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192. zk., 2007ko urriaren 4a, osteguna

N.º 192, jueves 4 de octubre de 2007


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Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
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EBAZPENA, 2007ko irailaren 13koa, Etengabeko Ikaskuntzako zuzendariarena, Lanbide Heziketako heziketa-zikloak ematen dituzten irakasleei dei egiten diena enpresetan prestakuntza-egonaldiak egin ditzaten 2007-2008 ikasturtean.

RESOLUCIÓN de 13 de septiembre de 2007, de la Directora de Aprendizaje Permanente, por la que se convocan Estancias de Formación en Empresas para el profesorado que imparte Ciclos Formativos de Formación Profesional para el curso 2007-2008.

Lanbide Heziketaren eredu berriak azpimarratzen duenez, irakaskuntza-ikaskuntzako prozesua lan-bizitzari lotu behar zaio, eta hezkuntza-eskaintza lan-merkatuaren eskaerari egokitu. Eredu horrek, halaber, irakasleen etengabeko prestakuntza sustatu eta errazten du, eta prestakuntza-jarduera anitzen eskaintza bermatzen. Jarduera horien artean, nabarmentzekoa da enpresetan gauzatzen den prestakuntza.

El nuevo modelo de Formación Profesional destaca la necesidad de vincular el proceso de enseñanza aprendizaje con la vida laboral y adaptar la oferta educativa a la demanda del mercado laboral, así como fomenta y favorece la Formación Permanente del profesorado, garantizando una oferta diversificada de actividades de formación, entre las que destaca la formación en empresas.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren 2007ko apirilaren 24ko Aginduak planteatu duenez (2007ko maiatzaren 22ko EHAA), jarduera-planak eratu behar dira, eta horien bidez egoki erantzun behar zaie irakasleen eguneroko jardueran sortzen diren premiei; horregatik, irakasleen lanbide-garapena erraztuko duten prestakuntza-jarduerak egitea aurreikusi da.

En la Orden de 24 de abril de 2007 (BOPV de 22 de mayo de 2007) del Consejero de Educación, Universidades e Investigación se plantea la necesidad de elaborar planes de actuación que permitan responder a las necesidades que se ponen de manifiesto en la práctica docente y se plantea la realización de actividades de formación que posibiliten el desarrollo profesional del profesorado.

Agindu horrek, beraz, honako hauek arautu ditu: alde batetik, Lanbide Heziketako irakasleentzako 2007-2008 Prestakuntza Planaren barruko ikastaroen deialdia, Lanbide Heziketako heziketa-zikloak ematen dituzten irakasleei zuzendua; eta bestetik, aipatutako ikastaroak gainditu dituzten irakasleei laguntza ekonomikoak ematea.

Así mediante esta Orden se reguló la convocatoria de cursos del Plan 2007-2008 de Formación del Profesorado de Formación Profesional, dirigidos al profesorado que imparte Ciclos Formativos de Formación Profesional, así como la concesión de ayudas económicas al profesorado que haya superado los mencionados cursos.

Agindu horren 2.1 artikuluak dioenez, halaber, Etengabeko Ikaskuntzako zuzendariaren ebazpen baten edo batzuen bidez emango da ikastaro horien ezaugarrien berri.

En su artículo 2.1, se menciona que las características de los cursos se harán públicas mediante una o varias Resoluciones de la Directora de Aprendizaje Permanente.

Hori guztia horrela, aipatu aginduaren babesean ateratzen den ebazpen honek deialdia egin nahi du irakasleen etengabeko prestakuntzarako beste jarduera bat gauzatu dadin; hain zuzen ere, enpresetan prestakuntza-egonaldiak egitea xede duena.

Es por todo ello que mediante esta nueva Resolución, emitida al amparo de la citada Orden, se pretende convocar una nueva actividad de Formación Permanente del Profesorado, denominada Estancias de Formación en Empresas.

Ondorioz, honako hau

En su virtud,

EBATZI DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Deialdiaren helburua.

Artículo 1.– Objeto de la convocatoria.

1.1.– Enpresetan prestakuntza-egonaldietan jarduteko deia egitea, irakasleen prestakuntza gaurkotu dadin lan-munduari begira; hartara, praktika hauek irakasle-lana hobetzeko mesedegarri izan daitezke, eta enpresak eta Lanbide Heziketako ikastetxeak elkarri hurbiltzen lagun dezakete.

1.1.– Convocar Estancias de Formación en Empresas, para la actualización de la formación del profesorado en relación con el mundo laboral, pudiendo así utilizar estas prácticas en la mejora de la labor docente y contribuir al acercamiento entre los Centros de Formación Profesional y las Empresas.

1.2.– Prestakuntza egonaldiak EAEko enpresa edo entitateetan egingo dira, eta irakasleak edo ikastetxeak aurretiaz hitzartu beharko du horiekin proiektuaren garapena.

1.2.– Las estancias de formación se realizarán en empresas o entidades de la CAV, con las que el profesor o el Centro concierte previamente la realización de un proyecto.

2. artikulua.– Egonaldien ezaugarriak.

Artículo 2.– Características de las estancias.

2.1.– a) Egonaldiok, lehentasunez, ikasturtearen azken hiruhilekoan egingo dira, edo, ikasleak lantokietako prestakuntza (LP) egiten ari direnean.

2.1.– a) Las estancias se realizarán preferentemente durante el último trimestre del curso escolar o en el periodo en el que los alumnos estén realizando la Formación en centros de Trabajo (FCT).

b) Enpresan egiteko egonaldia ez da bat etorriko irakaslearen ordutegi lektiboarekin, eta, beraz, ez dio ohiko irakas-jarduerari eragingo.

b) El periodo de estancia en la empresa no coincidirá con el horario lectivo del profesor y por ello no afectará al desarrollo normal de las actividades docentes.

2.2.– a) Egonaldiaren iraupena gutxienez 30 ordu eta gehienez 80 ordu izango da. Ordu horiek 20 lanegunetan banatu ahal izango dira, gehienez ere.

2.2.– a) La duración de la estancia deberá oscilar entre un mínimo de 30 horas y un máximo de 80, repartidas en un máximo de 20 días laborales.

b) Gehienez ere, ikastetxe bakoitzeko 5 irakaslek parte ahal izango dute egonaldietan.

b) El número máximo de profesores por Centro que podrán participar en las estancias es de 5.

c) Irakasle bakoitzak egonaldi bakarra egin ahal izango du.

c) Cada profesor podrá realizar una única estancia.

2.3.– Enpresetan egindako egonaldiok ez dute lan-izaerarik, eta, beraz, egonaldia egiten duten irakasleek eta egonaldia errazten duen enpresak ez dute inolako lan-harremanik izango.

2.3.– Las estancias en empresas no tienen carácter laboral y por lo tanto el profesorado no tendrá ninguna relación laboral con la empresa en la que realiza la estancia.

3. artikulua.– Eskatzaileak.

Artículo 3.– Aspirantes.

3.1.– a) Jarduneko irakasleek deialdi honetako egonaldietan parte hartu ahal izango dute, baldin eta Lanbide Heziketako heziketa-zikloak ematen badituzte (heziketa-ziklo horiek, gogoratu, ondokoak dituzte arau: azaroaren 22ko 447/1994 Dekretua, Lanbide Heziketako irakaskuntzen antolamendu orokorra eta bere tituluei buruzko norabideak ezartzeko dena, eta apirilaren 29ko 97/1997 Dekretua, Batxilergoko eta Lanbide Heziketako irakaskuntzaren ezarpena eta dagozkien tituluei buruzko jarraibideak arautzen dituena).

3.1.– a) Podrán tomar parte en las estancias objeto de la presente convocatoria los profesores-as que se encuentren en activo y que impartan Ciclos Formativos de Formación Profesional, regulados por el Decreto 447/1994, de 22 de noviembre, por el que se establece la ordenación general de las enseñanzas de Formación Profesional y las directrices sobre sus títulos y por el Decreto 97/1997, de 29 de abril, por el que se establece la regulación del Bachillerato, las enseñanzas de Formación Profesional y las directrices sobre sus títulos y se dispone su implantación.

b) Aurreko deialdiren batean prestakuntza-egonaldia burutu zuten irakasleek, soilik parte hartu ahal izango dute, burutuko duten egonaldia aurrekoarekin desberdina bada. Edozein kasutan, eskatzaile berriek lehentasuna edukiko dute.

b) Los profesores que realizaron Estancia de Formación en alguna de las convocatorias anteriores, sólo podrán participar si la Estancia a realizar es distinta de la anterior. En cualquier caso, tendrán prioridad los nuevos solicitantes.

c) Ezingo dira onuradun izan Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 50. artikuluko 5. paragrafoak, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldatuak, ezarritako arrazoiren baten eraginpean daudenak.

c) No podrán ser beneficiarios quienes se hallen incursos en alguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

3.2.– Bestalde, egonaldia bat baldin badator ikasleen eskola-aldiren batekin, ikastetxearen zuzendaritzaren baimena beharko da, eta ikastetxeak, gainera, konpromisoa hartu beharko du, prestakuntzako egonaldiak ohiko irakas-jardunari eragingo ez diola bermatzeko.

3.2.– Además, para las estancias a desarrollar coincidentes con periodos lectivos del alumnado se deberá contar con la autorización de la dirección del centro, constando el compromiso del centro de garantizar que la estancia formativa no influirá en el desarrollo normal de las actividades docentes.

3.3.– Honako hauek bidaliko dira eskabidearekin batera:

3.3.– Juntamente con la solicitud, se deberán remitir:

a) 3. eranskinean dagoen ereduaren araberako ziurtagiria, hautatutako enpresa edo entitatea eskatzailea onartzeko prest dagoela jasotzen duena.

a) Certificado, según modelo recogido en el anexo 3, en el que conste la disponibilidad de la empresa o entidad seleccionada para la admisión de la persona solicitante.

b) Proiektu bat, gutxienez ondoko atalak izango dituena:

b) Un proyecto, que recogerá como mínimo los siguientes apartados:

– Proiektuaren datuak: izenburua, enpresaren datuak, iraupena, datak, eta abar,…

– Datos del proyecto: título, datos de la empresa, duración, fechas, etc.

– Proiektuaren helburu orokorrak.

– Objetivos generales del proyecto.

– Proiektuaren justifikazioa, gaurkotze profesionalari begira.

– Justificación del proyecto para la actualización profesional.

– Programatutako jarduerak, eta horiek irakatsitako moduluekin duten zerikusia.

– Actividades programadas y su relación con los módulos impartidos.

Balorazio-batzordeak balioetsiko ditu proiektuak, 1-A eranskinean agertzen den baremoaren arabera. Gutxienez 5 puntu atera behar dira aukeratua izateko.

Los proyectos serán valorados por la comisión de valoración, conforme al baremo que se recoge en el anexo 1-A, debiendo obtener un mínimo de 5 puntos para ser seleccionados.

4. artikulua.– Eskabideak.

Artículo 4.– Solicitudes.

4.1.– Eskabideak aurkezteko lekuak:

4.1.– Lugar de presentación:

Eskabideak Etengabeko Ikaskuntzako zuzendariari igorriko zaizkio, eta lantokiari dagokion Hezkuntzako Lurralde Ordezkaritzako Lanbide Heziketa eta Etengabeko Ikaskuntzako unitatera bidali behar dira:

Las solicitudes, que irán dirigidas a la Directora de Aprendizaje Permanente, se remitirán a las Unidades de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente de las Delegaciones Territoriales de Educación correspondientes al centro educativo:

–San Prudentzio, 18 Vitoria-Gasteiz (Araba).

– San Prudencio, 18 Vitoria-Gasteiz (Álava).

–Gran Via, 85 Bilbao (Bizkaia).

– Gran Vía, 85 Bilbao (Bizkaia).

–Andia, 13 Donostia-San Sebastián (Gipuzkoa).

– Andía, 13 Donostia-San Sebastián (Gipuzkoa).

Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen Legean adierazitako bulegoetara ere bidal daitezke eskabideak. Jatorrizko eskabideak baino ez dira onartuko, behar bezala zigilatu eta izenpetutakoak.

También podrán remitirse a las dependencias indicadas en la Ley de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común. Sólo se admitirán solicitudes originales, debidamente selladas y firmadas.

4.2.– Eskabideak aurkezteko epea:

4.2.– Plazo de presentación:

Eskabideak aurkezteko epea 2007ko urriaren 8tik 2007ko azaroaren 7ra arte luzatuko da, hasierako eta amaierako eguna barne direla.

El plazo de presentación de solicitudes se extenderá desde el día 8 de octubre de 2007 al 7 de noviembre de 2007 (ambos incluidos).

4.3.– Eskabide-inprimakia:

4.3.– Impreso de solicitud:

a) Eskabidea 2. eranskinean ageri den ereduaren arabera aurkeztuko da.

a) El escrito de solicitud será presentado conforme al modelo correspondiente que figura en el anexo 2.

b) Eskabideak ikastetxeko zuzendariaren oniritzia eramango du. Egonaldiaren ordutegia bat datorrenean irakas-ordutegiaren zati batekin, zuzendaritzaren oniritziak honako hau ere esan nahiko du: batetik, irakaslea ez egotea onartzen duela, ikastetxeak barne-antolamendurako duen gaitasunean oinarrituta, eta bestetik, ikastetxeko ordezkaritza-organo gorena edo eskola-kontseilua jakinaren gainean dagoela. Nolanahi ere, oniritzi horrek esan nahi du aitortu egiten dela irakasleak ikastetxe horretan diharduela irakasle-lanean, eta aurkeztutako lan- eta administrazio-datuak egiazkoak direla (ikastetxeko zuzendaritzak egiazta ditzakeen puntuei dagokienez).

b) La solicitud llevará el visto bueno del director o directora del Centro. Cuando el horario de la estancia coincida parcialmente con el horario docente, el visto bueno de la Dirección implicará que el Centro asume la ausencia en base a su capacidad de organización interna y que el Órgano Máximo de Representación o el Consejo Escolar del Centro está informado. En cualquier caso, este visto bueno implica el reconocimiento de que el solicitante es docente en activo en dicho Centro y que son ciertos los datos laborales y administrativos aportados (en aquello que pueda ser certificado desde la Dirección del Centro).

4.4.– Agiri osagarriak:

4.4.– Documentación complementaria:

a) Eskatzaileak nahi baldin badu sare pribatuko zerbitzaldia kontuan har dakion baremoaren ondorioetarako, dagokion egiaztagiria aurkeztu beharko du.

a) Las personas que deseen hacer valer el tiempo de servicio en la red privada, a efectos de baremo, deberán adjuntar la documentación acreditativa correspondiente.

b) Sail honetako langileen datu-basean ez dauden eskatzaileek NANaren kopia aurkeztu beharko dute.

b) Las personas no dadas de alta en la base de datos de personal de este Departamento deberán adjuntar fotocopia del DNI.

5. artikulua.– Hautatzeko irizpideak.

Artículo 5.– Criterios de selección.

5.1.– Prozesu honen arabera hautatuko dira parte-hartzaileak:

5.1.– La selección de participantes se realizará de acuerdo con el siguiente proceso:

Proiektuaren balorazioan gutxieneko 5 puntuak lortu ez dituzten izangaien eskaerak eta eskatutako baldintzetakoren bat betetzen ez dutenenak baztertu ondoren, gainerakoak 1-A eranskinean dagoen baremoaren arabera ordenatuko dira. Irizpide horiek aplikatu ondoren berdinketarik gertatuz gero, 1-B eranskinean dagoen baremoaren arabera jokatuko da; hala ere, berdinketak bere horretan badirau, lanean emandako urteen kopuruaren arabera ebatziko da, azkenik.

Excluidas las solicitudes de aquellos aspirantes que no hayan obtenido un mínimo de 5 puntos en la valoración del proyecto y aquellos que no reúnan alguno de los requisitos exigidos, se ordenarán las restantes conforme al baremo establecido en el anexo 1-A. Si, después de aplicados dichos baremos, existieran casos de empate, se aplicará el baremo contenido en el anexo 1-B; si aun así persistiera el empate, decidirá en último término el tiempo de servicio.

6. artikulua.– Deialdia ebaztea eta onarpena jakinaraztea.

Artículo 6.– Resolución de la convocatoria y notificación de la admisión.

6.1.– Etengabeko Ikaskuntzako zuzendariak ebatziko du deialdia, batzorde batek proposamena egin ondoren. Batzorde horrek ondoko kideak izango ditu: Etengabeko Ikaskuntzako Zuzendaritzako funtzionario bat, batzordeburu arituko dena, eta Etengabeko Ikaskuntzako zuzendariak izendatutako Hezkuntza Saileko funtzionarioak: gutxienez hiru, eta gehienez bost.

6.1.– La convocatoria será resuelta por la Directora de Aprendizaje Permanente, a propuesta de una Comisión formada por un/a funcionario/a de la Dirección de Aprendizaje Permanente, que la presidirá, y funcionarios del Departamento designados por la Directora de Aprendizaje Permanente, en número mínimo de tres y máximo de cinco.

6.2.– Deialdiaren behin-behineko zerrendak argitaratzeko ebazpenak Hezkuntzako lurralde-ordezkaritzetan jarriko dira ikusgai.

6.2.– La Resoluciones con las listas provisionales de la convocatoria serán publicadas en las Delegaciones Territoriales de Educación.

6.3.– Interesdunek erreklamazioak aurkeztu ahal izango dituzte Etengabeko Ikaskuntzako Zuzendaritzan, hamar eguneko epearen barruan, behin-behineko ebazpena argitaratzen den biharamunetik hasita.

6.3.– Los interesados podrán presentar sus reclamaciones ante la Dirección de Aprendizaje Permanente durante un plazo de diez días, a contar desde el día siguiente a la publicación de la Resolución Provisional.

6.4.– Behin betiko zerrenda orokorra duten ebazpenak Hezkuntzako lurralde-ordezkaritzetan argitaratuko dira. Gainera, aldi berean, Internet-eko ondoko helbidean ere argitaratuko dira: www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net.

6.4.– Las Resoluciones con las listas generales definitivas se harán públicas en las Delegaciones Territoriales de Educación. Simultáneamente se publicarán en la siguiente dirección de Internet: www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net.

6.5.– Ebazpen horien aurka, interesdunek gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote Lanbide Heziketako eta Etengabeko Ikaskuntzako sailburuordeari, hilabeteko epearen barruan, lurralde-ordezkaritzetan jendaurrean jartzen direnetik hasita.

6.5.– Contra dichas Resoluciones los interesados podrán interponer recurso de alzada ante el Viceconsejero de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente, en el plazo de un mes desde su publicación en las Delegaciones Territoriales.

6.6.– Behin betiko zerrendak argitaratu ondoren, ez da uko egiterik onartuko, Etengabeko Ikaskuntzako zuzendariaren iritziz ondo arrazoituta dauden kasuetan izan ezik. Uko egitearen jakinarazpena Etengabeko Ikaskuntzako Zuzendaritzara bidali beharko da, uko egite hori justifikatzen duen gertakaria jazo eta berehala, eta bakarrik onartuko da dagokion agiriekin batera aurkezten bada.

6.6.– Una vez publicadas las listas definitivas, no se admitirá renuncia, salvo en los casos debidamente justificados, a juicio de la Directora de Aprendizaje Permanente. La comunicación de la renuncia deberá enviarse a la Dirección de Aprendizaje Permanente, inmediatamente después de que se produzca el hecho que la justifica y sólo será admitida en caso de que sea acompañada por el correspondiente soporte documental.

7. artikulua.– Parte hartzeko baldintzak.

Artículo 7.– Condiciones de participación.

7.1.– Irakasleek nahitaez egin beharko dituzte enpresako egonaldirako programatu diren jarduera guztiak.

7.1.– El profesorado estará obligado a realizar todas las actividades programadas para la estancia en la empresa.

7.2.– Egonaldia bukatzean, parte-hartzaileek memoria bana egin beharko dute, eta ondoko edukiak sartu:

7.2.– Una vez finalizada la estancia, los participantes deberán elaborar una memoria con el siguiente contenido:

a) Egonaldian garatutako programa, egindako lana jasoz.

a) Programa desarrollo de la estancia, haciendo constar el trabajo realizado.

b) Erdietsitako helburuak.

b) Objetivos alcanzados.

c) Egonaldiaren iraupena, ordutegia eta egutegia.

c) Duración de la estancia, horario y calendario de realización.

d) Egonaldia gauzatzeko izan diren baldintza fisikoak.

d) Condiciones físicas en las que se ha realizado.

e) Balioespen orokorra.

e) Valoración global.

f) Irakaskuntzan eta ikastetxean izan dezakeen eragina.

f) Incidencia en el Centro y en la docencia.

g) Ondorioak eta iradokizunak.

g) Conclusiones y sugerencias.

7.3.– Memoria hori lurralde-ordezkaritzetako Lanbide Heziketa eta Etengabeko Ikaskuntzako unitateetan aurkeztu beharko da, 15 eguneko epean gehienez ere, jarduera bukatu eta biharamunetik zenbatzen hasita.

7.3.– La memoria se presentará el plazo máximo de 15 días, contados a partir del siguiente al de la finalización de la actividad en las Unidades de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente de las Delegaciones Territoriales de Educación.

7.4.– Memoriarekin batera, enpresaren ziurtagiria bidali beharko da, 4. eranskinaren ereduaren arabera, guztira emandako orduak egiaztatzeko.

7.4.– Junto con la memoria deberá remitirse un certificado de la empresa, según modelo que se recoge en el anexo 4, que acredite el número total de horas realizadas.

8. artikulua.– Parte-hartzaileentzako laguntza ekonomikoak.

Artículo 8.– Ayudas económicas a las personas participantes.

8.1.– Prestakuntza-jarduerotan parte hartzeko eskaria egiteak berez dakar laguntza ekonomikoetarako eskaria ere egitea; laguntza ekonomiko horiek, hain zuzen ere, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren 2007ko apirilaren 24ko Aginduaren 8. artikuluan aurreikusitakoak dira (Agindu horrek, gogoratu, Lanbide Heziketako heziketa-zikloak ematen dituzten irakasleei zuzendutako 2007-2008 Planeko Lanbide Heziketako Irakasleen Etengabeko Prestakuntzarako ikastaroen deialdia arautu du eta 2007ko maiatzaren 22ko EHAAn argitaratu da).

8.1.– La solicitud para participar en las actividades de formación contendrá implícita la solicitud de concesión de las ayudas económicas que se regulan en el artículo 8 de la Orden de de 24 de abril 2007 (BOPV del 22 de mayo), del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, que regula la convocatoria de cursos del Plan 2007-2008 de Formación Permanente del Profesorado de Formación Profesional, dirigidos al profesorado que imparte Ciclos Formativos de Formación Profesional.

8.2.– Ebazpen honen bitartez deitutako jardueretan parte hartzen duten irakasleek eskubidea izango dute goian adierazitako laguntza ekonomikoak jasotzeko, baldin eta:

8.2.– El profesorado participante en las actividades convocadas por medio de esta Resolución tendrá derecho a las ayudas económicas antes mencionadas siempre que:

a) Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak jarduerotan parte hartzeko hautatu baditu, irakasleek eskaera egin ondoren.

a) Que los profesores asistentes hayan sido seleccionados por el Departamento de Educación, Universidades e Investigación para participar en tales actividades, previa solicitud de los mismos.

b) Parte hartzen duten irakasleak zein herritan bizi edota lanean ari diren, prestakuntza-egonaldia beste herriren batean egiten badute. Prestakuntza-egonaldia lantegi bat baino gehiago duen enpresan egiten bada, kilometroak kalkulatzeko orduan, enpresaren egoitza soziala edo nagusia hartuko da kontuan.

b) Que el profesorado participante realice la estancia de formación en una localidad diferente a aquella donde trabaja y/o reside. Cuándo la Estancia de Formación se realice en Empresas que dispongan de varias dependencias, el cálculo del kilometraje se realizará hasta la localidad donde esté la sede social o principal de la empresa.

c) Memoria eta enpresak emandako ziurtagiria bidaltzen badituzte, ebazpen honetako 7. artikuluaren arabera.

c) Que el profesorado remita la memoria y certificado de asistencia emitido por la empresa, tal y como consta en el artículo 7.

d) Enpresan egindako prestakuntza-egonaldia bukatzen den egun beretik hasita eta hilabeteko epean dirulaguntza eskatzea, 5. eranskinean agertzen den ereduari jarraituz.

d) Que se solicite la ayuda en el plazo de un mes a contar desde el día en el que finaliza la Estancia de Formación en la empresa y según el modelo que se recoge en el anexo 5.

9. artikulua.– Ziurtagiriak.

Artículo 9.– Certificados.

9.1.– Aintzatespen, ziurtapen eta erregistroaren ondorioetarako, enpresetan egindako prestakuntza-egonaldiak, irakasleen etengabeko prestakuntzarako jarduera diren aldetik, prestakuntza-ikastaroekin parekatu daitezke.

9.1.– A efectos de reconocimiento, certificación y registro, las estancias de formación en empresas, como actividad de formación permanente del profesorado, son asimilables a cursos de formación.

9.2.– Parte-hartzaileei ziurtagiri bana emango zaie, egindako ordu-kopurua eta jarduera egin duten enpresaren izena jasoko dituena. Ziurtagiri hori emateko epea, gehienez ere, hiru hilabete izango da, memoria eta enpresaren ziurtagiria Etengabeko Ikaskuntzako Zuzendaritzan aurkezten direnetik aurrera.

9.2.– A los participantes se les emitirá un certificado en el que conste el número de horas realizadas y la empresa en la que han realizado la actividad, en el plazo máximo de tres meses a contar desde que la memoria y el certificado de la empresa se entreguen en la Dirección de Aprendizaje Permanente.

9.3.– Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legeko 44.1 artikuluan ezarritakoaren arabera, behin lehenago aipatutako epea igarota pertsona interesdunari jakinarazi ez bazaio ziurtagiria luzatu dela edota laguntza ekonomikoak emanda daudela, horiek ukatu egin direla ulertuko da. Halakoetan, pertsona interesdunek sei hilabeteko epea izango dute, jarduera amaitzen denetik aurrera, ziurtagiria eman ez izanaren aurkako errekurtsoa aurkezteko. Epe hori igarota, ez da inolako ziurtagiririk emango, non eta aurkeztutako errekurtsoen baiezko ebazpenik edo epairik ez dagoen.

9.3.– De conformidad con lo establecido en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativos Común, si una vez transcurrido el plazo antes mencionado no hubiera sido notificada a la persona interesada la emisión de la certificación y/o la concesión de las ayudas económicas que fueran pertinentes, se considerará como denegación de las mismas. Las personas interesadas dispondrán de un plazo de seis meses, a partir del término de la actividad, para presentar recurso por la no concesión del certificado. Pasado este plazo, no se emitirá certificación alguna, excepto Resolución positiva de los recursos presentados o sentencia judicial.

9.4.– Jarduerak gaindituz gero, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren irakasleen prestakuntzarako eta berriztapenerako jardueren datu-basean erregistratuko da hori. Interesdunek datu-basea kontsultatu ahal izango dute, indarrean dagoen araudiaren arabera, eta prestakuntza- eta berriztapen-jardueren ziurtagiria ere eskatu ahal izango dute.

9.4.– La superación de las actividades dará lugar a su registro en la base de datos de actividades de innovación y formación del profesorado del Departamento de Educación, Universidades e Investigación, base de datos que podrá ser consultada por los interesados de acuerdo con la normativa vigente y de la que podrán pedir el Certificado de Actividades de Innovación y Formación.

10. artikulua.– Aseguru osagarria.

Artículo 10.– Seguro complementario.

Prestakuntza-egonaldiotan parte hartzen duten irakasleek erantzukizun zibileko eta istripuetako aseguru osagarri baten babesa izango dute. Sare publikoko irakasleek EAEko Administrazioaren zerbitzupeko langile izateagatik dagokien asegurua izango dute; sare pribatuko irakasleei, berriz, aseguru-hedapena egingo zaie, nominala eta egonaldiak dirauen bitartekoa, estaldura bera izan dezaten.

Los profesores que participen en estas estancias formativas estarán cubiertos por un seguro complementario de responsabilidad civil y de accidentes. Para los profesores de la red pública, dicho seguro es el que les corresponde como personal al servicio de la Administración de la CAV y para los profesores-as de la red privada, se efectuará una ampliación, que será nominal y para el tiempo que dure la estancia, de tal forma que tengan la misma cobertura.

Vitoria-Gasteiz, 2007ko irailaren 13a.

En Vitoria-Gasteiz, a 13 de septiembre de 2007.

Etengabeko Ikaskuntzako zuzendaria,

La Directora de Aprendizaje Permanente,

IRENE AZPIROZ ARTANO.

IRENE AZPIROZ ARTANO.

1. ERANSKINA
ANEXO 1

A) Proiektuaren balorazioa.

A) Valoración del Proyecto.

Aurkeztutako memoria baloratuko du batzordeak, ondoko irizpideen arabera:

La Comisión valorará la memoria presentada de acuerdo con los siguientes criterios:

a) Planteatutako helburuak deialdi honen helburuekin bat etortzea, eta ikastetxean aplikatzeko modukoak izatea (3 puntu, gehienez ere).

a) Adecuación de los objetivos planteados a los objetivos de esta convocatoria y su aplicación en el centro (hasta 3 puntos).

b) Proposaturiko jarduerak enpresan egiten diren jarduerei egokitzea (3 puntu, gehienez ere).

b) Adecuación de las actividades propuestas a las operaciones que se realizan en la empresa (hasta 3 puntos).

c) Irakasle eskatzaileak ematen dituen moduluak bat etortzea proiektuaren eta hautatutako enpresaren jarduerekin eta helburuekin (3 puntu, gehienez ere).

c) Idoneidad de los módulos impartidos por el profesor solicitante con los objetivos y actividades del proyecto y la empresa seleccionada (hasta 3 puntos).

d) Hautatutako enpresa, irakasleak lanpostua duen ikastetxearen inguruan egotea (puntu 1).

d) Situación de la empresa seleccionada en el entorno del centro en el que el profesor tiene su destino (1 punto).

Guztira, gehienez: 10 puntu

Total máximo: 10 puntos.

B) Berdinketarik gertatuz gero erabili beharrekoak:

B) Complementario en caso de empate.

I.– Administrazio-egoera:	gehienez 6 puntu

I.– Situación administrativa:	max. 6 puntos	

1) Sailaren mendeko ikastetxeetan karrerako funtzionarioa edo lan-kontratu mugagabeduna izatea:	4 puntu	

1) Ser funcionario de carrera o contratado laboral indefinido en Centros dependientes del Departamento:	4 puntos	

2) Bitarteko irakasle izatea:	3 puntu	

2) Interino/a:	3 puntos	

3) Ikastetxe pribatuetan lan-kontratu mugagabeduna izatea:	2 puntu	

3) Contrato laboral indefinido en Centros Privados:	2 puntos	

4) Kendu diren unitateetako irakasle izatea:	2 puntu	

4) Profesores de unidades suprimidas:	2 puntos	

II.– Lan-esperientzia:	gehienez 4 puntu

II.– Experiencia profesional:	max. 4 puntos	

Hezkuntzan emandako zerbitzu-urteak, 2007ko azaroaren 7ra arte (hori barne): 0,5 puntu urteko,

Años de servicio en educación hasta el 7 de noviembre de 2007 inclusive: 0,5 puntos por año, 0,042

0,042 hilabeteko eta 0,0014 eguneko

por mes y 0,0014 por día.

	Guztira gehienez	10 puntu	

	Total máximo	10 puntos	

ANEXO 2
HOJA DE SOLICITUD

2. ERANSKINA

DATOS PERSONALES (Adjuntar fotocopia DNI en caso de personas no dadas de alta en la base de datos de personal del Departamento de Educación, Universidades e Investigación).

ESKABIDE ORRIA

DATU PERTSONALAK (honekin batera NANaren fotokopia aurkeztu behar dute Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko langileen datu-basean alta emanda ez daudenek).

DNI: ...................................... 1er apellido: ...................................... 2.º apellido: ...................................... Nombre: ...................................... Tfno.: 	

DATOS LABORALES O ADMINISTRATIVOS

NAN: ...................................... 1. abizena: ...................................... 2. abizena: ..................................... Izena: ...................................... Tel.: 	

Centro: código: 0 1 _ _ _ _ Nombre: ............................................................... Dirección: .......................................... CP: ................. Municipio: 	

LAN EDO ADMINISTRAZIO DATUAK

Ikastetxea: kodea: 0 1 _ _ _ _ Izena: ................................................. Helbidea: .......................................................... P.K.: ................. Herria: 	

Tiempo de servicio: ___ años, ___ meses, ___ días.

Zerbitzu-denbora: urteak: .........., hilabeteak: .........., egunak: ...........

Horas a la semana que imparte en cada ciclo formativo y módulo:

Heziketa-zikloko eta moduluko ematen dituen orduak:

	Ciclo formativo:							

	Heziketa-zikloa:							

	Módulo:							

	Modulua:							

	Horas / semana:							

	Orduak, asteko:							

Estancias de Formación en Empresas; Plan Formación del Profesorado de Formación Profesional 2007-2008

Prestakuntza Egonaldiak Enpresetan: Lanbide Heziketako Irakasleen Prestakuntza Plana 2007-2008

Denominación del proyecto concertado con la empresa:	

Enpresarekin adostutako proiektuaren izena:	

	Empresa (nombre y dirección)	Área o Departamento	Familia Profesional	

	Enpresa (izena eta helbidea)	Eremua edo Saila	 Lanbide Arloa	

Duración del proyecto en horas: _____________ Fechas: del_______ al ______ del mes de ___________ de 200_	

En ____________________, a ___ de _____________ de 200_____

Proiektuaren iraupena ordutan:________________ Datak: 200_(e)ko _________________ ren _________tik ______ra

	VºBº del/a Director/a del Centro (1)	Sello del Centro	Firma del/a solicitante	

____________________(e)n, 200_(e)ko _____________aren ____(e)an

	Ikastetxeko zuzendariaren oniritzia (1)	Ikastetxearen zigilua	Eskatzailearen sinadura	

El/la firmante declara:

Izenpetzen duen honek, ondokoa aitortzen du:

1.– No estar sancionado administrativa o penalmente por incurrir en discriminación por razón de sexo

1.– Zigor administratibo edo penala ez izatea, sexuaren ziozko bereizkeria egiteagatik

SRA. DIRECTORA DE APRENDIZAJE PERMANENTE

ETENGABEKO IKASKUNTZAKO ZUZENDARIA

(1) Este VºBº implica el reconocimiento de que la persona solicitante es docente en activo en dicho Centro y que son ciertos los datos laborales y administrativos aportados, en especial las tareas (nivel-área-asignatura y horas semanales en cada una de ellas) indicadas en el epígrafe correspondiente.

(1) Oniritzi horrek esan nahi du aitortu egiten dela eskatzailea ikastetxe horretan irakasle lanean ari dela, eta emandako lan- eta administrazio-datuak, bereziki dagokion epigrafean adierazitako zereginak (maila-arloa-irakasgaia eta horien asteko orduak) egiazkoak direla.

ANEXO 3

CERTIFICADO DE ACEPTACIÓN DEL SOLICITANTE PARA LA ESTANCIA EN LA EMPRESA

3. ERANSKINA

D./Dña. 	

ESKATZAILEA ENPRESAKO EGONALDIRAKO ONARTU DUTELA ZIURTATZEKO AGIRIA

	 jaunak/andreak

Como representante de la empresa/entidad 	

	 enpresaren/entitatearen ordezkari legez

con domicilio en la localidad de 	

	 helbidea duena

territorio de 	, calle 	

	 ko Lurraldea, .......................................................................................... kalea

CP: 	 Teléfono: 	

HACE CONSTAR:

PK: 	 Telefonoa: 	

Que el profesor D./Dña. 	

HAUXE ZIURTATZEN DU:

	irakaslea

Ha sido aceptado para la realización de una estancia formativa en esta empresa/entidad con el proyecto denominado:

onartua izan dela enpresa honetan egonaldia egiteko, ondoko proiektuarekin	

	

	

por un total de ............................................... horas, durante el periodo 	,

ordu-kopurua 	, Aldia: 	,

según la Resolución del Departamento de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convoca Estancias de Formación en Empresas para el curso 2007-2008.

En..................................... a .......... de ....................... de 200.......

2007-2008 ikasturtean Enpresetan Prestakuntza Egonaldiak egiteko deia zabaldu duen Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren Ebazpenaren arabera.

REPRESENTANTE DE LA EMPRESA/ENTIDAD

.............................................................(e)n, 200.........(e)ko ....................................ren .........................a

ENPRESAREN/ENTITATEAREN ORDEZKARIA

Fdo.:

Izpta.:

(Sello de la empresa/entidad)

ANEXO 4
CERTIFICADO ACREDITANDO LA REALIZACIÓN DE LA ESTANCIA EN LA EMPRESA

(Enpresaren/entitatearen zigilua)

D./Dña. 	

4. ERANSKINA
ENPRESAN EGONALDIA EGIN IZANA ZIURTATZEKO AGIRIA

jaunak/andreak

Como representante de la empresa/entidad 	

	 enpresaren/entitatearen ordezkari legez

	

	 helbidea duena

con domicilio en la localidad de 	

....................................................................... ko Lurraldea, 	 kalea

territorio de 	, calle 	

PK: 	 Telefonoa: 	

CP: 	 Teléfono: 	

HAUXE ZIURTATZEN DU:
HACE CONSTAR:

	 irakasleak

Que el profesor D./Dña. 	

prestakuntza-egonaldia egin duela enpresa/entitate honetan, ondoko proiektua gauzatzeko: 	

Ha realizado una estancia formativa en esta empresa/entidad con el proyecto denominado:

	

	

ordu-kopurua 	, egun-kopurua 	,

por un total de .................... horas, durante un total de 	...................... días, en el periodo (especificar mes y días de cada mes)

ondoko aldian eginda (hilabetea eta hileko egunak zehaztu): 	

	

	

	

	,

	,

2007-2008 ikasturtean Enpresetan Prestakuntza Egonaldiak egiteko deia zabaldu duen Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren Ebazpenaren arabera.

según la Resolución del Departamento de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convoca Estancias de Formación en Empresas para el curso 2007-2008.

.............................................................(e)n, 200.........(e)ko ....................................ren .........................a
En..................................... a .......... de ....................... de 200.......

ENPRESAREN/ENTITATEAREN ORDEZKARIA

REPRESENTANTE DE LA EMPRESA/ENTIDAD

Izpta.:

Fdo.:

(Enpresaren/entitatearen zigilua)

(Sello de la empresa/entidad)

ANEXO 5
SOLICITUD DE AYUDAS POR DESPLAZAMIENTO (ART. 8 DE LA RESOLUCIÓN)

5. ERANSKINA

DATOS PERSONALES:

JOAN-ETORRIENGATIKO DIRULAGUNTZEN ESKAERA (EBAZPENAREN 8. ART.)

DATU PERTSONALAK:

DNI: 	

NAN 	

1er apellido: 	 2º apellido: 		Nombre: 	

1. abizena: 	 2. abizena: 	 	Izena: 	

Centro: 	 Municipio: 	

Ikastetxea: 	 Herria: 	

SOLICITA: Ayuda por desplazamientos efectuados para asistir a la Estancia de Formación en la empresa	

ZERA ESKATZEN DU: Ondoko enpresan prestakuntza-egonaldira joateko egindako joan-etorriengatiko dirulaguntza, ondoko proiektua gauzatzeko

	

Enpresaren izena 	

Con el proyecto denominado 	

Proiektuaren izena 	

(siempre que se realice la estancia de formación en empresa en una localidad diferente a aquella donde trabaja y/o reside y que cumpla con los requisitos establecidos en la Resolución de 13 de septiembre de 2007 de la Directora de Aprendizaje Permanente por la que se convocan Estancias de Formación en Empresas para el profesorado que imparte Ciclos Formativos de Formación Profesional para el curso 2007-2008).

En..................................... a .......... de ....................... de 200.......

(baldin eta enpresan egindako prestakuntza-egonaldia lantokia eta/edo bizilekua dauden herriaz bestelakoan egin bada eta 2007ko irailaren 13ko Etengabeko Ikaskuntzako zuzendariaren ebazpenean ezartzen diren betebeharrak betetzen badira. Esandako ebazpenak Lanbide Heziketako heziketa-zikloak ematen dituzten irakasleei dei egiten die enpresetan prestakuntza-egonaldiak egin ditzaten 2007-2008 ikasturtean).

Firma del/a solicitante

.............................................................(e)n, 200.........(e)ko ....................................ren .........................a

Eskatzailearen sinadura


Azterketa dokumentala


Análisis documental