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88. zk., 2008ko maiatzaren 12a, astelehena

N.º 88, lunes 12 de mayo de 2008


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SPRI SA
SPRI, S.A.
2858
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IRAGARKIA, AFI Programari buruzkoa, Industria, Merkataritza eta Turismo sektoreetan inbertsioak egiteko finantza laguntzak ezartzen dituena.

ANUNCIO relativo al Programa AFI, por el que se establecen las Medidas Financieras a la Inversión en los Sectores Industrial, Comercial y Turístico.

Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua, S.A-ren Administrazio Kontseiluak honako hau erabaki zuen 2008ko martxoaren 18ko batzarrean: "Inbertsioak egiteko Finantza Laguntzak" (AFI) programan jasotako diru-laguntzen araudia onartzea 2008ko ekitaldirako. Hona hemen erredakzio berria eta araudi osoa:

El Consejo de Administración de Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. en reunión celebrada el 18 de marzo de 2008 adoptó el acuerdo de aprobar la normativa por la que se regirá la concesión de ayudas contempladas en el programa "Ayuda Financiera a la Inversión" (AFI) durante el ejercicio 2008, cuya redacción y texto íntegro es el siguiente:

Inbertsioak egiteko finantza laguntzen programa (AFI) industria arloko enpresa txiki eta ertainei (ETE) beren inbertsio proiektuak gauzatzeko behar zituzten finantzabideak eskuratzen laguntzeko xedeaz sortu zen, betiere baldintza egokietan eragiketa-epeei dagokienez eta interes-tasa onuragarriak eskainiz ohiko finantza merkatuarekin alderaturik, aplikatu beharreko hobariei esker kostuak murriztu ondoren. Programaren eraginkortasuna aztertu eta ontzat jo ondoren, bere aplikazio eremua merkataritza eta turismo sektoreetara zabaldu zen.

El Programa de Ayudas Financieras a la Inversión (AFI) nació con una clara vocación de facilitar a las PYMEs industriales el acceso a los medios de financiación necesarios para ejecutar sus proyectos de inversión, en condiciones adecuadas por lo que se refiere a los plazos de las operaciones y a tipos de interés ventajosos respecto al mercado habitual financiero, una vez minorados con las bonificaciones aplicables. Tras una valoración positiva de su eficacia, se amplió su ámbito de aplicación a los sectores comercial y turístico.

Programa hasieratik egokitu da ETEentzako laguntzak metatzeari buruz Europako Batzordeak zehaztu izan dituen jarraibideetara, eta Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Orokorraren Printzipio Antolatzaileen Legearen Testu Bateratuan islatzen diren irizpide batzuk ere jaso ditu.

El programa ha venido adaptándose desde sus comienzos a las distintas directrices fijadas por la Comisión Europea relativas a la acumulación de ayudas dirigidas a las PYMEs, incluyendo, asimismo, algunos criterios contemplados en el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

Industria, Merkataritza eta Turismo Saileko 2006-2009ko Enpresa Lehiakortasun eta Gizarte Berrikuntza Planean jasotzen den bezala, finantzazioa ez da faktore bakarra, baina baldintzatzaile garrantzitsua da enpresek, eta bereziki ETEek hazteko eta beren lehiakortasuna hobetzeko dituzten aukerei begira.

Tal y como contempla el Plan de Competitividad Empresarial e Innovación Social 2006-2009 del Departamento de Industria, Comercio y Turismo, la financiación no es el único factor, pero sí es un condicionante importante en la posibilidad de las empresas, y en especial de las PYMEs, de crecer y poner en marcha actuaciones de mejora de su competitividad.

Hartara, industria, merkataritza zein turismo sektorekoak izan, Euskal Autonomia Erkidegoko enpresen inbertsio prozesuak bultzatu nahi ditugu programa honen bidez, finantzazioa eskura dezaten merkatuak finantza erakundeen bitartez eskaintzen dituen baldintzarik onenetan. Bestalde, ahalegin berezia egin da administrazioko kudeaketa prozesuetan IKTek eskaintzen dituzten aukerak aprobetxatzeko eta prozesu horiek errazagoak egiteko, baliabideak hobeki erabili eta enpresei erantzun hobea eta arinagoa ematearren.

En esa línea, mediante el presente programa se quiere dar respuesta y acompañar aquellos procesos de inversión que desarrollan las empresas vascas, ya sean de industria, comercio o turismo, de tal forma que accedan a la financiación en las mejores condiciones posibles que ofrece el mercado a través de las Entidades Financieras. Se hace, además, un especial esfuerzo en desarrollar una gestión administrativa de los procesos que aproveche las posibilidades que nos ofrecen las TICs, en aras de conseguir una mayor simplificación de los mismos, una mayor eficiencia de los recursos y una respuesta al entramado empresarial más ágil.

Horiengatik guztiengatik, eta inbertsioen finantzazioa era eraginkorrean bultzatuko duten segmentu eta jarduketa zehatzetan baliabide publikoak erabiltzeko, Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.k (SPRI S.A.), gainerako erakunde laguntzaileekin batera, egindako inbertsioetarako laguntza eta finantzazio tresna integratu bat eskaini nahi die industria, merkataritza zein turismo arloetako ETEei, hazi daitezen, lehiakortasuna hobe dezaten eta enpresa proiektu berriak abiaraz ditzaten, eta tresna hori programa honetan zehazten diren neurrien bidez arautuko da.

Por todo ello, y con la finalidad de aplicar recursos públicos en segmentos y actuaciones específicas, que contribuyan de manera eficaz a favorecer la financiación de las inversiones, es voluntad de Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial S.A. (SPRI S.A.), en coordinación con las demás entidades colaboradoras, poner a disposición de las PYMEs industriales, comerciales y turísticas un instrumento integrado de acompañamiento y financiación de las inversiones realizadas para el crecimiento de la empresa, la mejora de su competitividad, así como para la puesta en marcha de nuevos proyectos empresariales, que será regulado por las medidas que se establecen en el presente Programa.

I. KAPITULUA
CAPÍTULO I
XEDAPEN OROKORRAK
DISPOSICIONES GENERALES

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Programa honen xedea da finantza laguntzak ematea ibilgetu ukiezinetan edota material berrietan inbertsioak egiteko Euskal Autonomia Erkidegoko industria, merkataritza zein turismo sektoreetan.

Es objeto del presente programa establecer ayudas financieras a la inversión en inmovilizados intangibles y/o materiales nuevos en los sectores industrial, comercial y turístico de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

2. artikulua.– Laguntzen nolakotasuna.

Artículo 2.– Naturaleza de las ayudas.

Programa honek aurreikusten dituen laguntzak ez dira itzulgarriak izango eta laguntzak gauzatzearren, mailegu eragiketek edo finantza errentamenduko eragiketek finantza kostu txikiagoa izango dute, betiere, programa honen itzalpean eta finantza erakundeekin berariaz sinatuko diren hitzarmenen itzalpean egiten direnean.

Las ayudas contempladas en el presente Programa tendrán la consideración de subvenciones no reintegrables y se materializarán a través de la reducción del coste financiero de las operaciones de préstamo o de arrendamiento financiero que se formalicen al amparo de este programa, y del Convenio que a tal efecto se suscriba con las Entidades Financieras.

3. artikulua.– Onuradunak.

Artículo 3.– Entidades Beneficiarias.

1.– Jarraian adierazitako baldintzak betetzen dituzten Enpresa Txiki eta Ertainek (ETE) eskuratu ahal izango dituzte programa honek arautzen dituen laguntzak:

1.– Podrán acceder a las ayudas contempladas en el presente Programa las Pequeñas y Medianas Empresas (PYME), entendiéndose por tales aquéllas que cumplan los siguiente requisitos:

– 250 langile baino gutxiago izatea.

– Que emplee a menos de 250 trabajadores/as.

– 50 milioi euro baino gehiagoko negozio bolumenik eta 43 milioi euro baino gehiagoko urteko balantze orokorrik ez izatea.

