehar espezifikoak.

6.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena, behar izanez gero (taldea, azpitaldea eta kategoria): V taldea, 3 azpitaldea eta d kategoria.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): grupo V, subgrupo 3, categoría d.

b) Ekonomia– eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, behar izanez gero: ikus kontratuaren agiriak.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: véase la documentación del contrato.

c) Bestelako betebehar bereziak: ikus kontratuaren agiriak.

c) Otros requisitos específicos: véase la documentación del contrato.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no.

7.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

7.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2012ko maiatzaren 7ko 10:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 7 de mayo de 2012, a las 10:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea: ikus lehiaketako agiriak.

b) Modalidad de presentación: véase la documentación del concurso.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Eusko Jaurlaritza – Herrizaingo Saila – Kudeaketa Ekonomiko eta Azpiegituren Zuzendaritza. Kontratazio Arloa.

1) Dependencias: Departamento de Interior – Dirección de Gestión Económica e Infraestructuras. Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio, 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio, 48950.

4) Helbide elektronikoa: ez.

4) Dirección electrónica: no.

d) Zenbat enpresari egingo zaien eskaintzak aurkezteko deia (prozedura murriztua): ez da halakorik.

d) Número previsto de empresas las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes, si procede: no procede.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, gutun-azalak irekitzen direnetik.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: será de dos meses a contar desde la apertura de plicas.

8.– Eskaintzak irekitzea.

8.– Apertura de las ofertas.

«B» gutun-azalak: eskaintza ekonomikoa eta automatikoki baloratzen diren irizpideak, formulak aplikatuz.

Sobres «B»: oferta económica y criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas.

a) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea 18.

a) Dirección: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

b) Herria eta posta-kodea: Erandio, 48950.

b) Localidad y código postal: Erandio, 48950.

c) Eguna eta ordua: 2012ko maiatzaren 18a, 12:00ak.

c) Fecha y hora: 18 de mayo de 2012, a las 12:00 horas.

9.– Publizitate-gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

9.– Gastos de publicidad: serán a cargo del/los adjudicatario/s.

10.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2012ko martxoaren 27a.

10.– Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de la Unión Europea (en su caso): 27 de marzo de 2012.

11.– Bestelako argibideak: «C» gutunazalak (aplikatzeko iritzia eman behar den irizpideak), lehenago aipatutako helbidean irekiko dira, jendaurrean, 2012ko maiatzaren 11n, 12:00etan.

11.– Otras informaciones: la apertura pública de los sobres «C» (criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor) se realizará en la dirección anteriormente indicada, el día 11 de mayo de 2012, a las 12:00 horas.

Erandio, 2012ko martxoaren 28a.

Erandio, a 28 de marzo de 2012.

Administrazio eta Zerbitzuetako sailburuordea,

La Viceconsejera de Administración y Servicios,

NÉLIDA SANTOS DÍAZ.

NÉLIDA SANTOS DÍAZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental