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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

222. zk., 2010eko azaroaren 18a, osteguna

N.º 222, jueves 18 de noviembre de 2010


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Otras Disposiciones

Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantza Saila
Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca
5460
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AGINDUA, 2010eko urriaren 22koa, Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantzako sailburuarena. Honen bidez, Pasaiako ItsasMendikoin eta Ondarroako Lanbide Heziketako Antiguako Ama Itsasketa eta Arrantza ikastetxean itsasoari eta arrantzari buruzko ikasketak egiteko bekak deitzen dira.

ORDEN de 22 de octubre de 2010, de la Consejera de Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca, por la que se convocan becas para cursar estudios de enseñanzas marítimo-pesqueras en ItsasMendikoi-Pasaia y en la Escuela de Formación Profesional Náutico Pesquera N.ª S.ª de la Antigua de Ondarroa.

Arrantzarekin zerikusia duten sektoreetako langileen prestakuntza-politika egokiari eustea da, besteak beste, Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantza Sailaren helburuetariko bat. Horregatik, eta arrantza-sektorearen premia eta berezitasun sozioekonomikoei erantzuna emateko, Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantza Sailak beharrezkotzat jotzen du, aurreko urteetan bezala, itsas langileei, eta, oro har, merkatuaren beharretara egokitutako prestakuntza jaso nahi duten guztiei bekak emateko deialdia egitea, Europatik eskatzen denari egokitutako prestakuntza jaso dezaten eta aipatutako arrantza-sektoreak etekin handiagoa lor dezan.

El Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca tiene entre sus objetivos el mantenimiento de una adecuada política de formación de los trabajadores y trabajadoras de los diferentes sectores relacionados con la pesca. Por ello, para atender las necesidades y peculiaridades socioeconómicas del sector pesquero es necesario, al igual que en años anteriores, realizar la convocatoria de becas dirigidas a trabajadores y trabajadoras de la mar y, en general, para todas aquellas personas interesadas en adquirir una preparación adecuada a las necesidades del mercado, acorde con la actual demanda europea, que redunde en un mayor beneficio del mencionado sector pesquero.

Helburu hori lortzeko, hain zuzen, egin dugu beken deialdi hau, aurreko ekitaldietan hasitako politikari jarraiki. Horri dagokionez, 2009ko ekitaldian, 2009ko azaroaren 12ko Agindua argitaratu zen, Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza, Arrantzako sailburuarena, Pasaiako ItsasMendikoin eta Ondarroako Lanbide Heziketako Antiguako Ama Itsasketa eta Arrantza ikastetxean itsasoari eta arrantzari buruzko ikasketak egiteko beken deialdia egitekoa.

A la consecución de dicho objetivo se dirige la presente convocatoria de becas, que da continuidad a la política ya iniciada en ejercicios precedentes. A este respecto, en el ejercicio 2009 se publicó la Orden de 12 de noviembre de 2009, de la Consejera de Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca, por la que se convocan becas para cursar estudios de enseñanzas marítimo-pesqueras en ItsasMendikoi-Pasaia y en la Escuela de Formación Profesional Náutico Pesquera N.ª S.ª de la Antigua de Ondarroa para el curso 2009-2010 (BOPV n.º 244).

Autonomia Estatutuaren 10.10 eta 16. artikuluak betez Euskal Autonomia Erkidegoari emandako eskumena aintzat hartuta, eta Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen dituen abenduaren 22ko 629/2009 Dekretuan xedatutakoaren arabera, eta Arrantza eta Akuikulturako zuzendaritzak proposatuta, honako hau

En virtud de la competencia atribuida a esta Comunidad Autónoma del País Vasco de acuerdo con los artículos 10.10 y 16 del Estatuto de Autonomía, y de conformidad con lo prescrito en el Decreto 629/2009, de 22 de diciembre, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca, y a propuesta de la Dirección de Pesca y Acuicultura,

EBATZI DUT:

RESUELVO:

Lehenengoa.- Pasaiako ItsasMendikoin eta Ondarroako Lanbide Heziketako Antiguako Ama Itsasketa eta Arrantza ikastetxean itsasoari eta arrantzari buruzko ikasketak egiteko beken deialdia egitea, 2010-2011 ikasturterako.

Primero.- Convocar becas para cursar enseñanzas marítimo-pesqueras en ItsasMendikoi-Pasaia y en la Escuela N.ª S.ª de la Antigua de Ondarroa, para el curso académico 2010-2011.

Bigarrena.- Hona zein gastutarako erabili ahalko diren bekak:

Segundo.- Las becas podrán destinarse a los siguientes conceptos:

- Ohiko bizitokitik kanpo bizitzeko ostatu-gastuetarako.

- Gastos de residencia fuera del domicilio habitual.

- Ikastetxera joateko gastuetarako.

- Gastos de desplazamiento al Centro.

- Mantenu-gastuetarako.

- Gastos de manutención.

- Ikasteko materiala erosteko gastuetarako.

- Gastos de material para los estudios.

Hirugarrena.- Hautagaiek lortutako puntuazioaren arabera esleituko dira bekak, eta horretarako izendatuko den Balorazio Batzorde batek ezarriko du puntuazioa. Hona zer irizpide baliatuko diren lagun bakoitzari puntuak esleitzeko:

Tercero.- Las becas serán adjudicadas de acuerdo con la puntuación obtenida por las personas candidatas, que será establecida por una Comisión de Valoración nombrada a tal efecto. La asignación de puntos a cada persona se hará de acuerdo con los siguientes criterios:

• Egin beharreko ikasketen maila:

• Nivel de los estudios a realizar:

- A. maila.- Arrantza kapitaina. Goi-graduko prestakuntza-zikloak: 8 puntu.

- Nivel A.- Capitán de Pesca. Ciclos formativos de grado superior: 8 puntos.

- B. maila.- Gradu ertaineko prestakuntza-zikloak: 6 puntu.

- Nivel B.- Ciclos formativos de grado medio: 6 puntos.

- C. maila.- Itsasbazterreko patroi balioaniztuna: 2 puntu.

- Nivel C.- Patrón Costero Polivalente: 2 puntos.

• Zer distantzia dagoen ohiko bizitokitik (herritik) ikastetxera (herrira):

• Distancia entre la localidad de residencia habitual y la localidad en la que está ubicada el centro de estudios:

- 1. taldea.- 50 kilometrotik gorakoa: 16 puntu.

- Grupo 1: de más de 50 kilómetros 16 puntos.

- 2. taldea.- 30 eta 50 kilometro artekoa: 8 puntu.

- Grupo 2: de más de 30 a 50 kilómetros 8 puntos.

- 3. taldea.- 10 eta 30 kilometro artekoa: 4 puntu.

- Grupo 3: de más de 10 a 30 kilómetros 4 puntos.

- 4. taldea.- 5 eta 10 kilometro artekoa: 2 puntu.

- Grupo 4: de 5 a 10 kilómetros 2 puntos.

• Eskatzailearen egoera pertsonala eta familiarra:

• Circunstancias personales y familiares del solicitante:

- Bizikidearengatik (ez badu ordaindutako lanik egiten): 2 puntu.

- Por consorte (si no trabaja el cónyuge) 2 puntos.

- Seme edo alaba bakoitzarengatik 2 puntu.

- Por hijo o hija 2 puntos.

- Neba edo arreba edo ahizpa bakoitzarengatik (baldin eta adingabekoak badira edo langabezian badaude eta euren familia-unitatean ezkontide bakarrak egiten badu lan ordaindua): 1 puntu.

- Por hermano o hermana (caso de hermanos y hermanas solteros menores de edad o en paro pertenecientes a unidades familiares en las que sólo trabaje un cónyuge) 1 punto.

• Eskatzaileak aurreko urtean lortutako diru-sarrera gordinak, alde batera utzita nondik datozen, edo haren familia lortutakoak, baldin eta eskatzailea ekonomikoki familiaren mende bizi bada:

• Ingresos brutos, cualquiera que sea su procedencia, obtenidos durante el año precedente por la persona solicitante o su familia, en caso de dependencia económica de ella:

- 0 eta 6.000 euro arteko diru-sarrerak: 8 puntu.

- Ingresos entre 0 y 6.000 euros 8 puntos.

- 6.001 eta 12.000 euro arteko diru-sarrerak: 4 puntu.

- Ingresos entre 6.001 y 12.000 euros 4 puntos.

- 12.001 eta 18.000 euro arteko diru-sarrerak: 2 puntu.

- Ingresos entre 12.001 y 18.000 2 puntos.

Laugarrena.- Balorazio Batzordeak esleituko die puntuazioa hautagaiei, aurreko puntuan azaldutako irizpideei jarraiki egiten duen balorazioaren arabera.

Cuarto.- La Comisión de Valoración será la encargada de asignar la puntuación a las personas candidatas, la cual se hará en virtud de una valoración de acuerdo con los criterios expuestos en el resuelvo anterior.

Hona batzorde horretako kideak:

Dicha Comisión estará compuesta por:

- Batzordeburua: ItsasMendikoi Pasaiako zuzendaria.

- Presidente: El Director de ItsasMendikoi-Pasaia.

- Idazkaria: ItsasMendikoi-Pasaiako irakasle-koordinatzailea.

- Secretario: El Coordinador Docente de ItsasMendikoi-Pasaia.

- Kidea: ItsasMendikoi-Pasaiako Kalitateko arduraduna.

- Vocal: La Responsable de Calidad de ItsasMendikoi-Pasaia.

Gainera, Ondarroako Lanbide Heziketako Antiguako Ama Itsasketa eta Arrantza ikastetxean ikasi nahi dutenek aurkeztutako eskabideak baloratzeko, eskola horretako idazkaria Balorazio Batzordeko kidea izango da.

Además, para la valoración de las solicitudes presentadas por aquellas personas que quieran cursar estudios en la Escuela N.ª S.ª de la Antigua de Ondarroa formará parte de la Comisión de Valoración el Secretario de dicha Escuela.

Bosgarrena.- Aurkeztutako eskabideak aztertu ostean, Balorazio Batzordeak eskatzen diren baldintzak betetzen dituzten lagunak hautatuko ditu, dagokien puntuazioa esleituko die, eta ebazteko proposamena igorriko dio Arrantza eta Akuikulturako zuzendariari, zeinak, ebazpen baten bidez, agindu honen bidez deitutako bekak esleituko baititu. Onartutako hautagaien zerrenda, puntuazio zehatza eta esleitutako bekaren zenbatekoa: hori guztia jasoko du aipatu ebazpenak. Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian ebazpena argitaratuz egingo zaie jakinarazpena interesdunei, gehienez hiru hilabeteko epean, eskaerak aurkezteko epea bukatu eta biharamunetik zenbatzen hasita. Epe hori igarota, eskabideak ezetsitzat jo ahalko dira, azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44. artikuluan aurreikusitako ondorioetarako; nolanahi ere, aipatu legearen arabera, Administrazioak berariaz ebazteko obligazioa dauka legez. Ebazpen horrek ez du administrazio-bidea amaituko, eta, horrenbestez, haren kontra gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahalko zaio Arrantza eta Elikagaien Industriako sailburuordeari hilabeteko epean.

Quinto.- Analizadas las solicitudes presentadas, la Comisión de Valoración seleccionará a las personas candidatas que cumplan los requisitos exigidos y les asignará la puntuación que corresponda, elevando propuesta de resolución al Director de Pesca y Acuicultura, que resolverá asignando las becas convocadas por la presente Orden. Dicha resolución contendrá la relación de personas candidatas admitidas, con expresa indicación de su puntuación y cuantía de la beca asignada. La notificación a las personas interesadas se llevará a efecto mediante la publicación de dicha resolución en el Boletín Oficial del País Vasco en el plazo máximo de tres meses a contar desde el día de finalización del plazo de presentación de solicitudes. Transcurrido dicho plazo, las solicitudes se podrán entender desestimadas a los efectos previstos en el artículo 44 de la Ley 30/92, de 26 de noviembre, sin perjuicio de la obligación que la citada Ley impone a la Administración de resolver expresamente. Esta resolución no pondrá fin a la vía administrativa y podrá ser objeto de recurso de alzada en el plazo de un mes ante el Viceconsejero de Pesca e Industrias Alimentarias.

Seigarrena.- 1.- Gehienez ere 150.000 euro baliatuko dira 2010-2011 ikasturterako deitutako bekak finantzatzeko, horretarako Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorretan ezarritako aurrekontuko kredituaren arabera.

Sexto.- 1.- Para la financiación de las becas convocadas para el curso 2010-2011, se destinará un importe máximo de 150.000 euros, según el correspondiente crédito presupuestario establecido al respecto en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

2.- Puntu honetan ezarritako zenbatekoa aldatu ahal izango da, eskatutako diru-laguntzen guztizko zenbatekoa kontuan harturik, betiere Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantza Sailaren beste laguntza-egitarau batzuk gauzatzean agortu ez den aurrekonturik izanez gero, eta laguntzei buruzko ebazpena eman baino lehen. Hala gertatuz gero, Arrantza eta Elikagaien Industriako sailburuordearen ebazpen baten bidez emango da aditzera.

2.- El importe global consignado en este punto podrá ser modificado, teniendo en cuenta la cuantía total de las ayudas solicitadas, en función de las disponibilidades presupuestarias no agotadas que resulten de la ejecución de otros programas de ayudas del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca, y con carácter previo a la resolución de las mismas. De dicha circunstancia se dará publicidad mediante Resolución del Viceconsejero de Pesca e Industrias Alimentarias.

3.- Agindu honetan azaldutako baldintzak betetzen dituzten hautagai guztiek izango dute beka jasotzeko eskubidea. Beken zenbatekoa 150,25 euro eta 2.404,05 euro artekoa izango da, zuzenki proportzionala bekadun bakoitzari esleitutako puntuen arabera. Puntuaren balioa honela kalkulatuko da: bekei esleitutako balioa zati bekadun guztiek lortutako puntu guztien kopurua. Beken balioa aurreko puntuan ezarritakoari jarraiki kalkulatuko da, eta bekadun guztien puntu guztiak, berriz, agindu honen 3. puntuan ezarritako irizpideen arabera.

3.- Todas las personas candidatas que cumplan los requisitos de la presente Orden tendrán derecho a beca, quedando la cuantía de las becas establecida en un mínimo de 150,25 euros y un máximo de 2.404,05 euros y será directamente proporcional al número de puntos asignados a cada persona becaria. El valor del punto se obtendrá dividiendo el importe asignado a las becas, según se establece en el punto anterior, por el número total de puntos obtenidos por todas las personas becarias, de acuerdo con los criterios establecidos en el resuelvo tercero de la presente Orden.

Zazpigarrena.- Beka-aldiak ikasturte bat iraungo du.

Séptimo.- La duración de la beca será de un curso académico.

Zortzigarrena.- Beka eskatzeko inprimakia ikastetxeetan jasoko da eta eskatzaileak ikasten duen ikastetxeko idazkaritzan aurkeztu beharko da, honakoa agiri hauek gehituta:

Octavo.- El impreso de solicitud de beca se recogerá en los centros de estudios, y deberá presentarse en la secretaría del centro en el que cursa sus estudios la persona solicitante, adjuntando la siguiente documentación:

a) Eskatzailearen Nortasun Agiri Nazionalaren fotokopia.

a) Fotocopia del Documento Nacional de Identidad de la persona solicitante.

b) Eskatzailea Euskal Autonomia Erkidegoan administrazio-herrikidetasuna duela egiaztatzen duen ziurtagiria.

b) Certificado de vecindad administrativa de la persona solicitante en la Comunidad Autónoma del País Vasco.

c) Familia-unitateko kide guztien Pertsona Fisikoen Errentaren gaineko Zergaren aitorpenaren fotokopia. Baldin eta familia-unitateko kideren batek ez badu aipatutako aitorpena aurkezten, aurkeztera behartuta ez dagoelako, horixe egiaztatu beharko du Foru Ogasunaren ziurtagiri baten bidez, eta, era berean, egiaztatu beharko ditu, nominen edo ordainagirien bidez, lanagatik, langabezia-subsidioarengatik, pentsioarengatik edo antzeko kontzeptuengatik jasotako zenbatekoak.

c) Fotocopia de la declaración del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas de todos los miembros de la unidad familiar. En caso de que algún miembro de la unidad familiar no presente la citada declaración por no estar obligado a presentarla, deberá acreditarlo mediante un certificado de la Hacienda Foral y acreditará también, mediante nóminas o recibos, las cantidades percibidas por trabajo, subsidio de desempleo, pensión o similar.

d) Familia-elkarbizitzaren ziurtagiria

d) Certificado de convivencia familiar.

e) Hirugarrenen altaren inprimakia.

e) Impreso de Alta de Tercero.

Bederatzigarrena.- Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

Noveno.- El plazo de presentación de solicitudes es de un mes a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hamargarrena.- Honela ordainduko da onartutako laguntza: beka guztiak, alde batera zenbatekoa, bi zatitan ordainduko dira: lehenengoa, guztizko zenbatekoaren % 35, ikasturteko lehenengo hiru hilekoa amaitzean; eta bigarrena, guztizko zenbatekoaren % 65a, ikasturtea amaitzean, betiere ikasleak probetxua atera badio.

Décimo.- El abono de la ayuda concedida se efectuará, independientemente del importe que tenga la beca, en dos pagos fraccionados: un primer pago del 35% del importe total a la conclusión del primer trimestre del curso académico y un segundo pago del 65% del importe total, a la finalización del curso, condicionado siempre al aprovechamiento de éste por parte del alumno.

Hamaikagarrena.- Bekak deitzeko agindu honetan ezarritakoa formalki onartzeko konpromisoa ekartzen du berarekin batera beka-eskabidea aurkezteak. Bekadunak arau honetan ezarritakoa urratuz gero, onartu eta eman zitzaion zenbatekoa bueltatu beharko du, bai eta aplikatzekoak diren legezko interesak ere.

Decimoprimero.- La presentación de la solicitud de beca supone el compromiso formal de aceptación de lo dispuesto en la presente Orden de convocatoria de becas. Si la persona becaria conculcase esta regulación, estará obligada a reintegrar la cuantía concedida y percibida más los intereses legales que resulten de aplicación.

Behar bezala justifikatutako arrazoi bat dela medio, bekari uko eginez gero, bekagatik kobratutako eskubide ekonomikoen parte bat bueltatu beharko du. Garatzeke geratzen den bekaldia eta bekaren zenbatekoa kontuan hartuta kalkulatuko da zenbat diru itzuli behar duen.

La renuncia a la beca por causa debidamente justificada dará lugar a la devolución de parte de los derechos económicos cobrados por la misma. La cantidad a devolver se calculará teniendo en cuenta el período de beca que queda pendiente de desarrollar y la cuantía de la misma.

Hamabigarrena.- 1.- Eskolara joan ezean, beka jasotzeko eskubidea galduko du ikasleak. Eskolara ez joatea honela neurtuko da:

Decimosegundo.- 1.- El alumno o alumna perderá el derecho a la beca en el caso de falta de asistencia al curso. Esta falta de asistencia será medida de la siguiente manera:

- Ikaslea ez badoa eskolara, justifikatu gabe, eskolaldiaren % 15 baino gehiagotan, beka galduko du, eta jasotako kopuruak bueltatu beharko ditu.

- En el caso de que las faltas de asistencia sin justificar supongan más del 15% del horario lectivo del alumno o alumna, se producirá la pérdida de la beca y deberán reintegrarse las cantidades recibidas.

- Ikaslea ez badoa eskolara, baina justifikatu egiten badu, aurreko atalean azaldutako ondorio berberak egongo dira, baldin eta hutsen kopurua % 30 baino handiagoa bada. Nolanahi ere, klasera bueltatzen den unean bertan aurkeztu beharko du eskolara joan ez izanaren justifikazioa.

- En el caso de faltas justificadas, se producirán los mismos efectos descritos en el apartado anterior cuando el número de faltas sea superior al 30%. En todo caso, la justificación de las faltas deberá presentarse en el mismo momento de reincorporación a las clases.

2.- Ikasturtea errepikatzen ari diren ikasleek, hala balegokie, ohiko bekaren % 50eraino ere lortu ahalko dute, baldin eta aurreko ikasturteari probetxua ez ateratzeko arrazoia behar bezala justifikatzen badute, eskolaz kanpoko arrazoi larriengatik; arrazoi horiek kasuan kasuko baloratuko ditu agindu honen 4. puntuan ezarritako batzordeak.

2.- Aquellos alumnos o alumnas que repitan curso podrán, en su caso, obtener hasta un 50% de la beca ordinaria, si el mal aprovechamiento del curso anterior está debidamente justificado por motivos extra-académicos graves, oportunamente valorados por la Comisión establecida en el resuelvo cuarto de la presente Orden.

Hamahirugarrena.- Ezin da aldi berean baliatu ikasteko beka hau eta helburu berarako funts publikoen kontura ematen den beste edozein laguntza, eta, horrenbestez, eskatzaileak, agindu honetan deitutako beketariko bat esleitzen badiote, laguntzaren bati uko egin beharko dio.

Decimotercero.- El disfrute de esta beca de estudio es incompatible con cualquier otra ayuda con cargo a los fondos públicos para este mismo fin, por lo que la persona solicitante, en caso de que le fuera adjudicada una de las becas que se convocan en esta Orden, deberá renunciar a una de las ayudas.

Hamalaugarrena.- Bekadunak beka galduko du eta jasotako zenbatekoa gehi dagozkion legezko interesak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari bueltatu beharko dizkio, gehienez bi hilabeteko epean, baldin eta agindu honetan eskatutako baldintzaren bat, edozein ere, bete ez duela egiaztatzen bada; bai eta aurkeztu zuen dokumentazioan jasotako datuak okerrak edo faltsuak badira ere; eskolari probetxurik atera ez badio eta/edo ez bada klasera joan; edo beste ez betetzeren bat egin badu, bai laguntzaren xedeari dagokionez, bai eta laguntza emateko eskatutako baldintzei dagokienez ere. Holakorik gertatzekotan, ikastetxeko zuzendaritzek ziurtatu beharko dute, betiere Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan ezarritakoaren arabera.

Decimocuarto.- La constatación de cualquier supuesto de incumplimiento por parte de la persona beneficiaria de la beca de alguno de los requisitos exigidos en la presente Orden, así como la inexactitud o falsedad de los datos consignados en la documentación presentada por la persona beneficiaria, la falta de aprovechamiento y/o ausencias a clase, o cualquier otro incumplimiento tanto del destino como de las condiciones exigidas para el otorgamiento de la ayuda, aspectos, en su caso, certificados por las direcciones de los centros de enseñanza, dará lugar, de conformidad y en los términos establecidos en el Decreto legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios ordenadores de la Hacienda General del País Vasco y el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, a la pérdida de la beca y a la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco, en el plazo máximo de dos meses, la cuantía percibida más los intereses legales que procedan.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.- Agindu honek administrazio-bidea agortzen du, eta, horrenbestez, haren aurka interesdunek aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantzako sailburuari, hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik kontatzen hasita. Bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa ere aurkeztu dezakete, Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzitarako Salan, bi hilabeteko epean, aipatutako aldizkari ofizialean argitaratzen den egunaren biharamunetik kontatzen hasita.

Primera.- Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán las personas interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal superior de Justicia de la Comunidad Autónoma del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente a su publicación en el mismo diario oficial.

Bigarrena.- Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean izango ditu ondorioak agindu honek.

Segunda.- La presente Orden surtirá efectos el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2010eko urriaren 22a.

En Vitoria-Gasteiz, a 22 de octubre de 2010.

Ingurumen, Lurralde Plangintza,

La Consejera de Medio Ambiente,

Nekazaritza eta Arrantzako sailburua,

Planificación Territorial, Agricultura y Pesca,

MARÍA DEL PILAR UNZALU PÉREZ DE EULATE.

MARÍA DEL PILAR UNZALU PÉREZ DE EULATE.

I. ERANSKINA

ANEXO I

Eskabidea: Ikasteko Laguntza 2010-2011 Ikasturtea

Solicitud de ayuda para estudios. curso 2010-2011

Itsasmendikoi Zentroa / Ondarroako Antiguako Ama Arrantza Eskola

Centro Itsasmendikoi / Escuela N.ª S.ª de La Antigua de Ondárroa.

(Ikus .PDF)

(Véase el .PDF)


Azterketa dokumentala


Análisis documental