– Que su volumen de negocio anual no supere los 50 millones de euros, o bien, que su balance general anual no rebase los 43 millones de euros.

– Enpresa beste enpresa batzuekin elkartuta badago eta elkartutako horiek akzioen % 25etik gorako eta % 50era arteko akzioak badituzte, datu horiek ehuneko berean egotziko zaizkio enpresa-talde osoari. Enpresa beste enpresa batzuekin loturik badago, eta hauek akzioen % 50etik gora badute, datu horiek % 100ean egotziko zaizkio enpresa-talde osoari. Nolanahi ere, horrela sortutako enpresa-taldeak berak bete beharko ditu aurreko betebehar horiek.

– En el caso de que la empresa esté asociada con otras, entendiéndose como tal aquellas cuya participación accionarial esté entre más del 25% y el 50%, se imputaran al grupo los datos anteriores en el mismo porcentaje. En el caso de que la empresa esté vinculada con otras, entendiéndose como tal aquellas cuya participación accionarial esté por encima del 50%, se imputarán al grupo por el 100%. En todo caso, los requisitos anteriores deberán cumplirlos el grupo de empresas así formado.

Nolanahi ere, puntu honetako baldintzak interpretatzeko, mikroenpresak eta enpresa txiki eta ertainak zehazteari buruzko 2003ko maiatzaren 6ko Batzordearen 2003/361/EE Gomendioan (EBAO —Europar Batasuneko Aldizkari Ofiziala—, L 124, 2003ko maiatzaren 20koa) edo hori ordeztu edo aldatuko duten xedapenetan ezarritakoa hartuko da kontuan.

En cualquier caso para la interpretación de los requisitos señalados en este punto, se tendrá en cuenta lo establecido en la Recomendación 2003/361/CE de la Comisión, de 6 de mayo de 2003, sobre la definición de microempresas, pequeñas y medianas empresas (DOUE, L 124, de 20 de mayo de 2003), o las disposiciones que la sustituyan o modifiquen.

Industria sektorea.

Sector industrial.

Programa honek aurreikusten dituen laguntzak eskuratu ahal izateko, jarduera nagusiaren arabera eta negozio kopuruari dagokionez, enpresa horiek industria arlokoak izango dira, ekoizleak, meatzaritza edota eraldakuntzakoak, edo arlo horiekin lotura duten produktu-prozesuaren inguruko zerbitzu teknikoetakoak, edo informazioaren eta komunikazioen gizartearen eremukoak. Beti ere, sozietatearen helburuaren eta negozio kopuruaren arabera, enpresak jendearekin zuzeneko harremanetan egiten duen merkataritza jarduera ia hutsa izan behar da.

Podrán acceder a las ayudas contempladas en el presente Programa las empresas cuya actividad principal en cuanto al volumen de negocio, sea industrial, extractiva y/o transformadora, productiva, de servicios técnicos ligados al producto-proceso, conexos a los anteriores y empresas del ámbito de la sociedad de la información y de las comunicaciones. En todos los supuestos la actividad comercial directa al público deberá ser residual, en función de su objeto social y de su volumen de negocios.

Merkataritza sektorea.

Sector comercial.

Programa honek aurreikusten dituen laguntzak eskuratu ahal izateko, jarduera nagusiaren arabera eta negozio kopuruari dagokionez, enpresa horiek merkataritza arlokoak izango dira. Honako hauek izango dira guretzat merkataritza jarduerak: batetik, saltzeko asmotan eskuratutako produktuak eta salgaiak merkatuaren esku jartzea, bere horretan, produktuak asko aldatu edo moldatu gabe, eta, bestetik, ekoizleek, artisauek edota industrialek eurek zuzenean ondasunak saltzea; ondasun horiek, baina, azken buruko kontsumorako izan behar dute, eta ez beste prozesu batzuetan sartzeko, merkaturatzeko edo hirugarren batzuei zerbitzuak eskaintzeko.

Podrán acceder a las ayudas contempladas en el presente Programa las empresas cuya actividad principal en cuanto al volumen de negocio, sea comercial. Se entenderá por actividad comercial la puesta a disposición del mercado de productos o mercancías adquiridas con esa finalidad, sin modificación sustancial de las mismas, así como la venta de bienes de consumo final realizada directamente por los productores, artesanos o industriales, entendiéndose por tales bienes aquellos no destinados a integrarse en procesos de producción, comercialización o prestación de servicios a terceros.

Turismo sektorea.

Sector turístico.

Programa honek aurreikusten dituen laguntzak eskuratu ahal izateko, jarduera nagusiaren arabera eta negozio kopuruari dagokionez, enpresa horiek turismo arlokoak izango dira eta jendeak enpresa horietara jotzeko modua izan behar du. Ondorio horietarako, guretzat turismo jarduerak izango dira kasuan kasuko Turismoko lurralde bulegoak halakotzat egiaztatzen dituenak.

Podrán acceder a las ayudas contempladas en el presente Programa las empresas cuya actividad principal en cuanto al volumen de negocio sea turística. Quedarán excluidas las empresas de restauración. A tal efecto, se consideraran actividades turísticas aquellas que sean acreditadas como tal por la Oficina territorial de Turismo correspondiente.

2.– Hauek dira aurrerago aipatutako enpresa onuradunen betebeharrak:

2.– Las empresas beneficiarias señaladas en el número anterior deberán:

a) Euskal Autonomia Erkidegoan kokatu behar dituzte laguntza jasotzen duten inbertsio proiektuak.

a) Localizar los proyectos de inversión objeto de ayuda en el territorio de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

b) Onuraduna izateko baldintzak betetzea indarrean dauden legeek zehazten dutenaren arabera.

b) Reunir los requisitos para obtener la condición de beneficiario de acuerdo a lo establecido en la legislación vigente.

c) Zor mugaeguneraturik ez izatea SPRI taldeko edozein elkarterekin, ez eta erakunde sustatzaile edo kolaboratzaileekin (hala enpresa onuradunak nola pertsona sustatzaileak edota loturik dauden sozietateak).

c) No tener deudas vencidas con cualquiera de las sociedades del grupo Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. ni con las entidades colaboradoras y promotoras, tanto la entidad beneficiaria como las

d) Onuradun direla egiaztatu behar dute laguntza eskabidea aurkeztean eta, hartara, eskabide formularioan eskatutako dokumentazioa entregatuko dute.

personas promotoras de la nueva empresa u otras sociedades asociadas o vinculadas a aquellas.

3.– Ez dira onuradun izango:

d) Acreditar su condición de beneficiario en el momento de presentar la solicitud de ayuda aportando la documentación requerida con el formulario de solicitud.

a) Sozietate publikoak eta zuzenbide publikoko erakundeak, ez eta administrazioa partaide nagusitzat duten enpresa edo erakundeak.

3.– Quedan excluidas como beneficiarias:

b) Eusko Jaurlaritzako sail hauen eskumen eremuetako inbertsio proiektuak dituzten enpresak: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila, Garraio eta Herri Lan Saila eta Nekazaritza eta Arrantza Saila.

a) Las Sociedades Públicas y Entidades de Derecho Público, así como cualquier empresa u organización en la que su participación sea mayoritaria.

4. artikulua.– Diruz lagun daitezkeen inbertsioak.

b) Las empresas cuyos proyectos de inversión corresponden a los ámbitos competenciales de los Departamentos de Educación, Universidades e Investigación, Transportes y Obras Públicas, Agricultura y Pesca del Gobierno Vasco.

1.– Inbertsio proiektuetarako diru laguntzak jaso ahal izango dira honako baldintza hauek betetzen badira:

Artículo 4.– Inversión subvencionable.

a) arau honen 3. artikuluko baldintzak betetzen dituzten enpresa onuradunek eginak izatea, eta

1.– Los proyectos de inversión serán calificados como subvencionables cuando:

b) laguntza eskatzen den ekitaldiari dagokionez, inbertsio-kopuru onargarria gutxienez 100.000 eurokoa izatea industria sektorean, 30.000 euro turismo sektorean eta 30.000 euro merkataritza sektorean.

a) sean realizados por empresas consideradas como beneficiarias según lo establecido en el artículo 3 de la presente norma, y que

2.– Laguntzen zenbatekoa kalkulatzeko, laguntza jaso dezakeen inbertsiotzat joko da enpresaren aktibo ez zirkulatzaileari gehituko zaizkion ibilgetu ukiezinak edota material berriak eskuratzeko inbertsioa, baldin eta baldintza hauek betetzen badira:

b) el volumen de inversión admisible, correspondiente al ejercicio en el que se solicita la ayuda, sea como mínimo de 100.000 euros en el sector industrial, 30.000 euros en el sector turístico y de 30.000 euros en el sector comercial.

a) Kontabilitate Plan Orokorrak eta ETEen Kontabilitate Plan Orokorrak (azaroaren 16ko 1514/2007 eta 1515/2007 errege dekretuetan jasota daudenak hurrenez hurren) ezarritako definizioaren arabera epigrafe hauetan dauden kategoriak izatea:

2.– Se considera inversión subvencionable a efectos del cálculo de las ayudas, la adquisición de inmovilizados intangibles y/o materiales nuevos que se incorporen al activo no corriente de la empresa y que cumplan, los requisitos que, a continuación, se indican:

– 206 Informatika aplikazioak.

a) Que se trate de alguna de las siguientes categorías, según la definición que, al efecto, establece el Plan General de Contabilidad y el Plan General de Contabilidad de las Pequeñas y Medianas Empresas, recogidas en el Real Decreto 1514/2007 y 1515/2007, respectivamente, de 16 de noviembre, en los epígrafes siguientes:

– 210 Lurrak eta ondasun naturalak (turismo arlokoak izan ezik).

– 206 Aplicaciones informáticas.

– 211 Eraikuntzak.

– 210 Terrenos y Bienes naturales (excepto turismo).

– 212 Instalazio teknikoak.

– 211 Construcciones.

– 213 Makineria.

– 212 Instalaciones técnicas.

– 214 Tresneria.

– 213 Maquinaria.

– 215 Beste instalazio batzuk.

– 214 Utillaje.

– 216 Altzariak (merkataritza eta turismo arlokoak bakarrik).

– 215 Otras instalaciones.

– 217 Informazio prozesuetarako ekipoak.

– 216 Mobiliario (solo comercio y turismo).

– 218 Garraio elementuak (turismo arlokoak bakarrik).

– 217 Equipos para procesos de información.

– 219 Bestelako ibilgetu materiala.

– 218 Elementos de transporte (solo turismo).

Nolanahi ere, mikroenpresek, eskuraketen kasuan, 6.211 epigrafea erabil dezakete finantza errentamendu bidez.

– 219 Otro inmovilizado material.

Aktiboak lurrak izanez gero, eraikuntzak dituzten lurretara mugatuko da laguntza.

No obstante, las microempresas podrán utilizar para el supuesto de adquisiciones, via arrendamiento financiero, el eprígrafe 6.211.

Dena den, ibilgetuek zuzeneko lotura izan behar dute enpresaren helburu soziala den jarduerarekin.

En el caso de terrenos, serán subvencionables únicamente por la parte edificada.

Ibilgetuen preziotzat haien balio garbia hartuko da, hots, fakturatutako zenbatekoari Balio Erantsiaren gaineko Zerga kenduta ateratzen den balioa.

En todo caso, los inmovilizados deberán estar directamente relacionados con la actividad que constituye el objeto social de la empresa.

Deskontuek eta antzekoek (fakturan ageri direnak nahiz ageri ez direnak) balioa kentzen diote erositakoari.

Se considerará como precio de los inmovilizados su valor neto, entendiéndose como tal el importe facturado una vez deducido el Impuesto sobre el Valor Añadido.

Produktu turistikoak edo eskaintza osagarria sortzea helburu duten inbertsioak egiten badira, diruz lagundu ahal izango dira Kontabilitate Plan Orokorreko 228 epigrafean ("garraio elementuak") sailkaturik dauden aktibo finko materialetan egiten diren inbertsioak, baldin eta horrelako aktiboak behar-beharrezkoak badira proiektua burutu ahal izateko.

Los descuentos y similares, incluidos o no en factura, suponen un menor valor de compra.

a) Aktiboak lehenengo aldiz erabili edo abian jartzea. Erabilitako eraikin edo bestelako eraikuntzak eskuratzen badira, berriak balira bezalako tratamendua emango zaie.

Asimismo, en los supuestos de inversiones destinadas a la creación de productos turísticos u oferta complementaria, serán susceptibles de ayuda las afectadas a la categoría de activos fijos materiales en el epígrafe 228 "elementos de transporte" del referido Plan General de Contabilidad, siempre y cuando su inclusión sea esencial para la integridad del proyecto.

b) Horiek guztiek, gutxienez, bost urtean irautea enpresaren aktiboan (fakturan ageri den datatik aurrera zenbatuta).

a) Que sean utilizados o entren en funcionamiento por primera vez. En el caso de que se trate de la adquisición de edificios y otras construcciones ya usados, tendrán el tratamiento de nuevos.

c) Aktiboak, oro har, inori kontraprestazioarekin edo kontraprestaziorik gabe lagatakoak ez izatea.

b) Que permanezcan, como mínimo, cinco años computables a partir de la fecha de la factura correspondiente en el activo de la empresa.

d) Aktiboak, oro har, enpresa eskatzaileak berak fabrikatutakoak ez izatea (eta inoiz ere ez da zenbatuko aktiboek dakartzaten kanpo kontsumoetatik gorako baliorik).

c) Que, con carácter general, no se hallen cedidos a terceros, con o sin contraprestación.

3.– Laguntzen zenbatekoa kalkulatzen denean, laguntzak eskatzen diren urtean aktiboak eskuratzeko egindako inbertsioa baino ez da kontuan hartuko.

d) Que, con carácter general, no hayan sido fabricados por la propia empresa solicitante (y, en cualquier caso, nunca se computarán por un valor superior al de los consumos externos que incorporen).

4.– 2008ko ekitaldian gauzatuko da inbertsio proiektua eta formalizatuko da/dira poliza(k).

3.– Para el cálculo de las ayudas se tendrá en cuenta, únicamente, el importe de adquisición de activos realizada en el año de la solicitud de las mismas.

II. KAPITULUA
MAILEGU ERAGIKETEN ETA FINANTZA
ERRENTAMENDUKO ERAGIKETEN
FINANTZA KOSTUA MURRIZTEKO
LAGUNTZAK
I. ATALA
LAGUNTZEN EZAUGARRIAK

5. artikulua.– Finantza eragiketak.

4.– El proyecto de inversión y la formalización de la/s póliza/s correspondientes deberán estar materializadas dentro del ejercicio 2008.

CAPÍTULO II
AYUDAS DESTINADAS TANTO A LA REDUCCIÓN
DEL COSTE FINANCIERO DE LAS OPERACIONES
DE PRÉSTAMO COMO DE ARRENDAMIENTO
FINANCIERO
SECCIÓN I
CARACTERÍSTICAS DE LAS AYUDAS

1.– Atal honetan arautzen diren laguntzak emango dira enpresek diru-laguntzaren helburu den proiektua finantzatzeko egiten dituzten mailegu eragiketetarako eta finantza errentamenduko eragiketetarako. Eragiketa horiek finantza erakundeekin formalizatu beharko dituzte enpresek, betiere, Programa honen babesean, eta Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.k finantza erakundeekin egingo duen lankidetza hitzarmenaren itzalpean, edo Kreditu Ofizialerako Erakundeak finantza erakundeekin sinatuko duen finantzaketa hitzarmenaren itzalpean.

Artículo 5.– Operaciones financieras.

2.– Enpresarekin eragiketa formalizatzen duen finantza erakundeak KOEan irekita eta eskuragarri dagoen kreditu-bidean saldorik baldin badu, eragiketak esparru horretan formalizatu behar dira.

1.– Las ayudas contempladas en la presente Sección, se aplicarán a las operaciones tanto de préstamo como de arrendamiento financiero destinadas a la financiación del proyecto objeto de subvención. Estas operaciones deberán ser formalizadas con las Entidades Financieras al amparo del presente Programa y del Convenio de Colaboración suscrito entre Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. y las mismas o del Convenio de financiación suscrito entre el Instituto de Crédito Oficial y dichas entidades.

3.– Atal honetan aurreikusitako finantza eragiketak eurotan eta beste edozein dibisatan formalizatu ahal izango dira, hurrengo artikuluetan ezarritako baldintzak betez gero.

2.– En tanto en cuanto la Entidad Financiera correspondiente cuente con saldo en la línea abierta y disponible en el Instituto de Crédito Oficial, las operaciones deberán formalizarse en dicho marco.

Dibisak eurotara aldatzeko truke-neurria finantza eragiketa baimentzeko baldintzen agiria sinatzen den egunekoa izango da, edo, eskabidearekin batera halakorik badago, eragiketa formalizatzeko poliza egiten den egunekoa.

3.– Las operaciones financieras contempladas en esta Sección podrán ser formalizadas en euros o en cualquier divisa, siempre que éstas se ajusten a las condiciones que se fijan en los siguientes artículos.

4.– Oro har, eskabidea egiten den ekitaldian bertan formalizatu behar dira poliza horiek, kontuan izanik inbertsioak ekitaldi horretan gauzatuko direla.

El cambio de divisas a euros, será el de la fecha de la firma del documento de condiciones de autorización de la operación financiera o, en caso de haberse adjuntado a la solicitud, el de la fecha de formalización de la póliza de la operación.

6. artikulua.– Diruz lagun daitezkeen maileguak.

4.– Con carácter general las pólizas deberán ser formalizadas en el año de la solicitud, teniendo en cuenta que las inversiones se deberán materializar en el mismo ejercicio.

Maileguen ezaugarriak:

Artículo 6.– Préstamos subvencionables.

a) Honako hauek joko dira diruz lagun daitezkeen mailegutzat:

Características de los préstamos:

– diruz lagun daitekeen inbertsioaren % 70etik beherako kopurua, edo

a) Se considerará como préstamo subvencionable el importe menor de:

– finantza erakundeak onartutako mailegu kopurutik beherakoa.

– el 70% de la inversión subvencionable, o

b) Epea: 5 eta 7 urte bitartekoa, hasierako ezaldia barne dela. Ezaldiak iraun dezakeen denbora, gehienez:

– el importe del préstamo autorizado por la entidad financiera.

– 7 urterako maileguetan: 24 hilabete.

b) Plazo: como mínimo 5 años y máximo 7, incluyendo el período de carencia inicial el cual será, como máximo:

– 6 urterako maileguetan: 18 hilabete.

– Préstamos a 7 años: 24 meses.

– 5 urterako maileguetan: 12 hilabete.

– Préstamos a 6 años: 18 meses.

Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.k goian aipatutakoez bestelako epeak ere (dena den, gutxieneko epea 5 urtekoa da) onartu ahal izango ditu, baldin eta mailegua formalizatzeko agirian berariaz agerrarazten bada mailegua Programa honetan ezarritako laguntza programari lotuta dagoela. Inguruabar horrek ez du aldaraziko laguntzen gehieneko zenbatekoa; hau da, gehienez jota, 7 urterako maileguei dagokien bera izango da, eta ezaldia ere gehienez 24 hilekoa izango da.

– Préstamos a 5 años: 12 meses.

c) Mugaeguneratzeak: gutxienez, hilean behingoak.

Por Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. podrán admitirse plazos diferentes (siendo en todo caso el plazo mínimo de 5 años) a los anteriormente señalados, siempre que en el préstamo formalizado se recoja expresamente que el mismo se incluye en el presente Programa de Ayudas. Este hecho no modificará la cuantificación de las ayudas a conceder, cuantía que no excederá, en ningún caso, de la correspondiente a los préstamos a 7 años, con una carencia máxima de 24 meses.

d) Eragiketei aplikatuko zaien gehieneko interes-tasa:

c) Vencimientos: como mínimo de carácter mensual.

– Programa honetako 5.1 artikuluan aurreikusitako hitzarmenean ezartzen dena.

d) El tipo de interés máximo aplicable:

e) Hitzarmenaren sinatzaileetarikoa den E.B.S.ren batek eragiketa abalatuz gero, interes-tasa 0,25 puntu txikiagoa izango da.

– Se establecerá en el Convenio previsto en el artículo 5.1 del presente Programa.

7. artikulua.– Laguntza jaso dezaketen finantza errentamenduak.

e) En el caso de que la operación sea avalada por una Sociedad de Garantía Recíproca, firmante del Convenio, dichos tipos de interés se verán reducidos en 0,25 puntos.

1.– Kreditu Erakundeen Diziplina eta Kontuhartzailetzari buruzko uztailaren 29ko 26/988 Legearen zazpigarren xedapen gehigarrian dagoen definizioaren araberako finantza errentamenduaren bidez finantzatzen diren ibilgetu ukiezinek edota material berriek programa honetan aurreikusitako laguntzak jaso ditzakete, baldin eta, 4. artikuluan aipatutako baldintza orokorrez gainera, ondoko hauek ere betetzen badituzte:

Artículo 7.– Arrendamiento financiero subvencionable.

– Enpresa onuradunak konpromisoa hartu behar du erosteko aukera baliatzeko, eta behar denean halaxe egingo du. Konpromiso hori dagokion formalizazio agirian jaso behar da.

1.– Los inmovilizados intangibles y/o materiales nuevos financiados mediante arrendamiento financiero, tal y como se define en la Disposición Adicional Séptima de la Ley 26/1988, de 29 de julio, sobre Disciplina e Intervención de las Entidades de Crédito, podrán acogerse a las ayudas contempladas en el presente Programa siempre que, además de cumplir las condiciones generales señaladas en el artículo 4, cumplan los siguientes requisitos:

– Finantza errentamendua egiten duen erakundeak Finantza Errentamenduaren bidez Eragiketak Finantzatzeko Hitzarmenaren sinatzaileetarikoa izan behar du.

– Que la empresa beneficiaria se comprometa a ejercitar y ejercite en su momento la opción de compra, recogiéndose dicho compromiso en el documento de formalización correspondiente.

2.– Finantza errentamenduko eragiketen ezaugarriak:

– Que el arrendamiento financiero sea realizado por Entidad firmante del Convenio para la Financiación de Operaciones mediante Arrendamiento Financiero.

a) Honako hauek joko dira diruz lagun daitezkeen finantza errentamendutzat:

2.– Características de las operaciones de arrendamiento financiero:

– diruz lagun daitekeen inbertsioaren % 70etik beherako kopurua.

a) Se considerará como arrendamiento financiero subvencionable el importe menor de:

– finantza erakundeak onartutako finantza errentamenduaren kopurutik beherakoa.

– el 70% de la inversión subvencionable.

b) Epea: gutxienez bi urte eta gehienez bost. Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.k goian aipatutakoez bestelako epeak ere onartu ahal izango ditu, baldin eta mailegua formalizatzeko agirian berariaz agerrarazten bada leasing-a edo finantza errentamendua programa honetan ezarritako laguntza programari lotuta dagoela. Inguruabar horrek ez du aldaraziko laguntzen gehieneko zenbatekoa, eta, beraz, ez da izango 5 urterako finantza errentamenduei dagokiena baino handiagoa.

– el importe del arrendamiento financiero autorizado por la entidad financiera.

c) Mugaeguneratzeak: gutxienez, hilean behingoak.

b) Plazo: entre dos años mínimo y como máximo cinco años. Por Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. podrán admitirse plazos diferentes a los señalados, siempre que en el leasing o arrendamiento financiero formalizado se recoja expresamente que el mismo se incluye en el presente Programa de Ayudas. Este hecho no modificará la cuantificación de las ayudas a conceder, cuantía que no excederá de la correspondiente a los arrendamientos financieros a 5 años.

d) Eragiketei aplikatuko zaien gehieneko interes-tasa:

c) Vencimientos: como mínimo de carácter mensual.

– Programa honetako 5.1 artikuluan aurreikusitako hitzarmenean ezartzen dena.

d) El tipo de interés máximo aplicable:

e) Hitzarmenaren sinatzaileetarikoa den E.B.S.ren batek eragiketa abalatuz gero, interes-tasa 0,25 puntu txikiagoa izango da.

– Se establecerá en el Convenio previsto en el artículo 5.1. del presente Programa.

8. artikulua.– Laguntzen zenbatekoak.

e) En el caso de que la operación sea avalada por una Sociedad de garantía Recíproca, firmante del Convenio, dichos tipos de interés se verán reducidos en 0,25 puntos.

1.– Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.k, finantza erakundeekin sinatutako hitzarmenaren itzalpean, diru-laguntza bat emango du onartutako eragiketa bakoitzerako, hau da, eragiketaren interesaren 1, 5 puntuko diru-laguntza oro har, gehi 0,25 puntuko diru-laguntza finantza erakundeekin sinatu beharreko hitzarmenaren sinatzailea den Elkarrekiko Berme Sozietateren batek eragiketa abalatuz gero.

Artículo 8.– Cuantía de las ayudas.

Edonola ere, interes tasen hobaria ezin da izan eragiketa baimentzean edo formalizatzean jarritako interes-tasa izenduna baino handiagoa.

1.– Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. al amparo del convenio firmado con las Entidades Financieras, concederá una subvención a cada operación aprobada correspondiente a 1,5 puntos del interés de la operación con carácter general, más 0,25 puntos de subvención adicional para aquellas operaciones avaladas por una Sociedad de Garantía Recíproca incluidas en el Convenio a firmar con las Entidades Financieras.

Interes-tasa aldakorra duten eragiketetan, interes-tasa izenduna zenbatekoa izango den finkatzeko orduan, deialdia argitaratu aurreko azken 6 hilabeteetan urteko Euriboraren batez bestekoa zein izan den hartuko da erreferentzia-balio modura.

En cualquier caso, la bonificación del tipo de interés no podrá ser superior al tipo de interés nominal al que se ha autorizado o formalizado la operación.

2.– Eragiketa bakoitzari dagozkion puntuak zenbat diren finkatutakoan, eguneratutako diru-laguntzari dagokion zenbatekoa kalkulatuko da. Hori kalkulatzerakoan, indarrean dauden erreferentziako tasak eta eguneratzeko moduak erabiliko dira, betiere, Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialean argitaratutakoari jarraituz.

Para la determinación del tipo de interés nominal de las operaciones con tipo de interés variable, se tomará como valor de referencia la media del Euribor anual de los 6 últimos meses previos a la fecha de publicación de la convocatoria.

II. ATALA
LAGUNTZAK METATZEA

9. artikulua.– Finantza eragiketen balioaren urteko gehieneko zenbatekoa.

2.– Una vez establecidos los puntos de subvención correspondientes a cada operación se calculará el importe de subvención actualizada. Para dicho cálculo se utilizarán los tipos de referencia y actualización vigentes publicados por el Diario Oficial de la Unión Europea.

SECCIÓN II
ACUMULACIÓN DE AYUDAS

Maileguen edota finantza errentamenduko eragiketen baliotik urtean laguntza jaso dezakeen zatiaren gehieneko zenbatekoa, hau da, onuradun batek urtean guztira jaso ditzakeen laguntzen gehieneko zenbatekoa 1.500.000 eurokoa izango da.

Artículo 9.– Importe máximo anual del valor de las operaciones financieras.

10. artikulua.– Laguntzak metatzea. Minimis.

El importe máximo anual del valor de los préstamos y/o de las operaciones de arrendamiento financiero a subvencionar, al que una misma empresa beneficiaria podrá tener acceso, considerados conjuntamente, no podrá superar el límite de 1.500.000 euros.

Arautegi honetan jasotzen diren diru-laguntzak 2006ko abenduaren 15eko Batzordearen 1998/2006 araudian (EE) –Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialean 2006ko abenduaren 28an argitaratua- ezartzen denari lotuta daude. Araudi hori EEko Tratatuaren 87 eta 88. artikuluak Minimis laguntzei aplikatzeari buruzkoa da. Europar Batasunak ezartzen duenez, edozein enpresari ematen zaion Minimis laguntzak, guztira, ezingo du 200.000 euro gainditu hiru urteko epean. Muga hau laguntza modua edo lortu nahi den xedea zein den kontuan hartu gabe aplikatuko da.

Artículo 10.– Acumulación de ayudas. Minimis.

Muga horiek gainditzen badira, soberakinari dagokion kopurua kenduko zaio laguntzari.

Las ayudas o subvenciones establecidas en el presente Programa respetarán lo dispuesto en el reglamento (CE) n.º 1998/2006 de la Comisión de 15 de diciembre de 2006, publicado en el Diario Oficial de la Unión Europea de 28 de diciembre de 2006 relativo a la aplicación de los artículos 87 y 88 del Tratado CE a las ayudas de Mínimis. Según lo establecido por la Unión Europea, la ayuda total de Mínimis concedida a una empresa determinada no será superior a 200.000 euros durante cualquier periodo de 3 ejercicios fiscales. Este límite se aplicará independientemente de la forma de la ayuda de Mínimis o del objetivo perseguido.

11. artikulua.– Beste laguntzekiko bateragarritasuna.

En caso de superarse dicho límite, la ayuda concedida en virtud de este Programa se minorará en la cantidad correspondiente al exceso.

1.– Programa honetan araututako laguntzak bateragarriak izango dira Gauzatu Industria eta Gauzatu Turismo programetan edo antzeko beste programa batzuetan iragarritako laguntzekin.

Artículo 11.– Posibilidad de concurrencia con otras ayudas.

2.– Merkataritza sektorean, inbertsio proiektu berean bateraezinak izango dira programa honen bidez emandako diru-laguntzak eta Merkataritza Ekimen Berrietarako Laguntza Programaren bidez emandakoak.

1.– Las ayudas contempladas en el presente Programa serán compatibles con las contempladas en el programa Gauzatu Industria, Gauzatu Turismo u otros programas de la misma naturaleza.

III. KAPITULUA
PROZEDURA

12. artikulua.– Laguntza eskabidea.

2.– En el sector comercio para un mismo proyecto de inversión, las ayudas concedidas al amparo del presente programa, resultarán incompatibles con las que se concedan en ejecución del Programa de Ayudas para Nuevas Iniciativas Comerciales.

CAPÍTULO III
PROCEDIMIENTO

1.	- Laguntza eskabidea eta gainerako agiri osagarriak Industriaren Sustapen eta Eraldaketako Baltzua, S.Aren web orrian (www.spri.es) ageri diren finantza erakundeetakoren batean aurkeztu beharko dira.

Artículo 12.– Solicitud de Ayuda.

2.– Finantza erakundeek epe jakin bat dute laguntza eskabideak SPRI S.A.n aurkezteko, izan ere, epea programa hau EHAAn argitaratu eta biharamunean hasiko da eta 2008ko urriaren 15ean amaituko da, betiere helburu horretarako gaitu den urteko kredituaren mugara arte.

1.– La solicitud, así como el resto de la documentación complementaria deberán presentarse en cualquiera de las Entidades Financieras que figuran en la web de Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. (www.spri.es).

3.– Finantza erakundeek beteko dituzte eskabideak, eta enpresa onuradunek eskabidea formalizatzeko behar diren agiri guztiak aurkeztu beharko dituzte.

2.– El plazo de presentación de las solicitudes por las Entidades Financieras en SPRI, S.A. queda abierto desde el día siguiente a la publicación de este programa en el Boletín Oficial del País Vasco hasta, el 15 de octubre de 2008, y hasta el límite del crédito anual disponible.

13. artikulua.– Agiriak eta laguntza eskabidearen aurkezpena.

3.– Las solicitudes serán cumplimentadas por las Entidades Financieras, debiendo aportar las empresas beneficiarias toda la documentación necesaria para la formalización de la misma.

1.– Enpresa eskatzaileak honako agiri hauek aurkeztu behar dizkio finantza erakundeari eskabidea egiteko:

Artículo 13.– Documentación y presentación de la solicitud de ayuda.

a) Finantza erakundeak eman dion eskabide inprimakia behar bezala beteta eta sinatuta.

1.– Para realizar la solicitud de ayuda la empresa solicitante deberá aportar a la Entidad Financiera la siguiente documentación:

b) Eraketa eskrituraren fotokopia.

a) Impreso de solicitud proporcionado por la Entidad Financiera, debidamente cumplimentado y firmado.

c) Pertsona eskatzailearen ahalordearen fotokopia.

b) Fotocopia de la escritura de Constitución.

d) Pertsona eskatzailearen NAren fotokopia.

c) Fotocopia del poder de representación de la persona solicitante.

e) Enpresaren IFKren fotokopia.

d) Copia del DNI de la persona solicitante.

f) Kasuan kasuko turismoko lurralde bulegoaren txosten teknikoa, proiektuak orientabide turistikoko arauak betetzen dituela egiaztatzen duena (turismo arlokoak bakarrik).

e) Copia del CIF de la empresa.

g) Enpresa nongo JEZtan erregistratuta dagoen adierazten duen Ogasunaren ziurtagiria.

f) Informe técnico de la Oficina Territorial de turismo correspondiente en cuanto al correcto cumplimiento de adecuación del proyecto a las Normas de Ordenación Turística (solo turismo).

h) Enpresak zerga betebeharrak bete dituela egiaztatzen duen ziurtagiri eguneratua (likidazio eskabidea aurkeztu baino hiru hilabete lehenagoko datarik ez du izan behar).

g) Certificado de Hacienda en la que figure el IAE en el que esta dada de alta la empresa.

i) Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Orokorrarekiko betebeharrak bete dituela egiaztatzen duen ziurtagiri eguneratua (likidazio eskabidea aurkeztu baino hiru hilabete lehenagoko datarik ez du izan behar).

h) Certificado actualizado (cuya fecha no preceda en mas de 3 meses la fecha de presentación de la solicitud de liquidación) que acredite que la empresa se encuentre al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias.

2.– SPRI S.A.k akats edo zehazgabetasunen bat ikusten badu eskaeran edota gainerako agirietan, eskatzaileari jakinarazi behar dio 10 eguneko epean, eskatzaileak akatsa zuzen dezan edo aurkeztu beharreko agiriak aurkez ditzan. Halaber, eskatzaileari jakinarazi behar zaio, akatsa zuzentzen ez badu edo agiriak aurkezten ez baditu eskaera egiteari uko egin diola ulertuko dela.

i) Certificado actualizado (cuya fecha no preceda en mas de 3 meses la fecha de presentación de la solicitud de liquidación) de la Tesorería General de la Seguridad Social que acredite que la empresa se encuentre al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones para con dicho organismo.

Eskaeraren zinpeko aitorpenean (F-2 inprimakia) iruzurren bat antzemango balitz, enpresa eskatzailea automatikoki kanporatuko litzateke programa honen deialditik.

2.– Si la solicitud no viniera cumplimentada en todos sus términos, o no fuera acompañada de la documentación relacionada en el artículo anterior, la Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A., requerirá a la empresa interesada para que, en un plazo de 10 días subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hiciera, se le tendrá por desistido de su petición.

3.– Finantza erakundeak honako agiri hauek bete eta internetez helarazi behar dizkio SPRI S.A.ri:

Cualquier falsedad que se detectara en la declaración jurada de la solicitud (impreso F-2), provocará la exclusión automática de la empresa solicitante en la convocatoria en curso del presente programa.

a) Eskabide orria behar bezala beterik enpresak emandako dokumentazioaren arabera.

3.– La entidad financiera deberá cumplimentar la siguiente documentación y remitirla a Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A., vía internet:

b) Formalizatutako zein formalizatu beharreko polizen baldintzak.

a) Impreso de solicitud debidamente rellenada de acuerdo a la documentación aportada por la empresa.

14. artikulua.– Eskabideen azterketa eta ebazpena.

b) Condiciones de la/s póliza/s a formalizar o formalizada/s.

1.– Eratu beharreko Batzorde Betearazleak eskabideak aztertu eta ebaluatuko ditu eta, era berean, laguntzak ebatziko ditu.

Artículo 14.– Análisis de las solicitudes, Resolución.

2.– Batzorde Betearazlea honako hauek osatuko dute: Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.ko zuzendari nagusiak (Batzordeko presidentea izango da) eta Enpresa Sustapeneko hiru mahaikidek, eta hauetatik bat idazkaria izango da.

1.– La Comisión Ejecutiva del programa que se constituya, analizará y evaluará las solicitudes y resolverá la concesión de ayudas.

3.– Eskabide orria behar bezala beterik aurkeztu behar da eskaera onar dadin.

2.– La Comisión Ejecutiva estará compuesta por el Director General de Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. como Presidente y tres Vocales del Área de Promoción Empresarial de los que uno de ellos ejercerá de Secretario.

4.– Kasuan kasuko finantza erakundeak ezin izango du eskaera tramitatu Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.n, eskabidea bere osoan behar bezala beterik ez dagoen bitartean, edo eskabidearekin batera aurreko artikuluan aipatutako agiriak izan ezean, eta eskaera hori ez aurkeztutzat joko da guztiz bete arte.

3.– Será requisito indispensable para la aceptación de la petición la presentación de la solicitud debidamente cumplimentada.

5.– Finantza erakundeak enpresak emandako dokumentazio guztia, behar bezala izenpetutako eskabidea eta formalizatutako polizaren edo polizen kopia helaraziko dizkio Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.ri.

4.– La Entidad Financiera correspondiente no podrá tramitar la solicitud a Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A., en tanto en cuanto, no disponga de la solicitud cumplimentada en todos sus términos, o no fuera acompañada de la documentación relacionada en el artículo anterior, considerándose la misma como no presentada hasta la cumplimentación total.

6.– Ebazpena posta elektroniko bidez helaraziko zaie enpresari eta finantza erakundeari 4 hilabeteko epean gehienez ere, Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.k eskabidea jasotzen duen egunetik kontatzen hasita.

5.– La Entidad Financiera remitirá a Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. toda la documentación aportada por la empresa, y la solicitud debidamente firmada, así como copia de la/s póliza/s formalizada/s en su caso.

15. artikulua.– Inbertsioa justifikatzea eta ordainketa.

6.– La Resolución se remitirá a la empresa y a la entidad financiera vía e-mail, en el plazo máximo de 4 meses a contar desde la recepción de la solicitud en la Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A.

1.– Enpresa onuradunak, behin inbertsio proiektua gauzatu eta gero, eta, betiere, diru-laguntzaren eskabidea aurkeztu eta hurrengo urteko martxoaren 15a baino lehen, agiri hauek aurkeztu beharko ditu Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.ren egoitzan:

Artículo 15.– Justificación de la inversión y Pago.

– Egindako inbertsioaren adierazpen agiria.

1.– La empresa beneficiaria, una vez materializado el proyecto de inversión, y siempre antes del 15 de marzo del año siguiente al de presentación de la solicitud de la subvención, deberá presentar, ante la Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. la siguiente documentación:

– Fakturen koadroa, eredu normalizatuaren arabera egina. Eskaera aurkeztu zeneko urteari dagozkion fakturak bakarrik onartuko dira fakturen koadroetan.

– Documento modelo de declaración de la inversión realizada.

– Fakturen koadroan dauden fakturen kopia.

– Cuadro de facturas, según modelo normalizado. En los cuadros de facturas se admitirá únicamente la inclusión de aquellas que correspondan con las emitidas dentro del año en el que se presentó la solicitud.

– Formalizaturik dauden polizen kopia.

– Copia de las facturas contempladas en el cuadro de facturas.

– Zerga alorreko betebeharrak eta Gizarte Segurantzakoak bete direla egiaztatzeko agiria.

– Copia de la/s póliza/s formalizadas.

2.– Eskabidean jarri beharreko daturen bat edo aurreko artikuluan aipatutako agirietako bat falta dela antzemanez gero, Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.k errekerimendua egingo dio enpresa interesatuari eta 10 eguneko epea emango dio akatsa konpontzeko edo beharrezkoak diren agiriak aurkezteko, eta ohartaraziko dio hala egiten ez badu eskabidea bertan behera utzi duela ulertuko dela.

– Certificado de cumplimiento de obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social.

3.–. Enpresa onuradunak aurreko paragrafoan zehazten diren agiriak Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.ri helarazitakoan, Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.k agiri horiek aztertu ondoren, diru-laguntza ordainduko dio 4 hilabeteko epean gehienaz ere; diru-laguntza ordainketa bakar batean egingo zaio finantza erakunde bakoitzari, eta finantza erakundeak mailegu eragiketaren edo finantza errentamenduko eragiketaren kapital bizia txikituko du, diru-laguntzari dagokion kopuruaren arabera.

2.– Si la solicitud no viniera cumplimentada en todos sus términos, o no fuera acompañada de la documentación relacionada en el artículo anterior, la Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A., requerirá a la empresa interesada para que, en un plazo de 10 días subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hiciera, se le tendrá por desistido de su petición.

4.– Industria, Merkataritza eta Turismo Saileko lurralde bulegoko ikuskatzaileek edo kanpoko auditoreek inbertsio proiektuak eta formalizatutako polizak ikuska ditzakete, eta, horretarako, enpresa onuradunak honako dokumentazio hau jarriko du ikuskarien eskura:

3.– Entregada en la Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. por parte de la empresa beneficiaria la documentación recogida en el punto anterior, la Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A., una vez analizada, procederá al pago de la subvención concedida en el plazo máximo de 4 meses, siendo el abono de la subvención de una sola vez a cada Entidad Financiera, la cual procederá a la reducción del capital vivo de la operación de préstamo y/o arrendamiento financiero en la misma cuantía que el importe de la subvención.

– Jatorrizko fakturak, fakturen koadroko zerrendan agertzen direnekin bat etorri beharko dutenak.

4.– Los proyectos de inversión declarados y las pólizas formalizadas podrán ser, objeto de inspección por parte de las Oficinas Territoriales de Industria, Comercio y Turismo y/o de comprobación a través de auditorias externas. La empresa beneficiaria pondrá a disposición del servicio inspector la siguiente documentación:

– Sozietateen gaineko Zergaren edo Pertsona Fisikoen Errentaren gaineko Zergaren jatorrizko aitorpena. Auditoretza ere aurkeztu beharko dute txosten hori aurkezteko betebeharra duten onuradunek.

– Facturas originales, que tendrán que corresponderse con las relacionadas en el cuadro de facturas.

– Eskabidea egin aurreko ekitaldiko abenduari dagokion TC1 orria.

– Declaración original del Impuesto de Sociedades o, del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas. Aquellos beneficiarios obligados a auditoria legal deberán presentar dicho informe.

Lurralde bulegoko zerbitzu teknikoek edota kanpoko auditoreek egiaztatuko dute eskabide inprimakian dauden datuak zuzenak direla, inbertsioa benetan gauzatu dela eta inbertsioaren xede diren ondasunak diru-laguntza jaso duen enpresaren lokaletan daudela. Era berean, beharrezko dela iritziz gero, bestelako agiri eta informazio osagarriak ere eskatu ahal izango dituzte laguntza zertan erabili den egiaztatzearren. Aipatutako alderdi horiek guztiak egiaztatu ondoren, ikuskapenaren ziurtagiria emango dute.

– TC1, del mes de diciembre del ejercicio precedente al de la solicitud.

16. artikulua.– Informazioa emateko betebeharra.

Los servicios técnicos de la Oficina Territorial y/o auditorias externas comprobarán la veracidad de los datos recogidos en el impreso de solicitud, la materialización de la inversión y la ubicación física de la inversión. Asimismo, podrán requerir cuanta documentación e información complementaria se considere necesaria para comprobar el destino de la ayuda. Una vez verificados todos los aspectos mencionados, se emitirá el correspondiente Certificado de Inspección.

1.– Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.k eskubidea du programa honen garapena eta aplikazioa bermatze aldera egoki ikusten dituen egiaztapen, ikuskaritza eta gainontzeko kontrol neurriak gauzatzeko eta baliabide publikoak behar bezala aplikatzen direla egiaztatzeko.

Artículo 16.– Obligación de información.

2.– Enpresa onuradunak fakturen koadroaren arabera aurkeztutako fakturek 5 urtez egon behar dute artxibatuta eta Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.ren eta EAEko Administrazio Orokorraren eskura egongo dira.

1.– Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. podrá realizar cuantas comprobaciones, inspecciones y demás medidas de control estime oportunas para velar por la correcta aplicación de los recursos públicos y para verificar el correcto desarrollo y aplicación del presente Programa.

3.– Enpresa onuradunen betebeharra da Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak laguntzen zertarakoa fiskalizatzeko eskatzen dieten informazio oro ematea.

2.– Las facturas relacionadas en el cuadro de facturas presentado por la empresa beneficiaria, deberán estar archivadas y a disposición de Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. y la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco durante un periodo de 5 años.

17. artikulua.– Amortizazioak.

3.– Las empresas beneficiarias estarán obligadas a facilitar cuanta información les sea requerida por la Oficina de Control Económico y el Tribunal Vasco de Cuentas Públicas, en el ejercicio de sus funciones de fiscalización del destino de las ayudas.

Maileguaren onuradunak diruz lagundutako maileguaren amortizazioa, osorik zein zati batean, aurreratu ahal izateko, hau da, kapital bizia gutxitzeko, Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.k eta finantza erakundeak berariaz emandako baimena behar du.

Artículo 17.– Amortizaciones.

Baimena jasoz gero, eta enpresak ordaindu ondoren, finantza erakundeak berak ordainduko dio Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.ri kobratutako interesetan ez zegokiokeen zatia, alegia baimendutako eta gauzatutako amortizazio aurreratuaren arabera ez zegokiokeena.

Si el beneficiario del préstamo pretendiera, en su caso, la amortización anticipada del mismo, total o parcial, esto es, la reducción del capital vivo, deberá solicitar la autorización expresa a Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. o entidad financiera.

18. artikulua.– Ez-betetzeak.

Si la autorización es concedida, la propia entidad financiera deberá abonar a Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. previo abono de la empresa, la parte correspondiente de los intereses cobrados que no le hubiera podido corresponder en función de la amortización anticipada autorizada y realizada.

1.– Egiaztapen lanetan ikusiko balitz diru-laguntzaren onuradunak edo finantza erakundeak ez dutela programa honetan ezarritako baldintzetakoren bat bete, kobratu dituzten diru kopuruak itzul ditzatela eskatuko die Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.k eta, bere kasuan, itzulketa hori egin dadin behar diren legezko jarduerak martxan jartzeari ekingo dio.

Artículo 18.– Incumplimientos.

2.– Laguntzaren onuradunak mailegu kontratuan ezarritako baldintzetakoren bat urratzea ez-betetzetzat joko da. Laguntzaren onuradunek mailegu kontratuan ezarritako baldintzetakoren bat urratzen dutenean, finantza erakundeek urratze horren berri jakinarazi beharko diote Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.ri.

1.– Si en el curso de las verificaciones se detectase que el beneficiario de la subvención o la entidad colaboradora ha incumplido alguna de las condiciones establecidas en el presente programa, se procederá por parte de la Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. a solicitar la devolución de las cantidades percibidas procediéndose, en su caso, a poner en marcha las actuaciones legales a las que hubiera lugar para conseguir su reintegro.

XEDAPEN IRAGANKORRA.– Kreditua agortuta egoteagatik onartu ez diren AFI 2007 Programarako eskaerak.

2.– La falta de cumplimiento, por parte del beneficiario de la ayuda, de las condiciones contractuales de los préstamos, será considerada causa de incumplimiento. Las entidades financieras deberán de comunicar a Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. aquellos casos en los que los beneficiarios de la ayuda no cumplan lo recogido en sus respectivos contratos de préstamo.

1.– Kreditua agortuta egoteagatik onartu ez diren AFI 2007 Programarako eskaerak AFI 2008 Programako urteko kredituaren kargura tramitatuko dira programa honetako onuradun izateko baldintzak betetzen badituzte.

DISPOSICIÓN TRANSITORIA.– Solicitudes Programa AFI 2007 rechazadas por falta de crédito disponible.

2.– AFI 2008 Programako Batzorde Betearazleak ebatziko ditu aurreko puntu horretan aipatzen diren laguntza eskaerak, eta Batzordeak berak jakinaraziko die eskatzaileei laguntza emango zaien ala ez. Eskatzaileek jakinarazpena jaso eta hilabeteko epean inbertsioa justifikatu beharko dute AFI 2007 Programaren 15. artikuluan ezarritakoari jarraiki.

1.– Las solicitudes de ayuda cursadas al amparo del Programa AFI para el ejercicio 2007, que hayan resultado rechazadas por razón de agotamiento del crédito anual disponible y que cumplan las condiciones establecidas para ser beneficiarias al amparo de dicho Programa, serán atendidas con cargo al crédito anual disponible para el Programa AFI 2008.

3.– AFI 2008 Programako Batzorde Betearazleak ebatziko du xedapen iragankor honen aplikazioaren inguruan sor litekeen edozein arazo.

2.– Será la Comisión Ejecutiva designada para el Programa AFI 2008 quien resuelva las solicitudes de ayuda a que se refiere el punto 1.– anterior, y quien comunicará las resoluciones a cada uno de los beneficiarios, quienes dispondrán del plazo de un mes, desde la recepción de tal comunicación, para proceder a la justificación de la inversión en la forma en que se establece en el artículo 15 del Programa AFI 2007.

AZKEN XEDAPENAK

3.– Igualmente será la Comisión Ejecutiva designada para el Programa AFI 2008 quien resuelva cuantas cuestiones se puedan plantear en relación a la aplicación de esta Disposición Transitoria.

1.– Programa honen laguntza neurrien indarraldia EHAAn argitaratu eta biharamunean hasiko da eta 2008-10-15ean bukatuko da, baina adierazten da, hala ere, aurkezten diren eskabideak ekitaldi bakoitzean aztertuko direla hurrenkera kronologikoaren arabera, behar bezala bete direnean eta urtean helburu horretarako gaitu den kredituaren mugara arte. Kreditua agortu eta gero, ez da eskabiderik aztertuko, nahiz eta aurkezturik egon.

DISPOSICIONES FINALES

2.– Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua S.A.ren erabakia merkataritza alorrekoa da eta eskuduntza jurisdikzionala epaile eta auzitegi zibilena da. Enpresa onuradunak, eduki dezaketen edozein eskumeni formalki uko eginez, diru-laguntzen programa hau interpretatu edo gauzatzerakoan sor daitekeen edozein auzi, desadostasun, arazo edo erreklamazio konpontzeko Bilboko Justizia Auzitegien esanetara jartzen dira espresuki, horiek baitira gai horietan eskuduntza dutenak.

1.– Este Programa de ayudas estará vigente desde el día siguiente de su publicación en el BOPV, hasta el 15-10-2008, señalándose, sin embargo, que las solicitudes que se presenten serán atendidas por el orden cronológico que les corresponda a partir del momento en que estén debidamente cumplimentadas, y hasta el límite del crédito anual disponible. A partir del agotamiento del crédito no se atenderá a las solicitudes posteriores aun cuando estuvieren ya presentadas.

3.– Eskatzaileak emandako datuak SPRI S.A.-ren fitxategi informatiko batean sartu ahal izango dira, diru-laguntzen programa hau behar bezala kudeatu ahal izateko eta aurkeztutako eskaeren jarraipena egiteko. Orobat jakinarazten da hemen agertzen diren datu pertsonalak SPRI, S.A.k erabili ahal izango dituela, baltzuaren beraren jarduerari eta, gure ustez, interesgarri izan daitezkeen ekitaldiei buruzko argibideak emateko.

2.– La decisión de la Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. es de naturaleza mercantil y la competencia jurisdiccional es de los jueces y tribunales civiles. Las empresas beneficiarias, con renuncia formal a cualquier fuero que pudiera corresponderles, se someten de manera expresa, para la resolución de todo litigio, discrepancia, cuestión o reclamación que pudiera suscitarse, directa o indirectamente, respecto de la interpretación o ejecución del presente programa de ayudas, a los Tribunales de Justicia de Bilbao, competentes al efecto.

Eskariaren edo likidazioaren formularioetan eskatzaile ez diren pertsona fisikoei buruzko datu pertsonalak sartu behar badira, aurreko paragrafoan esandakoa jakinarazi beharko zaie datu horiek sartu baino lehen.

3.– Los datos personales aportados por el Solicitante podrán ser incorporados a un fichero informatizado propiedad de Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A., con la finalidad exclusiva de realizar una adecuada gestión del presente programa de ayudas y el seguimiento de las solicitudes presentadas. Asimismo se informa que los datos personales podrán ser utilizados por la Sociedad para la Promoción y Reconversión Industrial, S.A. con el fin de ofrecer al solicitante de ayudas información sobre la actividad de la propia compañía y de los eventos que organice que considere de interés.

Eskatzaileak sartzeko, zuzentzeko, kitatzeko eta aurka jartzeko eskubideak egikari ditzake SPRI S.Ari bidalitako idatzizko jakinarazpen bidez (Urkijo zumarkalea, 36-4., Bizkaia Plaza eraikina, 48011), Datu Pertsonalak Babesteko 15/1999 Lege Organikoari jarraiki.

En caso de que en los formularios de solicitud y/o de liquidación deban incluirse datos de carácter personal referentes a personas físicas distintas de la que suscribe la solicitud, deberá con carácter previo a su inclusión informarles de los extremos contenidos en los párrafos anteriores.

4.– Oinarri hauetan aurreikusi ez den guztiari dagokionez, EAEko Ogasun Orokorraren Printzipio Antolatzaileen Legearen Testu bateratua onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuan eta aplikagarri den Estatuko edota Europar Batasuneko legerian xedatutakoaren arabera jokatuko da.

Se informa de la posibilidad de ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición mediante comunicación escrita dirigida a SPRI, S.A., con domicilio en Alameda de Urquijo, 36-4.º (Edificio Plaza Bizkaia), 48011 - Bilbao, en los términos establecidos en la legislación vigente en materia de protección de datos de carácter personal.

Bilbao, 2008ko martxoaren 18a.

4.– En todo lo no previsto en estas Bases, se estará a lo establecido en el Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco y en la demás normativa estatal o comunitaria que resulte de aplicación.

SPRI, S.A-ko zuzendari nagusia,

Bilbao, a 18 de marzo de 2008.

MAURICIO LAZCANO BROTONS.

El Director General de SPRI, S.A.

MAURICIO LAZCANO BROTONS.


Azterketa dokumentala


Análisis documental