Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

254. zk., 2003ko abenduaren 30a, asteartea

N.º 254, martes 30 de diciembre de 2003


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Iragarpenak

Anuncios

Herrizaingo Saila
Interior
7139
7139

LEHIAKETA PUBLIKOA, Txurdinagako SOS Deiak eta Trafikoa Kudeatzeko Zentroa dagoen eraikina altzari, dekorazio eta bestelako elementuz hornitzeko eta horiek instalatzeko iragarkia. (Esp.: VI-041/04).

CONCURSO PUBLICO. Anuncio para el suministro e instalación de mobiliario, decoración y elementos para el edificio del Centro de Gestión de Tráfico y SOS Deiak de Txurdinaga. (Exp.: VI-041/04).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Herrizaingo sailburua,

a) Organismo: El Consejero de Interior.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza - Kontratazioa.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Servicios-Contratación.

c) Espedientearen zenbakia: VI-041/04).

c) Número de expediente: VI-041/04.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: iragarki honen idazpuruan zehaztutakoa.

a) Descripción del objeto: El que figura en el encabezamiento de este anuncio.

b) Loteak: ez.

b) División por lotes y número: No.

d) Entregatzeko lekua: Txurdinagako (Bizkaia) SOS Deiak eta Trafikoa Kudeatzeko Zentroa dauden eraikinean edo, kasuan kasu, Herrizaingo sailburuordetzak eta esleipendunak adosten duten tokian.

c) Lugar de entrega: Se recepcionarán en el Centro de Gestión de Tráfico y SOS Deiak de Txurdinaga (Bizkaia) o, en su caso, en el lugar que se convenga entre la Viceconsejería de Interior y la empresa adjudicataria.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación; procedimiento y forma de adjudicación:

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: Ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: Abierto.

c) Esleitzeko era: lehiaketa.

c) Forma: Concurso.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de licitación.

Guztira: hirurehun eta hirurogei mila (360.000,-) euro.

Importe total: Trescientos sesenta mil (360.000,-) euros.

5.– Fidantzak:

5.– Garantías.

Behin-behinekoa: lizitazioaren zenbatekoaren %2.

Provisional: El 2% del importe de licitación

Behin betikoa: esleipenaren zenbatekoaren %4.

Definitiva: El 4% del valor adjudicado.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza – Herrizaingo Saila - Kontratazioa

a) Entidad: Gobierno Vasco - Departamento de Interior - Contratación.

b) Helbidea: Donostia kalea 1- E aldea – solairuartekoa.

b) Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1- Zona E - entreplanta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010

d) Telefonoa: 945 01 88 98

d) Teléfono: 945-01.88.98

e) Telefaxa: 945 01 87 49

e) Telefax: 945-01.87.49

f) E-maila: c-lopez@ej-gv.es

f) E-mail: c-lopez@ej-gv.es

g) Dokumentazioa eta informazioa jasotzeko azken eguna: 04-01-19.

g) Fecha límite de obtención de documentos e información: 19-01-04.

7.– Kontratistaren betebeharrak: ez.

7.– Requisitos específicos del contratista: No se exige.

Lizitatzaileak honako hauek aurkeztu beharko ditu: Berariazko Klausula Administratiboen Pleguko 7.4 idatz-zatian aurreikusitako dokumentazioaz gain, kaudimen ekonomikoa eta finantzarioa egiaztatu beharko dute lizitatzaileek; horretarako finantza-erakunde baten txostena aurkeztu beharko dute. Halaber, gaitasun teknikoa eta profesionala ere egiaztatu beharko dute honako hauen bitartez:

El licitador estará obligado a presentar: Además de la documentación prevista en el apartado 7.4 del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares, los licitadores deberán acreditar su solvencia económica mediante Informe de Institución Financiera y la solvencia técnica o profesional mediante:

Plantilla: plantilla propioaren deskribapena, hau da subkontratatua ez dena, sailkapen profesionala adierazi beharko dela.

Plantilla: Se describirá la plantilla propia, no subcontratada, describiendo la calificación profesional.

Baliabide teknikoak: kontratazioaren xede diren lanak eta hornidurak gauzatzeko erabiliko diren baliabideak zerrendatuko dira.

Medios técnicos: Se enumerarán los medios aplicables a los trabajos y suministros objeto de contratación.

Biltegiak: dituen edo ez adierazi beharko du lizitatzaileak, eta izanez gero, enpresarenak berarenak diren edo errentan dituen, baita horiek dituzten metro erabilgarriak ere.

Almacenes: Se confirmará su disponibilidad y en caso afirmativo indicar si son propiedad o arrendados, así como los metros útiles.

Ibilgailuak: kontratazioaren xede diren lanak eta hornidurak gauzatzeko erabiliko diren ibilgailuak zerrendatuko dira.

Vehículos: Se enumerarán y describirán los vehículos aplicables a los trabajos y suministros objeto de contratación.

Kalitate kontrolerako ezarri diren prozesuak: bai lizitatzaileak bai haren hornitzaileek ezarritakoak zerrendatuko dira.

Procesos de control de calidad implantados: Se enumerarán los implantados tanto por el licitante como por sus proveedores.

Proiektu eta bezero nagusiak: azken 24 hilabeteetan egindako hornidurarik garrantzizkoenen zerrenda; horien zenbatekoa, egunak eta onuradun publikoak eta pribatuak jasoz.

Principales proyectos y clientes: Se enumerarán los principales suministros efectuados durante los últimos 24 meses, indicándose su importe, fechas y destino público o privado

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2004-01-19a, 10:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: Antes de las 10:00 horas del 19-01-04.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: Aurkeztu beharreko agiriak: «A», «B» eta «C» letrak dituzten hiru kartazal, berariazko klausula administratiboen pleguan zehaztutako edukia dutela, eta aurkeztu ere berariazko klausula administratiboen pleguaren 7.2 puntuko azken paragrafoan zehaztutako eran edo eskutan aurkeztu beharko dira.

b) Documentación a presentar: Deberán presentarse tres sobres «A», «B» y «C», con el contenido previsto en el Pliego de Cláusulas Administrativas particulares, en mano o en la forma prevista en el último párrafo del punto 7.2. del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1.a Entitatea: Eusko Jaurlaritza – Herrizaingo Saila - Kontratazioa

1.º Entidad: Gobierno Vasco - Departamento de Interior - Contratación

2.a Helbidea: eskutan entregatu beharko dira Kontratazioan, Donostia kaleko 1ean, edo, bestela, postaz bidali beharko dira, baina egun horretan bertan posta-bulegoan zein egunetan jarri den egiaztatu eta jakinarazi beharko zaio kontratazio organoari, telex, telefax edo telegrama baten bidez. Eskakizun bi horiek betetzen ez badira edo eskaintzak jasotzeko finkatutako epea amaitutakoan jasotzen bada bidalketaren komunikazioa, eskaintza ez da onartuko. Nolanahi ere, jakinarazpenean adierazitako egunetik hamar egun igaro eta jaso ez badira ez dira inola ere onartuko.

2.º Domicilio: Serán entregados en mano en Contratación. C/ Donostia-San Sebastián, 1, o enviadas por correo dentro del plazo de admisión señalado, debiendo justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de correos y anunciar al órgano de contratación la remisión de la oferta mediante telex, telefax o telegrama en el mismo día. Sin la concurrencia de ambos requisitos o si la comunicación de la remisión es recibida con posterioridad al transcurso del plazo de recepción de proposiciones establecido, la oferta no será admitida. Transcurridos, no obstante, diez días naturales a la indicada fecha sin haberse recibido la proposición, ésta no será admitida en ningún caso

3.a Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3.º Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari (lehiaketa): 3 hilabete.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta (concurso): 3 meses.

e) Aldaerak: gehienez 1.

e) Admisión de variantes: 1, como máximo.

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de las ofertas:

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza – Herrizaingo Saila - Kontratazioa

a) Entidad: Gobierno Vasco - Departamento de Interior - Contratación

b) Helbidea: Donostia-San Sebastián kalea, 1 - E aldea - solairuartekoa

b) Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1 - Zona E - Entreplanta

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010

d) Eguna: 04-01-23.

d) Fecha: 23-01-04.

e) Ordua: 12:00ak.

e) Hora: 12:00 horas.

10.– Bestelako argibideak:

10.– Otras informaciones.

Informazio administratiboa: Herrizaingo Saila - Kontratazioa.

Información Administrativa: Departamento de Interior – Contratación.

Informazio teknikoa: Zerbitzu Zuzendaritza - Kontratazioa.

Información Técnica: La Dirección de Servicios - Contratación.

11.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

11.– Gastos de anuncios: Serán por cuenta del adjudicatario.

Vitoria-Gasteiz, 2003ko abenduaren 3a.

En Vitoria-Gasteiz, a 3 de diciembre de 2003.

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

El Presidente,

JUAN MANUEL URRETABIZKAIA QUINTANA.

JUAN MANUEL URRETABIZKAIA QUINTANA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental